Side 7 af 47 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 701

Emner: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Poulsen er sikkert også væk som spiller til sommer. Armartey og Delaney er stadig unge, og måske lidt for svingende. Især sidstnævnte. Kvist er en spiller lige efter Ståles hoved, ligesom Poulsen. Hvis Kvist gerne selv vil, er jeg ikke i tvivl om, at Ståle ikke blinker to gange.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Du kan sagtens have ret. Men jeg er stadigvæk kritisk af følgende årsager:

    1) Jeg tror SLET IKKE at Poulsen er fodboldmæt. Han fortsætter nogle år endnu, da han har haft passet overordentligt godt på sin krop gennem årene, og samtidig virker han heller ikke udbrændt - tværtimod.

    2) Amartey virker som et tæmmelig sikkert kort til vores 6'er position, og vi har Delaney som back-up, som Ståle ser et stort lys i. Endda et større et, end Ståle i sin tid så i Kvist.

    Personligt er jeg dog endnu ikke overbevist om Delaney har det sidste der skal til. Som fx Kvist havde da han sluttede af i FCK, inden han rejste til Stuttgart. Så hvis vi kunne have en central midt-besætning, bestående af Amartey, Poulsen, Kvist, Toutouh og en central offensiv midt-profil. Så ville det da slet ikke være dårligt :-)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Så sikker er jeg ikke på, at Poulsen forsætter. Bare se hvor lang tid han brugte på at tænke over, om han vil skrive under med FCK. Jeg er dog helt sikker på, at han forsætter i klubben i en anden rolle, hvis han ikke forlænger :)

    Jeg synes ikke nødvendigvis, at Kvist skal sammenlignes med Amartey, hvis der skal sammenlignes. Skal der det, så synes jeg han minder mere om Claudemir. Kvist er langt langt bedre i det fremadrettet-spil, end Amartey er.

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Jeg vil nu våge den påstand at Kvist er langt dårligere frem ad banen end Amartey.

    At de ikke nødvendigvis er decideret offensive orienterede nogen af dem, er en anden sag.

    Bliver Claudemir solgt står vi med en meget defensiv central midt, medmindre Toutouh opper sig, og finder ud af hvordan man spiller den plads. Hvilket jeg ikke finder videre sansynlgt.


    Kunne man ændre opstiling til noget 4-5-1, med Cornelius alene i front, NJ på venstre kant, så kunne man muligvis spille med CP som Def midt, og Toutouh kunne hygge sig med 1 offensiv rolle uden de store defensive pligter med Armatey eller Delaney som makker. Men det ser jeg heller ik som en mulig udgang.

    Alt i alt, så skal der nok skaffes en mand der kan ligge den afgørende aflvering fra den centrale midt, specielt så længe vores backs og fløje smider indlæg som vores angribere præstere at ramme målet.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Amarteys passnings-spil er til tider katastrofalt. Her er Kvist en del bedre, selvom det ikke passer til hans normale rolle. Men en central midtbane bestående af Amartey-Kvist, er imo ikke meget anderledes end Amartey-Claudemir.

    Mussis skulle btw eftersigende have udtalt til en argentinsk radiostation, at San Lorenzo bliver hans næste klub.

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    http://www.bt.dk/superligaen/transfe...indkoebslister

    Om jeg begriber, hvordan Ståle kan mene, at vi er dækket rigtig fint ind på den centrale midt. Har en af vores store problemer i efteråret ikke netop været, at der intet kommer offensivt fra den centrale midt? For få assists, ingen mål. Et midtbane med CP, Amartey, Delaney og Toutuoh må, vurderet på kompetencer, være én af de dårligste sammensatte centrale midtbaner i FCKs historie. Og det gør os simpelthen for lette at læse, at tre ud af fire mere eller mindre kun kan spille bolden til siden. Vi mangler en type som Randers' Kasper Fisker, Midtjyllands Peter Andersson og Rasmus Olsson, BIFs Kahlenberg eller OBs Rasmus Falk.

    Anderledes må man sige, at det står til hos vores midtjyske konkurrenter. Om det handler om bedre scouting, større netværk eller bedre ledelsesstruktur (som afsætter mere tid til transfers) skal jeg ikke kunne sige. Men der hersker ingen tvivl om, at de i denne sæson har givet alle baghjul, når det kommer til indkøb!

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #97
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Desværre lever man inde i parken i et parrallet univers, hvor man ikke mener man behøver gøre noget for at vinde eller scout.
    Det er useriøst det Ståle kommer med, det er fint nok med røgslør etc.
    Men hvis det er helt seriøst man ikke har taget stilling til om man mangler spillere, så dumper han på alle parameter.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    " Det er ikke nemt, og lykkedes det ikke, er jeg stadig fortrøstningsfuld. Jeg tror 100% på de drenge , der er her lige nu." Citat Ståle....
    Man kan også sige at han ville stå med et stort problem, hvis ikke han stolede på dem vi har nu. Så fik han for alvor travlt med at handle i januar.
    Jeg tror/håber det er det sædvanlige røgslør og at vi intet hører før alt er på plads. Det er hamrende irriterende at vente på, men ikke desto mindre virkeligheden i FCK.
    Smil du er på

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af shubertz Se meddelelser
    " Det er ikke nemt, og lykkedes det ikke, er jeg stadig fortrøstningsfuld. Jeg tror 100% på de drenge , der er her lige nu." Citat Ståle....
    Man kan også sige at han ville stå med et stort problem, hvis ikke han stolede på dem vi har nu. Så fik han for alvor travlt med at handle i januar.
    Jeg tror/håber det er det sædvanlige røgslør og at vi intet hører før alt er på plads. Det er hamrende irriterende at vente på, men ikke desto mindre virkeligheden i FCK.
    Det sædvanlige røgslør? I mine øjne er Ståle ikke den store MR. spin. Han er mest af alt bare ærlig, og er der noget, han ikke vil udtale sig om (f.eks. konkrete rygter), så plejer han at sige det. Med andre ord tror jeg ikke, at der er nogle som helst konkrete forhandlinger pt.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015


  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Mon dog. Serkan Kulup er spilleragent..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Mon dog. Serkan Kulup er spilleragent..
    hehe... rettes fluks :-) Lars Veldwijk

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Det kunne sagtens være, at Ståle kiggede på ham. Har lige set lidt youtube video på ham (gider dog ikke smide den her ind, da Youtube videoer for det første ikke siger meget, og for det andet er rygtet ikke konkret nok), og han ligner en goal getter, som er kølig foran kassen. Dog meget stor i sine bevægelser.

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015


  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Brugge har gjort det officielt
    http://clubbrugge.be/nl/nieuws/19410...ando-menegazzo

    Hej Kvist.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 7 af 47 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sæsonkort 2014/2015 - information
    By tobynator in forum Home & Away
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 16.12.14, 10:36
  2. Offensiven 2014/2015 i tal og grafik
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.10.14, 19:55
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  5. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •