Side 18 af 47 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 701

Emner: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Jeg er ret sikker på, at den langsigtede plan er at Remmer spiller fast når han er klar igen. Så har vi nu to rutinerede backups til 2 unge talenter vi forventer os meget af, men som nok skal bruge de næste 6 måneder på at blive helt klar og spillet ind.
    Det er ikke en ubrugelig eller idiotisk handel, jeg håber bare ikke vi stopper der. Uanset hvad de siger, så mangler vi bedre offensive spillere. Både i angrebet, på kanter og på midtbanen.

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Engelsk avis: Wolves manager Kenny Jackett bekræfter, at Sigurdarson overvejer et bud fra FCK
    http://www.suttoncoldfieldobserver.c...ail/story.html

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er ikke en ubrugelig eller idiotisk handel, jeg håber bare ikke vi stopper der. Uanset hvad de siger, så mangler vi bedre offensive spillere. Både i angrebet, på kanter og på midtbanen.
    Enig, men det tror jeg desværre ikke, at Ståle og Johan Lange er. Som Lange også siger til FCKTV i dag, så vil vi gerne tilknytte EN offensiv spiller.

    Og det bliver højst sandsynligt ham Sigurdssan. Derefter tror jeg, at vinduet er mere eller mindre lukket for os.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Nu har det været nævnt som grund til, at vi ikke skulle have islændingen, at han har et dårligt målsnit med 3 mål i 15 kampe (20% - godt nok i Norge).

    Popquiz:

    Hvilken tidligere angriber i FCK havde i sine to forgangne klubber blot scoret 4 mål i 23 kampe (17%) og 6 mål i 35 kampe (17%), inden han kom hertil - men som alligevel blev en af de største og mest vellidte spillere i vores historie med 45 mål i 120 kampe (37%)?

    Statistik er ikke alt... heldigvis.
    Nej, heldigvis da. For man kunne jo også pege på, at både Aston Villa og Hansa Rostock havde væsentlig lavere scoringsgennemsnit generelt, mens Allbäck var der, end Molde da Sigurdsson var hos dem. :)

    Personligt vil jeg være noget forbeholden over for det, hvis Sigurdsson bliver hentet som den eneste offensive forstærkning. Hvis han til gengæld bliver lejet med købsoption, samtidig med at vi henter en anden offensiv spiller mere, synes jeg pludselig, at det ville være fremragende med Sigurdsson. Jeg ser slet ikke det sidste scenarie som vildt usandsynligt.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Som Lange også siger til FCKTV i dag, så vil vi gerne tilknytte EN offensiv spiller.
    Den slags har Lange og Ståle sagt flere gange, siden de overtog hele det sportslige ansvar, uden at det nødvendigvis har betydet noget. Hvilket jeg i øvrigt synes er fornuftigt nok, men det får mig altså ikke til at konkludere, at så er det bare sådan.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Siden Kenny Jackett tog over efter nedrykning til league 1 i 2013-14-sæsonen har Foley været en del af et 'bomb squad' hos Wolves, dvs. spillere som ikke indgik i planerne og ikke trænede med førsteholdstruppen, bl.a. fordi de havde for høje lønninger. Derfor har Kevin Foley ikke spillet meget siden for Wolves, men har været udlejet til Blackpool.
    Det forstår jeg ikke?
    Det må vel nærmere forholde sig sådan, at fordi han havde for høj lønning, blev han udlejet til Blackpool, og derfor har han ikke trænet med?
    Eller hvad? (*er nysgerrig omkring mekanismerne*)
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  10. #262
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Ståle overtog et wolwes hold, hvor en lang række spillere fik absurd høj løn, uden at have andre kvaliteter end at de kunne løbe solen sort. De havde virket er par år under Mad Mick i Premier league, men det gjorde det absolut ikke mere. De spillere underpræsterede grelt i Championship. Derfor røg de helt ud i kulden under Kenny jackett i league one. Det var lige så meget en politisk beslutning for at presse dem og deres lønninger ud, som det var en sportslig beslutning.
    så vidt jeg forstår er de fleste wolwes fans uforstående overfor hvorfor det også ramte Foley, der ellers var mindre dårligt præsterede end resten af gruppen. Det ligner heller ikke han skabte interne problemer eller var uprofessionel. Umiddelbart havde han lønnen imod sig og Kenny Jackett startede helt forfra, hvilket også var nødvendigt.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #263
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Det forstår jeg ikke?
    Det må vel nærmere forholde sig sådan, at fordi han havde for høj lønning, blev han udlejet til Blackpool, og derfor har han ikke trænet med?
    Eller hvad? (*er nysgerrig omkring mekanismerne*)
    Da Wolves rykkede ud af PL havde de fleste spillere en klausul om at gå ned i løn og Wolves fyrede i samme omgang Mick McCarthy. Ståle blev ansat til at implementere en mere kontinental spillestil, men mistede kort inden vinduet lukkede de tre bedste spillere Steven Fletcher, Matt Jarvis og Michael Kightly, som ikke ønskede at spille i den næstbedste række.

    Ståle hentede 5 nye spillere, bl.a. Sigurdarson. De tilbageværende spillere gav Ståle to udfordringer: -1) mæthed, oprykning til og nedrykning fra PL var sket to gange og -2) det var spillere, som var købt ind til en mere direkte form for fodbold end den boldbesiddendestil Ståle står for. Det krævede tid og opbakning fra klubbens ejer Steve Morgan og mere end et transfervindue til at lave de udskiftninger i truppen, som var blevet forsømt under Mick McCarthty i flere år. Ståle knækkede halsen på at prøve at bygge sit hold på den stamme, som var rykket ud af PL af to omgange. Der var desværre for mange spillere, der havde opnået det maksimale af deres potentiale, havde mistet sulten samt respekten for the Championship.

    I januar lå Wolves i midten af tabellen ikke langt fra nedrykning og ikke langt fra playoff, men Morgan fortrød sit strategiskifte, fyrede Ståle og ansatte Dean Saunders. Det fik Wolves til at nedsmelte og endte med at rykke ned to år i træk fra PL til League 1. Dean Saunders blev også fyret 6 måneder efter og Wolves ansætte så den nuværende manager Kenny Jackett.

    Det betød at flere af klubbens ex-PL-spillere og de fleste af Ståles indkøb ikke kom til at indgå i Kenny Jacketts planer af to grunde: -1) De havde for høje lønninger og -2) skulle ikke indgå i opbygningen af et nyt Wolves-hold (undtagelsen var Sako).

    Derfor blev hele stammen fra PL-holdet søgt solgt, lejet ud og dem, det ikke lykkedes for, blev del af et 'bomb squad', der ikke trænede med førsteholdet og kun spillede reserveholdsfodbold. 'Bomb squad' bliver den gruppe af spillere kaldt, fordi det var spillere klubben blot ville af med og som reelt var for gode til reserveholdsfodbold.

    Kevin Foley indgik ligesom Wayne Hennesey, Stephen Ward, Roger Johnson, Karl Henry, Jamie O'Hara, Sylvan Ebanks Blake, Kevin Doyle, Tongo Doumbia, Razak Boukari, Georg Margreitter, Björn Bergmann Sigurdarson ikke i klubbens planer. De sidste 4 er Ståle-indkøb, dog får Boukari måske chancen, når han kommer tilbage fra skader, der stort set har betydet at han ikke har spillet i 2 år.

    Så kort sagt, så valgte Wolves at overholde sine kontraktlige forpligtelser, men besluttede at op til et helt hold af spillere ikke skulle indgå i klubbens fremtidige planer. Det var der 3 forskellige grunde til: -1) for høje lønninger, -2) forkerte typer/ikke gode nok og -3) en manglende tro på, at de skulle være kulturbærere i opbygning af et nyt hold.

    Foley har altid vist en god indstilling og blev afskrevet pga. løn. Sigurdarson har spillet men ikke fast under Ståle og Saunders, mens Kenny Jackett ikke har givet ham chancen og det ser ud til at Jackett ikke tror på ham. Mao. så ser jeg ikke noget problem med hverken Foley's eller Sigurdarson's indstilling (a la Mussis), men forventer at vi får sultne spillere, der er motiverede men som ikke har spillet regelmæssigt de sidste 2 år - andet end på lejeophold.
    Sidst redigeret af madskl : 13.01.15 kl. 11:04


  13. #264
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015


  14. #265
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015


  15. #266
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    haha, det er sku nærmest tragikomisk at Ståle tror at spillere der ikke kan komme på holdet i Wolverhampton i midten af den næstbedste engelske række kan forstærke vores hold..

    Her sidder man og håber på noget stort så vi kan hente FCM's forspring og i stedet bliver man spist af med en afdanket højre back og en islænding som dårligt kan lave mål i Norge.

    7 mål i 55 kampe for Wolves og 3 i 15 hos Molde.. Ja det skriger ikke lige frem af kvalitet.

    Til sammenligning tog det Igor Vetokele 15 kampe at lave 8 mål i samme række og han var ifgl. Ståle ikke god nok til at indgå i truppen..

    Flot arbejde..

    #STÅLERAUS

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #267
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af 5.LarsHøjer Se meddelelser
    haha, det er sku nærmest tragikomisk at Ståle tror at spillere der ikke kan komme på holdet i Wolverhampton i midten af den næstbedste engelske række kan forstærke vores hold..

    Her sidder man og håber på noget stort så vi kan hente FCM's forspring og i stedet bliver man spist af med en afdanket højre back og en islænding som dårligt kan lave mål i Norge.

    7 mål i 55 kampe for Wolves og 3 i 15 hos Molde.. Ja det skriger ikke lige frem af kvalitet.

    Til sammenligning tog det Igor Vetokele 15 kampe at lave 8 mål i samme række og han var ifgl. Ståle ikke god nok til at indgå i truppen..

    Flot arbejde..

    #STÅLERAUS
    Jeg må indrømme, at jeg også har svært ved at se en sammenhæng imellem de udtalelser Hørsholt kom med medio december 2013, og så vores ageren på transfermarkedet. Men januar er en lang måned, så man kan blive positivt overrasket. So far er jeg det bare ikke.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #268
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af 5.LarsHøjer Se meddelelser
    haha, det er sku nærmest tragikomisk at Ståle tror at spillere der ikke kan komme på holdet i Wolverhampton i midten af den næstbedste engelske række kan forstærke vores hold..
    Tja det er vel ikke mere tragiskkomisk, end at vi alle herinde på sidelinjen tror, at vi har mere forstand på fodbold end træneren og hele den sportslige ledelse i landets største klub.

    Der kan være et utal af grunde til at han ikke er fast på holdet i Wolves. Men de behøver jo ikke forhindre ham i at kunne blive en succes her. Det kunne f.eks. være spillestil, skader, at vi undervurdere The Championship osv.

    Det er meget muligt, at du får ret i din negativitet, men jeg er nu klar til at give manden chancen. Umiddelbart ser han ud til at have rigtig mange af de kvaliteter, som vi har brug for i form af fysik, speed, teknik og bevægelighed. Det er muligt, at han ikke bomber 20 kasser ind på en sæson, men hvis han kan lave 5+ i foråret og ellers være med til at give plads til Corner og Nico, så især Corner kan få gang i målscoringen, så er det imo en fornuftig signing endda med en (forhåbentlig fornuftig) købsoption i aftalen.

    Nu vil jeg personlig krydse fingre for, at der hentes en central midt med kvaliteter i det offensive spil. Og så vil jeg være yderst tilfreds med dette vindue. Lige nu er jeg blot tilfreds :-)


  20. #269
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tja det er vel ikke mere tragiskkomisk, end at vi alle herinde på sidelinjen tror, at vi har mere forstand på fodbold end træneren og hele den sportslige ledelse i landets største klub.

    Der kan være et utal af grunde til at han ikke er fast på holdet i Wolves. Men de behøver jo ikke forhindre ham i at kunne blive en succes her. Det kunne f.eks. være spillestil, skader, at vi undervurdere The Championship osv.

    Det er meget muligt, at du får ret i din negativitet, men jeg er nu klar til at give manden chancen. Umiddelbart ser han ud til at have rigtig mange af de kvaliteter, som vi har brug for i form af fysik, speed, teknik og bevægelighed. Det er muligt, at han ikke bomber 20 kasser ind på en sæson, men hvis han kan lave 5+ i foråret og ellers være med til at give plads til Corner og Nico, så især Corner kan få gang i målscoringen, så er det imo en fornuftig signing endda med en (forhåbentlig fornuftig) købsoption i aftalen.

    Nu vil jeg personlig krydse fingre for, at der hentes en central midt med kvaliteter i det offensive spil. Og så vil jeg være yderst tilfreds med dette vindue. Lige nu er jeg blot tilfreds :-)
    Jeg er helt enig.
    Tror heller ikke, at den sportslige ledelse er helt tabt bag en vogn.
    Og skulle Ståle købe ind efter vores ønsker, ville vi nok se en snarlig konkurs. ;)
    BAH!
    SYKE's Avatar

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #270
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af 5.LarsHøjer Se meddelelser

    Til sammenligning tog det Igor Vetokele 15 kampe at lave 8 mål i samme række og han var ifgl. Ståle ikke god nok til at indgå i truppen..
    Hvornår har Ståle udtalt det?
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Sæsonkort 2014/2015 - information
    By tobynator in forum Home & Away
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 16.12.14, 10:36
  2. Offensiven 2014/2015 i tal og grafik
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.10.14, 19:55
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  5. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •