Se afstemningsresultater: Hvem går videre til Finalen?

Stemmeafgivere
1. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • F.C. København

    1 100.00%
  • Uafgjort

    0 0%
  • Esbjerg FB

    0 0%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 64

Emner: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    vs
    Nu når glæden over den dejlige Derby sejr er ved at lægge sig, så skal vi atter til et godt stadion udenbys, denne gang går turen til Esbjerg.
    Der er INGEN grund til at blive hjemme fordi S12 har arrangeret fodboldtog OG busser!

    Esbjerg har desuden haft indtil videre et glimrende forår, men lad os lige se om København kan sætte dem på plads.

    ALLE AFSTED!

    Trupperne:

    Esbjerg FB
    Endnu ikke oplyst

    Fc København:
    Endnu ikke oplyst

    Tog til Esbjerg(Fodbold Guide)(ud)

    Hjem rejse!


    Form: (Vises i billedet format).



    Live Odds for kampen.
    Odds:

    Odds for kampen

    Bookmaker 1 X 2 TTB Sidst ændret
    NordicBet 3,60 3,40 2,05 94,4% 13/03 04:28
    Scandic 3,60 3,30 2,00 92,5% 11/03 13:27
    Sportingbet 3,60 3,30 2,00 92,5% 11/03 13:27
    Danske Spil 3,90 3,35 2,00 94,8% 11/03 05:32
    bet365 4,00 3,30 1,95 93,8% 10/03 15:24
    Betsafe.dk 3,60 3,40 2,05 94,4% 10/03 11:38
    Tipico 3,50 3,30 2,10 93,9% 10/03 06:20
    Gennemsnit 3,69 3,34 2,02 93,8%
    Højeste odds 4,00 3,40 2,10 98,0%
    Sandsynlighed 25,0% 29,4% 47,6%



    Krantæner:
    Karantæner ifm. Esbjerg FB - F.C. København
    Ingen oplyst endnu

    Se kampen:

    På Blue water Arena kl 17.00, for sofafansene på 9'eren.


    Vejret:


    Tak til:

    Efb.dk, Bold.dk, Steffen_corleone, Google.dk, FCK.dk, DMI, Tipsbladet.dk M.fl.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Glæden over Derby sejren er bestemt ikke ved at lægge sig! Jeg håner på fuld knald indtil et par dage før næste Derby!

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Glæden over Derby sejren er bestemt ikke ved at lægge sig! Jeg håner på fuld knald indtil et par dage før næste Derby!
    Hehe, og det samme gør jeg også Wonderboy, men du ved vel hva jeg mener:-/.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Forventer en særdeles svær kamp på en bane, hvor vi sjældent vinder. Endvidere er Zanka i karantæne og Anton tvivlsom, hvilket kan blive et problem mod EFBs hurtige offensive spillere. Det bliver i hvert fald interessant at se, hvordan Ståle stiller op. Et realistisk bud er nok et lidt mere defensivt udgangspunkt med et forsvar som ikke ligger så højt (Så Pelle ikke skal ud og løbe om kap) og med Europa-opstilling med Nico på top og Rurik og Danny som hurtige kanter.
    Spiller Anton ikke, så er det nok Amartey som tager pladsen i forsvaret ved siden af Pelle, og Christian Poulsen som kommer ind på midten.

    Mit bud på kampen er 1-1.

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Det her er en af de vigtige. FCM spiller allerede fredag aften i Randers og det er vel en af de kampe, hvor vi kan håbe på et pointtab til Glen.

    Hvis det sker tror jeg vi ser nice FC møde tændte op. Skulle FCM drøne hen over Randers tror jeg det bliver en gang migrænebold.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Uden tvivl en af de vigtigeste runder dette forår. FCMs sværeste kampe bliver helt sikkert denne, ude mod AaB og så os på hjemmebane. Hvis ikke der er pointtab til Herning i de tre kampe, så er der ikke meget håb tilbage - så jeg mener helt bestemt at denne runde blive mesterskabsafgørende.

    Der skal virkelig gang i angriberne på søndag. Esbjerg har lukket 7 mål ind i 3 kampe, og deres forsvar er mere hullet end en si - 3 mål tak, selvom statistikken er i mod os.
    Sidst redigeret af scoring : 13.03.15 kl. 17:06
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Jeg ved godt, at det næppe kommer til at ske, men jeg kunne godt tænke mig at se De Ridder på højrekanten. Gislason bidrager alligevel ikke med det store, og hvis der skal lidt mere balance i, hvilken side vi angriber fra, kunne det ske på den måde. Defensivt kan det selvfølgelig give problemer, da De Ridder i hvert fald tidligere ikke har været så ferm i arbejdet tilbage ad banen, men mon ikke Høgli ville kunne løse det med god hjælp fra Christian Poulsen på midten?

    Alternativt skal han spille i angrebet med NJ på venstrekanten og Amankwaa på højre, men Ståle virker bare meget forhippet på at holde førstnævnte væk fra den plads, hvor han nu engang er bedst. Så længe Gislason ikke får lov til at fortsætte på en badebillet, er jeg tilfreds :-)
    HIC SUNT LEONES

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Uden tvivl en af de vigtigeste runder dette forår. FCMs sværeste kampe bliver helt sikkert denne, ude mod AaB og så os på hjemmebane. Hvis ikke der er pointtab til Herning i de tre kampe, så er der ikke meget håb tilbage - så jeg mener helt bestemt at denne runde blive mesterskabsafgørende.

    Der skal virkelig gang i angriberne på søndag. Esbjerg har lukket 7 mål ind i 3 kampe, og deres forsvar er mere hullet end en si - 3 mål tak, selvom statistikken er i mod os.
    Jeg smider i aften officielt håndklædet i ringen. Hvor end det piner mig, så bliver traktordrengene danmarksmestre til sommer, bedst symboliseret med al deres svineheld i aftenens kamp i Randers. Det kan bare ikke gå galt for dem, lige meget hvor elendigt de spiller. Det er desværre de højere magter vi er oppe imod, krydret med en komplet uduelig københavnsk offensiv, der desværre betyder at pokalen skal stå i Herning - Fy for helvede!!!


  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg smider i aften officielt håndklædet i ringen. Hvor end det piner mig, så bliver traktordrengene danmarksmestre til sommer, bedst symboliseret med al deres svineheld i aftenens kamp i Randers. Det kan bare ikke gå galt for dem, lige meget hvor elendigt de spiller. Det er desværre de højere magter vi er oppe imod, krydret med en komplet uduelig københavnsk offensiv, der desværre betyder at pokalen skal stå i Herning - Fy for helvede!!!
    haha ja. Jeg så også kampen. FCM var godt nok heldige i den Kamp eller også har de bare det held FCK også havde i deres "storheds" tid :=). Men ja Det burde ikke gå galt får FC MUH!! nu. Ellers ville det godt nok være gummiben der ville noget :).

    Når det så er sagt så syntes jeg med alt Respekt hellere ikke FCK fortjener at blive mester. alt alt for ustabilt Bare det faktum at man kan tabe 0-3 til Hobro på hjemmebane så fortjener man sg. ikke at blive mestre. Vi har nu i 2 sæsoner i træk fået en dårlig sæson start og jaaa så skal det gå galt. Først med et tabt DM til Aab og nu formentlig til FCM.

    Lad os håbe på en Bedre start på sæsonen når vi starter op igen til sommer :). Det er alfa omega at komme godt i gang.
    Sidst redigeret af EraZ : 13.03.15 kl. 21:09

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    49

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    haha ja. Jeg så også kampen. FCM var godt nok heldige i den Kamp eller også har de bare det held FCK også havde i deres "storheds" tid :=). Men ja Det burde ikke gå galt får FC MUH!! nu. Ellers ville det godt nok være gummiben der ville noget :).

    Når det så er sagt så syntes jeg med alt Respekt hellere ikke FCK fortjener at blive mester. alt alt for ustabilt Bare det faktum at man kan tabe 0-3 til Hobro på hjemmebane så fortjener man sg. ikke at blive mestre. Vi har nu i 2 sæsoner i træk fået en dårlig sæson start og jaaa så skal det gå galt. Først med et tabt DM til Aab og nu formentlig til FCM.

    Lad os håbe på en Bedre start på sæsonen når vi starter op igen til sommer :). Det er alfa omega at komme godt i gang.
    Med tanke på en generel forbedring i den defensive organisation siden kampen mod Hobro, en Bashkim tilbage, samt et par forstærkninger til de offensive positioner, burde FC København til den kommende sæson også være mere end godt rustet til mesterskabskampen i den nye sæson.

    Hvor end det piner at se Glen, Bak Bach, Steinlein og resten af FC Midtjylland vinde guldet, så må man også bare somme tider erkende, at FCM, set over de første 20-21 kampe, bare har været markant bedre end vi har. Hatten af for det.

    Tvivler på at FCM kan blive ved med at holde på alle deres profiler. De skal ud at spille Champions League Kval, hvis de vinder vel at mærke, og der er nok ikke skyhøje chancer for, at de kommer i gruppespillet i Champions League, så mon ikke at der ryger et par stykker. Deriblandt Sviatchenko og Igboun.

    On topic:
    FC København fik lidt held i sprøjten mod Brøndby. Vi scorede efter en standardsituation og vigtigst af alt, så var det Nicolai Jørgensen, der scorede. At få gang i de offensive kræfter samt omdrejningspunktet, Nicolai Jørgensen, er helt vitalt. Jeg håber, at han er med til at vise vejen på søndag imod et Esbjerg hold, der ikke har haft helt vildt meget tur i den i forsvaret her i foråret.

    Jeg ser de fleste af de resterende kampe så længe alt er matematisk muligt som den vigtigste kamp i foråret. Vi bliver nødt til at tro på det ligesom sidste år. Jeg kunne dog godt tænke mig, at man forsøgte sig i en anden formation, så man ikke var så forudsigelige. En lidt mere offensivt indstillet formation, hvor det gav lidt dybde ville klæde holdet. Om ikke andet bare for at eksperimentere mere med en plan b, når plan a ikke lykkedes, og der går migrænebold i den.

    Det er klart, kommer vi 12 point efter, så burde det ikke kunne lade sig gøre mere, men så længe det er ni, og der er mere end ti runder endnu, så kan det sagtens lade sige gøre.

    Mon ikke vi ser nogenlunde samme opstilling som mod Brøndby, dog uden Zanka og evt. Anton alt efter, hvor slemt, det var med ham.

    SA
    Høgli - Per Nilsson - Anton/Amartey - Ludwig
    Gislason Amartey/Toutouh - Delaney - Amankwaa
    Cornelius - Jørgensen

    Kunne egentlig godt tænke mig, at Nicolai trak ned på kanten, men hvad er alternativet i angrebet? Det virker som om, at Cornelius alene i front er for nemt og forudsigeligt at opdække. Tror fortsat at Toutouh vil blive valgt i en startopstilling på den centrale midtbane fremfor CP, hvis Amartey skal vikariere i forsvaret for en skadet Anton.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Nu så jeg også FCM kampen mod Randers og Randers misbrugte nogle kæmpe muligheder og det var altså ikke meget FCM de selv skabte. Det eneste de vinder på er, at Randers ikke gad dække bakbakbakbak op på hjørnespark og så et svineheldigt frispark der kravler ind via stolpen - ikke særlig imponerende.
    Selvfølgelig havde Randers stor fortjeneste af kampen, da de på mange punkter forsøgte at ødelægge FCMs spil og samtidig holde deres eget rimelig simpelt. Men jeg tror stadig på FCM gummiben. Synes allerede vi kunne se begyndelsen på det i Randers kampen, hvor de desværre får en dosis selvtillid lige inden halvlegen - men det er ikke alle der dækker så elendigt op som Randers gjorde det. Hvis de går død på deres dødbolde tror jeg det hele kollapser for dem, da de har haft deres problemer i åbent spil (i Esbjerg var de også afhængige af dødbolde der tvang Esbjerg ud af koncept).
    Det hele er naturligvis afhængigt af, at vi kan holde presset på dem og vinde vores kampe (noget der virker mere usandsynligt).
    Hvis det skal ske, så kræver det, at højresiden kommer op at køre. Det der bliver leveret der fra er simpelthen uacceptabelt. Høgli kommer jo stort set kun frem til indlæg når indlæggene fra venstreside er blevet for lange (eller i de sjældne tilfælde han bliver spillet fri af en midtbanemand).
    Gislassons fremtid skal seriøst tages til overvejelse for offensivt bliver der skabt alt for lidt fra ham, så jeg håber bestemt på at en anden får chancen fra start.
    Derudover skal angrebet også gerne snart få scoret nogle mål. Hårdt arbejde og brændte chancer kan vi ikke bruge til særlig meget.

    Så selvom jeg tror at FCM sagtens kan snuble, så har jeg større tvivl om vi kan hente dem. Hvis angriberne kan begynde at score bare få mål og højrekanten også begynder at deltage i kampene, så tror jeg der er et lille håb - men ellers ikke.

    Til selve kampen tror jeg Esbjerg vil spille som de har haft for vane at gøre de seneste par gange. Overlade spillet til os og prøve at ødelægge vores spil ved at lukrere på eventuelle boldtab, bolderobringer og fejlafleveringer der måtte komme af et aggressivt presspil. Forår vi at spille os ud af dette, vil de stille sig tilbage i banen og lukrere på omstillinger. Jeg tror ikke de vil forsøge sig med noget uventet efter deres nederlag til FCM.

    Opstillingen giver næsten sig selv, men håber på at Amartey og Delaney kan starte, med Amankwaa på højre og NJ på venstre. Ellers håber jeg næsten mere på CP end Toutouh hvis Amartey skal spille i forsvaret.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Nu så jeg også FCM kampen mod Randers og Randers misbrugte nogle kæmpe muligheder og det var altså ikke meget FCM de selv skabte. Det eneste de vinder på er, at Randers ikke gad dække bakbakbakbak op på hjørnespark og så et svineheldigt frispark der kravler ind via stolpen - ikke særlig imponerende.
    Selvfølgelig havde Randers stor fortjeneste af kampen, da de på mange punkter forsøgte at ødelægge FCMs spil og samtidig holde deres eget rimelig simpelt. Men jeg tror stadig på FCM gummiben. Synes allerede vi kunne se begyndelsen på det i Randers kampen, hvor de desværre får en dosis selvtillid lige inden halvlegen - men det er ikke alle der dækker så elendigt op som Randers gjorde det. Hvis de går død på deres dødbolde tror jeg det hele kollapser for dem, da de har haft deres problemer i åbent spil (i Esbjerg var de også afhængige af dødbolde der tvang Esbjerg ud af koncept).
    Det hele er naturligvis afhængigt af, at vi kan holde presset på dem og vinde vores kampe (noget der virker mere usandsynligt).
    Hvis det skal ske, så kræver det, at højresiden kommer op at køre. Det der bliver leveret der fra er simpelthen uacceptabelt. Høgli kommer jo stort set kun frem til indlæg når indlæggene fra venstreside er blevet for lange (eller i de sjældne tilfælde han bliver spillet fri af en midtbanemand).
    Gislassons fremtid skal seriøst tages til overvejelse for offensivt bliver der skabt alt for lidt fra ham, så jeg håber bestemt på at en anden får chancen fra start.
    Derudover skal angrebet også gerne snart få scoret nogle mål. Hårdt arbejde og brændte chancer kan vi ikke bruge til særlig meget.

    Så selvom jeg tror at FCM sagtens kan snuble, så har jeg større tvivl om vi kan hente dem. Hvis angriberne kan begynde at score bare få mål og højrekanten også begynder at deltage i kampene, så tror jeg der er et lille håb - men ellers ikke.

    Til selve kampen tror jeg Esbjerg vil spille som de har haft for vane at gøre de seneste par gange. Overlade spillet til os og prøve at ødelægge vores spil ved at lukrere på eventuelle boldtab, bolderobringer og fejlafleveringer der måtte komme af et aggressivt presspil. Forår vi at spille os ud af dette, vil de stille sig tilbage i banen og lukrere på omstillinger. Jeg tror ikke de vil forsøge sig med noget uventet efter deres nederlag til FCM.

    Opstillingen giver næsten sig selv, men håber på at Amartey og Delaney kan starte, med Amankwaa på højre og NJ på venstre. Ellers håber jeg næsten mere på CP end Toutouh hvis Amartey skal spille i forsvaret.
    Dejligt at læse du stadig er optimistisk når det kommer til et mesterskab til FCK.

    Problemet er bare at FCM vinder og vinder selvom de spiller dårligt. Sådan en kamp som i går burde de have tabt, men vinder alligevel. Selvom der er mange kampe tilbage så kan jeg bare ikke se dem smide guldet. Deres trup er stærk i år og de vinder alle marginal kampene. Det lagt sammen med at FCKs offensiv halter og vores angribere ikke kan scorer mål så tror jeg desværre ikke på det. Du har fuldstændig ret når det kommer til Gislason, Manden har spillet 1 god kamp mod Real Madrid på hjemmebane samt 1 god 2 halvleg mod det finske hold i EL, Thats it. Jeg ser ikke Gislason have en fremtid på FCKs hold. der sker alt for lidt fra hans side.

    Jeg tror dog FCM får store problemer næste år. som der også bliver nævnt i denne tråd så kommer FCM til at miste store profiler næste år og de skal til at bygge et nyt hold op. Igboun/Sisto/Sviatchenko/hassan etc. og Bach Bak holder nok hellere ikke særlig længe. Bach Bak har virkelig været en vigtig mand for FCM de seneste par år.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det lagt sammen med at FCKs offensiv halter
    Det er egentlig sjovt, at vi alle er enige om, hvor fantastisk dårlig vores offensiv er, og hvor fantastisk FCMs ditto er. For når man ser på de statistikker som florerede på Twitter i går, så har FCM scoret 22 ud af 43 mål på dødbolde og vi kun 7 af 24. Dvs FCMs offensiv kun har scoret 4 mål mere end vores (endda i en kamp mere) i etableret spil. Læg dertil , at det bare er enormt meget nemmere at score mål nr 2 og 3 i en kamp, når der først er gået hul på bylden i en kamp og modstanderne skal længere frem. Alle tre sejre i foråret har de hentet næsten udelukkende på dødbolde og det gælder for den sags skyld også deres sejr i Parken i efteråret. Jeg er klar over, at dødbolde (og ikke mindst antal mål til angribere) også tæller med, men jeg synes nu alligevel at tallene er tankevækkende. Reelt vinder FCM jo guldet på dødbolde og ikke på sprudlende offensivt spil eller andet. Dødbolde er også en vigtig egenskab for et tophold (hvor vi bl.a. har været horrible), men at score på så mange vidner sgu også om en medgang i marginaler og held i udtalt grad, bedst illustreret ved deres møgheldige kasse til 2-1 i går.

    Jeg er enig i, at vi godt kan skyde en hvis pil efter guldet. FCM's kamp i går var bare så afgørende, da det må give et enormt boost at spille som en pose nødder og alligevel hive en snæver ufortjent sejr hjem i den måske sværeste kamp tilbage i kalenderen. Fodboldguderne vil bare have, at det bliver FCM som vinder i år, og vi kan desværre ikke gøre en skid ved det.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er egentlig sjovt, at vi alle er enige om, hvor fantastisk dårlig vores offensiv er, og hvor fantastisk FCMs ditto er. For når man ser på de statistikker som florerede på Twitter i går, så har FCM scoret 22 ud af 43 mål på dødbolde og vi kun 7 af 24. Dvs FCMs offensiv kun har scoret 4 mål mere end vores (endda i en kamp mere) i etableret spil. Læg dertil , at det bare er enormt meget nemmere at score mål nr 2 og 3 i en kamp, når der først er gået hul på bylden i en kamp og modstanderne skal længere frem. Alle tre sejre i foråret har de hentet næsten udelukkende på dødbolde og det gælder for den sags skyld også deres sejr i Parken i efteråret. Jeg er klar over, at dødbolde (og ikke mindst antal mål til angribere) også tæller med, men jeg synes nu alligevel at tallene er tankevækkende. Reelt vinder FCM jo guldet på dødbolde og ikke på sprudlende offensivt spil eller andet. Dødbolde er også en vigtig egenskab for et tophold (hvor vi bl.a. har været horrible), men at score på så mange vidner sgu også om en medgang i marginaler og held i udtalt grad, bedst illustreret ved deres møgheldige kasse til 2-1 i går.

    Jeg er enig i, at vi godt kan skyde en hvis pil efter guldet. FCM's kamp i går var bare så afgørende, da det må give et enormt boost at spille som en pose nødder og alligevel hive en snæver ufortjent sejr hjem i den måske sværeste kamp tilbage i kalenderen. Fodboldguderne vil bare have, at det bliver FCM som vinder i år, og vi kan desværre ikke gøre en skid ved det.
    Ja netop dødbolde som du nævner har jo været under alt kritik når det kommer til FCK. Jeg begriber ikke at når FCK har så mange høje og stærke spillere som er dygtige med hovedet at vi er så elendige på dødbolde. Nu kan jeg ikke huske Hjørnesparks statistikken. Men noget med vi kun har scoret på 2 ud af over 100 hjørnespark. Det virker som om man slet ikke træner dødbolde/hjørnesparks kombinationer ??.

    Derudover har vi jo i 2 år i streg haft 2 elendige sæson starter. Og vi ved jo alle at en god start på sæsonen er med til at støbe fundamentet til hvordan resten af en sæson udarter sig.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Før bif lød det i nærheden af 200 stk og 3 mål heraf.
    Tror problemet er manden der træner det!.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 19:12
  2. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  3. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Esbjerg (pokal)
    By tortocnt in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 10.04.08, 09:51
  5. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 21.03.08, 10:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •