Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: F.C. København INSIDE februar 2015

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    F.C. København INSIDE februar 2015

    I aften løber fanarrangementet F.C. København INSIDE af stablen i Hall of Carlsberg i Telia Parken. FCK TV LIVE sender direkte fra arrangementet kl. 21.30. Aftenens gæster vil blandt andet være holdets anfører, Thomas Delaney, og vores nye svensker, Ludwig Augustinsson, der vil snakke lidt om den sæsonopstarten og søndagens kamp mod FC Vestsjælland. Derudover skal I naturligvis heller ikke snydes for at få et blik på de nye 3.trøje, der afsløres ved arrangementet.

    Du kan se med her fra kl. 21.30 - ligesom, der vil blive lagt et link op på FCK.DK, når vi nærmer os udsendelsen.

    Kilde/Saxet fra FCK.dk.

    Ekstralink for en sikkerhedsskyld:
    http://www.tv3sport.dk/fodbold/live/...-telia-parken/

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Jeg ved ikke helt, om dette er den rigtige tråd at poste dette i, men here it goes:

    Jeg var så heldig at være med til FCK Inside i går aftes. Det var efter min mening et udmærket arrangement.

    Ståle var meget interessant at høre, og svarede beredvilligt på alt.

    Jeg lagde mærke til en ting, jeg ikke har hørt tale om før. De fleste af os har nok hørt om, at budgettet er blevet / bliver løftet. Det nye, som ihvertfald jeg ikke har hørt om, er at man af bestyrelsen er blevet pålagt at sælge en spiller i ny og næ for X antal kroner. Det blev brugt som begrundelse for at man f.eks. solgte Igor Vetokele.

    I forhold til tidligere tider, hvor politikken var at lade spillere fuldføre deres kontrakter, er dette en markant ændring.

    Hører gerne fra andre, der har andet at tilføje / evt. andre vinkler på dette.
    Sidst redigeret af Ståle : 21.02.15 kl. 22:42

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Synes du skal have med at det bla var for ikke at have en Bolanos/Claudemir der havde mistet sulten gående rundt og optage dyre lønkroner men istedet sørge for at lave lidt mønt ( som vi burde have gjort på Eks begge de herrer ).... Hellere få nye ind med sult istedet for som sidste sommer at være nødt til at sælge et helt hold ;-))) gav fin mening

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Jeg lagde mærke til en ting, jeg ikke har hørt tale om før. De fleste af os har nok hørt om, at budgettet er blevet / bliver løftet. Det nye, som ihvertfald jeg ikke har hørt om, er at man af bestyrelsen er blevet pålagt at sælge en spiller i ny og næ for X antal kroner. Det blev brugt som begrundelse for at man f.eks. solgte Igor Vetokele.

    I forhold til tidligere tider, hvor politikken var at lade spillere fuldføre deres kontrakter, er dette en markant ændring.
    Jeg bed også mærke i udmeldingen, som jeg heller ikke har hørt om før. Dog opfattede jeg ikke snakken om salget af Vetokele som et bevis på den nye strategi. Jeg synes nærmere, at det igen blev påpeget, at man ikke så ham og Cornelius fungere sammen og at den store overgangssum så bare gjorde beslutningen om et salg lidt nemmere. Til gengæld blev der eksplicit sagt, at man skulle have solgt Bolanos, samt at man skulle have solgt Claudemir tidligere.

    Af andre transferemner lagde jeg mærke til, at man på nuværende tidspunkt satser på, at man til sommer kan hente to eller tre ret store forstærkninger, uden samtidig at miste spillere, samt at den økonomiske del af sidste sommers store udskiftning blev brugt som en delvis forklaring på dette vindues ageren eller relative mangel på samme.

    Desuden kom det frem, at Boubacar Keita, som flere gange har været til prøvetræning, forventes at flytte til Danmark og starte på både akademiet og Johannesskolen i løbet af året. I første omgang vil han dog ikke være i spil til førsteholdet.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Super med lidt info om arrangementet. Lad det endelig flyde hvis der var noget spændende.


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Jeg vil godt i punktform komme med et referat. Så kan andre der var derinde supplere.

    Først og fremmest var det et super arrangement. Ros til klubben og specielt SLO'en.

    - Hørsholt var syg og havde sendt assistenten. Derfor manglede der lidt i den del.
    - der skal opsættes 350 skærme rundt omkring i Parken, så man kan gå på toilettet eller ned for at købe øl, og stadigvæk følge med.
    - godt gang i sponsorafdelingen.
    - de overvejer at skifte stolene, og til en anden farve end rød. Men det vil koste i størrelsesorden 20 mio.
    - Det var en meget afdæmpet Ståle. Han undskyldte efterårets offensiv, og forklarede det havde været vigtigst med et defensivt fundament. Den beslutning tog man efter de fire nederlag i streg i august. Så de havde haft fokus på den defensive organisation hele efteråret.
    - De havde nu flyttet fokus til den offensive del.
    - De havde fået et stort set break-even tilbud på Mussis, og Ståle besluttede derfor at sælge ham. Han troede ikke på projektet mere.
    - De er ikke færdige med Sydamerika. Højer er i Uruguay fortiden.
    - Sigurdason har kæmpe potientiale, men er alt for "flink".
    - De har eksperimenteret med en 3-5-2 opstilling, og overvejer at bruge den i løbet af foråret. Hvem der spiller backerne er afgørende, og det vil give Nikolaj J en fri rolle.
    - De føler organisationen omkring holdet er på plads. 2 nye folk omkring førsteholdet, fysisk træner i SOE, Peter Nielsen tilbage som mentor for ungdomstrænerne, tre mand i scoutingafdelingen nu.
    - Lasse Lindbjerg er hentet ind som træningsspiller. Marcus Mathiesen fra u-19 var tiltænkt den rolle, men blev skadet. Vi skal samtidig ikke forvente mange "nye" spillere fra ungdomsafdelingen de næste par år.
    - Keita kommer til efteråret, og er i første omgang tiltænkt en rolle på u-19 holdet.
    - Vil ikke mere lade folk løbe deres kontrakter ud. De skal sælges før. Nævnte Claudemir og Bolanos som eksempler, og Rurik fra den nuværende trup.

    Det var umiddelbart hvad jeg kunne huske. Værd at nævne, at der var fri bar.


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    - de overvejer at skifte stolene, og til en anden farve end rød. Men det vil koste i størrelsesorden 20 mio.
    Untitled.jpg
    Please, please, please, please.....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    649

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Super med opfølgning Olsen!

    Der var som nævnt fribar, så havde også glemt halvden af svarene :-)

    Kan dog tilføje.

    Eidur G. blev ikke signet fordi man ikke vil have to så "gamle" spillere i truppen, man valgte C.Poulsen istedet.

    Ståle mener at Delaney sammen med bla. Zanka er de ledertyper som der blev efterspurgt.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    37

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Stolene burde da være hvide!

  15. #10
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Philler Se meddelelser
    Stolene burde da være hvide!
    Burde... Men de ville ikke komme til at være hvide ret længe vil jeg tro :P

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    Burde... Men de ville ikke komme til at være hvide ret længe vil jeg tro :P
    Der er jo andre stadions rundt omkring i verden der kører med hvide sæder og det fungerer da fint nok. Det er klart at de ikke står knivskarpt i 20 år, men det gør de røde sæder vi har nu jo heller ikke. Men fra afstand ser de jo ok ud. Det samme tror jeg de hvide vil gøre.

    Alternativt kan man gøre som i Gelsenkirchen.
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 23.02.15 kl. 12:21 Årsag: links

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Nåmen min billedkommentar gik nu knap så meget på farven, som på designet. Jeg synes, det ville være super med sæder, der var bedre egnet til, at vi alligevel står op og ser fodbold. Jeg mindes også at have set nogen, der kan skubbes ned i betonen på tribunen.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Nåmen min billedkommentar gik nu knap så meget på farven, som på designet. Jeg synes, det ville være super med sæder, der var bedre egnet til, at vi alligevel står op og ser fodbold. Jeg mindes også at have set nogen, der kan skubbes ned i betonen på tribunen.
    Det giver da også god mening at tænke over det, når/hvis der kommer en udskiftning. Jeg tror bare (desværre) at den løsning du viser er noget dyrere end "bare" at skifte dem ud til nogle der er mere eller mindre magen til, hvad designet angår, men med en anden farve.

    Men stik mig gerne din løsning, med hvide sæder (brudt af blå+røde der laver vores logo og navn) og gerne med nogle kopholdere (ca. 5 pr. sæde :))!

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Det giver da også god mening at tænke over det, når/hvis der kommer en udskiftning. Jeg tror bare (desværre) at den løsning du viser er noget dyrere end "bare" at skifte dem ud til nogle der er mere eller mindre magen til, hvad designet angår, men med en anden farve.

    Men stik mig gerne din løsning, med hvide sæder (brudt af blå+røde der laver vores logo og navn) og gerne med nogle kopholdere (ca. 5 pr. sæde :))!
    Har der ikke været restriktioner ift. farver, logo og navn, fordi PARKEN også lægger græs til fodboldlandsholdet? Hvis det er tilfældet ville hvide sæder jo være en god løsning.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: FCK's udvikling og næste udfordring (transfer status mv.)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Har der ikke været restriktioner ift. farver, logo og navn, fordi PARKEN også lægger græs til fodboldlandsholdet? Hvis det er tilfældet ville hvide sæder jo være en god løsning.
    Jeg har svært ved at se hvad DBU skulle kunne komme med af indsigelser. Vi er herre i eget hus - punktum!!!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 15.02.15, 13:52
  2. FCK Inside - 20. februar 2015
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 13.02.15, 11:26
  3. Træningskamp: Jablonec - FC København (21.00 - 4/2-2015)
    By real_per in forum De korte linier
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 07.02.15, 14:28
  4. "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar
    By Thomas FC in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 24.02.14, 12:55
  5. F.C. København INSIDE konkurrence
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.02.14, 14:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •