Side 9 af 17 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 249

Emner: Mussis øjeblikkeligt til Genoa

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Han er ikke i nærheden af holdet i Genoa, som for tiden gør det fint i Serie A.

    Tror ikke du skal regne med at se ham til vinter. Han bliver i Genoa eller ryger tilbage til Argentina. Største transferløgspark i klubbens historie.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Og mig som troede det ikke kunne blive meget værre efter Pape Pate Diouf-fadæsen.

    Vi har godt nok hældt nogle seriøse slanter ud i kloakken, hvilket nok ikke huer aktionærerne (mild underdrivelse).

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    nogen konsekvenser i den sag overhovedet skal man vel ikke forvente scoutning på højt plan (mild underdrivelse)

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Tanzer#2901 Se meddelelser
    Er der noget nyt med vores argentinske ven? Nu må han da efterhånden være i form.
    Vender han tilbage til os hertil vinter og i så fald, hvor skal han spille?
    I form? Well... Dette billede, fra lørdagens træning i Genoa, vidner i hvert fald ikke om en Mussis, der har smidt mange kilo siden vi så ham i København.

    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  6. #125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Mussis er dog på bænken i aftenens kamp mod Palermo. Det er mere end man kan sige om Makienok for Palermo.

  7. #126
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Hvis ikke Genoa vil have ham, så synes jeg vi skal beholde ham (hvis hans talent virkelig er så stort), men kun hvis han er afstemt med, at han ikke kan forvente fast spilletid. Tror han ville have godt af noget tid med Poulsen.

  8. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Mussis er dog på bænken i aftenens kamp mod Palermo. Det er mere end man kan sige om Makienok for Palermo.
    Han kom dog ikke på banen.

  9. #128
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    49

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Ja, det er selvfølgelig en mulighed. At Poulsen , som kan sproget, kunne være en mentor for ham. Viser ham vejen til hvordan man klarer sig i europæisk fodbold og i særdeleshed i FCK. Håber lidt at miraklernes tid ikke er forbi og at Mussis bliver en succes!!

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #129
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Nogen spanskkyndige der kan oversætte denne artikel? Har prøvet med google translate, men det er for det meste noget usammenhængende vrøvl...

    http://www.mundoazulgrana.com.ar/san...015-15087.html

  12. #130
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Google translate giver nogenlunde mening for mig. Som jeg forstår det, så er han måske på vej til den argentinske klub San Lorenzo, men jeg forstår ikke om det er Genoa eller København som sender ham videre. Hvis det er Genoa, så forstår jeg slet ingenting, for man kan vel ikke bare sådan smide en lejet spiller videre..?

  13. #131
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Google translate giver nogenlunde mening for mig. Som jeg forstår det, så er han måske på vej til den argentinske klub San Lorenzo, men jeg forstår ikke om det er Genoa eller København som sender ham videre. Hvis det er Genoa, så forstår jeg slet ingenting, for man kan vel ikke bare sådan smide en lejet spiller videre..?
    Der står at San Lorenzo er interesseret i Mussis, som kan blive den første forstærkning til 2015-sæsonen.

    Der står flere gange, at Mussis ingen fremtid har i Genoa og (misvisende) at han ikke har spillet en eneste kamp i FCK.

    Agencia NA mener, der er en konkret chance for en handel, hvis der kan opnås enighed om en handel med FCK.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #132
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Mussis fik endelig chancen fra start, da Genoa på udebane mødte Empoli i Coppa Italia. Han fik fuld spilletid, men holdet er ude af pokalturneringen efter et 2-0-nederlag. På Facebook virker fansene generelt ikke specielt kede af at være færdige med pokalen, da det er vigtigere at forsvare den nuværende fjerdeplads i Serie A, men Mussis får bestemt ikke mange roser med på vejen.

    Sammen med 'den skandaløse græker' Fetfatzidis fremhæves vores argentinske ven som holdets dårligste midtbanespiller og en, der kun har niveau til Serie B og i øvrigt bare skal sendes retur til København. Enkelte forsvarer ham og siger, at man ikke kan bedømme ham ordentligt efter så lidt tid på banen, men han og de andre reserver (med undtagelse af Lestienne) vurderes at være langt fra holdet og ikke være kommet nærmere en plads.

    Det er ærgerligt for Mussis, at der nu ikke er flere pokalkampe at få kamptræning i, og selvom han er med på bænken hver gang, kan man vist roligt regne med, at det er som 21. eller 22. mand. Han har nu været i Genoa i over tre måneder, og spørgsmålet er nu, om ikke det er smartere at få ham tilbage igen (hvis altså alle parter kan blive enige) og give det chancen med en lang vintertræning, hvis han alligevel ikke har nogen fremtid i det italienske. Især hvis Claudemir skulle blive solgt, kan der opstå et hul på midtbanen. Ikke at jeg regner med, at Ståle har noget som helst ønske om at se Mussis igen, men det er alligevel en stor investering, man må gøre noget ekstra for at redde.
    HIC SUNT LEONES

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #133
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ikke at jeg regner med, at Ståle har noget som helst ønske om at se Mussis igen, men det er alligevel en stor investering, man må gøre noget ekstra for at redde.
    Jeg tipper at han er tilbage i Argentina kort inde i det nye år, så han kan være med til opstarten af deres slutspil i februar. Netop for at redde investeringen. Mussis' ry er formentlig ikke helt ødelagt i det argentinske endnu, men hvis man kører ham igennem en lang vinteropstart i Danmark, og han i slutningen af februar så alligevel er dårligt integreret, overvægtig og langt fra en startplads, så begynder det at se rigtig skidt ud.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #134
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg tipper at han er tilbage i Argentina kort inde i det nye år, så han kan være med til opstarten af deres slutspil i februar. Netop for at redde investeringen.
    /Simon
    Falder han ikke for "maksimalt-to-klubber-per-sæson" reglen? Han nåede jo at få spilletid for os, og med spilletid for Genoa også, så er han vel låst, idet Argentina nu også officielt spiller sommer-til-sommer turnering?

    Eller er reglen en UEFA-konstruktion, og dermed ikke relevant ifm. transfer til Argentina?

    Mvh,
    Karsten

  20. #135
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Men er der ikke problemet med reglen om, at han allerede har spillet for to klubber i denne sæson? Jeg ved faktisk ikke helt, hvordan det harmonerer med mange af de sydamerikanske ligaer, hvor de spiller om apertura- og clausura-mesterskaber og altså reelt spiller to sæsoner i et kalenderår.
    Men ja, hvis han kan komme tilbage til Argentina allerede denne vinter, virker det både som det mest sandsynlige og, som du er inde på, det mindst risikable i forhold til hans fremtidige værdi.

    Edit: for langsom.
    HIC SUNT LEONES

Side 9 af 17 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 07.03.06, 17:40

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •