Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Zidan til FCK?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Zidan til FCK?

    Mohamed Zidan kunne næsten ikke sige det mere klart på TV3+: Han vil tilbage til superligaen, og selv om hans hjerte banker for FCM, vil han helst spille i FCK, for "jeg vil gerne vinde mesterskabet og spille i CHL," - tag den, FCM!

    Zidan har ikke spillet en kamp i over et år efter, hvad han betegner som den største fejl i sit liv - at skifte til en klub i Emiraterne. Så han er formentlig ikke i topform. Omvendt har han som bekendt en flair for fodbold som få, en fantastisk målnæse, og er - om nogen - en af de dåseåbnere, Ståle løbende har efterlyst. Selv om det virker til, at Zidan er blevet en del mere afdæmpet med alderen, har han dog også været kendt for at være lidt af krukke. Men han har trods alt knyttet stærke bånd til sine trænere gennem tiden.

    32 - snart 33 - år er dog lidt af en alder - særligt taget den manglende kampform i betragtning. Omvendt kan vi vel ikke løbe fra, at vi har et angriberproblem p.t. Og bliver NJ skadet igen-igen-igen, mangler vi virkelig kreativitet.

    Personligt kunne jeg godt se ham som en supersub i 32-klassen - og måske endda over. Hvis Zidan altså kan leve med det...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lad os hente Zidan til KBH!
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 03.11.05, 15:42
  2. Køb Zidan til jul!
    By ZumAlvaro in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 06.11.04, 11:01
  3. Fem hug til Zidan
    By 10Zuma in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 08.09.04, 22:31
  4. Zidan
    By Mr.Aller in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 30.03.04, 20:00
  5. Zidan!
    By kongkurs in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 09.01.04, 20:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •