Viser resultater 1 til 15 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #158
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Bendtner til København?

    I forlængelse af det berømte citat, du fremhæver her, kunne jeg egentlig godt tænke mig at høre, om de, der råber på mere karisma til truppen, lige kunne redegøre for, hvad det egentlig er, Bendtner har at tilbyde på den front?

    Foruden det megalomane citat har han da sjældent været citeret for noget, der retfærdiggør at påklistre ham mærkatet 'stor personlighed'.

    Han er da først og fremmest en person, man har lagt mærke til, fordi han har en personlighed grænsende til det destruktive, og ellers har han da gemt sig bag agenter og medierådgivere. Det er måske disse reality- og Instagram-tider, men taxa-spanking, infantile reklamestunts og kæresteforhold til B-kändissar har da ingenlunde noget med karisma eller 'schwung' at gøre. Ikke i min bog i hvert fald. Toutouh, Zanka og Delaney er alle spillere, som har bibragt langt mere af den slags til truppen i positiv forstand, blot for at nævne nuværende eller spillere, der indtil for nylig har været tilknyttet. Og så har de tilmed præsteret på banen.

    Jeg er helt med på, at Zuma-typen ville pynte både spille- og imagemæssigt. Det mener jeg så langt fra, Bendtner ville være i stand til. Den sportslige sektor heller ej tilsyneladende.
    Sidst redigeret af Smoking : 08.03.17 kl. 18:24

  2. De følgende 10 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •