Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 84

Emner: Den nye 3. trøje 15/16

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Kan godt li de lodrette blå striber ... Et skridt i den rigtige retning :)
    Logo i sort og Hvidt ser bestemt også interessant ud! Glæder mig til at se den præsenteret.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Stoltheden er i hvert fald kolossal.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Hvide Adidas striber, hvide kanter, blå ærmer, tynde blå striber og noget rødbrunt til resten... Det er set værre.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Seriøst besvær er måske nok så meget sagt, især da det hele er foregået at ren + skær lyst og interesse. Ikke desto mindre vil en hurtig søgning på nærværende forum, afsløre min deltagelse indtil flere debatter og i hvert fald én afstemning. Dertil kan så lægges jævnlig kontakt med udvalg og grupper under FCKFC, samt utallige uformelle snakke gennem de sidste 7-8 år, med repræsentanter fra de mest fremtrædende fraktioner - herunder naturligvis vores sædvanligvis velinformerede SLO.

    Så jeg skulle mene, at have nogenlunde rygdækning for min påstand. Men selvfølgelig; tager jeg fejl, hører jeg meget gerne dit argument herfor, samt din tolkning af hvilken vej trøje-design-vinden så blæser. Det var i hvert fald ikke min intention at undervurdere hverken din eller andres holdning. Slet ikke. Jeg hylder tværtimod al debat om udseendet af vores trøjer. Jeg beklager hvis jeg tog munden for fuld. Det kunne du måske både have argumenteret for, uddybet eller sågar givet dit eget syn på, inden du rystede næven min vej..? Men hey.

    Mit ærinde var såmænd kun, at skabe debat om fans' ønskers indflydelse på eksempelvis trøjerne. Når nu der i forbindelse med ansættelsen af SLO'en blev lagt vægt på at fans' fremover skulle høres, og med henblik på de fremskridt der trods alt er sket med eksempelvis graffiti i Parken, større udvalg i boderne, prisdifferentiering på tribunerne, fraktionsboder under S12 osv osv, så undrer det mig, at der på lige præcis det her område ikke virker til at blive lyttet den mindste smule til de fans, der ellers er blevet hørt i så mange andre sager gennem de sidste år. Det undrer mig bare, that's all. Jeg er med på, at der er sponsorer at tage hensyn til, og at der kan være aftaler der rækker år frem i tiden, men det her har været en tendens så længe, at det ikke kan være et tilfælde.
    Jeg er sikker på at du har en fin fornemmelse af hvad den generelle holdning er i de kredse omkring FCKFC du bevæger dig rundt i. Min påstand er blot, at man ikke kan tage den holdning og gange op og gøre til den generelle holdning iblandt alle fans. Det udsnit du tager udgangspunkt er relativt for lille og for homogent.

    For nogle år siden lykkedes det en relativt lille, men meget engageret gruppe Rød Tuborg fans, at samle en bred folkelig opbakning til en re-lancering af øllen. Det viste sig dog meget hurtigt at slagstallene ikke matchede den folkelige opbakning og Tuborg droppede ret hurtigt Rød Tuborg igen. Min point er, at i sidste ende vil FCK lytte til slagserfaringerne når de vælge et nyt trøjedesign.

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg er sikker på at du har en fin fornemmelse af hvad den generelle holdning er i de kredse omkring FCKFC du bevæger dig rundt i. Min påstand er blot, at man ikke kan tage den holdning og gange op og gøre til den generelle holdning iblandt alle fans. Det udsnit du tager udgangspunkt er relativt for lille og for homogent.
    Jeg tror meget hurtigt, man kan blive helt enig om, at man som samlet flok ikke kan blive helt enig om noget som helst ;-)

    Den nye trøjes tilsyneladende blå og mørkerøde, stribede look skal da også nok give diskussion ...

    Men i øvrigt er dette da en fin mulighed for at linke til denne gruppe på Facebook, der er helt med på en sort/blå trøje. Uden på nogen måde at ville tale for alle.

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Hvad er det for et blå- og rødstribet look to taler om?

  8. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Du kan se glimt af den nye trøje i dette klip:


    http://uk.youtube.com/v/UAb18KNsAH0

  9. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Tak. Syntes det potentielt ser acceptabelt ud for en 3. trøje må jeg sige.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  11. #24
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Den nye trøje er sikkert fin og ser sikkert flot ud, men jeg syntes efterhånden at det småpinligt for dem, der styrer trøjevalget at man fortsat ikke lytter til sine fans, og får lavet en sort og blåstribet trøje (som fortsat er en yderst fremragende idé).

    Argumenter som at det tager lang tid fra man ønsker at få en trøje designet på en bestemt måde til at man rent faktisk kan realisere det (det har været et ønske i mange år), er efterhånden en joke, da det er tydeligt at Wood Wood og nu Les Deux (kritikken er ikke møntet på de to tøjmærker) åbenbart sagtens kan få lov til at "go out of the box".

    Det er åbenbart meget sværere at lave en enkelt klassisk og stilren sort- og blåstibet trøje, der nok er standardvare hos de store sporttøjsbrands (inkl. Adidas) end en special designet trøje med diverse lir på.


    https://www.facebook.com/StribetKbh
    Sidst redigeret af zebos : 22.02.15 kl. 11:49
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #25
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Du kan se glimt af den nye trøje i dette klip:


    http://uk.youtube.com/v/UAb18KNsAH0
    Sikkert en fin trøje, men det er endnu engang ikke:

    https://www.facebook.com/StribetKbh
    Sidst redigeret af zebos : 22.02.15 kl. 11:01
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Puha en rædsel!!

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Mr. Jardex Se meddelelser
    Puha en rædsel!!
    MEGET bedre end trafikvesten. Men jeg får associationer til "Skånes stolthet" (Helsingborg).

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    Æv jeg er skuffet. Det ligner lidt et reklamestunt for designere med farverne . Logoet er fint men resten for mudret, vi venter på sort og blå!

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    For helvede en gang bræk. Den ligner jo en mega dårlig 90'er håndboldtrøje fra Slagelse og se nu at få fjernet SPORT der er jo alligevel ingen der køber den wanna be Topform.

    Kærligst Morten

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Den nye 3. trøje 15/16

    "Det er en trøje, som vi alle sammen er blevet enige om, er en, man har lyst til at gå med. Jeg kan ikke forestille mig, at der er nogle der tænker - Det her er noget juks - fordi det er det bare ikke!"
    SÅDAN designerdude! Fortæl os om Kejserens nye klæder!
    https://www.youtube.com/watch?v=NrqqO5LfAUo#t=1m20s

    Forfærdelig - det er det, der i mine øjne, bedst beskriver den rædsel.
    Igen er der 4 forskellige typer bogstaver - Er der ikke snart 1landen der fortæller Carlsberg, at de skulle tage og droppe det der "SPORT" - ikke bare fra FCK's trøjer, men i det hele taget trække den forfærdelige sodavand ud af markedet. Sidegevinsten er et meget mere markant logo- Carlsberg's logo er faktisk flot, når det står alene.

    Og hvad sker der lige for farvekombinationen?
    Bordeaux Blå Hvid Sort Guld Sølv - armen altså?
    Og så det snit - det ligner til forveksling en pezgrim brømbø trøje :-(

    P.S.
    Hvad sker der lige for det der ALKA på ærmet? Skal spillertrøjerne nu begynde at ligne norske klubtrøjer?

    Sidst redigeret af jak : 21.02.15 kl. 03:21
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 08.09.08, 15:39
  2. Fck trøje
    By N.Brenner in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 28.12.06, 01:18
  3. FCK Trøje
    By mauro2004 in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 10.07.06, 15:28
  4. Den nye trøje??
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 23.07.05, 21:12
  5. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 22.10.03, 22:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •