Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 63

Emner: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,165

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Latter Se meddelelser
    Som andre nævner, så kunne det være super lækkert at få hevet Nico ned på venstrekanten og så have Danny på højre.. Men Ståle er tydeligvis ikke enige med os.
    Det blir nok endnu en småkedelig 1-0 sejr over Randers, men det gør mig intet så længe vi får knækket snoren til Randers (vi holder snor i FCM). Så er jeg ret ligeglad med hvordan sejrene kommer!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Der kan simpelthen kun være en eneste forklaring på, at Gislason starter inde i dag. Nemlig at han skal sælges til sommer - og at man dermed giver ham lidt spilletid for at presse prisen op.

    Desuden ser jeg stadig gerne, at man rykkede NJ ned på kanten, lagde De Ridder eller Sigurdasson ved siden af Corner og så Danny på højre. Jeg kunne også godt tænke mig at se en opstilling, hvor De Ridder havde højrekanten.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Er der snart en der gider at skyde Kim Milton? Manden er jo altid totalt upartisk når FCK spiller, hvilket bliver vist igen idag:

    "Den er svær at se"

    Klokkeklart straffe på Amankwaa
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Er der snart en der gider at skyde Kim Milton? Manden er jo altid totalt upartisk når FCK spiller, hvilket bliver vist igen idag:

    "Den er svær at se"

    Klokkeklart straffe på Amankwaa

    haha jeg sad også og smågrinede.

    "Det svært at se". My ass. Hvor gode billede har han behov for ^^

    jeg trode Milton havde styr på reglerne

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Milton er ALTID enig med dommeren, så at sige at den 50/50 er mere eller mindre at sige at det er et klart straffespark.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Ak ja, ak ja. En helt igennem uacceptabel indsats idag, både fra spillerne, men også fra Ståle. Vi skal helt frem til det 71 min før han foretager den første udskiftning. Alle kunne vel se at det ikke fungerede
    Alt for langsom boldomgang i afgørenede situationer, ingen fantasi. Der er vel knap nogle der består i dag.

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    1) Hvorfor holder vi altid op med at spille fodbold når vi kommer foran? Jeg forstår INTET af det.

    2) Zanka spiller som ofte før som en juniorspiller. Anton ER midterforsvaret.

    3) Hvad skal vi med de lorte islændinge i Kbh.? Der er ihvertfald ikke meget i deres præstationer der berettiger til det.

    FUCK en lorteindsats. Dog en rigtig god indsats af Nicolai, som virkede meget motiveret. Og så er Stephan bare altid klar i målet.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #23
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Er åbenbart ikke bedre en Randers FC trods hjemmebanefordel og skidt stime for Randers inden. Gør ondt at se på det tekniske niveau og antallet af fejlafleveringer.
    Tak for redningen Stephan Andersen!
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    429

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Jeg er så træt af at se på det røvsyge fodbold vi spiller uge efter uge.

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Jeg har så uendeligt svært ved at se, hvad det her hold skal på sigt. Alle hold med en god organisation kan lukke ned for os. Og så kan vi altid komme at sige: "Ja, vi er jo de eneste, der forsøger at skabe kampen" - MEN HVAD SÅ? Var jeg træner for modstanderholdet, ville jeg da også sige til mine spillere, at de bare skal holde en stram organisation og lade dem spille bolden langsomt rundt midt på banen.

    Der mangler så meget kreativitet og slutprodukt!

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #26
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    1) Hvorfor holder vi altid op med at spille fodbold når vi kommer foran? Jeg forstår INTET af det.

    2) Zanka spiller som ofte før som en juniorspiller. Anton ER midterforsvaret.

    3) Hvad skal vi med de lorte islændinge i Kbh.? Der er ihvertfald ikke meget i deres præstationer der berettiger til det.

    FUCK en lorteindsats. Dog en rigtig god indsats af Nicolai, som virkede meget motiveret. Og så er Stephan bare altid klar i målet.
    1) Er let nok, det er vel Ståles taktik som spilles efter.

    2) Tja, han var jo ikke ligefrem førstevalg til pladsen, men da Benham trådte ind i FCM gik vores førstevalg jo i vasken.

    3) Han er jo vildt talentfuld siger Ståle, og alle ved at Ståle ved bedst eller noget...

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Jeg må indrømme at jeg er lidt rystet over Zankas præstation i denne kamp.

    Han er efterhånden en meget rutineret FCK spiller men han laver altså nogle mærkelig ting på en bane mange gange, hvor man bare ryster på hovedet.

    Stephan og NJ spillede en rigtig god kamp i dag. resten var vel middelmådige.


    Jeg syntes Randers spillede en god kamp. man kunne ikke se de har tabt mange kampe på det sidste.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg er lidt rystet over Zankas præstation i denne kamp.

    Han er efterhånden en meget rutineret FCK spiller men han laver altså nogle mærkelig ting på en bane mange gange, hvor man bare ryster på hovedet.

    Stephan og NJ spillede en rigtig god kamp i dag. resten var vel middelmådige.


    Jeg syntes Randers spillede en god kamp. man kunne ikke se de har tabt mange kampe på det sidste.
    Og nu er Zanka udtaget til landsholdet. Jeg mangler ord.

    http://www.bold.dk/nyt/olsen-indkald...henko-og-zanka

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Zankas eneste fejl i dag er vel der, hvor han skubber frem på midten for at cleare? Udover det spiller han somvanligt med speed og overblik, pasningssikker og idag også målfarlig.
    Den "hetz" der er skabt på Zanka er virkelig underlig. Nu har Morten også set det og det siger forhåbentlig jer "haters" (i mangel på bedre udtryk) at hetzen er ubegrundet. :)

    Kampen i dag udstiller hvad vi vidste, vi mangler chanceskabere, afsluttere samt at være farlige på dødbolde. Lort at vi ikke vinder, men jeg mener vi spiller så godt og skaber så meget, at et godt vindue, så napper vi mesterskabet næste år. Den her sæson må i glemmebogen og kun huskes når jeg tæller grå hår fremadrettet for hold da kæft for en mellemsæson.

    Når det er sagt, så er det sgu dejligt at holde med et hold, hvor andenpladsen er en kæmpe skuffelse. Må være underligt at følge Randers, Esbjerg og lignende hold. Endnu en grund til at værdsætte man er født i KBH.

    /Jacob (med anstrengt optimisme, for næste sæson)


  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Optakts- Og kamptråd: F.C. København - Randers FC (22.3.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Zankas eneste fejl i dag er vel der, hvor han skubber frem på midten for at cleare? Udover det spiller han somvanligt med speed og overblik, pasningssikker og idag også målfarlig.
    Den "hetz" der er skabt på Zanka er virkelig underlig. Nu har Morten også set det og det siger forhåbentlig jer "haters" (i mangel på bedre udtryk) at hetzen er ubegrundet. :)

    Kampen i dag udstiller hvad vi vidste, vi mangler chanceskabere, afsluttere samt at være farlige på dødbolde. Lort at vi ikke vinder, men jeg mener vi spiller så godt og skaber så meget, at et godt vindue, så napper vi mesterskabet næste år. Den her sæson må i glemmebogen og kun huskes når jeg tæller grå hår fremadrettet for hold da kæft for en mellemsæson.

    Når det er sagt, så er det sgu dejligt at holde med et hold, hvor andenpladsen er en kæmpe skuffelse. Må være underligt at følge Randers, Esbjerg og lignende hold. Endnu en grund til at værdsætte man er født i KBH.

    /Jacob (med anstrengt optimisme, for næste sæson)
    Hvilken Hetz mod Zanka ?.

    Så har du åbenbart ikke set samme kamp. han laver flere uprovokeret frispark bl.a. Det var ikke kun den situation hvor han skubber frem. Og det er ikke første gang han tager unødvendige chancer frem ad banen, hvor det ikke er nødvendigt.


    Zanka havde også ry for at lave underlige "rookie" fejl inden han kom tilbage til FCK. Alle spillere laver fejl og har mindre gode kampe. Men de fejl Zanka mange gange laver er virkelig bare på et meget lavt niveau der gør at det er mere i øjenfaldende.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (19.10.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.10.14, 23:53
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (23.03.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 01.05.14, 19:49
  3. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (16.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 18.05.13, 08:41
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (25.08.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 26.08.12, 09:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •