Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Træningskamp mod Brønshøj 24/01/15

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Træningskamp mod Brønshøj 24/01/15

    Er der en venlig sjæl, der så kampen mod Brønshøj i dag og på den baggrund kan sige et ord eller to om vores nye spillere? Ludwig, Bjørn og Foley? Også gerne De Ridder og Toutouh. TAK!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det hører jo som sådan ikke til i denne tråd, men er der en venlig sjæl, der så kampen mod Brønshøj i dag og på den baggrund kan sige et ord eller to om vores nye spillere? Ludwig, Bjørn og Foley? Også gerne De Ridder og Toutouh. TAK!
    Gerne. Holdet som helhed spillede glimrende i første halvleg, hvis man lige ser bort fra Brønshøjs chokstart. Ludwig var den af de nye, der var mest iøjnefaldende for mig med flere fine offensive aktioner og bl.a. et glimrende indlæg, som Sigurdarson var centimeter fra at komme op til. Sigurdarson selv var mere anonym, men viste i enkelte momenter, at han har en fin fysik, og at han kan gå med i opspillet. Foley ligner på både godt og ondt den irske udgave af Tom Høgli.

    Toutouh spillede udmærket på den centrale midtbane i første halvleg, men faldt noget ud af kampen, da han røg ud på venstre kant i anden halvleg. Hele holdet var dog jammerlige i de sidste 45 minutter, så det ved jeg ikke, hvor meget man skal lægge i. Og netop ordet "jammerlig" bringer mig så videre til Steve De Ridder, der som sædvanlig leverede en præstation, der svingede mellem det anonyme og det helt sløje. I enkelte momenter ser man, at han kan kombinere med sine medspillere, at han har en fin teknik og kan tæmme en bold med en forsvarer i ryggen og vende på ham, men der er utroligt langt mellem snapsene, og det bliver aldrig farligt. I anden halvleg præsterede han tilmed at bruge de sidste ti minutter på banen på at humpe rundt, når Brønshøj havde bolden for så på magisk vis at blive kureret, når han selv fik kuglen. Jeg har ærligt talt svært ved at se, hvordan han skal blive en profil for os.
    Sidst redigeret af Dane : 24.01.15 kl. 22:12
    Mvh.
    Dane

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Gerne. .....
    Mange tak!


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Mange tak!
    Jeg er delvist enig i kommentarerne, men har også et par tilføjelser, selv om jeg først ankom til spillepladsen syv sekunder efter FCK's scoring til 3-1.
    Pelle og Zanka var ganske solide, og Zanka havde flere gode momenter i det fremadrettede, opbyggende spil. Foley koncentrerede sig om det defensive og tog ikke mange chancer, og det virkede ikke som om, hans offensive rolle var helt klar for hverken Foley selv eller resten af holdet. Ludwig var sikker og viste lovende takter defensivt, men også offensivt.
    CP var med i meget, men uden afgørende aktioner. For mig var det som om, hans rolle var at få spillet til at glide sikkert uden unødige risici, og det klarede han ok. Toutouh var en omgang blandede bolcher - mange gode ting, men også flere aktioner med hovedet under armen. Rurik havde tempo og vilje, som vi kender ham, og også et (par?) kvalificeret forsøg som Brønshøjs målmand parerede mirakuløst. Sigurdarsson virkede stærk. Han dækkede sine bolde godt og lagde dem fint af til sine medspillere. Jeg synes ikke jeg så så mange effektive løb uden bold fra hans side, men han mistede heller ikke mange bolde. Når han og holdet finder hinanden lidt bedre, kan han blive giftig. De Ridder var meget arbejdsvillig. Han løb i hullerne konstant, råbte og skreg på bolden, men især Nicolai overså de Ridder i situationer, hvor hollænderen kunne have fået en afgørende rolle på måltavlen. Han var træt, da han blev skiftet ud. Cornelius kom ind fra 2. Halvlegs start, og han gjorde det rigtig fint, synes jeg. Ja, han har stadig problemer med at få bolden under kontrol, ikke mindst på en bane som i dag, men han viste både hurtighed og nærkampstyrke, og et par forsøg på mål havde han også.
    Mange stiller spørgsmålstegn ved Delaney, men at bedømme ud fra indsatsen i dag, så er kritikken ikke berettiget. Han kom ind på midten og tog ansvar, styrede spillet, lukkede huller og havde en mere stabiliserende rolle end fx CP.
    Baldur og Felfel gjorde det fint uden at være prangende.
    Sidst redigeret af Luffe : 24.01.15 kl. 19:52

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Islandske Bjørn virkede stærk i første halvleg. Hurtig, kropsstærk og god timing i luften. Han virkede ikke som typen, der kan lide at udfordre mand mod mand, men lægger mere an på at runde sin mand i første berøring og bruge sin hurtighed. Men han så vitterligt ud til at have et fint touch på bolden. I anden halvleg blev han rykket ned på højrekanten, og her virkede han meget desorienteret. Hvis det er på højrekanten, han skal bruges, er der godt nok lang vej hjem.

    Foley virkede placeringsstærk og sikker i pasningsspillet. Men jammerlige indlæg de par gange han havde chancen.

    Ludwig var anonym i mine øjne - dog med et par gode offensive aktioner, som halvlegen skred frem.

    Høgli var banens bedste i en sløj anden halvleg IMO. Så der er lagt op til kamp om de to backpladser.

    Derudover point i min bog til Brandur, som viste et godt drev med bolden og kloge afleveringer. Men angriber? Det tror jeg ikke.

    Den udbredte jammer over De Ridder i de foregående indlæg, er fuldt berettiget. Hold kæft hvor han løber. Altid forgæves. Det kan godt være, at teknikken er ok, men førsteberøringen svigter gang på gang.

    Dagens stof til eftertanke var den sviner, Ståle sendte efter Delaney efter tyve minutter i 2. halvleg: 'Thomas, du laver simpelthen for mange fejl igen nu!'

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgang: Vinter 2014/2015

    Jeg synes Ludwig Augustinsson så rigtig god ud, havde nogle gode offensive raids og indlæg fra venstrekanten. På samme måde vi har set med Wendt og Bengtsson.

    Foley er omvendt en mere defensiv backtype, som mere ligner Høgli. Jeg synes han manglende lidt første touch og er heller ikke en back, der vil komme til mange indlæg, men erfaren, gik godt med i spillet og spillede sikkert uden at tage de store chancer.

    Sigurdarson er angriber, både fysisk stærk, godt første touch, speed og god på hovedet. Jeg synes han gjorde det fint, men kom ikke til det store og skal helt sikkert bruge flere kampe til at spille sig ind i systemet.

    Både Foley og Björn fik ca. 60 min - Foley lidt mere, mens Augustinsson fik 45 min.
    Sidst redigeret af madskl : 26.01.15 kl. 14:59

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK-Brønshøj
    By Luffe in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 31.01.14, 21:05
  2. KB/FCK2-Brønshøj
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 12.06.09, 18:12
  3. Brønshøj - KB/FCK2
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.06.08, 17:38
  4. KB-Brønshøj
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.10.07, 22:36
  5. KB/FCK2 - Brønshøj
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 14.05.07, 11:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •