Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 31

Emner: Skakt tweaker addon

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Skakt tweaker addon

    Nu virker den også med Youtube og Instagram previews. Og som Thomas L foreslog, kan man også selv angive hvad der skal highligtes på, ved at bruge tekstboksen ved siden af Linjeskift-knappen.



    Sidst redigeret af rmjdk : 01.12.17 kl. 22:22 Årsag: billed urler
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Skakt tweaker addon

    Hej rmjdk. Jeg er har længe brugt både skakttweaker og anti ad block og jeg sætter stor pris på dit arbejde. Der er kommet en anti adblocker på motion-online.dk/fora og det er jeg lidt ked af, da den nye ejer forsøger at ødelægge siden med invasive reklamer. Kunne den blive tilføjet listen?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    72

    Re: Skakt tweaker addon

    Hej rmjdk.

    Efter Firefox er blevet opgraderet til version 57 (Firefox Quantum), så virker skakttweaker vist ikke længere.
    Er det noget du kigger på?

    Hilsen
    KMI, en glad bruger af skakttweaker

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Skakt tweaker addon

    Citat Oprindeligt indsendt af KMI Se meddelelser
    Hej rmjdk.

    Efter Firefox er blevet opgraderet til version 57 (Firefox Quantum), så virker skakttweaker vist ikke længere.
    Er det noget du kigger på?

    Hilsen
    KMI, en glad bruger af skakttweaker
    Bruger selv Chrome så havde ikke opdaget der er gået böf i Firefox. Får lige fixet lortet :)
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Skakt tweaker addon

    Det er ikke Firefox opdateringen der har lavet ballade, men derimod den nye Greasemonkey 4 som Skakt Tweakeren kører i. At få den til at køre heri er lidt tricky (skal nok få knækket nøden), men Tampermonkey fungerer fint - og findes nu både til Chrome og Firefox.


    Det er ganske simpelt at få det til at køre i FF:


    1. Disable Greasemonkey i Firefox (navigér til about:addons i FF og disable Greasemonkey i listen)
    1. Tilføje Tampermonkey til Firefox (https://addons.mozilla.org/da/firefo.../tampermonkey/)
    2. Tilføje skakt tweaker igen (https://openuserjs.org/scripts/morteng/Skakt_tweaker) - nu vil den bruge Tampermonkey istedet for Greasemonkey
    3. Refreshe sidelinien.dk :)


    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Skakt tweaker addon

    Aye,


    Der er dimset videre i arbejdstiden og har introduceret nogle genveje til formattering + andet (jeg har helt sikkert glemt en masse). Der er en menu samt nogle shortcuts hertil, shortcuts kan ses til venstre i menuen.

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Skakt tweaker addon

    Så kom der facebook- og trådpreviews i skakten...


    ....

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Skakt tweaker addon

    "Dark mode" er det helt nye, så det skal der selvfølgelig også være i skakten

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    72

    Re: Skakt tweaker addon

    Hej rmjdk

    Efter sidelinien.dk er blevet opdatereret til https, så afvikles skakt tweaker ikke længere.
    Scriptet er aktiveret i Tampermonkey, men det bliver ikke kørt. Tampermonkey siger "No script is running".

    Problem løst: David_T var så flink at gøre opmærksom på ved at tilføje "https://sidelinien.dk/*" i "User Includes" og "User Matches" under "Settings" for Skakt tweaker, i Tamper Monkey, så virker det.

    Med venlig hilsen
    Kristian, aka KMI
    Sidst redigeret af KMI : 25.07.18 kl. 20:10 Årsag: Tilføjelse af løsning

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skakt tweaker addon

    Hej KMI. Ved du, hvorfor man ikke kan lave linieskift længere i indlæg på forummet, når man bruger Google Chrome?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    72

    Re: Skakt tweaker addon

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hej KMI. Ved du, hvorfor man ikke kan lave linieskift længere i indlæg på forummet, når man bruger Google Chrome?
    Hej Kiwi

    Der må jeg desværre være dig svar skyldig. Du skal nok spørge HM her.
    I så fald har det ikke noget med "Skakt tweaker" at gøre.


    Hilsen
    KMI

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Skakt tweaker addon

    Hejsan,Tak for tippet mht. https, det fixer jeg! Linjeskift har jeg ikke oplevet problemer med, ser om jeg kan finde et hul et sted eller om det er https der giver knas!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    KMI

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skakt tweaker addon

    TestTestTest
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. #29
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Skakt tweaker addon

    På det seneste har jeg (i Chrome) oplevet at skakten ender sådan her efter lidt tid, hvorefter jeg må refreshe. Er det et kendt problem, eller noget der kan kigges på?

    st.png

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Skakt tweaker addon

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    På det seneste har jeg (i Chrome) oplevet at skakten ender sådan her efter lidt tid, hvorefter jeg må refreshe. Er det et kendt problem, eller noget der kan kigges på?

    st.png
    Der er sket noget i Chrome 74 opdateringen der fucker den. Jeg er ved at få hovedet om den. Den virker fint i FF
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  26. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvilken skakt er mest sinket?
    By DB Niks in forum Diverse
    Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 18.04.14, 01:45
  2. En skakt til håndbold
    By Elisabeth in forum Diverse
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 01.02.07, 01:00
  3. Skakt og Sidelinien generelt går kold..
    By Sibusiso in forum Kontoret
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 01.11.05, 19:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •