Viser resultater 1 til 15 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Bendtner til København?

    Jeg vil tro, at Bendtner havde muligheden for at komme til FCK en kort periode sidste sommer. Da det stod klart, at Bendtner ikke skulle til FCK, købte man Pavlovic i stedet. Det er så ikke gået med Pavlovic, som man kunne have håbet. Til gengæld er Cornelius trådt i karakter. FCK forventer sikkert at sælge både ham og Santander for pæne beløb inden for en overskuelig fremtid. Hvorfor risikere et fremtidigt millionsalg og harmonien i truppen for en lottokupon, der ikke har vist noget på en fodboldbane i adskillige år? Så stærk er relationen mellem FCK og Bendtner trods alt heller ikke.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Bendtner til København?

    Er godt nok glad for at vi ikke hentede ham i sommers for overpris.. Jeg er lidt mere bitter nu, hvor han formentlig har kostet en slik - men jeg tror ligesom mange andre at det er for stort et sats. Bendtner er ikke proffesionel nok, og medierne ville skrue en evt. tilgang op til usete højder.

    Jeg glæder mig dog til at følge ham i Rosenborg, og se om de som den første klub kan få Bendtner tilbage på rette spor.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg vil tro, at Bendtner havde muligheden for at komme til FCK en kort periode sidste sommer. Da det stod klart, at Bendtner ikke skulle til FCK, købte man Pavlovic i stedet. Det er så ikke gået med Pavlovic, som man kunne have håbet. Til gengæld er Cornelius trådt i karakter. FCK forventer sikkert at sælge både ham og Santander for pæne beløb inden for en overskuelig fremtid. Hvorfor risikere et fremtidigt millionsalg og harmonien i truppen for en lottokupon, der ikke har vist noget på en fodboldbane i adskillige år? Så stærk er relationen mellem FCK og Bendtner trods alt heller ikke.
    Det er helt sikkert korrekt. Men udover at man jo så ikke kunne hente Bendtner før til sommer, hvad skulle problemet så være i, at man sikrer fremtidige afløsere på forhånd?

    Mig bekendt roses Ståle netop for at hente afløserne inden salg af stamspillerne. Og hvis både Cornelius og Santander ryger (hvilket næppe er usandsynligt) og Pavlovic stadig ikke scorer mål, forudser jeg en meget stor udfordring med at hente kvalificerede afløsere.

    Ikke mindst når man tager i betragtning, at vi altid skal høre om, hvor lang tid nye angribere åbenbart menes at skulle bruge på at tilpasse sig.


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •