Side 8 af 47 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 701

Emner: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Vi kan sgu ikke have 4 stk 6 er typer på midtbanen

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Brugge har gjort det officielt
    http://clubbrugge.be/nl/nieuws/19410...ando-menegazzo

    Hej Kvist.
    Er det os der har mest brug for Kvist, eller Kvist der har mest brug for os?

    Jeg håber, der bliver kigget efter en spiller med offensive spidskompetencer. Ikke endnu en all-rounder/boks-boks-spiller eller hvad man nu kalder de spillere der egentlig ikke er supergode til noget..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Ifølge en journalist fra BT, forsøgte vi at leje Kvist i sommers. Vi må alt andet lige, være ringere stillet på midtbanen nu. Så ikke helt urealistisk, at vi skulle være interesseret igen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Eikrem er gratis og stadig forholdsvis ung !! det skal sgu prøves
    !

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #110
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Kim Källström
    http://www.transfermarkt.co.uk/kim-k...l/spieler/3730

    Kontraktudløb til sommer
    Kommer hjem til CSKA Moskva efter et mislykket udlån til Arsenal (pga. en rygskade).
    Milde rygter om en retur til Allsvenskan (IFK Göteborg).

    Om han gider Danmark og FCK, samt om han er klar (og god nok) efter sin skade kan jeg ikke vurdere, men det er et stort navn som savner et nyt hjem. Er det os?

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #111
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    I have a bad feeling omkring dette vindue. På rygtebasis er det hvis mere eller mindre kun en angriber vi er på jagt efter. Ståle har derudover udtalt, at hvis det ikke går fremad med Remmer, skal der måske hentes backup til backen.

    Hvis vi skal have den mindste chance for mesterskabet denne sæson, så SKAL dette transfervindue sidde lige i skabet. Vi kunne sagtens have vundet mesterskabet sidste sæson. Et dårligt vintervindue var bla medvirkende til, at dette ikke skete. Jeg er bange for det samme vil ske denne gang.

    Ståle snakker om, at han er tilfreds og tryg med Amartey, Tou, TD og Poulsen til den centrale midt. Jeg er slet ikke enig. Vi har ikke set nok til CP endnu, til at vide hvor han står, og hvor meget tør vi smide på hans skuldre? Tou og TD har været inde og ude af startopstillingen pga svingende præstationer.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #112
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    I have a bad feeling omkring dette vindue. På rygtebasis er det hvis mere eller mindre kun en angriber vi er på jagt efter. Ståle har derudover udtalt, at hvis det ikke går fremad med Remmer, skal der måske hentes backup til backen.

    Hvis vi skal have den mindste chance for mesterskabet denne sæson, så SKAL dette transfervindue sidde lige i skabet. Vi kunne sagtens have vundet mesterskabet sidste sæson. Et dårligt vintervindue var bla medvirkende til, at dette ikke skete. Jeg er bange for det samme vil ske denne gang.

    Ståle snakker om, at han er tilfreds og tryg med Amartey, Tou, TD og Poulsen til den centrale midt. Jeg er slet ikke enig. Vi har ikke set nok til CP endnu, til at vide hvor han står, og hvor meget tør vi smide på hans skuldre? Tou og TD har været inde og ude af startopstillingen pga svingende præstationer.
    Gør dig selv en tjeneste og glem alt om guld, der skal mirakler til før det sker.
    Tvivler også på om FCK kan vinde guld til næste sæson.

  14. #113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    I have a bad feeling omkring dette vindue. På rygtebasis er det hvis mere eller mindre kun en angriber vi er på jagt efter. Ståle har derudover udtalt, at hvis det ikke går fremad med Remmer, skal der måske hentes backup til backen
    Kvist er en glimrende backup til backen :-)
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #114
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    I have a bad feeling omkring dette vindue. På rygtebasis er det hvis mere eller mindre kun en angriber vi er på jagt efter. Ståle har derudover udtalt, at hvis det ikke går fremad med Remmer, skal der måske hentes backup til backen.

    Hvis vi skal have den mindste chance for mesterskabet denne sæson, så SKAL dette transfervindue sidde lige i skabet. Vi kunne sagtens have vundet mesterskabet sidste sæson. Et dårligt vintervindue var bla medvirkende til, at dette ikke skete. Jeg er bange for det samme vil ske denne gang.

    Ståle snakker om, at han er tilfreds og tryg med Amartey, Tou, TD og Poulsen til den centrale midt. Jeg er slet ikke enig. Vi har ikke set nok til CP endnu, til at vide hvor han står, og hvor meget tør vi smide på hans skuldre? Tou og TD har været inde og ude af startopstillingen pga svingende præstationer.
    Helt enig. Som jeg skrev på forrige side, må Amartey, Toutouh, Delaney og Poulsen være én af de dårligst sammensatte centrale midtbaner i FCKs historie. Og det gør os simpelthen for lette at læse. Modstanderen skal bare lukke ned for kanterne, og så er vores eneste plan bare lange bolde og at mase på. Ikke ligefrem Nordens største klub værdigt.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #115
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Jeg tror ikke på guld denne sæson. Det er dog heller ikke længere væk, end at jeg ikke vil afskrive det 100 %. 8 point bagud med én indbyrdes kamp tilbage, hvor vi kan hente 3 point. Det giver et evt forspring på 5 point, hvilket FCM helt sikkert nok skal smide. Så er spørgsmålet bare, om vi selv henter noget, når FCM sætter point til. Det er her transfervinduet bliver alt afgørende. Her gik det galt sidste sæson. Vi sluttede rigtigt godt af inden pausen ligesom i år. Efter pausen løb spillerne rundt, som hovedløse høns.

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Han har Roger Ljung som agent, som også repræsenterede Allbäck, Ailton og Linderoth...Så måske ikke urealistisk at vi spørger på ham, og Källström har noget som vi mangler på midtbanen og holdet generelt...SPARKETEKNIK UDEFRA OG PÅ DØDBOLDE!!!!!!! Måske ønsketænkning?

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #117
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Søren Sorgenfri, journalist på BT og rigtig god indsigt i hvad der sker i de danske klubber:

    "Der kommer ikke indkøb til den centrale, men en angriber"

    Trist

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #118
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Søren Sorgenfri, journalist på BT og rigtig god indsigt i hvad der sker i de danske klubber:

    "Der kommer ikke indkøb til den centrale, men en angriber"

    Trist
    Skal jeg vælge, så ser jeg også hellere en ny angriber i klubben - omend vi er forudsigeligt på den centrale midtbane, så er der trods alt spillere af en vis kvalitet! Ikke just noget man kan sige om angrebet.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Skal jeg vælge, så ser jeg også hellere en ny angriber i klubben - omend vi er forudsigeligt på den centrale midtbane, så er der trods alt spillere af en vis kvalitet! Ikke just noget man kan sige om angrebet.
    En mulighed kan jo også være at spille en mere permanent 4-2-3-1 menten enten en ny spiller, De Ridder eller Toutouh liggende bag Cornelius. Men det hjælper selvfølgelig ikke, hvis 10'eren i den opstilling stadig skal tænke ekstremt defensivt.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #120
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    I have a bad feeling omkring dette vindue. På rygtebasis er det hvis mere eller mindre kun en angriber vi er på jagt efter. Ståle har derudover udtalt, at hvis det ikke går fremad med Remmer, skal der måske hentes backup til backen.

    Hvis vi skal have den mindste chance for mesterskabet denne sæson, så SKAL dette transfervindue sidde lige i skabet. Vi kunne sagtens have vundet mesterskabet sidste sæson. Et dårligt vintervindue var bla medvirkende til, at dette ikke skete. Jeg er bange for det samme vil ske denne gang.

    Ståle snakker om, at han er tilfreds og tryg med Amartey, Tou, TD og Poulsen til den centrale midt. Jeg er slet ikke enig. Vi har ikke set nok til CP endnu, til at vide hvor han står, og hvor meget tør vi smide på hans skuldre? Tou og TD har været inde og ude af startopstillingen pga svingende præstationer.
    Mesterskabet er langt væk. Der skal mere end gode præstationer til. Held!

    Ang. midtbanen og Ståles udtalelser, så skal det tages med et gran salt.
    Ståle går ikke ud og siger "vi SKAL bare have en mere til midtbanen" fordi det er rigtig skidt at spille med åbne kort.

    Amartey, Poulsen, Delaney og Toutouh er slet ikke godt nok.

    Jeg vil gerne se Toutouh lidt mere på midten - gerne sammen med Amartey, som er selvskrevet på holdkortet.
    Men det duer ikke at Amartey er fast starter på midtbanen og også er backup i forsvaret!
    Delaney er ikke min kop the. Han løber solen sort og slås for det. Men hjerte er ikke nok. Han er i mine øjne ikke god nok til FCK.
    Poulsen er jeg også lidt smålunken ved. Hvilken rolle skal han have?
    Jeg synes han er en god spiller - men han er primært bølgebryder. Og han fungerer vel bedst når han kan ligge lige bag 2 mere offensive midtbanespiller.
    Endvidere tror jeg ikke på at Kvist kommer - selvom jeg gerne så det.
    Men vi kan ikke have både Poulsen, Kvist og Delaney i truppen. Det bliver ganske enkelt for statisk og fuldstændig blottet for kreativitet.

Side 8 af 47 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sæsonkort 2014/2015 - information
    By tobynator in forum Home & Away
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 16.12.14, 10:36
  2. Offensiven 2014/2015 i tal og grafik
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.10.14, 19:55
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  5. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •