Side 9 af 47 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 701

Emner: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Hmm, farvel til Bengtsson og Claudemir.
    Jeg ved godt at Claudemir har haft en længerevarende periode med ustabilt niveau, men han har trods alt gjort det godt her i efteråret. Vi siger farvel til to spillere med en samling af 339 førsteholds kampe.

    Mon det kommer til at betyde et større ansvar til Ståle yndlingen Toutouh? Bare tanken gør ondt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Som skrevet tidligere så er mesterskabet væk, kunne det være en mulighed at give Toutouh chancen de næste mange kampe og se om han kan udvikle sig til den spiller centrale midtbane vi mangler qua sine offensive kvaliteter ? Han er jo teknisk dygtig, fysikken har han også men kan blive god nok taktisk....

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af thatsme Se meddelelser
    Ang. midtbanen og Ståles udtalelser, så skal det tages med et gran salt.
    Ståle går ikke ud og siger "vi SKAL bare have en mere til midtbanen" fordi det er rigtig skidt at spille med åbne kort.
    Her er vi uenige. Og fred være med det iøvrigt :o)

    Hvorfor er det så skidt at spille med åbne kort? Hvad stiller Ståle i en dårligere position ved f.eks. at sige: "Vi leder efter en central midtbanespiller med offensive kvaliteter, hvis den rette viser sig."? I mine øjne åbner det kun flere døre, fordi agenter osv. bliver gjort opmærksom på vores søgen.

    Det modsatte argument er vel, at andre klubber automatisk vil presse prisen op på deres spillere, hvis Ståle siger noget i den dur. Men mon ikke klubberne selv kan komme til den konklusion, at vores midtbane er mere gængs og forudsigende end pavens lyst til små børn og derfor forlanger ågerpris?

    I mine øjne handler det simpelthen om Ståles indstilling til spillet. Han har altid været vild med et stabilt, solidt, hårdtarbejdende og defensivt indstillet hold med et par enkelte individualister, der skal afgøre kampene til vores fordel. Eller også hænger det sammen med, at han satser på Krohn Delhi.

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Min tillid til Ståles projekt går til den 31. januar. Har han ikke dækket de åbenlyse mangler truppen har offensivt, så kan tvivlen ikke længere komme ham til gode.
    Pt. mangler man en angriber, en offensiv midtbanespiller og en bredespiler. På angribersiden er det en type som truppen ikke har, der skal købes. Hurtig, teknisk dygtig og med taktisk snilde nok,til at gøre Cornelius bedre.
    Den offensive centrale midtbanespiller har været påkrævet længe. Der er nævnt en del brugbare emner her i tråden. Personligt håber jeg, at Ståle satser på Eikrem, men jeg skal se det før jeg tror det.

    Groft sagt, så mener jeg, at kommer vi svækket ud at vinduet, så har jeg mistet den sidste tro på projektet under Ståle, og så bør det være tilhængernes sure pligt at fortælle verden, hvordan vi ser på situationen.

  6. #125
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Min tillid til Ståles projekt går til den 31. januar. Har han ikke dækket de åbenlyse mangler truppen har offensivt, så kan tvivlen ikke længere komme ham til gode.
    Pt. mangler man en angriber, en offensiv midtbanespiller og en bredespiler. På angribersiden er det en type som truppen ikke har, der skal købes. Hurtig, teknisk dygtig og med taktisk snilde nok,til at gøre Cornelius bedre.
    Den offensive centrale midtbanespiller har været påkrævet længe. Der er nævnt en del brugbare emner her i tråden. Personligt håber jeg, at Ståle satser på Eikrem, men jeg skal se det før jeg tror det.

    Groft sagt, så mener jeg, at kommer vi svækket ud at vinduet, så har jeg mistet den sidste tro på projektet under Ståle, og så bør det være tilhængernes sure pligt at fortælle verden, hvordan vi ser på situationen.
    Jeg tror, uanset vinduet, at der vil være meget spredte meninger om hvorvidt projektet er levedygtigt. Derfor bliver det svært at "fortælle verden hvordan vi ser på situationen" alene fordi det bare blandt vores fans er meget forskelligt.

    Det sagt er jeg enig i de mangler du stiller op. Dog ville jeg oveni angriberen og off-midten smide en back. Pt har vi kun Ludwig og Høgli, og selvom Høgli har spillet sig op til at være en ganske habil back (han skal bare bruge vinterpausen på indlæg) og Ludwig er lovende, har Remmer været skadet længe, og det holder ikke at vi ikke har en backup. - Dog har jeg ingen ide om hvor stærk Aaquist er, eller om Casper Højer kommer retur.
    Jeg tror at vi skal huske at vi ikke kan forvente samme stabilitet og skadesfrihed fra nogen anden, som vi har oplevet fra PB.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Min tillid til Ståles projekt går til den 31. januar. Har han ikke dækket de åbenlyse mangler truppen har offensivt, så kan tvivlen ikke længere komme ham til gode.
    Pt. mangler man en angriber, en offensiv midtbanespiller og en bredespiler. På angribersiden er det en type som truppen ikke har, der skal købes. Hurtig, teknisk dygtig og med taktisk snilde nok,til at gøre Cornelius bedre.
    Den offensive centrale midtbanespiller har været påkrævet længe. Der er nævnt en del brugbare emner her i tråden. Personligt håber jeg, at Ståle satser på Eikrem, men jeg skal se det før jeg tror det.

    Groft sagt, så mener jeg, at kommer vi svækket ud at vinduet, så har jeg mistet den sidste tro på projektet under Ståle, og så bør det være tilhængernes sure pligt at fortælle verden, hvordan vi ser på situationen.
    Nu er verden nok ikke så sort og hvid, som du udlægger den. Groft sagt, så aner hverken du eller jeg noget om, hvad er foregår på gangene i ledelsen, og hvad der er af muligheder. At miste tillid til Ståle på baggrund af et transfervindue, hvor vi risikerer ikke at blive styrket alt i alt er imo hysterisk. Jeg er personlig helt sikker på, at Ståle bedre end nogen anden ved, hvor vores mangler er. Og lur mig, om han ikke godt kunne tænke sig en offensiv forstærkning på den centrale midt, ligesom han gerne vil have en angriber, en back og en kant.

    Men mange ting spiller ind. Første prioritet må være en angriber, og hvad er der så af penge til rådighed derefter? Remmers situation er også vigtig. Bliver han ikke snart klar, så skal der også styrkes på backen, hvilket prioriteres over midtbanen. Sidst men ikke mindst, så kunne f.eks. Krohn-Dehli historien eller andre lignende situationer have indflydelse på dette vindue. For hvis der er noget om sagen, og vi f.eks. kan få fingrene i ham til sommer, så giver det ikke meget mening at hente en midt nu. Vi kan trods alt godt mønstre 4 centrale midtbanespillere, selvom mikset af dem måske ikke er optimalt.

    Jeg tror ikke, at vi kommer svækket ud af vinduet men nok heller ikke overordnet væsentlig styrket. Vi bliver nok styrket nogle steder (læs angrebet) og svækket andre steder (læs midten).

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er verden nok ikke så sort og hvid, som du udlægger den. Groft sagt, så aner hverken du eller jeg noget om, hvad er foregår på gangene i ledelsen, og hvad der er af muligheder. At miste tillid til Ståle på baggrund af et transfervindue, hvor vi risikerer ikke at blive styrket alt i alt er imo hysterisk. Jeg er personlig helt sikker på, at Ståle bedre end nogen anden ved, hvor vores mangler er. Og lur mig, om han ikke godt kunne tænke sig en offensiv forstærkning på den centrale midt, ligesom han gerne vil have en angriber, en back og en kant.

    Men mange ting spiller ind. Første prioritet må være en angriber, og hvad er der så af penge til rådighed derefter? Remmers situation er også vigtig. Bliver han ikke snart klar, så skal der også styrkes på backen, hvilket prioriteres over midtbanen. Sidst men ikke mindst, så kunne f.eks. Krohn-Dehli historien eller andre lignende situationer have indflydelse på dette vindue. For hvis der er noget om sagen, og vi f.eks. kan få fingrene i ham til sommer, så giver det ikke meget mening at hente en midt nu. Vi kan trods alt godt mønstre 4 centrale midtbanespillere, selvom mikset af dem måske ikke er optimalt.

    Jeg tror ikke, at vi kommer svækket ud af vinduet men nok heller ikke overordnet væsentlig styrket. Vi bliver nok styrket nogle steder (læs angrebet) og svækket andre steder (læs midten).
    Jeg bliver ikke mindre sikker i mine postulater, end når netop du komme med kritik af dem. Det er nærmest et kvalitetsstempel! Hvordan du læser det statement, må du helt selvom, men der er næppe en større Ståle-fetichist på sidelinien end dig.

    Problemet er jo, at FCK's trup er den svageste og dårligst sammensatte siden 1999-2000. Der mangler balance, offensive muligheder og kvalitet over hele linjen, og med Claudemirs afgang er det svært at se tråden i Ståles arbejde. Udmeldingen er jo, at truppen i 2016 skal være på niveau med det vi så i 2010-2011, som det er nu, er kvaliteten knap til top 3 i Superligaen, og visionerne er da slet ikke.
    Ståle kan ikke tåle at lade stå til i det her vindue. Der skal langt mere end en ekstra angriber ind, også selvom den ekstra angriber så skulle være fra øverste hylde af hvad der er muligt for FCK.
    Når der så samtidig er transferfrie nordiske landsholdsspillere på markedet med force i det offensive og chanceskabende spil, så bør Ståle vise at FCK er nordens største klub, alternativt bør man som tilhænger miste troen på projektet.

    Nu ved jeg så godt, at du er mere end tilfreds med blot at være bedst i DK. Det er der rigtig mange der ikke er på sidelinien, og når vi ikke engang er det, så bør tvivlen mere end snige sig ind - også selvom den er "hysterisk"!

  11. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Altså, som jeg forstår det du skriver Devil så kritiserer du Ståle for at have handlet dårligt og sammensat en svag og dårlig trup.

    Jeg tror ikke fejler ligger hos ham men hos vores scoutingsystem, for det er da gået helt galt i denne omgang.

    Mussis forventede alle sig mirakler af, han floppede.
    Corner var der ingen der troede på, han var for god og videre. - Ligeledes ikke slået til (tror på ham så bruger ikke flop)
    Ridderen skulle være den erfarne målræv og mellemrumsspiller der slog til fra dag et - desværre også et flop og sindsygt skuffende.
    Kačaniklić var heller ikke den straks styrkelse alle vel havde forventet.

    Defensivt ser det derimod møggodt ud. Vi lukker ekstremt få mål ind og har rutine og ro bag til, hvor Zanka og Smørhandske har været KANON køb, ligesom Amartey virkelig har været amazeballs :)

    Alle indkøbene så fremragende ud inden de kom til klubben, og da Ståle så kunne se vi manglede stabilitet og rutine bliver CP hentet. Igen en overtruffen signing på papiret.

    Desværre så har de offensive signinger slet ikke slået til, men det mener jeg virkelig ikke du kan bebrejde Ståle for. Det er sindsygt let at sidde nu og sige "sikke idioter, jeg vidste fra starten af Ridderen og Mussis ville være lort" men det er ikke virkeligheden.
    Ståle har forhåbentligt fortalt hvad han ville have, så er han præsenteret for muligheder og de har hentet dem der passede bedst ind hjem. Den mener jeg falder tilbage scouts, der har taget fejl. Ikke at Ståle kommer ren ud, men han er ikke den mest beskidte i forløbet.

    Og så er det vigtigt at huske på, at vi ligger fint til, hvis det ikke var for FCMs rekordgode efterår.

    /Jacob - der stadig tror på projekt Ståle :)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #129
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Det som jeg ikke forstår når det gælder vores transfer politik er at vi går ud og siger vi skal øge det med 30 % procent over 3 år hvilket både er rigtigt og vigtigt, men så går Ståle selv ud i pressen og skriver vi ikke har brugt særlig mange penge ?? På denne måde sætter han jo sig selv under pres specielt fordi vi har spillet af lort og det eneste vi har at spille for er den latterlige pokal titel!!

  14. #130
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Det som jeg ikke forstår når det gælder vores transfer politik er at vi går ud og siger vi skal øge det med 30 % procent over 3 år hvilket både er rigtigt og vigtigt, men så går Ståle selv ud i pressen og skriver vi ikke har brugt særlig mange penge ?? På denne måde sætter han jo sig selv under pres specielt fordi vi har spillet af lort og det eneste vi har at spille for er den latterlige pokal titel!!
    Det er korrekt, at der er øget transferbudget. Men det kan vel aldrig være et mål i sig selv at bruge penge, for blot at bruge dem? Ståle har fået nogle økonomiske muligheder, men det gør jo ikke han SKAL bruge flere penge. Specielt ikke hvis der er nogle gratis alternativer som er lige så gode..

    Såfremt det var et mål i sig selv at bruge pengene, tror jeg godt vi kan få lov til at købe Pape tilbage.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #131
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Altså, som jeg forstår det du skriver Devil så kritiserer du Ståle for at have handlet dårligt og sammensat en svag og dårlig trup.

    Jeg tror ikke fejler ligger hos ham men hos vores scoutingsystem, for det er da gået helt galt i denne omgang.

    Mussis forventede alle sig mirakler af, han floppede.
    Corner var der ingen der troede på, han var for god og videre. - Ligeledes ikke slået til (tror på ham så bruger ikke flop)
    Ridderen skulle være den erfarne målræv og mellemrumsspiller der slog til fra dag et - desværre også et flop og sindsygt skuffende.
    Kačaniklić var heller ikke den straks styrkelse alle vel havde forventet.

    Defensivt ser det derimod møggodt ud. Vi lukker ekstremt få mål ind og har rutine og ro bag til, hvor Zanka og Smørhandske har været KANON køb, ligesom Amartey virkelig har været amazeballs :)

    Alle indkøbene så fremragende ud inden de kom til klubben, og da Ståle så kunne se vi manglede stabilitet og rutine bliver CP hentet. Igen en overtruffen signing på papiret.

    Desværre så har de offensive signinger slet ikke slået til, men det mener jeg virkelig ikke du kan bebrejde Ståle for. Det er sindsygt let at sidde nu og sige "sikke idioter, jeg vidste fra starten af Ridderen og Mussis ville være lort" men det er ikke virkeligheden.
    Ståle har forhåbentligt fortalt hvad han ville have, så er han præsenteret for muligheder og de har hentet dem der passede bedst ind hjem. Den mener jeg falder tilbage scouts, der har taget fejl. Ikke at Ståle kommer ren ud, men han er ikke den mest beskidte i forløbet.

    Og så er det vigtigt at huske på, at vi ligger fint til, hvis det ikke var for FCMs rekordgode efterår.

    /Jacob - der stadig tror på projekt Ståle :)
    Jeg synes nu ikke det var særlig svært at se risikoen ved den ensidige satsning på en skadesfri Jørgensen og en Cornelius i topform. Det lignede en fejl og det var en fejl.

    Du skriver at indkøbene så fantastiske ud. Det er jeg ikke helt enig i, men hvis du virkelig mener det, så kan det jo dårligt være klubbens scouts der har fejlet, men den person som har skullet udnytte deres potentiale.

    Og den trælse traver om, at alt egentlig havde været fint, hvis bare FCM ikke havde så mange point er ved at være trættende. Men okay, alting havde selvfølgelig været lettere, hvis man kunne nøjes med at vælge sit pointsnit på forhånd og så spille i sin egen liga, så man ikke behøver bekymre sig om noget så irriterende som andre hold.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Altså, som jeg forstår det du skriver Devil så kritiserer du Ståle for at have handlet dårligt og sammensat en svag og dårlig trup.

    Jeg tror ikke fejler ligger hos ham men hos vores scoutingsystem, for det er da gået helt galt i denne omgang.

    Mussis forventede alle sig mirakler af, han floppede.
    Corner var der ingen der troede på, han var for god og videre. - Ligeledes ikke slået til (tror på ham så bruger ikke flop)
    Ridderen skulle være den erfarne målræv og mellemrumsspiller der slog til fra dag et - desværre også et flop og sindsygt skuffende.
    Kačaniklić var heller ikke den straks styrkelse alle vel havde forventet.

    Defensivt ser det derimod møggodt ud. Vi lukker ekstremt få mål ind og har rutine og ro bag til, hvor Zanka og Smørhandske har været KANON køb, ligesom Amartey virkelig har været amazeballs :)

    Alle indkøbene så fremragende ud inden de kom til klubben, og da Ståle så kunne se vi manglede stabilitet og rutine bliver CP hentet. Igen en overtruffen signing på papiret.

    Desværre så har de offensive signinger slet ikke slået til, men det mener jeg virkelig ikke du kan bebrejde Ståle for. Det er sindsygt let at sidde nu og sige "sikke idioter, jeg vidste fra starten af Ridderen og Mussis ville være lort" men det er ikke virkeligheden.
    Ståle har forhåbentligt fortalt hvad han ville have, så er han præsenteret for muligheder og de har hentet dem der passede bedst ind hjem. Den mener jeg falder tilbage scouts, der har taget fejl. Ikke at Ståle kommer ren ud, men han er ikke den mest beskidte i forløbet.

    Og så er det vigtigt at huske på, at vi ligger fint til, hvis det ikke var for FCMs rekordgode efterår.

    /Jacob - der stadig tror på projekt Ståle :)
    Det kan kun være Ståles ansvar. Han har det sidste år været ansvarlig for hele den sportslige sektor qua sin rolle som manager. Ståle køber og sælger spillerne, han har det endelige scoutings ansvar og han har ansvaret for at integrere spillerne i truppen.
    Der er så mange undskyldninger i omløb for truppens dårlige sammensætning, men det må der ikke være råd til i en klub der ser sig selv som større end alle andre skandinaviske klubber. Pt. er der 4-5 klubber i Skandinavien med stærkere trupper end FCK. Kun Ståle kan gøre noget ved den situation. Gør han ikke det må han ud, og han har ikke 2-3 vinduer at gøre det i.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #133
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Groft sagt, så mener jeg, at kommer vi svækket ud at vinduet, så har jeg mistet den sidste tro på projektet under Ståle, og så bør det være tilhængernes sure pligt at fortælle verden, hvordan vi ser på situationen.
    Altså "Ståle Raus" efter et pointgennemsnit på 1.8 i superligaen i 2014/15 og 10 ubesejrede kampe i træk?

    Ja, det giver jo god mening ...

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #134
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det kan kun være Ståles ansvar. Han har det sidste år været ansvarlig for hele den sportslige sektor qua sin rolle som manager. Ståle køber og sælger spillerne, han har det endelige scoutings ansvar og han har ansvaret for at integrere spillerne i truppen.
    Der er så mange undskyldninger i omløb for truppens dårlige sammensætning, men det må der ikke være råd til i en klub der ser sig selv som større end alle andre skandinaviske klubber. Pt. er der 4-5 klubber i Skandinavien med stærkere trupper end FCK. Kun Ståle kan gøre noget ved den situation. Gør han ikke det må han ud, og han har ikke 2-3 vinduer at gøre det i.
    Det er måske en anelse søgt at give Ståle skylden for indkøb foretaget, mens CV stadig var ved roret. Ståle har først reelt kunnet agere på "egen hånd" i sommeren 2014, og det udnyttede han til at rense ud i truppen, hvilket efter min opfattelse var tiltrængt.

    Ståle har skabt gode forudsætninger for at bygge et nyt hold op, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Ståle vil mønstre en stærk trup, når sommerens transfervindue er slut, men det er tæt på hysterisk at forlange store ændringer og øjeblikkelige resultater nu.

    Hvem er det da, du mener, at Ståle kan hente denne vinter, og som vil gøre en mærkbar forskel? De spillere som har niveauet til at løfte holdet tilbage mod tidligere højder står næppe i kø for at skifte til København.

    Resultaterne i Superligaen de sidste mange runder vidner om et stærkt og velorganiseret hold, der helt klart er på rette vej, men som naturligvis vil have sine udsving. Det største problem har været angrebet, og det har Ståle allerede påpeget, at han vil arbejde målrettet på forbedre hen over vinteren, ligesom han i transfervinduet har det største fokus herpå. Jeg er helt tryg ved Ståle, men forventer ikke store indkøb denne vinter.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Ståle byder gerne Kvist velkommen hjem:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-komme/5385122

Side 9 af 47 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sæsonkort 2014/2015 - information
    By tobynator in forum Home & Away
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 16.12.14, 10:36
  2. Offensiven 2014/2015 i tal og grafik
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 03.10.14, 19:55
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  5. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •