Side 38 af 47 FørsteFørste ... 2835363738394041 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 701

Emner: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    For lige at få tråden lidt tilbage på sporet, så udtaler Aaron Johansson at han godt kunne tænkes at skifte klub inden for de næste par dage.

    Ham ville jeg personligt blive glad for, især nu hvor Steve synes skadet i et indtil videre længere stykke tid (siden han ikke skal med på træningslejr).

    http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet...ter-måske-klub

    Eller er jeg for ambitiøs på klubbens vegne?
    Hvor har du det fra?

  2. #557
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvor har du det fra?
    Fck.dk - artiklen om truppen til træningslejren!

  3. #558
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvor har du det fra?
    Står lidt om det her: http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/01/27...raeningslejren
    "Flóki blev efterudtaget til turen efter tirsdagens træning, hvor Steve De Ridder på drog sig en skade, hvis omfang endnu ikke er blevet undersøgt nærmere."

  4. #559
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    For lige at få tråden lidt tilbage på sporet, så udtaler Aaron Johansson at han godt kunne tænkes at skifte klub inden for de næste par dage.

    Ham ville jeg personligt blive glad for, især nu hvor Steve synes skadet i et indtil videre længere stykke tid (siden han ikke skal med på træningslejr).

    http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet...ter-måske-klub

    Eller er jeg for ambitiøs på klubbens vegne?
    Steve er med i truppen der skal på træningslejr.
    BAH!
    SYKE's Avatar

  5. #560
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Santin færdig i Kalmar FF. Han var jo en rigtig god makker til Corner. Men selv om der for tiden har været mange genkøb, så tror jeg ikke at Santin er på Ståles skyggehold.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #561
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    "Africanfootball.com skriver, at FCK-profilen er blevet nærmere undersøgt på hospitalet, og at der intet er at komme efter. Det betyder, at Daniel Amartey allerede kan være med for Ghana i den kommende kvartfinale."

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-med-skraekken

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #562
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er der nogen der kender lidt til de 2 unge der skal med på trænings lejr ?
    Går i klasse med en der spiller på u/19-holdet, og han mener der er stort potientiale i Frederik Bay, som op til flere gange også har været omkring reserveholdstruppen. Dog forstår han ikke Jonathan Frimann er kommer med, da han - i følge min ven - langt fra har fysikken med sig. Dog skulle der være en anden central midtbanespiller på u/19-holdet der hedder Michael Jonssen, som vidst er ganske lovende.

    Derudover kan han - desværre - også bekræfte, at Finnbogason formegentlig er på vej væk.

  10. #563
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Vi har jo hørt rygterne om Finnbogason til en svensk klub, men når han kommer med til Portugal, er det så ikke sandsynligt, at han bliver i FCK i det mindste til sommer?

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #564
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af nicolajtmadsen Se meddelelser
    Går i klasse med en der spiller på u/19-holdet, og han mener der er stort potientiale i Frederik Bay, som op til flere gange også har været omkring reserveholdstruppen. Dog forstår han ikke Jonathan Frimann er kommer med, da han - i følge min ven - langt fra har fysikken med sig. Dog skulle der være en anden central midtbanespiller på u/19-holdet der hedder Michael Jonssen, som vidst er ganske lovende.

    Derudover kan han - desværre - også bekræfte, at Finnbogason formegentlig er på vej væk.

    Af det jeg har set fra Jonatan, så har han i perioder imponeret med sit boldtalent og spilforståelsen - også selvom han ikke har fysikken med sig.
    Jeg synes det er værd at huske på, at han ikke er fyldt 18 endnu og måske ikke engang er rigtig færdigudviklet som nogle af de andre på holdet helt sikkert er.
    Jeg tror både at han bliver højere + bredere indenfor de næste par år - og når det sker tror jeg faktisk han er en mulig kandidat til lidt mere end snuse på træningslejren.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #565
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    For mange år siden trænede jeg et juniorhold i Avarta! og på det hold havde vi flere potentielle emner til den bedste danske række eller måske endda et ophold i en god, udenlandsk klub. Da SBU indkaldte de indstillede spillere til udtagelsesstævne, kunne jeg, som træner, ikke holde mig væk. Mine egne spillere klarede sig fornuftigt, men én spiller skilte sig ud: Per Frimann. Han var en lille splejs, et hoved mindre end alle andre, men hans hurtighed, teknik og ikke mindst hans spilopfattelse opvejede til fulde hans fysiske mangler. Per Frimann var selvskrevet til det senere udtagne SBU-mandskab. Måske har sønnike det på samme måde. Hvis det er sådan, det hænger sammen, så synes jeg, man skal skrive en lang kontrakt med ham NU! Ellers må man vel finde på noget andet :-)

  15. #566
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    For mange år siden trænede jeg et juniorhold i Avarta! og på det hold havde vi flere potentielle emner til den bedste danske række eller måske endda et ophold i en god, udenlandsk klub. Da SBU indkaldte de indstillede spillere til udtagelsesstævne, kunne jeg, som træner, ikke holde mig væk. Mine egne spillere klarede sig fornuftigt, men én spiller skilte sig ud: Per Frimann. Han var en lille splejs, et hoved mindre end alle andre, men hans hurtighed, teknik og ikke mindst hans spilopfattelse opvejede til fulde hans fysiske mangler. Per Frimann var selvskrevet til det senere udtagne SBU-mandskab. Måske har sønnike det på samme måde. Hvis det er sådan, det hænger sammen, så synes jeg, man skal skrive en lang kontrakt med ham NU! Ellers må man vel finde på noget andet :-)
    Jeg må sige at jeg heller ikke forstår denne enøjede fokusering på at spillere skal være skåret i granit (+180 cm. og udsmiderarme). MASSERE af spillere klare sig fint på trods af en klejn statur. Dette er også et forholdsvis nyt fokuspunkt fra DBU, med deres future-landshold (Dvs. smølfer i rød/hvidt).

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #567
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Jonathan Frimann lavede engang den grummeste tunnel på mig i AB Cuppen...

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #568
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Måske en smule unuanceret, men hvis vi efter vinduet står og har hentet en islandsk reservespiller fra The Championship og FCM løber med selveste Kadlec... Jamen, så er der sgu da noget rivende galt på gangene på Østerbro!!

    http://www.bt.dk/fodbold/fcm-jagter-...sholdsangriber

    Zan


  20. #569
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Siger vel blot alt om hvor lidt ambitioner der er tilbage i ledelsen, og hvor dårlig scouting vi har med at gøre i FCK


  21. #570
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Siger vel blot alt om hvor lidt ambitioner der er tilbage i ledelsen, og hvor dårlig scouting vi har med at gøre i FCK
    1) Det er ikke raketvidenskab at scoute en tjekkisk landsholdsspiller i Bundesligaen. Derudover er mr. Big-network-in-Germany (Goldbæk), Ståles egen agent. Så mon ikke at Ståle har styr på hvad der røre sig syd for grænsen? Det tror jeg.

    2) Vi er færdige i Europa, hvilket nok betyder at der ikke er mange basse-øre tilbage på kistebunden. Et sandsynligt scenarie, jeg dog selv ikke synes er logisk, da man kæmper for næste sæsons mulige europæiske kampagne. Dvs. man skal investere i fremtiden.

    3) Václav Kadlec er den europæiske Freddy Adu (sat lidt på spidsen). Men jeg medgiver at navnet smager af lidt mere, end et islandsk no-name fra Wolves. Derudover skal man ikke undervurdere signalværdien i en herningensisk Kadlec-handel. Det SKRIGER på ambitioner, hvorimod der generelt er ALT for stille i Kbh. Men sådan er der så meget.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sæsonkort 2014/2015 - information
    By tobynator in forum Home & Away
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 16.12.14, 10:36
  2. Offensiven 2014/2015 i tal og grafik
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.10.14, 19:55
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  5. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •