Side 13 af 47 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 701

Emner: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af peb Se meddelelser
    Håber vi går efter ham her.Har ikke spillet meget og skal spille i foråret hvis han vil med til U21 EM på hjemmebane http://www.transfermarkt.de/vaclav-k.../spieler/91423
    Er han ikke lige gammel nok til U-21?

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Er han ikke lige gammel nok til U-21?
    Han spillede 90 min og lavede et mål mod DK 14/11 2014 http://www.transfermarkt.de/vaclav-k...2014/plus/1#FS

  3. #183
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af peb Se meddelelser
    Han spillede 90 min og lavede et mål mod DK 14/11 2014 http://www.transfermarkt.de/vaclav-k...2014/plus/1#FS
    Jeg tænker bare, at når man er født i maj 1992, så er man på vej mod sin 23 års fødselsdag, så U-21 bør være fortid. Med mindre, selvfølgelig, der er mulighed for at få enkelte ældre spillere med til at støtte de små pus. :-)

  4. #184
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Jeg tænker bare, at når man er født i maj 1992, så er man på vej mod sin 23 års fødselsdag, så U-21 bør være fortid. Med mindre, selvfølgelig, der er mulighed for at få enkelte ældre spillere med til at støtte de små pus. :-)
    Så vidt jeg erindrer er alle spillere, der på et givent tidspunkt har optrådt i kvalifikationsturneringen, også spilleberettiget til det kommende EM.
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #185
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Tomáš Necid
    En spiller der umiddelbart ligner en klon af Cornelius, hvilket ville være et fantastisk supplement til truppen da Corner har sine udsving. Yderligere ville det være dejligt at kunne smide endnu en høj (1.91m) spiller ind i de døende minutter. Han ligner en spiller der på papiret mangler et sted at slå rødder efter og udvikle sig videre (han er kun 25 år). Han bliver i øvrigt betegnet som en "goal-getter", men i forskellige videoer (i know.....) ser han ud til at være dygtigt til selv at sætte noget i gang, både med ryggen til mål og dybt i banen - og så er han meget farlig i luften.

    Han har kontraktudløb til sommer med CSKA, men er udlejet til PEC Zwolle i den hollandske æresdivision hvor han lader til at spille fast.
    http://www.transfermarkt.co.uk/tomas.../spieler/39665

    Jeg må tilstå at jeg har meget begrænset information om manden, og mest smider ham op som en 'bobler' nu hvor der alligevel ikke sker noget. Yderligere ved jeg heller ikke hvor realistisk han er, men vurdere at han umiddelbart burde være indenfor rækkevidde, da han har ikke meget af sin kontrakt tilbage, og da CSKA lader ikke til at være interesseret i at beholde ham, eftersom de har lejet ham ud resten af sin kontrakt.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 10.01.15 kl. 10:37

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #186
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,514

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 2m2 minutes ago

    Ifølge vores informationer @MichaelQureshi skal Wolves Björn Sigurdsson på en lejeaftale for sæsonen give FCK et ekstra bid #sldk #fck

    ??

    Edit: Jeg ser nu, at han ikke var god nok til Wolves og derfor blev lejet ud til - Molde (http://m.bt.dk/superligaen/fck-jagte...iber-i-england).

  9. #187
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 2m2 minutes ago

    Ifølge vores informationer @MichaelQureshi skal Wolves Björn Sigurdsson på en lejeaftale for sæsonen give FCK et ekstra bid #sldk #fck

    ??
    Og en artikel http://www.bt.dk/superligaen/fck-jag...iber-i-england

    Ikke imponerende med 3 mål i 15 kampe hos Molde på leje her i efteråret :-(

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #188
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,543

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Ville det ikke være et vanvittig mærkeligt indkøb?? Umiddelbart tænker jeg han minder ufattelig meget om det vi har i forvejen i form af Gisla og De Ridder.. Han har før været oppe at vende,
    men er tidligere blevet vejet og fundet for let så vidt jeg erindrer.. I mellemtiden har han så haft et lejeophold hos Molde med 15 kampe og 3 mål.. Jeg kan virkelig ikke se hvordan denne transfer skulle batte noget som helst, andet end i bredden.. Det er altså kvalitet til start 11'eren der er brug for, kom nu Ståle, dette må være en and!!


  12. #189
    Tilmeldingsdato
    Nov 2014
    Indlæg
    26

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Hvis det rygte taler sandt, har vi simpelthen givet op! Det dur ikke at gå efter angribere som ikke engang kan slå til i Norge eller Wolves.. Lad det være en and og kom så med et es som vi ikke havde set komme!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #190
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,171

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ville det ikke være et vanvittig mærkeligt indkøb?? Umiddelbart tænker jeg han minder ufattelig meget om det vi har i forvejen i form af Gisla og De Ridder.. Han har før været oppe at vende,
    men er tidligere blevet vejet og fundet for let så vidt jeg erindrer.. I mellemtiden har han så haft et lejeophold hos Molde med 15 kampe og 3 mål.. Jeg kan virkelig ikke se hvordan denne transfer skulle batte noget som helst, andet end i bredden.. Det er altså kvalitet til start 11'eren der er brug for, kom nu Ståle, dette må være en and!!
    Jeg husker det nu mere som prisen, der var et problem. Eller Vi ikke lige havde brug for hans type. Men kan sagtens huske forkert.

    Anyway så giver leje resten af sæsonen ok mening. Så bruger man vel bare pengene der var tilovers fra Kacaniklic på ham her. Og så bør der forhåbentlig stadig være penge i banken til en eller to forstærkninger mere.

    Mht hans kvaliteter og hans type, så kan jeg ikke byde ind med noget. Tallene fra Molde er ikke imponerende, men Ståle hentede ham vist selv til Wolves, så han må jo se et lys i ham.

    Forøvrigt ser han da spændende ud i diverse klip på youtube især fra hans tid i Lillestrøm. Men indrømmet, så er det noget tid siden og youtube kan få alle til at se godt ud. Selv De Ridder ligner jo der en forstærkning :-)
    Sidst redigeret af k@sper : 09.01.15 kl. 23:24

  15. #191
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Umiddelbart var det nok prisen der skræmte sidst, der blev anslået til at være ca. 20 mio. Ståle var nok interesseret i noget mere permanent, siden at han endte med at tage på leje til Molde hvor vi nok godt kunne have været med. Vi endte så med at købe Cornelius for 8 mio. mere, gud være lovet for det. *suk*

    Det giver dog god mening med at leje ham resten af sæsonen, hvis man skal stole på det Ståle siger at han stoler på drengene i den nuværende trup. Så skal alt håb sættes på at Ridderen har været succesfuldt igennem den famøse "FCK-osteklokke" og begynder at score nogle kasser.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #192
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Jeg er sgu lidt lunken ved den kære islænding, og håber at det er en "and". Set i lyset af de STORE ambitioner som Hørsholt kom ud med i slutningen af 2013 (langt i CL i 2016), så vil jeg blive MEGA skuffet med tilgangen af ham (manden er mere ufarlig i fucking Norge (undskyld Norge og Tippeliga-brugeren ikke mindst) end Corner i Superligaen!!!). Vi har brug for noget Allbäcksk kvalitet i front. Mindre KAN IKKE gøre det!!!

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #193
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Er sådan set enig med dig, Albinus1985, men husk Allbäcks snit fra Tyskland var heller ikke noget at råbe hurra for. det kan jo være, at lidt "miljøforandring" kan gøre forskellen.

  20. #194
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er sgu lidt lunken ved den kære islænding, og håber at det er en "and". Set i lyset af de STORE ambitioner som Hørsholt kom ud med i slutningen af 2013 (langt i CL i 2016), så vil jeg blive MEGA skuffet med tilgangen af ham (manden er mere ufarlig i fucking Norge (undskyld Norge og Tippeliga-brugeren ikke mindst) end Corner i Superligaen!!!). Vi har brug for noget Allbäcksk kvalitet i front. Mindre KAN IKKE gøre det!!!
    Enig, gider ikke engang have ham som backup. Totalt perspektivløst specielt med tidligere udmeldinger i mente som du også er inde på. Håber vi bliver overrasket positivt, men ser man tilbage på den senere tid tvivler jeg på det.

  21. #195
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Det mest skræmmende er, at det er gået 10 dage, før dette ene spinkle og stadig ukonkrete rygter kommer op. Hvor er den konstante snak om Krohn-Dehli fra sommer, Kvist retur og Bendtner på leje? Vi er Nordens største hold, og der burde konstant cirkulerer rygter om store spillere på vej til vores klub! Jeg er IKKE fan af det nye ledelsessetup, som jeg har mistænkt for at være underbemandet - både på og udenfor banen.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Sæsonkort 2014/2015 - information
    By tobynator in forum Home & Away
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 16.12.14, 10:36
  2. Offensiven 2014/2015 i tal og grafik
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.10.14, 19:55
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  5. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •