Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    37 39.36%
  • Uafgjort!

    30 31.91%
  • AaB Sejr!

    27 28.72%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 77 af 77

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    49

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg havde egentlig besluttet ikke at skrive herinde for en periode. Jeg gentager mig selv hver eneste uge med kritik af Ståle og holdets manglende kreativitet og fart. Men nu ser det ud til, at jeg ikke længere er så alene, så nu kan jeg holde til det igen (og jeg er stort set enig i al kritik oven for).

    Jeg troede bestemt ikke, at Ståle kunne finde på at vende tilbage. Der tog jeg fejl. Jeg tror heller ikke nu, at Ståle skal fyres, ......

    Det sejler. Jeg har kun læst overskrifter, men CV kritiserer, så vidt jeg kan se, Hørsholt i interviewet i TipsBladet. Og den mand (Hørsholt) har jeg ingen tillid til. Jeg kender ham ikke , men nogen herinde skrev engang, at hans meritter før direktørposten var leder af Megastore (????!!!). Mon ikke han også har noget CBS, men allerede da han præsenterede CV som ny træner efter Rolle, sad jeg og tænkte: "Det dunkle talte, er det dunkle tænkte". Manden kan ikke formulere sig og tænker nok ligeså. Hvis Ståle fyres, sidder vi tilbage med et par jyske krejlere og en direktør, der ikke kan formulere sig. Hvad kan der komme ud af det? Damn.

    Ståle har været her et år. Intet fungerer. De fleste tænker og taler om, at vi er i en opbygningsfase (0g at han vandt the double i 2009). Men selv i den fase skal vi have mere ud af det. Ståle har jo ikke et hold bestående af 50 % SoE'sere, og 50 % noget vi ikke kan komme af med. Ståle har næsten ryddet op og købt ok ind.

    Bortset fra, at jeg oplever, at vi ikke rigtigt har det fornødne held som tidligere, så virker det ikke som om, at der er styr på noget. Man sidder jo ikke og tænker: "Det tegner sgu' godt. Om en månedstid finder spillerne hinanden". Man sidder og tænker: "Hvad fanden sker der"?

    Jeg har mødt Corne et par gange på gaden, og han virker ikke tynget. Han virker ikke som en ung knægt, der er knækket af salg til og køb tilbage fra Wales og manglende mål i København. Han virker glad. Han er i balance, men han er ikke bedre, end det vi ser. Man kan sgu' da ikke have en stjerneangriber, der primært scorer mål, hvis bolden smækkes ind i låget på ham. Og det sjældent. Selv Jan Koller kunne sparke bolden ind.

    Under aalborgkampen sad jeg også og tænkte: "Hov, der løber Amankvaa. Han har fart på. Der snørrede han en, og så en mere, og så tabte han bolden". Danny, som jeg holder rigtig meget af, har ikke fået at vide: "Du er god. Du tager to træk forbi tre mand, og så har du en medspiller til venstre/højre. Han skal så have bolden". Danny løber og løber og taber bolden. Igen og igen uge efter uge.

    Med det vi så i aalborg, og det vi har set i hele 2014, så vinder vi ikke over et godt organiseret kontrahold fra Finland, og selvom bøf ikke er meget bedre lige nu, end de har været de seneste mange år, så slår de os i Parken i næste weekend og et kæmpe slagsmål bryder ud i gaderne på Østerbro efter kampen.

    Jeg har hver dag lyst til at arbejde hjemme i stedet for at blive mødt af mine bøf- og aalborgkollegaer og deres hånlige smil.
    synes nu at du maler lidt fanden på væggen. Vi er jo ikke ude af Europa endnu og der er lang vej før suppen er afgjort.

    vi dominerede da sidste års mestre kraftigt i store dele af kampen. havde de ikke fået et tvivlsomt straffe og havde vi fået lov at beholde det må vi faktisk scorede... vi har bare stolpe ud og begyndervanskeligheder i øjeblikket. tro nu lidt på projektet der ;-)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)

    Citat Oprindeligt indsendt af masterull Se meddelelser
    synes nu at du maler lidt fanden på væggen. Vi er jo ikke ude af Europa endnu og der er lang vej før suppen er afgjort.

    vi dominerede da sidste års mestre kraftigt i store dele af kampen. havde de ikke fået et tvivlsomt straffe og havde vi fået lov at beholde det må vi faktisk scorede... vi har bare stolpe ud og begyndervanskeligheder i øjeblikket. tro nu lidt på projektet der ;-)
    Ståle og orb er enig med dig - http://www.fck.dk/#/nyhed/2014/09/15...snart-forloest
    Giv tid, giv tid.

    -orb

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (23.02.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 26.02.14, 10:37
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (20.10.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.10.13, 18:00
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(28.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 01.05.13, 09:20
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  5. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •