Se afstemningsresultater: Hvem går videre til Finalen?

Stemmeafgivere
1. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • F.C. København

    1 100.00%
  • Uafgjort

    0 0%
  • Esbjerg FB

    0 0%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 64

Emner: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    49

    Re: Start 11'er:

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Hvis dette er niveauet fra Corner fremover så går han en lys fremtid i møde ... Mål , assistere flere chancer , boldsikker og fysisk meget stærk ..... Opløftende !!!
    Enig. Igen en god indsats af Cornelius endda krydret med en scoring. Det er dejligt, og det løb han tog ved målet minder meget, om de løb han tog i sæsonen 12/13. Flot indsats af Cornelius. Det er derudover utroligt, at han kan blive revet og flået i, blive skubbet og majet ned, men på en eller anden måde er det altid Corner, der begår frispark. Det er nok den "store" spillers lod.

    Eneste minus som jeg ser det, er at vi ikke skaber flere chancer imod et hold, der ti mål ind i de foregående tre kampe, men gode takter trods alt.

    Fint tilfreds med tre point på en svær udebane.

  2. De følgende 2 brugere er enige:
    Orb, rsj

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,536

    Re: Start 11'er:

    Forstår ikke, at Toutouh fik så lang tid på banen. Vi spillede jo reelt med 10 mand i første halvleg. Også endnu en sløj kamp af NJ. Han har nogle ok afslutninger, men linker dårligt op med holdkammeraterne. Primadonnanykkerne må han også gerne droppe ASAP.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,541

    Re: Start 11'er:

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Er jeg den eneste der er vildt frustreret over, at Ståle konsekvent nægter at bruge De Ridder, selvom han plaprer løs om at han var en af de dyre drenge, som vi forventer os noget af? Alligevel starter han ude idag. SÅ GIV HAM DOG EN CHANCE I EN HEL KAMP! Smid Toutouh væk fra den højrekant, ryk Danny derover, flyt NJ ned på venstre og læg De Ridder op i angrebet!
    Det er du virkelig ikke nej! Hvad der er endnu mere mærkeligt er, at Ståle også går konsekvent uden om Steve når der skal skiftes ind.. Det er så hovedrystende latterligt og dumt særligt med tanke på hvor ringe vores 4 mest offensive spillere præsterer kamp efter kamp.. Ja Corner scorede i dag, men jeg var så ikke synderligt imponeret af hans spillemæssige indsats.. Han smider stadig mange bolde væk og træffer hjernedøde beslutninger.. At Jørgensen og Corner skal spille 90 minutter på toppen kamp efter kamp er et af de største mysterier siden guldhornene forsvandt..

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Start 11'er:

    Jeg undrer mig især over hvorfor NJ skal have 90 minutter hver gang. Jeg håber der er en god grund. Jeg sidder tit med fornemmelsen af, at en indskiftning af en frisk angriber kunne styrke os defensivt og offensivt de sidste par minutter af kampen.

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,314

    Re: Start 11'er:

    Det endte med at blive en rimelig taktisk betonet kamp hvor vi i perioder så ud til at lade Esbjerg have bolden. Det virkede nemlig til at vi til tider havde problemer med at spille bolden rundt og var nødsaget til en del høje bolde. Efter målet trækker vi os endda længere tilbage og i anden halvleg var det rimelig tydeligt at backerne ikke skulle satse særlig meget offensivt og generelt havde vi en defensiv tilgang, hvilket der som sådan ikke er noget galt med, da Esbjerg ikke var særlig farlige - men det ville nu alligevel have pyntet hvis de kunne få lukket kampen med en ekstra scoring. Esbjerg havde dog kun et par lovende aktioner, der dog ikke blev farlige (et hjørnespark som Stephan ikke kunne komme ud til, et gennembrud i vores venstreside hvor to Esbjergspillere gik i vejen for hinanden og så var der kun langskud). Så defensivt var det en fin kamp.
    Offensivt er der dog ikke helt så meget at komme efter og højrekanten var igen stort set helt død. Toutouh havde kun enkelte gode aktioner (primært hvor han dog lå centralt) og var ellers usynlig eller boldtabende for resten af pengene. Det samme kan sige om Nicolai der havde nogle gode momenter med Cornelius og et par gode afslutninger, men han vil nok mest blive husket for hans attitude.

    Jeg undrer mig som så mange andre over, at De Ridder ikke fik spilletid. Vi så i starten at Sigurdarson fik muligheden sammen med Cornelius hvor Nicolai spillede kant, men De Ridder er åbenbart så langt væk fra startopstillingen, at man hellere vel spille med Toutouh på højrekanten end at rykke Amankwaa derover og så have Nicolai på venstre. Synes nu ikke De Ridder har leveret deciderede dårlige præstationer de enkelte gange han har spillet, men måske der er nogle små stridigheder omhandlende ham? Har i hvert fald lagt mærke til, at han tit mundhugges med Nicolai de gange han har spillet.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Start 11'er:

    Ridder er nok ved at nærme sig betegnelsen: Endnu et fejlkøb?

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Start 11'er:

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Ridder er nok ved at nærme sig betegnelsen: Endnu et fejlkøb?
    Indtil hans indhop i foråret var jeg enig. Jeg ser meget mere vilje og en bedre de Ridder end jeg gjorde i starten. Jeg må erkende, at jeg gerne ville se ham få mere spilletid og så undre beg mig over sidelinien vs aviserne i vurderingen af Tourouh. Skal indrømme at kampen blev ikke fulgt ordentligt fra min side, men ser begyndelsen på en klassisk sidelinie hetz og det virker underligt.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg smider i aften officielt håndklædet i ringen. Hvor end det piner mig, så bliver traktordrengene danmarksmestre til sommer, bedst symboliseret med al deres svineheld i aftenens kamp i Randers. Det kan bare ikke gå galt for dem, lige meget hvor elendigt de spiller. Det er desværre de højere magter vi er oppe imod, krydret med en komplet uduelig københavnsk offensiv, der desværre betyder at pokalen skal stå i Herning - Fy for helvede!!!
    Ikke helt de højere magter, nej...

    Vi er oppe imod er hold der har præsteret bedre end os på nærmest alle parametre.

    Ligemeget hvor meget man kan hade Glens ulækre højhalsede strik, så kan vi på ingen måde pille ved mesterskabet havner i provinsen.

    De har været gode/stabile/heldige, og vi har været ekstremt skuffende/in-effektive og egentlig ikke iøjnefaldende uheldige på nogen måder... Sorry to say it...


    Zan

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Hvor er det dog befriende at se Remmer tilbage. Jeg indrømmer at jeg er blevet lidt vild med Høgli, på trods af at jeg stadig er frustreret over hans offensive egenskaber. Han er bundsolid, og intet kommer forbi ham - men nøj hvor kan man bare se hvor lidt mod han har på at gå med i det offensive. Det er som om at man kan se det på hans udtryk at han bestemt ikke føler sig tryg når han kommer op på modstanderens banehalvdel. Men igen, jeg vil trods alt hellere have en back der lukker alt af bagud, og så kun er på 50% i det offensive.

    Når det er sagt, så glæder jeg mig ekstremt meget til at Remmer er tilbage i sin vante form - for hold da op vi mangler nogle kvalitetsindlæg fra højre side. Bare i de 10 minutter Remmer fik, viste han lidt af sine kvaliteter og sin tekniske færdigheder.

    Ludwig og Remmer på de to backs, og Cornelius på top (i sin gamle form) er jo næsten som at snyde.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    På et eneste punkt var kampen i Esbjerg en oplivende affære - vi vinder en kamp 0-1 hvor vi spiller middelmådigt.
    Det har bestemt ikke være kendetegnende for os de sidste sæsoner.

    Derudover spiller vi vel 30 gode minutter i 1. halvleg, efter Esbjerg har domineret starten på kampen. Samme mønster udspiller sig i 2. halvleg, hvor vi dog ikke spiller 30 gode minutter, men mere forsøger at kontrollere kampen hjem.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,164

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    På et eneste punkt var kampen i Esbjerg en oplivende affære - vi vinder en kamp 0-1 hvor vi spiller middelmådigt.
    Det har bestemt ikke være kendetegnende for os de sidste sæsoner.

    Derudover spiller vi vel 30 gode minutter i 1. halvleg, efter Esbjerg har domineret starten på kampen. Samme mønster udspiller sig i 2. halvleg, hvor vi dog ikke spiller 30 gode minutter, men mere forsøger at kontrollere kampen hjem.
    Jeg synes nu, at der er ret meget positivt at tage med. Vi vinder en forholdsvis sikker 1-0 efter en solid indsats. Endda på en bane, hvor vi sjældent vinder. Defensiven stod igen fornuftigt, og vi fik set at Amartey uden problemer kan gå derned også. Samtidig spiller vi med virkelig ungt hold offensivt. Tager vi midtbanen og angrebet, så er det alle unge talentfulde spillere med masser af udvikligspotentiale i starten af 20'erne, som allerede nu får masser af spilletid og tillid. Det lover godt for fremtiden.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Endda på en bane, hvor vi sjældent vinder.
    Inden kampen i går havde vi 3-4-0 i de sidste syv ligabesøg i Esbjerg og nu altså 4-4-0. Er det på den baggrund ikke lidt upræcist at sige at det er en bane hvor vi "sjældent vinder"? Det er i hvert fald mere præcist at hævde at vi "i nyere tid sjældent taber", hvilket nu ikke er sket i syv år :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,164

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Inden kampen i går havde vi 3-4-0 i de sidste syv ligabesøg i Esbjerg og nu altså 4-4-0. Er det på den baggrund ikke lidt upræcist at sige at det er en bane hvor vi "sjældent vinder"? Det er i hvert fald mere præcist at hævde at vi "i nyere tid sjældent taber", hvilket nu ikke er sket i syv år :-)

    /Simon
    Sødt af dig, at du lige tjekkede det. Men nu har vi jo spillet mere end 7 kampe i Esbjerg. En hurtig optælling på FCK.dk siger da vist kun 6 sejre i 19 kampe (21 hvis vi tæller pokal med). En sådan optælling kan der selvfølgelig være fejl i (jeg er jo ikke perfekt, omend tæt på), men det virker da på mig ikke som et sted, hvor vi vinder ofte. Og uden at have tjekket, så kan der næppe være vildt mange andre steder, hvor vi har en dårligere win-rate.

    Men fair nok, hvis du mener at det er et sted vi normalt har det godt, så lad os sige det. Så er jeg kun positiv indstillet overfor alt andet som jeg har skrevet.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sødt af dig, at du lige tjekkede det. Men nu har vi jo spillet mere end 7 kampe i Esbjerg. En hurtig optælling på FCK.dk siger da vist kun 6 sejre i 19 kampe (21 hvis vi tæller pokal med). En sådan optælling kan der selvfølgelig være fejl i (jeg er jo ikke perfekt, omend tæt på), men det virker da på mig ikke som et sted, hvor vi vinder ofte. Og uden at have tjekket, så kan der næppe være vildt mange andre steder, hvor vi har en dårligere win-rate.

    Men fair nok, hvis du mener at det er et sted vi normalt har det godt, så lad os sige det. Så er jeg kun positiv indstillet overfor alt andet som jeg har skrevet.
    Du er godt nok god til at blive pigefornærmet, det skal du have :-)

    Jeg skrev blot at vi de senere år egentlig ikke har haft specielt svært ved at vinde i Esbjerg - og at vi til gengæld ikke har tabt på Vestkysten i syv år. Så i et "nyere tid"-perspektiv er der andre udebaner som er værre.

    At det ikke er ligaens nemmeste udebane er jeg da enig i, men du må kunne tåle en præcisering/perspektivering baseret på rene fakta uden at blive knotten :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,541

    Re: Optakts- Og kamptråd: Esbjerg FB - F.C. København (15.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvor er det dog befriende at se Remmer tilbage. Jeg indrømmer at jeg er blevet lidt vild med Høgli, på trods af at jeg stadig er frustreret over hans offensive egenskaber. Han er bundsolid, og intet kommer forbi ham - men nøj hvor kan man bare se hvor lidt mod han har på at gå med i det offensive. Det er som om at man kan se det på hans udtryk at han bestemt ikke føler sig tryg når han kommer op på modstanderens banehalvdel. Men igen, jeg vil trods alt hellere have en back der lukker alt af bagud, og så kun er på 50% i det offensive.

    Når det er sagt, så glæder jeg mig ekstremt meget til at Remmer er tilbage i sin vante form - for hold da op vi mangler nogle kvalitetsindlæg fra højre side. Bare i de 10 minutter Remmer fik, viste han lidt af sine kvaliteter og sin tekniske færdigheder.

    Ludwig og Remmer på de to backs, og Cornelius på top (i sin gamle form) er jo næsten som at snyde.
    Jeg har (desværre) meget svært ved at følge din begejstring omkring Remmer.. Han slår nogle fine indlæg, men det er vel også det? Jeg har stadig til gode at se nogle spillemæssige præstationer som dem vi allerede har set flere af fra Ludwig, og de to er vel godt samme alder. Remmer er i mine øjne et af de mest hypede talenter vi har bragt frem, og han overbeviste mig LANGT fra at han er fremtidens mand på højreback, i de kampe han fik på bekostning af Lors sidste forår. Jeg håber ved gud jeg tager fejl, men umiddelbart er min vurdering at Remmer aldrig når i nærheden af Ludwigs niveau.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 19:12
  2. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  3. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Esbjerg (pokal)
    By tortocnt in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 10.04.08, 09:51
  5. Optakts- og kamptråd: Esbjerg - FC København
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 21.03.08, 10:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •