Viser resultater 1 til 15 af 65

Emner: Hvad fa'en skal vi stille op med pokalturneringen?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,412

    Re: Hvad fa'en skal vi stille op med pokalturneringen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ideen er god, men det må så blive Aalborg og Odense. Der skal ikke spilles vigtige kampe der ikke indeholder Ågf, før byen har fået et stadion til fodbold. Jeg foretrækker klart den ekstra times transport hver vej, frem for en løbebane på Bamse NrgI Ceres Atletion Park.
    Mjoh. Jeg er heller ingen fan af stadions med atletikbaner. Og under i sagens natur ikke Brøndby at arrangere noget som helst. Men vi har ikke vildt mange store stadions i Danmark – og mens jeg ved at det ville være en nyskabelse at tage hensyn til fans, så er det vel trods alt det vigtigste at sørge for at arrangere kampene på et stadion der både er nemmere og hurtigere at komme til, og har flere pladser, end hvis det modsatte skulle være tilfældet :-)

    I England (inden semierne blev flyttet permanent til Wembley) blev de lagt som et kompromis i midten, hvilket betød masser af kampe på Villa Park når nord mødte syd, og på Old Trafford når nord mødte nord. Og Odense ville i sagens natur være Danmarks Villa Park ;-) Men at insistere på at lægge kampene fast på forhånd, i stedet for at placere dem ud fra de aktuelle hold på et udvalg af Brøndby, Odense, Århus, Vejle, Aalborg, Esbjerg osv. ville for mig være en fejl.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Hvad fa'en skal vi stille op med pokalturneringen?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Men at insistere på at lægge kampene fast på forhånd, i stedet for at placere dem ud fra de aktuelle hold på et udvalg af Brøndby, Odense, Århus, Vejle, Aalborg, Esbjerg osv. ville for mig være en fejl.
    Først og fremmest var jeg meget tæt på ikke at nævne Århus pga. løebanen! Min ide med faste stadions handler om tradition. At byerne bliver sikret en semifinale i nogle år, for at sikre gode forhold og at man bygge noget op omkring semifinalen!


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 22.03.12, 21:35
  2. Pokalturneringen: FCK vs EfB
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 08.11.06, 23:29
  3. En stille bøn!
    By J-C in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 02.10.06, 13:14
  4. En stille bøn
    By Maske in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 05.03.05, 11:16
  5. Pokalturneringen
    By JHF in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 08.01.04, 08:39

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •