Kære alle FCK-fans,

Jeg er i gang med at skrive speciale i sociologi på Københavns Universitet, hvor jeg undersøger fodboldfans og deres fællesskaber, identitet og oplevelser.
Jeg vil i den sammenhæng gerne lave to fokusgruppeinterviews (dvs. interview med 4-5 personer i hver gruppe), hvor vi taler om de ovenstående emner og alt muligt andet. Jeg forestiller mig, at interviewene skal foregå lørdag d. 7.marts om eftermiddagen og lørdag d. 14. om eftermiddagen, men dette er fleksibelt.

Det kunne være fedt, hvis DU ville hjælpe mig og deltage i interviewene, og deter samtidig en god mulighed for at få din stemme hørt i forhold til dét at være fodboldfan, og du kan hjælpe mig med at afkræfte nogle af de fordomme, der er om fodboldfans og i stedet være med til at skabe nye historier.

For at kunne deltage er det vigtigt, at du ser dig selv som dedikeret FCK-fan, at du er medlem af fanklubben, og at du tager til udebanekampe med jævne mellemrum.

Du kan kontakte mig her på siden, hvis du er interesseret i at være med, og hvis du har spørgsmål til interviewet, er du også meget velkommen til at kontakte mig.

Mvh Amanda