Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 84

Emner: Den nye 3. trøje 15/16

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    21

    Den nye 3. trøje 15/16

    Nogen der har et bud på, hvordan den nye 3. trøje bliver? Alt af ønsker, spekulationer, rygter eller info om den er hjerteligt velkommen til den her tråd :-)

    Personligt håber jeg, at den bliver helt rød eller helt blå

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Cbas er offline Har de rigtige meninger
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    138

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Efter fuchsia og Color of Lions (orange) kommer ...
    http://postimg.org/image/i7tvcxhu9/

    :o((

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    HIC SUNT LEONES


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Ifølge Footyheadlines, er vores nye hjemmebanetrøje 15/16 fra Adidas blevet lækket til offentligheden. Man skal selvfølgelig altid være påpasselig med sådan nogle rygter, men sitet plejer at være ret gode til at offentliggøre nye klubtrøjer inden alle andre. I hvertfald for de store hold.



    Link: http://www.footyheadlines.com/2015/0...15-16-kit.html

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Nu er der under en uge til sæsonstart, nu må den gerne snart komme !
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Mighty Lions Se meddelelser
    Nu er der under en uge til sæsonstart, nu må den gerne snart komme !
    Den bliver præsenteret om 4 dage på FCK Inside.

    Det bliver også ved F.C. København INSIDE, at vores nye 3. trøje vil se dagens lys for offentligheden for første gang.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af Henrik Se meddelelser
    FC Kopenhagen
    The new white / blue FC Kopenhagen 15-16 Shirt will feature striking red details, set to be revealed in June 2015.

    fra footyheadlines.com
    Der er ikke andet at gøre, end at krydse fingre for at det er en and.

    Kbh er hvid, blå og sort. Det burde altså ikke være så svært.

    Når vi nu ved, at ledelsen ved, at den generelle holdning fra fans er, at vi vil have en stilren hvid hjemmetrøje og en Inter-style sort/blå udetrøje, hvordan skal man så tolke den evindelige insisteren på fuchsia, orange, rød osv..? VIL de ikke sælge trøjer? Er det en måde at fremmedgøre fans og samtidig slå fast at de alene bestemmer? Eller er de simpelthen bare ligeglade? Kom gerne med bud. Lige nu svæver svaret rundt over Parkens rulletag.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    ...den evindelige insisteren på fuchsia....VIL de ikke sælge trøjer?
    Jeg mødte i privat sammenhæng en tidligere medarbejder i Megastore, og jeg svinede den nye sorte/lyserøde udebanetrøje og henviste til, at den var til vores kvindelige medfans og børnene ligesom fuchsiaen, som garanteret (heller) ikke solgte noget videre. Den tidligere medarbejders svar var: "Der tager du fejl. Kappa fuchsiaen er den bedst sælgende trøje ever".

    Det forklarer jo i så fald en del.

    138

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Der er ikke andet at gøre, end at krydse fingre for at det er en and.

    Kbh er hvid, blå og sort. Det burde altså ikke være så svært.

    Når vi nu ved, at ledelsen ved, at den generelle holdning fra fans er, at vi vil have en stilren hvid hjemmetrøje og en Inter-style sort/blå udetrøje, hvordan skal man så tolke den evindelige insisteren på fuchsia, orange, rød osv..? VIL de ikke sælge trøjer? Er det en måde at fremmedgøre fans og samtidig slå fast at de alene bestemmer? Eller er de simpelthen bare ligeglade? Kom gerne med bud. Lige nu svæver svaret rundt over Parkens rulletag.
    Hold dig til, at du ved, hvad du vil have. Jeg formoder ikke at du har gjort dig noget seriøst besvær med at finde ud af hvad vi andre fans vil have.

    FCK skal have 4-5 forskellige trøjer som per definition ikke kan være ens. Jeg er ret konservativ og størst tilhænger at et enkelt og ensfarvet design med hvid hjemmebanetrøje og sort udebanetrøje. Men der må for min skyld godt vælge nogle mere utraditionelle design og farver til de andre trøjer vi ikke bruger så ofte, hvis de sælger bedre. Jeg var selv ret vild med Wood Wood designet.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg mødte i privat sammenhæng en tidligere medarbejder i Megastore, og jeg svinede den nye sorte/lyserøde udebanetrøje og henviste til, at den var til vores kvindelige medfans og børnene ligesom fuchsiaen, som garanteret (heller) ikke solgte noget videre. Den tidligere medarbejders svar var: "Der tager du fejl. Kappa fuchsiaen er den bedst sælgende trøje ever".

    Det forklarer jo i så fald en del.

    138
    Det tror jeg simpelthen ikke på. Jeg kan gå med til, at den solgte ganske fint, men du skal ikke bilde mig ind, at det er den trøje shoppen har solgt allermest af..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Det tror jeg simpelthen ikke på.
    Helt enig! Jeg forsøger ikke at bilde nogen noget ind. Jeg har sgu' også svært ved at tro det. Men det kommer altså fra en af hestenes egen mund.
    380

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Hold dig til, at du ved, hvad du vil have. Jeg formoder ikke at du har gjort dig noget seriøst besvær med at finde ud af hvad vi andre fans vil have.
    Seriøst besvær er måske nok så meget sagt, især da det hele er foregået at ren + skær lyst og interesse. Ikke desto mindre vil en hurtig søgning på nærværende forum, afsløre min deltagelse indtil flere debatter og i hvert fald én afstemning. Dertil kan så lægges jævnlig kontakt med udvalg og grupper under FCKFC, samt utallige uformelle snakke gennem de sidste 7-8 år, med repræsentanter fra de mest fremtrædende fraktioner - herunder naturligvis vores sædvanligvis velinformerede SLO.

    Så jeg skulle mene, at have nogenlunde rygdækning for min påstand. Men selvfølgelig; tager jeg fejl, hører jeg meget gerne dit argument herfor, samt din tolkning af hvilken vej trøje-design-vinden så blæser. Det var i hvert fald ikke min intention at undervurdere hverken din eller andres holdning. Slet ikke. Jeg hylder tværtimod al debat om udseendet af vores trøjer. Jeg beklager hvis jeg tog munden for fuld. Det kunne du måske både have argumenteret for, uddybet eller sågar givet dit eget syn på, inden du rystede næven min vej..? Men hey.

    Mit ærinde var såmænd kun, at skabe debat om fans' ønskers indflydelse på eksempelvis trøjerne. Når nu der i forbindelse med ansættelsen af SLO'en blev lagt vægt på at fans' fremover skulle høres, og med henblik på de fremskridt der trods alt er sket med eksempelvis graffiti i Parken, større udvalg i boderne, prisdifferentiering på tribunerne, fraktionsboder under S12 osv osv, så undrer det mig, at der på lige præcis det her område ikke virker til at blive lyttet den mindste smule til de fans, der ellers er blevet hørt i så mange andre sager gennem de sidste år. Det undrer mig bare, that's all. Jeg er med på, at der er sponsorer at tage hensyn til, og at der kan være aftaler der rækker år frem i tiden, men det her har været en tendens så længe, at det ikke kan være et tilfælde.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Det tror jeg simpelthen ikke på. Jeg kan gå med til, at den solgte ganske fint, men du skal ikke bilde mig ind, at det er den trøje shoppen har solgt allermest af..
    Jeg har læst at Real Mardids pink 3. trøje (som de optrådte i for kun 2. gang i går mod Schalke) har været en kæmpestor succes rent kommercielt. Jeg har dog ingen dokumentation.

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Les Deux har lavet tredjetrøjen som bliver præsenteret imorgen, der er lagt en lille video op om trøjen her https://www.youtube.com/watch?v=UAb18KNsAH0

    For dem der ikke gider se de 4 min. så ser man dette flig af trøjen
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Kan godt li de lodrette blå striber ... Et skridt i den rigtige retning :)

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 08.09.08, 15:39
  2. Fck trøje
    By N.Brenner in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 28.12.06, 01:18
  3. FCK Trøje
    By mauro2004 in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 10.07.06, 15:28
  4. Den nye trøje??
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 23.07.05, 21:12
  5. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 22.10.03, 22:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •