Viser resultater 1 til 15 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    På opfordring i transfertråden rykker jeg lige denne post til det her forum

    Jeg synes efterhånden, at den her 'Bendtner til FCK'-debat er blevet noget ensporet. Den handler primært om, hvorvidt han vil ødelægge sammenholdet i truppen eller ej. Dernæst en smule om, hvorvidt vi kan få hans karriere på rette spor igen, fordi han jo uden tvivl er den fødte målscorer.


    Hvad med at starte et andet sted. Lad os lige kigge på vores nuværende angrebskvartet. Hvad har vi, og hvad mangler vi? Vi har den dygtige opspilsstation og relationelle spiller i Santander. Ham der binder midtbanen og angrebet sammen. Vi har den spektakulære, driblende ener i Nicolai Jørgensen, som kan afgøre tætte kampe på egen hånd. Vi har et powerhouse i Cornelius. Og hvis Ståle opfatter Kadrii som angriber, har vi også den hurtige spiller, der kan true i dybden.

    Når Nicolai Jørgensen ryger til sommer, mister vi den spektakulære. Skal han erstattes med Bendtner? No fucking way. Så har vi tre store, dyre angribere, som alle er fysisk stærke og gode opspilsstationer, men INGEN (ihvertfald ikke før Bendtner kommer i form) som kan afslutte, INGEN som kan true i dybden, INGEN som laver det overraskende, som Nicolai Jørgensen har gjort det. Og dermed bliver vi alt for lette at læse.

    Jeg kan ikke komme med tre-fire oplagte bud på en angriber. Men kigger vi på typer, så vil jeg meget hellere se en Pierre Aubameyang agtig angriber. En hurtig dybdeløber og klinisk afslutter, som også har en god spilforståelse. Langt hellere den type spiller end endnu et stort skur.

    Og ja, der er en Rasmus Falk i alt det her. Er han udset som kantspiller, som vil rykke Toutouh ind på midten? Eller som angriber? Jeg tror ikke, at han er udset som angriber. Dertil scorer han stadig for lidt og vejer for nok også et par kilo for lidt.
    Nu er det jo ikke fordi at nogen af vores angribere hamrer mål ind på stribe, set over hele sæsonen 15/16 og helt generelt. Så Falk som angriber/mellemrumsspiller, hvorfor ikke?

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •