Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 59

Emner: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    234

    2015-2016 hjemmebanetrøjen

    2015-2016 hjemmebanetrøjen kommer ifølge sædvanligvis pålidelige kilder til at se således ud:

    http://www.footyheadlines.com/2015/0...15-16-kit.html



    Jeg synes den er ganske fornuftig og stilren, først og fremmest hvis det bliver med ren Carlsberg sponsor. Og så får de mange 2014-2014 hjemmebanetrøje haters de blå striber igen ;-)
    Sidst redigeret af Mr. Jardex : 15.02.15 kl. 20:30 Årsag: Billede tilføjet (håber jeg)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Se det er en hjemmetrøje der vil noget.. Ser lækker, stilren ud..

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Så vinder vi i det mindste guld på trøjefronten, smukt.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Den er da ikke totalt lort, men jeg er ikke ubetinget tilfreds med de blå blonder på ærmekanterne og i bunden af trøjen... men hey, den er i det mindste ikke bronzefarvet til evigt minde om den tredjeplads vi ender på i år ;)

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    90

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Jeg er også skeptisk ved de blå kanter men håber at det bare er sådan det bliver vist på deres mock-up og at 'strukturen' er mindre tydeligt i virkeligheden.
    DonMunk

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af DonMunk Se meddelelser
    Jeg er også skeptisk ved de blå kanter men håber at det bare er sådan det bliver vist på deres mock-up og at 'strukturen' er mindre tydeligt i virkeligheden.
    Jeg er glad, så længe de dropper det der forfærdelige "SPORT" under Carlsberg.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    36

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    FC Kopenhagen
    The new white / blue FC Kopenhagen 15-16 Shirt will feature striking red details, set to be revealed in June 2015.

    fra footyheadlines.com

  11. #8
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Kbh er hvid, blå og sort. Det burde altså ikke være så svært.

    Når vi nu ved, at ledelsen ved, at den generelle holdning fra fans er, at vi vil have en stilren hvid hjemmetrøje og en Inter-style sort/blå udetrøje, hvordan skal man så tolke den evindelige insisteren på fuchsia, orange, rød osv..? VIL de ikke sælge trøjer? Er det en måde at fremmedgøre fans og samtidig slå fast at de alene bestemmer? Eller er de simpelthen bare ligeglade? Kom gerne med bud. Lige nu svæver svaret rundt over Parkens rulletag.
    Well, nu er der jo faktisk rødt i logoet... Og det er vel fair nok, at man laver nogle tredjetrøjer med andre farver for at få noget salg i butikken. Man kan jo bare lade være med at købe den. Jeg ville også gerne have den blå-sort-stribede, men jeg tror alligevel ikke, at den ville sælge synderligt meget ekstra end alle andre trøjer, bare fordi, vi er nogle enkelte weirdos på et internetforum, der godt kan lide den.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Det var tæt på, men ikke helt den samme trøje, som øverst i tråden:


    Jeg syntes det er et stort skridt i den rigtige retning med den nye trøje. Jeg skal dog lige vænne mig til de blå striber rundt om ærmerne og nederst på trøjen. Ellers er det fedt med det blå Carlsberg logo, samt Københavns våbenskjold bagpå. Kraven er også i vinkel og den er først og fremmest stilren.

    Så en tommelfinger op herfra.

    En forbedring kunne være, hvis man også havde lavet de to stjerner over logoet blå. De stikker lidt.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Er det mit øje, der bliver snydt eller har vi nu 3 forskellige nuancer af blå farve i trøjen? Striberne, Carslberg logoet og FCK logoet?

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Troede ikke at vi havde tilladelse til at bruge Københavns våbenskjold? Ak ja, fedt ser det ud.

    Fed trøje - ikke nogen revolution, men det forventede man vel heller ikke med Adidas.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    forstår heller ikke hvorfor de tre Adidas striber skal stoppe lige efter skulderen før selve ærmet....i mine øjne ser det "halvfærdigt" ud

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  19. #13
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af hpless Se meddelelser
    forstår heller ikke hvorfor de tre Adidas striber skal stoppe lige efter skulderen før selve ærmet....i mine øjne ser det "halvfærdigt" ud

    /hp
    Lige præcist det, syntes jeg ser hamrende flot og elegant ud. Det giver også plads til mere af det hvide i trøjen. Men det er nok smag og behag.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    21

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Fantastisk at trøjen igen er hvid og blå, og ikke hvid og grå! Den er enkel, stilren og absolut FCK værdig! Det er virkeligt på tide, at vi går tilbage til kun Carlsberg og at Carlsberg og navn/nummer bag på trøjen bliver blåt.
    I tillæg er det fedt med Københavns våbenskjold i nakken.
    Synes det ikke er helt galt med de blå stribe på ærmerne og nederst, men det bliver spændende at se, hvordan den langærmede trøjen bliver!

    Alt i alt en flot trøje, en af de bedste! Den er på niveau med trøjerne fra 2010/11 og 2012/13! Glæder mig til udetrøjerne kommer!

  21. De følgende 13 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: 2015-2016 hjemmebanetrøjen

    Citat Oprindeligt indsendt af hpless Se meddelelser
    forstår heller ikke hvorfor de tre Adidas striber skal stoppe lige efter skulderen før selve ærmet....i mine øjne ser det "halvfærdigt" ud

    /hp
    Jeg antager, det er for at gøre det stilrent i forhold til når der påtrykkes logoer på trøjen fra hhv. Superliga, pokalturnering eller Europa League.

  23. De følgende 8 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny TV-aftale 2015-2021
    By Thomas FC in forum De lange linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 18.12.18, 12:37
  2. FCK Inside - 20. februar 2015
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 13.02.15, 11:26
  3. Indendørsturnering 2015
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 05.01.15, 14:04
  4. FCK Start XI 2014/2015
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.07.14, 21:32
  5. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •