Side 2 af 47 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 701

Emner: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    AD! STOP! NEEEEJ!


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Jeg ser det ikke ske, at både Eikrem og Krohn-Dehli kommer. Begge kan spille den centrale midt, så hvem af dem skulle have pladsen ved siden af Amartey? Endvidere kan Krohn-Dehli også gøre sig på venstrekanten, og dér ser jeg ham ikke slå NJ af. Den eneste mulighed for at lande begge, er hvis Ståle vælger ikke at hente en angriber (hvilket jeg absolut ikke håber!), for at fortsætte med at benytte NJ deroppe.

    Ståle har dog flere gange udtalt, at januarvinduet er svært at handle i, så hvis det ikke er muligt at skaffe en angriber, synes jeg det er en fin løsning at få dem begge, så NJ kan fortsætte som angriber indtil sommer - da det vigtigste er, at han er på banen.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    FCK skal være Skandinaviens svar på Real i min optik. FCK er større, bedre, stærkere end alle andre klubber i Norden, af samme årsag SKAL der være plads til begge i truppen! Så må spillerne kæmpe om pladserne, hvilket er en konkurrencesituation der vil styrke klubben og holdets muligheder i fremtiden.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    AD! STOP! NEEEEJ!

    Hold nu op.

    Det er simpelthen for dumt ikke at signe kron-dehli hvis vi får muligheden.

    Ville du også have sagt nej tak til Agger?

    Hvis en spiller kan tilføre holde noget ekstraordinært, så er jeg bedøvende ligeglad med hvor han har spillet tidligere.


  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Ville du også have sagt nej tak til Agger?
    Ja!
    Han ville være ENDNU værre end Krohn Dehli!
    Jeg medgiver, at nogle af de tidligere spillere vest fra ville være 'nemmere' at tilgive. I den kategori ligger Krohn Dehli, fordi han aldrig var den fuldstændig pladder romantiske og savlende spiller for 'klebben'. Men det ændrer absolut ikke på, at jeg SLET ikke ønsker ham i København.
    Jeg væmmes - og ja det er ikke 'rationelt' i forhold til styrken på vores fodboldhold, men for mig er fodbold i den grad også følelser. Og der er Krohn Dehli altså en mand med for stor tilknytning til egnens fodboldkleb til at mine følelser umiddelbart ville kunne tillade det.
    Præcis ligesom bøphan.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Ja!
    Han ville være ENDNU værre end Krohn Dehli!
    Jeg medgiver, at nogle af de tidligere spillere vest fra ville være 'nemmere' at tilgive. I den kategori ligger Krohn Dehli, fordi han aldrig var den fuldstændig pladder romantiske og savlende spiller for 'klebben'. Men det ændrer absolut ikke på, at jeg SLET ikke ønsker ham i København.
    Jeg væmmes - og ja det er ikke 'rationelt' i forhold til styrken på vores fodboldhold, men for mig er fodbold i den grad også følelser. Og der er Krohn Dehli altså en mand med for stor tilknytning til egnens fodboldkleb til at mine følelser umiddelbart ville kunne tillade det.
    Præcis ligesom bøphan.
    Så lad mig spørge dig, hvad er vigtigst for dig? Din kærlighed til FCK? Eller dit had til BIF ?

    Jeg føler lidt mange herinde sidestiller de to ting... Det virker i mine øjne fuldstændig ulogisk, vil du hellere tabe guldet end at se en tidligere BIF spiller i vores trøje?

    Jeg er slet ikke i tvivl om at vi skal gå efter dehli hvis vi kan til sommer. Vi mangler lige præcist "dåseåbnere" som ståle siger, dehli ville være perfekt.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Så lad mig spørge dig, hvad er vigtigst for dig? Din kærlighed til FCK? Eller dit had til BIF ?

    Jeg føler lidt mange herinde sidestiller de to ting... Det virker i mine øjne fuldstændig ulogisk, vil du hellere tabe guldet end at se en tidligere BIF spiller i vores trøje?

    Jeg er slet ikke i tvivl om at vi skal gå efter dehli hvis vi kan til sommer. Vi mangler lige præcist "dåseåbnere" som ståle siger, dehli ville være perfekt.
    Det er jo, rationelt set, ikke logisk.
    Men jeg vil bare gerne have i pose og sæk: Vinde guldet uden spillere med erklæret kærlighed til vestegnen på holdet.

    Men for at svare på dit spg: Min kærlighed til FCK vil altid være størst. Men jeg hader fandme BIF MEGET!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Hold nu op.

    Det er simpelthen for dumt ikke at signe kron-dehli hvis vi får muligheden.

    Ville du også have sagt nej tak til Agger?

    Hvis en spiller kan tilføre holde noget ekstraordinært, så er jeg bedøvende ligeglad med hvor han har spillet tidligere.
    Jeg er enig. jeg syntes faktisk at dehli ville være et godt match med FCK. Ståle har jo også ville have ham i sidste periode. Tag eksempel med vores kære målmand SA som faktisk har været en af FCKs bedste efter min mening efter en svær start.

    Men når det kommer til Agger så nej tak. Undskyld mig men efter min mening af Agger virkelig overvurderet.

    1. Ja han var god engang.
    2. I hans sidste lange periode fra Liverpool spillede han ikke godt og var skadet kontakt.
    3. Han bliver næsten altid skadet ( Mr. glasben ) det har vi jo også set i den tid han har været i BIF.

    Agger HELL NO. Dehli ja tak

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Michael Krohn-dehli ville uden tvivl være en fornuftig forstærkning, og det ville helt klart være rart at hente ham for snuden af Brøndby, som uden tvivl også vil forsøge at hente ham hjem. Men hvis han gør at vi ikke vil gå efter en decideret angriber, så nej tak. Ham + en bare nogenlunde angriber ville dog være et mere end godkendt transfervindue, alt afhængigt af om vi selvfølgelig ville smide et par millioner til Celta for at få ham nu.

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Tak for et godt overblik madebysoren. Jeg studser dog over vores angribere, der pt. tæller 3 mand i form af Cornelius, De Ridder og Felfel. Det er for lidt at have i en fodboldklub som FCK. Især når man ser på skader/karantæner til Cornelius og De Ridders manglende mål for FCK i efteråret.

    Jeg undrer mig over, om Ståle i det hele taget har overvejet gøre noget ved problemet i angrebbet, før Superligaen fortsætter i februar 2015. Hvis det er tilfældet ville jeg herfra opfordre Ståle til at kontakte Wolfsburg med henblik på at indgå en lejeaftale med Nicklas Bendtner i foråret 2015. Lejeaftalen burde indeholde en evt. købsoption på Bendtner, hvis der er tilfredshed hele vejen rundt.

    En Nicklas Bendtner i FCK vil betyde følgende:

    1: Nicklas Bendtner vil kunne presse Cornelius og De Ridder til at præstere mere til træningen, idet at han har spillet i udlandet.

    2: Nicklas Bendtner vil opnå mere spilletid og få en bedre kampform til glæde for blandet landstræner Morten Olsen.

    3: Nicklas Bendtner vil kunne lokke flere tilskuere i Parken og dermed sikre større indtjening økonomisk til klubben.

    4: Nicklas Bendtner vil genere et større trøjesalg i Megastore og mere branding af klubben.

    5: Desuden vil Ståle få sat skik på Nicklas Bendtners disciplin, ved at give ham nogle stramme retningslinjer for, hvad man vil acceptere i FCK.

    Ved godt at dette er utopisk ønsketænkning, men hvad er alternativet? At angrebet får lov til at sejle som det har gjort i efteråret. De kampe jeg har set i dette efterår skriger med al tydelighed på, at angrebet halter max.
    Casper the ghost

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Real hentede Figo, Laudrup og Ronaldo, selvom de alle havde fortid i (og for Figo og Laudrup direkte kom fra) Barcelona og United hentede Van Persie i Arsenal. I min optik handler det i første række om, at optimere vores trup bedst muligt. Så må følelserne komme i anden række.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    5: Desuden vil Ståle få sat skik på Nicklas Bendtners disciplin, ved at give ham nogle stramme retningslinjer for, hvad man vil acceptere i FCK.
    Hvorfor skulle Ståle være i stand til dette, når ingen andre trænere har kunnet det? Bendtner er et problembarn, og jeg er ret overbevist om, at han vil smadre harmonien i truppen. Selvom han uden tvivl kunne være en forstærkning, bliver det et pænt "Nej tak" herfra

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #28
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Ved godt at dette er utopisk ønsketænkning, men hvad er alternativet?
    Alternativet er vel:

    1: Cornelius og De Ridder ville se at der åbenbart ikke skal præsteres særligt til træning for at få en karriere i udlandet.

    2: Morten Olsen ville ikke længere kunne dække sig ind under at Bendtner skal med fordi han trods alt træner på højeste niveau.

    3: Nicklas Bendtner vil kunne lokke flere folk til at købe Ekstra Bladet for at læse om hans seneste taxa-knepperier.

    4: Med medfølgende branding af klubben.

    5: Ståle ville blive så frustreret at han ville gro hår igen bare for at have noget at kunne tabe.

    Bendtner virker mere og mere som en lost cause. Wolfsburg var stedet hvor han skulle vise at han godt kunne være en professionel fodboldspiller, det var ordnung muss sein og disciplin der skulle gøre Bendtner fra en celebrity i det engelske til en klasse angriber. I stedet minder forløbet mere om Mussis her i klubben, hvor vi så skal agere Genoa. Forstå mig ret, Bendtner er en spiller på et niveau som Superligaen sjældent ser men hvis han ikke kan tage sig sammen i den tyske Bundesliga, måske verdens bedste liga lige nu, hvorfor skulle det så blive bedre her?

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Krohn-Dehli er toppen af det FCK kan få, og næsten på Grønkjær-niveau.
    Der er virkelig nogen, der er begejstrede for Willow, skal jeg love for, men overhovedet at påstå at han nærmer sig Grønkjær-niveau, er i mine øjne absurd. Hvor har han spillet? RKC og Sparta, hollandske midter- eller bundhold, Brøndby, dansk subtop i hans periode, og Celta, spansk midter- eller bundhold. Og så varmet lidt bænk i Ajax og gjort det godt på landsholdet.

    I Celta har han i 81 ligakampe scoret hele ét mål. Han fylder 32 til sommer. Bevares, han er da en dygtig spiller, men at folk ligefrem håber på eller nærmest drømmer om, at vi skulle hente ham, og ser ham som det ypperste, vi skulle kunne få fat i, kan jeg slet ikke forstå.
    HIC SUNT LEONES


  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2014
    Indlæg
    26

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Krohn-Dehli ville være en ganske fornuftig tilføjelse på holdet omend jeg ikke ville være overglad for ham! Men han viser i Spanien at han stadig kan være med! Jeg tvivler dog på at vi kan konkurrere med Sevilla og andre subtopklubber der også bliver nævnt interesseret!
    Bendtner er fuldstændig utopi! Manden får en enorm hyre nede i Wolfsburg hvor de er kendte for at give store lønninger!

Side 2 af 47 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sæsonkort 2014/2015 - information
    By tobynator in forum Home & Away
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 16.12.14, 10:36
  2. Offensiven 2014/2015 i tal og grafik
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.10.14, 19:55
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  5. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •