Side 11 af 24 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 356

Emner: Hvorfor er FCM så odiøse?

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Det fryder mig at de så hurtigt er blevet den legetøjsklub, som de hårdnakket har påstået de ikke ville blive (hvis det passer at Glen er utilfreds med måden at køre butikken på).

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Citat Oprindeligt indsendt af AndaKbh Se meddelelser
    Det fryder mig at de så hurtigt er blevet den legetøjsklub, som de hårdnakket har påstået de ikke ville blive (hvis det passer at Glen er utilfreds med måden at køre butikken på).
    Jeg tænkte netop det samme. Problemet med ledelsen i FCM er at de "tror" de bare overnight er blevet en "stor" klub pga. de har vundet 1 Dansk mesterskab. Jeg tror vi kommer til at se et FCM på retur fra nu af. også når de mister nogle af deres faste spillere. De mister en stor del af deres DNA nu hvor Glenn er væk. Det er altså ikke bare noget man bygger op på ny sådan lige.

    KOM SÅ FCK sæt FCM på plads i den nye sæson plssss :=)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    En måned senere: Glen siger op. Interessant, hvor næste superligajob viser sig. Måske i en klub, hvis ejer også lige har skiftet sportschefen ud.
    Jeg tænkte præcist det samme. Ideen om Glenn+bif er i sig selv så ækel og uhellig, at der må findes en lov der umuliggøre sådanne kombinationer..

    På den anden side ligner det et klassisk klebejer-move fra desperate onkel Jan, der /t Mestertræner Guld-Glenn skal vinde guld til bif!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #154
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Drømmen om FCM der kegler rundt i Europa med Hjulmand som cheftræner gør mig glad.

    (Anti jinx)
    Drømmen om bøf, der kegler rundt i Europa med glen som cheftræner gør mig glad.

    (Anti jinx)

  8. De følgende 14 brugere er enige:

  9. #155
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Hvis Glen har tabt en magtkamp han var dømt til at tabe omkring de skal være en klub der bygger sig selv og ikke baserer sig på dyre navne udefra, er det dårligt nyt for os.
    Hvis fokus på at være i toppen baseret på økonomisk magt er det en større trussel mod os end det andet. Bare kig til vestegnen for at se hvordan alternativet mest er en illusion når det kommer til for alvor at konkurrere med os.

    Ikke at det er nyt at FCM går den vej, dette er blot en bekræftelse.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  10. #156
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Drømmen om bøf, der kegler rundt i Europa med glen som cheftræner gør mig glad.

    (Anti jinx)
    Han virker altså som en rigtig god træner med en rigtig god personale pleje.
    Hvis han kommer til de socialbelastende kunne de godt få meget ud af deres talent udvikling. Håber ikke det sker.

    Ser gerne Glen i U-Landshold rolle evt 21 i stedet for Thorup.
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #157
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Men hvis du har ret i, at det er ambitionene - i højere grad at købe dyrt udefra og i mindre grad at udvikle talenter selv - hvordan skal det hænge sammen økonomisk?

    Midtjylland er jo allerede en rigtig dårlig forretning. Og hvis man ikke skal tjene sine penge på at sælge spillere, er det vel kun nogenlunde fast deltagelse i CL, der kan give et overskud. Det er vel trods alt ikke særlig realistisk.



    Vh. Simon
    Skal det også hænge sammen økonomisk nødvendigvis?
    Benham er jo næppe gået ind i det her fordi det er den bedste måde han kunne placere sine penge og få dem til at vokse på. Det er sikkert vigtigere for ham at få nogle sjove oplevelser og måske teste ting af han kan bruge back home.
    Sidst redigeret af Djamelam : 26.06.15 kl. 12:46
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  13. #158
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Citat Oprindeligt indsendt af Djamelam Se meddelelser
    Skal det også hænge sammen økonomisk nødvendigvis?
    Benham er jo næppe gået ind i det her fordi det er den bedste måde han kunne placere sine penge og få dem til at vokse på. Det er sikkert vigtigere for ham at få nogle sjove oplevelser og måske teste ting af han kan bruge back home.

    Tråden hedder "Hvorfor er FCM så odiøse?" og nu handler den så om Glen Glens afgang og Benham's penge?

    En opfordring til Debatjuntaen: Ryd op i denne tråd- flyt de seneste 45 indlæg over i en ny tråd, og kald den noget med: "Glen fyret... hvad så FCM?" ... eller noget i den stil, og lad os få tråden tilbage til det den handler om:
    Hvorfor er alting så ufedt i Jylland? ...... øhhhhh jeg mener Herning :-)
    Sidst redigeret af jak : 26.06.15 kl. 13:40
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  14. #159
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Hvis er man til patos, tågesnak, varm luft og enormt overforbrug af engelske ord er her et fremragende interview med den gode Rasmus Ankersen.

    http://jyskebank.tv/014353191551159/...t-med-big-data
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #160
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Citat Oprindeligt indsendt af Hjaltees#1 Se meddelelser
    Hvis er man til patos, tågesnak, varm luft og enormt overforbrug af engelske ord er her et fremragende interview med den gode Rasmus Ankersen.

    http://jyskebank.tv/014353191551159/...t-med-big-data
    Det er simpelthen så vildt det der. Tågesnak er ikke i nærheden af at være dækkende. Hvis ikke det var fordi at der er nogen der rent faktisk lytter til manden og tager det alvorligt, så ville jeg ligge og rulle rundt på gulvet af grin.
    Sørgeligt

    MCN

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #161
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Min video frøs halvvejs, men det gjorde mig faktisk ingenting!!!!!! Hold kæft en gang øregas med en masse fine fremmedord. Aner han selv hvad han snakker om?????

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  20. #162
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Altså, det han fyrer af om forbindelse af IQ og EQ, samt loss-aversion, det er ret interessant i fodboldfaglig snak. Alt andet er spin og øregas på Disco-Glen-plan.

  21. #163
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Det er simpelthen så vildt det der. Tågesnak er ikke i nærheden af at være dækkende. Hvis ikke det var fordi at der er nogen der rent faktisk lytter til manden og tager det alvorligt, så ville jeg ligge og rulle rundt på gulvet af grin.
    Sørgeligt

    MCN
    Glem alt om at Benham er årsagen til Glenn sage farval, Ankersen og den øvrige ledelse sejler rundt, og har ikke styr på noget som helst! Det er i hvertfald hvad vandrører siger i midtjylland og omegn.

    Han er da iøvrigt også "full of himself" denne Ankersen.... jeezzzz...

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #164
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Der er ikke indgivet en eneste opsigelse. Der er åbenbart nogen i kulissen, der ønsker at skade FC Midtjylland, men ikke internt. Internt er der masser optimisme og mod på fremtiden.
    - Rasmus Ankersen.

    Rasmus Ankersen fremstår mere og mere som en paranoid revisionist, der ser spøgelser og konspirationer, hvor end han kigger hen. Det er nu engang en retorik som ovenstående, han nødvendigvis må ty til, når butikken er ved at nedsmelte og implodere, når han samtidig på manipulatorisk vis har har fået solgt sig selv til medierne og erhvervslivet som en genopstanden Messias, der med udgangspunkt i sine egne kultiske New Management-bibler har prædiket om visionær ledelse og sund forretningsførelse.

    Det lugter ikke, det stinker af VSTGN.

    http://www.bold.dk/nyt/formand-nogen...r-at-skade-fcm


  24. #165
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvorfor er FCM så odiøse?

    Computeren slår til: "FC Midtjyllands køb af Daniel Royer er interessant, han ligner et af de første køb baseret på den engelske klubejers fodboldstatistik, og i modsætning til langt størstedelen af mestrenes spillere har han reel Champions League-erfaring med sig fra Østrig."
    http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...ansferoverblik

Side 11 af 24 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvorfor dog det?
    By Stive Per - Filipe in forum Diverse
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 28.09.05, 12:54
  2. Hvorfor
    By Bøllebob in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 25.10.04, 14:32
  3. Hvorfor 32 ???
    By Killer in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 08.05.04, 18:52
  4. VFM, hvorfor?
    By Kaare Sagan Larsen in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 19.03.04, 15:37

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •