Se afstemningsresultater: Ståle raus?

Stemmeafgivere
200. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ståle raus i vinterpausen!

    53 26.50%
  • Ståle raus til sommer!

    27 13.50%
  • Ståle er Gud!

    83 41.50%
  • Hvad rager det mig, når det er trænerens skyld!?

    37 18.50%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 36

Emner: Ståle raus?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Ståle raus?

    Vi er meget, meget langt fra førstepladsen i Superligaen og dermed i overhængende fare for for andet år i træk ikke at blive mestre, hvilket ikke er sket i umindelige tider. Vi er nu ude af Europa, blandt andet efter en røvfuld af et belgisk hold, vi for få år siden med rette betragtede som minimum vores ligeværdige. Vi scorer færre mål end i årtier, og måske værst af alt, spillet er en hån at overvære.

    Ståle har nu haft ansvaret i snart halvandet år. Han har mere magt, end nogen træner nogensinde har haft i FCK's historie - og har i to transfervinduer selv kunnet bestemme, hvilke spillere, han ville købe til sin egen måde at spille på. Den store spillerudskiftning (som han som bekendt selv har et stort ansvar for partout skulle ske på en gang) har sjovt nok resulteret i en spillertrup, der ser endnu mere skæv og hullet ud end før udrensningen.

    Ståle havde succes i noget af sin første tid i FCK, men han er siden floppet i Tyskland, England - og Danmark. Er det tid til at indse, at der er brug for at starte på en frisk? En rigtig frisk?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Ståle raus?

    Jeg har stemt "Ståle raus til sommer!", det håber jeg dog ikke sker, da jeg stadig tror på projektet, eller hvert fald at have Ståle tilknyttet i en rolle.
    Dog skal der ske mere i foråret, både bedre spil OG over 2 point i snit pr. kamp, hvis ikke så må Ståle være færdig, selvom vi vil skulle starte forfra igen.

    Det vi så i første halvleg igår, var det værste jeg har set i denne sæson, og jeg frygter virkelig de to sidste SL kampe, hvor jeg er bange for vi bliver kørt over.
    Greve, forventer jeg dog en sejr over, og Torino.... bah .o0(må man have bøger med i Parken, for så kan jeg da underholde mig med at læse til den kamp)

    Føj for satan.
    D ku vær Værre!!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Ståle raus?

    Når man har haft 25 kampe, og stadig ikke formår at få spillet til at fungere.
    Så er der sgu et problem!, fair vi spillede en okay kamp mod Dnipro som virkede mere skræmt af hvad der skete i Ukraine på daværende tidspunkt end gide spille fodbold.

    Ståle har vist sig at være som forventet, i 10/11 var han båret af et helt igennem exceptionel godt hold.
    Hvor han mere eller mindre blot behøvede sætte 11 spillere på banen, så skulle de nok selv afvige fra hans defensive tankegang.

    Ja det mener jeg seriøst, Ståle var båret igennem sine gyldne år i FCK af en super god trup.
    Samt at bif var igang med en kæmpe stor røvtur, at ingen andre klubber kunne hamle op med FCKs økonomi gjorde at vi sad tungt på tronen.

    Smid ham ud, hellere nu i dag end vente til vinterpausen.
    Rens ud i hele toppen, og start helt forfra.

    Jeg havde håbet man gjorde det dengang man smed CV på porten, men i stedet valgte man at forsøge at skabe noget som engang var.
    Problemet er blot, at de spillere vi havde er så meget klasse over alt andet så det var jo ligegyldigt om så en blind høne skulle sætte taktik/træning etc. så ville vi vinde uanset hvad.

    Der skal helt ny strategi i klubben.
    Væk fra alt der minder om CV, Ståle og Roy tiden.
    Ryd ud i de gamle drenge som stadig bestemmer.
    Holdet trænger til endnu en udrensning.

    Staben, oh dear.
    Riemer -> Væk
    Lange -> Væk
    Ståle -> Væk
    Scheutjens -> Væk

    Få ansat nogen som kan tænke offensivt, og som formår at udvikle og forny sig hele tiden.
    Fodbold udvikler sig konstant, bare ikke i FCK der står det stille :/

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Ståle raus?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tboat Se meddelelser
    Jeg har stemt "Ståle raus til sommer!", det håber jeg dog ikke sker, da jeg stadig tror på projektet, eller hvert fald at have Ståle tilknyttet i en rolle.
    Dog skal der ske mere i foråret, både bedre spil OG over 2 point i snit pr. kamp, hvis ikke så må Ståle være færdig, selvom vi vil skulle starte forfra igen.
    Helt enig her.
    Synes han fortjener chancen henover foråret, men hvis der ikke sker noget nævneværdigt i vintervinduet må jeg indrømme at jeg ser et ståle raus til sommer.

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Ståle raus?

    Når man har haft 25 kampe, burde man kunne sætte et hold op til at spille 1 halvleg også. Når man ikke kan det er man ikke god nok, slut færdig.

    Når man samtidig kan sige at Stephan er vores bedste indkøb i seneste vindue, så ser det altså sløjt ud.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Ståle raus?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Scheutjens -> Væk
    Hvorfor? Hvilke offensive idealer skal målmandstræneren bidrage med?

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Ståle raus?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvorfor? Hvilke offensive idealer skal målmandstræneren bidrage med?
    Nu er kvaliteten i vores målmænd dalet pænt siden hans ankomst, så synes ikke han bidrager med noget godt.

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Ståle raus?

    Pjat! Han startede jo også ret sløjt sidste gang, men hans resultater taler vel for sig selv.. Men fair nok at rause ham som sportsdirektør..
    Imod moderne stemningsdiktatur

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Ståle raus?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Nu er kvaliteten i vores målmænd dalet pænt siden hans ankomst, så synes ikke han bidrager med noget godt.
    Wilands niveau var vel nedadgående fra før han ankom og hvilke målmænd er ellers dalet i niveau? Stephan har haft et fint niveau og er kun blevet bedre efter sin ankomst (efter min mening). Det er svært at vurdere Busks niveau, da han ikke har stået regelmæssigt, men eftersigende gør han det vist ganske fint i Horsens.
    Jeg forstår godt du er negativ, men jeg synes godt nok din kritik er ubegrundet.


  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ståle raus?

    Lige pt er Stephan måske vores bedste mand og har været det store dele af efteråret .... Han har stået det mest stabile i sin klubkarriere hos os..... Så den er skudt helt over mål..
    Wiland er færdig på topplan og det kan ingen træner ændre ...
    Kim uden for bedømmelse

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Ståle raus?

    Rimelig useriøs ekstrabladet agtig afstemning du har fået stablet på benene. Jeg savner muligheden for at ville beholde ståle uden nødvendigvis at mene at han er en gud.

    Ståle bliver ikke fyret og det er der heller ingen grund til, hvis du spørger mig, for det ville kun gøre det hele værre. Vi skrev med 10+ spillere i sommers og har et forholdsvist ungt hold, især offensivt.

    Vi har haft uheld med skader på formstærke spillere som NJ, Kadrii og Toutouh osv.

    Alle disse faktorer bør tages op til overvejelse inden man kaster med muder og vil fyre bestyrelse, trænerstab og det halve af holdet.

    Det er sikkert de samme folk der hadede på Ndoye da han havde en svær opstart og som ønskede santin langt væk selvom han scorede mange mål i hver eneste sæson. Men nu drømmer i jer tilbage til de sæsoner og ser dem som en perfekt æra uden op og nedture.

    Plz fat hvordan fodbold fungerer og slå koldt vand i blodet.


  18. #12
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Ståle raus?

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Rimelig useriøs ekstrabladet agtig afstemning du har fået stablet på benene. Jeg savner muligheden for at ville beholde ståle uden nødvendigvis at mene at han er en gud.

    Ståle bliver ikke fyret og det er der heller ingen grund til, hvis du spørger mig, for det ville kun gøre det hele værre. Vi skrev med 10+ spillere i sommers og har et forholdsvist ungt hold, især offensivt.

    Vi har haft uheld med skader på formstærke spillere som NJ, Kadrii og Toutouh osv.

    Alle disse faktorer bør tages op til overvejelse inden man kaster med muder og vil fyre bestyrelse, trænerstab og det halve af holdet.

    Det er sikkert de samme folk der hadede på Ndoye da han havde en svær opstart og som ønskede santin langt væk selvom han scorede mange mål i hver eneste sæson. Men nu drømmer i jer tilbage til de sæsoner og ser dem som en perfekt æra uden op og nedture.

    Plz fat hvordan fodbold fungerer og slå koldt vand i blodet.
    Nu er jeg en af dem der ønsker udskiftning, men på ingen måde til tidligere FCK spillere.
    Synes det er på tide man sadler om i klubben, da FCK er gået i stå.

    Ståle viser klart hvorfor manden ikke burde være i klubben, og hvorfor han blev fyret i køln og wolves.

    Han er en ringe træner, som har haft Danmarks største budget som der har gjort han er en såkaldt legende blandt visse fans. Alt taget betragtning af den tid han var i klubben før 10/11 sæsonen, har han simpelthen fået alt for lidt ud af trup og budget hvad angår offensiv fodbold.

    Han er sikkert fin nok til det defensive.
    Men er vel også der hans talent rækker som træner, det er røv sygt at se på, var det også det også i hans sidste tid i kubben. Kan godt ske han vandt lidt medaljer, men var ser en reel modstand fra andre hold?
    Se på den trup han havde og de spiller som var til rådighed i hele hans periode fra første ansættelse til han smuttede. Der var jo ingen hold i Danmark der nåede FCK, deraf blev han den såkaldte mest vindende træner og såkaldt legende.

    Bif var en skygge af sig selv, og resten sf ligaen var ren ud sagt lort pga. Økonomisk kaos.
    Vi ser nu hans såkaldte talent, og det ser fandeme skidt ud.

    Så CVs sidste fejl som han lukkede og slukkede med, var ansættelsen af Ståle.
    At man så gør manden til manager, skriger sgu på idioti uden lige.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Ståle raus?

    Jeg kan sagtens forstå hvis du mener man skal sadle om. Det kan der være mange grunde til at en klub vælger, men det er altså ingen hurtig proces og der kommer givetvis til at komme mange udfald, så jeg tvivler på du kommer se et anderledes billede end det der er nu.
    At vi er gået i stå kan jeg ikke nikke genkendene til. Vi har om nogen lavet store ændringer og fodboldmæssigt synes jeg heller ikke vi er gået i stå. Jeg kan se mange taktiske ting der er ændret, men der har ikke været gennemgribende indgreb som i store træk har ændret på taktikken - det har været mindre ting som hvordan kantspillernes rolle er og således og hvis man mener at en anden spillestil kunne være bedre er det jo en diskussion der er værd at have.
    Men at sige at Ståle udelukkende var båret igennem af holdet synes jeg ikke er korrekt. Fodbold er fyldt med hold med store og talentfulde spillere der har haft mange fiaskoer da træneren ikke har kunne få det til at hænge sammen. Det er klart at når man har gode spillere, så kan de få mere frihed fra et system, men det er træneren der skal sørge for at de er i en rolle hvor de kan levere og det er trænerens ansvar at ligge den taktik der passer bedst (ja og ham der træner dem ikke mindst).
    Hvis Ståle skal have skylden for alle fiaskoer skal han også have æren for alle succeserne. N'Doye kom til København, spillede ad helvedes til, men Ståle fik ham op at køre og blev efter min mening klubbens bedste angriber. William Kvist kan man så også give Ståle æren for. Wendt kom også til ung og slog igennem under Ståle og der findes flere eksempler, men jeg stopper her.
    Jeg gider ikke forsvare Ståle når han ikke fortjener det, men jeg gider heller ej kritisere ham for ting han ikke fortjener. Det helt exceptionelle hold vi fik stablet på benene er efter min mening mindst ligeså meget Ståles skyld som spillernes.

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Ståle raus?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Pjat! Han startede jo også ret sløjt sidste gang, men hans resultater taler vel for sig selv.. Men fair nok at rause ham som sportsdirektør..
    Værre startede han vel heller ikke. Han havde 63 kampe i sin første 1½ sæson. Han vandt 37 af dem og tabte 11 (og fik to DM og én ChL-kvalifikation).

    Nu har han haft 65 kampe siden sit comeback, og vi har tabt 17 og vundet 30, og fået sølv, misset ChL og ligger nr. 3. Så ville jeg trods alt hellere have 'ret sløjt' tilbage ;-)


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Ståle raus?

    Jeg husker at have hørt Carsten Bro (i Fodbold FM?) grine i skægget og udtale at det ville tage lang tid - nok mere end et par sæsoner - at bygge København op igen, fordi kulturen skulle bygges forfra. Jeg tror desværre han havde ret. Vi er kommet et langt stykke i Ståles tid so far. Nu mangler vi så bare at få bygget en offensiv på som fungerer. Måske kræver det i virkeligheden ikke mere end lidt selvtillid og en konkurrent til Cornelius, som i uhyggelig grad ikke får afløst hverken Santin (!) eller N'Doye. Hvis Ståle rauses, så er det forfra igen. Har vi virkelig lyst til det?
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •