Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: FCK'er som topscorer.. ALDRIG....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    134

    FCK'er som topscorer.. ALDRIG....

    Vores angribere består af navnene Peter Møller, Tidligere stor succes i en eller anden klub ude vestpå, tidligere målsluger -- Nu bænkevarmer i FCK og scorer på kiksede afleveringer (Fck-Ob 2-2) men til ros nok den eneste fightende angriber i FCK.

    Santos, kåret af adskillige medier som den bedste spiller i allsvenskan og endnu et ubeskrevet blad i dansk fodbold da han har været skadet...

    Jörgen Pettersson, manden der skulle score de berømte 25 mål pr. sæson... Hmm... kommentarer overflødige... Han synes ikke at være ven med Backe, og virker frustreret over at blive udskiftet.. senest mod OB..
    Han kom som Santos til klubben uden at være i topform og kom derfor skævt fra start.... Jeg synes at han ligner manden der skal skabe chancerne måske i stedet for Røll der har spillet middel-dårligt i 1½ md.
    Giv nu J.P. en fair chance når han nu er i form....

    Todi.. Vores mest scorende angriber og uden skaderne ville han spille i en europæisk storklub....

    Zuma.. Er igen en angriber som ikkke er skarp nok foran målet... Hvad med noget afslutnings træning...????

    Jeg ved godt at dette er klassespillere men faktum er at vi scorer ALT for lidt og har ingen spiller på topscorerlisten...
    Hvad skal man gøre...??:_: Ashvetia er en spiller som heller aldrig fik chancen i FCK og nu scorer han mål i Champions League... Måske han skulle have en chance til????????????

    Det er set før med Heine og Brattbakk som eksempler... De scorer løs i alle andre klubber... End Fck... Hvad er der galt er det spillesystemet?? er spillerne forkælede og overbetalte????
    Forklaring(er) ønskes

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435
    Nu skal du høre...grunden er såre simpelt, at vi har den forkerte chef-træner i stolen. Hans spil systemer og fodbold-filosofi er alt for kedeligt, utilstrækkeligt, letlæseligt, og sidst men ikke mindst uholdbart i længden overfor modstanderen generelt.

    Vi MÅ altså forsøge os med en ny træner snart. En træner-type a-la Roy Hodgson, som kan gå direkte ind som en 12. mand og vise klassen og dermed hæve holdets nuværende niveau.

    Det 'Byens hold' mangler for at kunne dominere ligaen og få succes i CL (hvert år), er hvis de får et KÆMPE moralsk los i røven. Dette er helt sikkert med til at motivere spillerne til at yde mere på og uden for banen for klubben.

    Vi har ikke brug for spillere som seriøst tror at de kan gå direkte ind på Juventus' serie-A-hold og trække læsset. Nævner ingen navne, Røll??
    bænkeplads forud??

    De der smart-ass' hører ikke hjemme i vores klub. denne klub skal udvise en seriøsitet omkring arbejdet på og uden for banen og at samtidig spillerne vil vise fodbold-Danmark at de godt kan spille underholdene og teknisk, offensivt fodbold og eventelt få en topscore, måske i form af Alvaro som jeg fortsat forventer mig utrolig meget af.

    En ny indstilling kommer med en ny træner!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    473
    ›Nu skal du høre...grunden er såre simpelt, at vi har den forkerte
    ›chef-træner i stolen. Hans spil systemer og fodbold-filosofi er
    ›alt for kedeligt, utilstrækkeligt, letlæseligt, og sidst men ikke
    ›mindst uholdbart i længden overfor modstanderen generelt.


    ›Vi MÅ altså forsøge os med en ny træner snart. En træner-type
    ›a-la Roy Hodgson, som kan gå direkte ind som en 12. mand og vise
    ›klassen og dermed hæve holdets nuværende niveau.

    Nu er det jo ikke kun under den nuværende træner, FCKs angribere ikke er tæt på at være topscorere.

    ›Det 'Byens hold' mangler for at kunne dominere ligaen og få
    ›succes i CL (hvert år), er hvis de får et KÆMPE moralsk los i
    ›røven. Dette er helt sikkert med til at motivere spillerne til at
    ›yde mere på og uden for banen for klubben.


    ›Vi har ikke brug for spillere som seriøst tror at de kan gå
    ›direkte ind på Juventus' serie-A-hold og trække læsset. Nævner
    ›ingen navne, Røll??
    ›bænkeplads forud??

    Man kan sige meget om Røll, men jeg har aldrig hørt ham skræppe op om det, du skriver der.


    ›De der smart-ass' hører ikke hjemme i vores klub. denne klub skal
    ›udvise en seriøsitet omkring arbejdet på og uden for banen og at
    ›samtidig spillerne vil vise fodbold-Danmark at de godt kan spille
    ›underholdene og teknisk, offensivt fodbold og eventelt få en
    ›topscore, måske i form af Alvaro som jeg fortsat forventer mig
    ›utrolig meget af.


    ›En ny indstilling kommer med en ny træner!


    Det ved du bare...

    Søren/SL

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvor meget FCK'er ser omverden dig som?
    By FC William in forum De lange linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 10.08.07, 12:38
  2. VM-topscorer?
    By Stan FT in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.05.06, 16:20
  3. VM-topscorer?
    By pib in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.05.06, 09:08
  4. topscorer
    By Arla in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 05.03.05, 21:39

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •