Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: FCK Inside - 20. februar 2015

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    FCK Inside - 20. februar 2015

    Den 20. februar 2015 er der FCK Inside, men da der var et begrænset antal billetter kan alle ikke komme af med deres spørgsmål til klubben. Derfor ville jeg oprette den tråd, hvor du måske kan motivere andre, med billet, til at stille dit gode spørgsmål på aftenen.

    Så hvilket spørgsmål ville du rigtig gerne have klubben til at svare på d. 20. februar til FCK Inside?

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: FCK Inside - 20. februar 2015

    Inspireret af den debat, der kører herinde lige nu, synes jeg da det kunne være interessant at få svar på, hvordan de høje herrer selv vil beskrive udviklingen i F.C. København siden 2011.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: FCK Inside - 20. februar 2015

    Jeg synes det ville være interessant at vide hvordan det taktiske oplæg/spillestilen har ændret sig siden sidst Ståle var ved roret.

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: FCK Inside - 20. februar 2015

    Synes det kunne være interessant at vide om der stadig er spekulationer om en tilgang til trænerteamet, som det blev præsenteret da Ståle blev manager.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: FCK Inside - 20. februar 2015

    Jeg synes, at det kunne være interessant at vide, hvorfor man valgte ikke at erstatte Igor Vetokele med en "rigtig" angriber og dermed mere eller mindre efterlod en ustabil Cornelius alene med ansvaret for at score vores mål? Med det målfattige efterår in mente ligner det en ret afgørende fejldisposition i sommerens transfervindue.
    Mvh.
    Dane


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: FCK Inside - 20. februar 2015

    I forlængelse af denne historie om, at DBU nu dropper de gratis træningsture til Qatar - og hvor det fremgår, at FCK også har sendt ungdomshold på lignende ture - kunne det være interessant at høre, hvad FCK's holdning er til det, og om klubben også har tænkt sig at stoppe de ture: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ending/5440096
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #7
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    385

    Re: FCK Inside - 20. februar 2015

    Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan klubben og trænerstaben ser Nicolai Jørgensens rolle fremadrettet. Det virker som om man de sidste 6 måneder har prøvet at omskole ham til angriber og også har positioneret ham som sådan (måske bare fordi man har vurderet De ridder som ikke være god nok?). Men er det meningen at med tilgangen af Bjørn S, at han skal tilbage på sin vante plads på venstre midt?

    Det virker mest af alt på mig som om man har brugt ham deroppe simpelthen fordi han var den eneste der var nogenlunde garant for mål, hans individuelle kvaliteter var det der gjorde udslaget på et hold som ikke var i stand til at skabe chancer, ej heller havde kompetencerne til at afslutte dem når de alligevel opstod.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK INSIDE billet søges
    By MikeJensen in forum Bazar
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 21.01.15, 22:47
  2. Indendørsturnering 2015
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 05.01.15, 14:04
  3. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  4. "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar
    By Thomas FC in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 24.02.14, 12:55
  5. F.C. København INSIDE konkurrence
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.02.14, 14:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •