Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    37 39.36%
  • Uafgjort!

    30 31.91%
  • AaB Sejr!

    27 28.72%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 77

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    36

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Accepter nu for fanden, at der er en opbygningsfase, før der kommer succes Ståle...

    Det er nye hold hver uge, nye par på mange pladser og ingen tanke på at bygge et system op. Zanka, Pelle og Antonsson roterer hele tiden, så de ikke får tid til at blive spillet sammen. Vælg nu bare det makkerpar, som du tror på i stedet for at gøre forsvaret så usikkert hele tiden..
    Det er svært at gøre noget, når Amartey er ude på backen for at vikariere, men midten er også noget nyt hele tiden og den hænger slet ikke sammen. I dag starte Toutouch derinde uden succes, da han slet ikke er i form. Rurik går næsten direkte ind på holdet og skubber Amankwaa op i en position, som han ikke har spillet i år og slet ikke lykkes i. Selvfølgelig skal der være plads til vores nyindkøb, men få nu gang i noget, som vi skal bygge videre på (dvs at Amankwaa bare skal holde sig på den kant, hvor han kan præstere).
    Godt nok regner skaderne ned over os, men de unødvendige rokeringer gavner ikke holdet. Stabilitet kommer ikke ved konstant udskiftning, men ved at finde noget, som man skal bygge på og så give det tid.
    Igen: Vi er ikke i en færdig fase, hvor alt fungerer. Vi må acceptere, at dette er en fase, hvor holdet skal bygges op og fundamentet skal støbes. På papiret er vores hold stærkt, men når spillerne ikke få chancen for selv at lære et system at kende, så bliver det sgu svært at gå den rigtige vej.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Det eneste jeg savner er en angriber med bare et minimum af Superliga klasse! Vi har en fucking angriber som er så håbløst ringe, at det er lige før jeg ville foretrække st spille med 10 mand. Og så får han 90 min hver evig eneste gang!!! Hvor ville jeg elske at se FCK uden Corner i bare 10 min! Mit højeste ønske lige nu er en alvorlig skade til Corner, og det mener jeg af hele mit hjerte! Kæft hvor er han ringe!!!!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Vi er ikke farlige nok, men det er sgu også op ad bakke, når dommeren belønner film med et straffe til AaB og underkender et legitimt mål af os. Vi har virkelig ikke haft heldet med os indtil videre denne sæson.

    Mesterskabet syntes langt væk for et par runder siden, men er vel reelt helt væk nu - efter blot syv runder. Det er jo vanvid. Og det bekymrer mig, at der ikke er nogen fremgang at spore.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Fremragende trup på papiret men alt alt alt sejler!
    OK. Hvad bygger du det på? Vi har adskillige positioner, hvor der er for få muligheder og hvor kvaliteten er alt for dårlig. Det kan måske blive godt på et tidspunkt, men lige nu er der lang vej. Hvor ville en stærk striker og en CP i form gøre underværker. Midtbanen står igen svagt i billedet, og når Cornelius ikke leverer, så er der ingen plan b. Tænk tilbage på dengang vi havde 32, så står forskellen til i dag lysende klart.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    De er en flok smådovne, halvmotiverede spillere der tror tingene kommer af sig selv. Vi har 1 mand der har løbet mere end 12 km i kampen - selvfølgelig vores nye lejesvend. AaB har tre over 12 km. Vi løber sammenlagt 3 km mindre i en tæt kamp end modstanderen. Gad vide hvad de ville sige til det i Milanlab eller Juve. 15 gange rundt om søerne i morgen tidlig kl. 05.00. Zanka fører an
    FORZA L'EQUIPE FC

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Vi har en helt ny trup, en del skader og en del spillere som kommer tilbage fra skader, og alligevel formår vi at spille en okay kamp, hvor vores mangel på mål kun skyldes, at Delaney og Cornelius har vat i støvlerne. Jeg bander kampen og resultatet langt væk, men jeg synes det er alt for tidligt at male fanden på væggen.

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #37
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Havde nok valgt denne opstilling til dagens kamp, kan umuligt have været dårligere end det lort vi så i dag.


  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Vi har en helt ny trup, en del skader og en del spillere som kommer tilbage fra skader, og alligevel formår vi at spille en okay kamp, hvor vores mangel på mål kun skyldes, at Delaney og Cornelius har vat i støvlerne. Jeg bander kampen og resultatet langt væk, men jeg synes det er alt for tidligt at male fanden på væggen.
    Til helvede med at vi har skader (som alle andre klubber) og en del nye spillere. Vi burde med den økonomi klubben har til rådighed, kunne køre de andre klubber midtover. Men det skal blive svært, når alt for mange ikke har niveau.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Hvor er det trættende og ynkeligt at skal læse sådanne udtalelser. De er ikke fem potter pis værd 😡

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/solbakken...ld/kommentar/1

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Håbløst, og det bliver kun værre når man ser Amartey fik sik gule kort og karantæne til mod bøf.

    Det undrer mig stadig at vi spiller så lidt på hvad Cornelius faktisk er god til, det er utrolig så lidt kvalificerede indlæg der kommer.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Det undrer mig stadig at vi spiller så lidt på hvad Cornelius faktisk er god til, det er utrolig så lidt kvalificerede indlæg der kommer.
    Synes umiddelbart at vi så en del indlæg i dag, men ja; de ramte sjældent en medspiller.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    15

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    FCK mener jeg spillede en elendig kamp set med offensive briller. Ingen flow i løb og pasninger og ingen rigtig plan B når det ikke lykkedes med spil igennem midten. Undrer mig stadigvæk ekstremt meget over at vi simpelthen ikke slår flere indlæg end vi gør idag. Jeg husker stadigvæk tilbage på dengang med Grønkjær og Wendt hvor kanterne og backs stod ekstremt bredt og kørte på og kørte på med indlæg til bagerste stolpe, hvor man hele tiden havde fornemmelsen af, at bolden nok skulle ryge ind på et tidspunkt. Kanterne mener jeg under Ståle v.2 trækker for meget ind i banen og der bliver dermed ikke skabt de overtalssituationer der normalt(Ståles 1. tid) fører til indlæg fra baglinjen eller fra kanten af feltet som en slags tidligt indlæg.
    Derfor syntes jeg heller ikke man i øjeblikket kan klandrer en Cornelius for manglende mål; han får ikke en skid at arbejde med!

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #43
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Det undrer mig stadig at vi spiller så lidt på hvad Cornelius faktisk er god til, det er utrolig så lidt kvalificerede indlæg der kommer.
    Ja, den undskyldning har jeg også brugt en del gange, men det er fandeme ikke holdbart at have en angriber der kan finde ud af EN ting. Eller jo måske, men så skal han bare ikke starte inde.

    Vi har simpelthen en angriber i F.C. København der kun kan finde ud af at heade, når bolden bliver slået med millimeters præcision til bagerste, wow - imponerende. At han ikke scorer på sin gigantiske chance med fødderne har været dråben for mig med Cornelius.

  26. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ja, den undskyldning har jeg også brugt en del gange, men det er fandeme ikke holdbart at have en angriber der kan finde ud af EN ting. Eller jo måske, men så skal han bare ikke starte inde.

    Vi har simpelthen en angriber i F.C. København der kun kan finde ud af at heade, når bolden bliver slået med millimeters præcision til bagerste, wow - imponerende. At han ikke scorer på sin gigantiske chance med fødderne har været dråben for mig med Cornelius.
    Ja det er vel rigtig nok, at det bare er kvaliteten på de indlæg som mangler.

    Og ja, Cornelius skal sku kunne mere, men det falder satme også tilbage på Ståle for at vi nu står uden nogen alternativer i angrebet. Utroligt at FCK skal gå igennem en halv sæson med en angriber.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  27. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Jons ..--" Mit højeste ønske lige nu er en alvorlig skade til Corner, og det mener jeg af hele mit hjerte! Kæft hvor er han ringe!!!![/QUOTE]"

    Helt ærligt, jeg tror du skal lægge dig til at sove!!
    Trist indstilling du kommer med dér!!

    rsj


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (23.02.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 26.02.14, 10:37
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (20.10.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.10.13, 18:00
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(28.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 01.05.13, 09:20
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  5. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •