Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 63

Emner: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    vs
    For anden gang her i Marts måned møder vi hestene fra Nordjylland, denne gang dog i Superligaen efter en halvsløj kamp for godt 2 uger siden imod dem i pokalkvartfinalen som vi dog vandt.

    Denne kamp er yderst vigtig fordi Randers presser os fra 3 pladsen med 7 point op til os, derfor er en sejr YDERST af vigtighed!

    Trupperne:

    Randers FC
    Endnu ikke udtaget


    Fc København:
    Endnu ikke udtaget

    Form: (Vises i billedet format).


    Live Odds for kampen.
    Odds:

    Bookmaker 1 X 2 TTB Sidst ændret
    NordicBet 1,85 3,40 4,55 94,8% 19/03 07:15
    Sportingbet 1,80 3,40 4,60 93,7% 18/03 15:49
    Scandic 1,80 3,40 4,60 93,7% 18/03 15:49
    bet365 1,80 3,40 4,75 94,3% 17/03 15:45
    Danske Spil 1,85 3,45 4,50 95,0% 17/03 14:49
    Betsafe.dk 1,85 3,40 4,55 94,8% 16/03 13:08
    Tipico 1,85 3,50 4,20 94,0% 16/03 02:45
    Gennemsnit 1,83 3,42 4,54 94,4%
    Højeste odds 1,85 3,50 4,75 96,5%
    Sandsynlighed 54,1% 28,6% 21,1%

    Karantæner:

    Ikke oplyst.

    Se kampen:

    I Parken kl. 19.00, for sofafansene på 3+.


    Vejret:


    Tak til:

    Randersfc.dk, Bold.dk, Steffen_corleone, Google.dk, FCK.dk, DMI, Tipsbladet.dk M.fl.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Erobran Se meddelelser
    For anden gang her i Marts måned møder vi hestene fra Nordjylland...
    Nordjylland, ligefrem? ;-)

    Nå, hvis man kunne få lov at ønske, ville jeg gerne i startopstillingen se Amartey og Christian Poulsen på den centrale midtbane (han er vel ikke hentet til at sidde på bænken?), Nicolai Jørgensen på kanten, hvor han alle andre end Ståle kan se, han får klart mest ud af det samt de Ridder enten i angrebet eller på højrekanten.

    Og så ville det være dejligt, hvis Ståle groede nogle nosser og piskede holdet til at spille aggressivt, hurtigt, bevægeligt og offensivt på hjemmebane - fra start og også efter et eventuelt føringsmål. Men jeg er nok også en større drømmer end John Lennon.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nå, hvis man kunne få lov at ønske, ville jeg gerne i startopstillingen se Amartey og Christian Poulsen på den centrale midtbane (han er vel ikke hentet til at sidde på bænken?)
    Ville du bænke Delaney ligefrem? Har han ikke spillet noget af sit bedste længe set i de seneste kampe? Jeg synes der er god grund til at holde ham inde, nu hvor formkurven vender den rigtige vej.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Ville du bænke Delaney ligefrem? Har han ikke spillet noget af sit bedste længe set i de seneste kampe? Jeg synes der er god grund til at holde ham inde, nu hvor formkurven vender den rigtige vej.

    /Simon
    Jeg vil give dig ret. Jeg har sjældent set Delaney bedre end han er lige nu. Jeg tror ligefrem tilgangen er C. Poulsen har gjort ham bedre. pga. det øget konkurrence. På nuværende tidspunkt håber jeg man gør klogt i at bruge Delaney/Amartey på midtbanen. Chr. Poulsen var vel købt ind til at være i en slags mentor rolle. Det tror jeg han har det fint med.

    MEN hvis først Delaney/Amartey begynder at slacke på tingene så skal Chr. Poulsen self have chancen.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Kigger man på Randers kampen mod FCM, så er opskriften på succes bare at give Randers de chancer de vil have, så længe man bare selv sparker dårlige frispark og har en mand der løber til forreste stolpe (har nok bare en anelse ondt i røven stadig).

    Når det er sagt, så havde Randers succes med, at ødelægge FCMs opspil i starten af kampen hvilket gjorde at der kom mange dueller. Så en midtbane med Amartey og Delaney tror jeg vil være godt rustet mod Randers. Jeg er enig med Garneren om, at vi skal spille hurtigt og aggressivt, da Randers ser ud til at kunne håndtere når modstanderne prøver at være boldbesiddende.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Ville du bænke Delaney ligefrem? Har han ikke spillet noget af sit bedste længe set i de seneste kampe? Jeg synes der er god grund til at holde ham inde, nu hvor formkurven vender den rigtige vej.

    /Simon
    Jo, bedre end længe. Jeg tror bare ikke, han bliver til meget mere end en middelmådig spiller - på trods af hans smukke mål mod Brøndby, som jo, hånden på hjertet, var ualmindelig "udelaneysk". Og nu hvor vores midtbane generelt fattes folk med offensive forcer (jeg nævner gerne Ståles Mussis-brøler igen igen), er Christian Poulsen vel den af dem, der tidligere i sin karriere bedst har vist, at han kan åbne et forsvar med fremadrettede afleveringer (jeg har heller ikke stor fidus til Toutouhs potentiale og slet ikke i en 4-4-2).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Randers ser ud til at kunne håndtere når modstanderne prøver at være boldbesiddende.
    Netop derfor skal Toutouh ikke med i truppen. Giv dog Foley chancen i stedet, nu hvor han alligevel er en del af truppen.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo, bedre end længe. Jeg tror bare ikke, han bliver til meget mere end en middelmådig spiller - på trods af hans smukke mål mod Brøndby, som jo, hånden på hjertet, var ualmindelig "udelaneysk". Og nu hvor vores midtbane generelt fattes folk med offensive forcer (jeg nævner gerne Ståles Mussis-brøler igen igen), er Christian Poulsen vel den af dem, der tidligere i sin karriere bedst har vist, at han kan åbne et forsvar med fremadrettede afleveringer (jeg har heller ikke stor fidus til Toutouhs potentiale og slet ikke i en 4-4-2).
    Well, jeg synes ikke Christian Poulsen har vist det helt vilde i de minutter han har fået. Jeg tror egentlig mest på at han er en færdig mand i klubben til sommer, i hvert fald som spiller. I alle tilfælde synes jeg det ville være dybt underligt at bænke Delaney nu hvor han leverer på sit måske højeste niveau det seneste halvandet års tid. Landsholdsudtagelsen synes jeg er helt fortjent. Hvis han kan bygge videre på det han foreløbig har præsteret i foråret, så kan hans "mini-gennembrud" (eller hvad man nu skal kalde det) blive én af halvsæsonens positive historier.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Enig i ovenstående. Hvis nogen skal bænkes på bekostning af CP bør det vel være Armatey.. Meeen, jeg har nu bestemt heller ikke været imponeret af CP i år, og mod Randers får vi brug for masser af råstyrke på den centrale midt, så jeg håber og tror Ståle holder fast i Delaney og Armatey centralt.. Tilgengæld håber jeg virkelig som Garneren af De Ridder bringes fra start og Nicolai flyttes ned på venstre midt.. Jeg er dog ganske overbevist om at dette er ønsketænkning..

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Enig i ovenstående. Hvis nogen skal bænkes på bekostning af CP bør det vel være Armatey.. Meeen, jeg har nu bestemt heller ikke været imponeret af CP i år, og mod Randers får vi brug for masser af råstyrke på den centrale midt, så jeg håber og tror Ståle holder fast i Delaney og Armatey centralt.. Tilgengæld håber jeg virkelig som Garneren af De Ridder bringes fra start og Nicolai flyttes ned på venstre midt.. Jeg er dog ganske overbevist om at dette er ønsketænkning..
    Ud fra hvad Toutouh og Rurik har bidraget med på det seneste (hvilket er meget tæt på intet), så ville det ikke være urimeligt hvis de sad ude. En hjemmekamp kunne være en passende anledning til at spille med Danny på højre, Nicolai på venstre og så enten de Pape eller Sigurdarsson ved siden af Cornelius. Hvis den valgte reserveangriber er crap i første halvleg så prøv den anden direkte efter pausen.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Netop derfor skal Toutouh ikke med i truppen. Giv dog Foley chancen i stedet, nu hvor han alligevel er en del af truppen.
    Det kommer an på hvordan han har tænkt sig at spille, da han tidligere har vist, at han kan bidrage med gennembrudsstyrke og driblinger, men det er godt nok ved at være lang tid siden og hos os har han ikke vist dette på kanten (efter min hukommelse). Jeg håber på at se Amankwaa på højre og Nicolai på venstre.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Tror jeg sætter det meste af min opsparing på 0-0, eller under 2,5 mål. Kan ikke se hvad der skulle være forbedret siden vi mødte dem i pokalen, udover at NJ og Corner hver har scoret et mål selvfølgelig.

    To hold der neutraliserer hinanden meget godt, hvor begge forsvar har gjort det rigtig godt og offensiven har haft ualmindelig svært ved at score mål. Vores chance ligger måske i at Johnny Thomsen er ude, og at det kan give lidt mere plads til Ludwig og NJ (hvis han starter derude).

    Tror på en meget chancefattig kamp, hvor holdet der scorer først vinder.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Hvis vi skal have råstyrke så kunne det jo være en mulighed at bruge alle 3 - CP, Amartey, Delaney. Så burde vi da kunne lægge et højt press på boldholderen. Om det netop skal være imod Randers kan diskuteres.

    Desuden kunne jeg godt tænke mig at se om NJ har talent for at spille bag angriberne. Dvs. en rolle hvor han skal træffe beslutninger om hvad der gør chancen størst, at spille angriberne eller forsøge selv.

    Højre back bliver så en afvejning af hvor offensiv vi skal være. Imens Cornelius' makker afhænger af modstanderens forsvar og hvor højt vi kan få lokket deres forsvarskæde frem på banen. Nogen vil sikkert mene at Danny ikke har noget at gøre i angrebet, men jeg tror han kunne blive rigtig farlig i omstilling hvor vi har held til at erobre bolden højt på banen.
    Sidst vi mødte Randers havde Pelle rigtig godt styr på angriberne og er altid farlig på dødbolde, jeg kunne godt se ham tage pladsen ved siden af Zanka.

    Stephan Andersen
    Per 'Pelle' Nilsson/Mikael Antonsson - Zanka
    Amankwaa/Høgli/Remmer - Christian Poulsen - Ludwig Augustinsson
    Daniel Amartey - Thomas Delaney
    Nicolai Jørgensen
    Andreas Cornelius - Steve De Ridder/Amankwaa/Sigurdarson

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Mit håb til kampen som nok bliver en uafgjort er, at Nicolai pakker sin attitude sammen og undgår at få en advarsel. Og så naturligvis at vi undgår skader.
    Nu hvor Sigurdarson er klar igen bliver det spændende at se om han starter sammen med Cornelius. Det vil nok være det sidste søm i De Ridders kiste hvis Sigurdarson rykker Nicolai ned på kanten.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2014
    Indlæg
    26

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Som andre nævner, så kunne det være super lækkert at få hevet Nico ned på venstrekanten og så have Danny på højre.. Men Ståle er tydeligvis ikke enige med os.
    Det blir nok endnu en småkedelig 1-0 sejr over Randers, men det gør mig intet så længe vi holder snor i FCM. Så er jeg ret ligeglad med hvordan sejrene kommer!

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (19.10.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.10.14, 23:53
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (23.03.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 01.05.14, 19:49
  3. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (16.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 18.05.13, 08:41
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (25.08.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 26.08.12, 09:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •