Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
Der er virkelig nogen, der er begejstrede for Willow, skal jeg love for, men overhovedet at påstå at han nærmer sig Grønkjær-niveau, er i mine øjne absurd. Hvor har han spillet? RKC og Sparta, hollandske midter- eller bundhold, Brøndby, dansk subtop i hans periode, og Celta, spansk midter- eller bundhold. Og så varmet lidt bænk i Ajax og gjort det godt på landsholdet.

I Celta har han i 81 ligakampe scoret hele ét mål. Han fylder 32 til sommer. Bevares, han er da en dygtig spiller, men at folk ligefrem håber på eller nærmest drømmer om, at vi skulle hente ham, og ser ham som det ypperste, vi skulle kunne få fat i, kan jeg slet ikke forstå.
Ace "næsten?" kan betyde mange ting, men Krohn-Dehli har noget af den samme x-faktor som Grønkjær. Desuden glemmer du flere afgørende mål på landsholdet, og så er han en dåseåbner-type som vi mangler. "Næsten" betyder her, hvad koster en spiller på Grønkjærs niveau på 29 år med samme klubhistorik? Ikke under 70 mio på dagens marked. Der kan vi ikke være med, og derfor er Krohn-Dehli "næsten"!