Viser resultater 1 til 15 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er vel - desværre!? - på tide at genoplive denne tråd. Bendtner ser i den grad ud til snart at være ledig på markedet, man må ikke formode, at klubberne står i kø for at signe vores spiller, og hvis Bendtner stadig vil gøre sig håb om at spille landsholdsfodbold, er det nok ikke nu, at han som 28-årig skal smutte til USA for at hive de sidste håndører ud af sit dårligt forvaltede talent. Samtidig spekulerer pressen i, om FCK vil genoplive sin gamle flirt med Bendtner.

    Ståle er af flere årsager ganske fåmælt. For det første er Bendtner endnu ikke helt ude af sin kontrakt, for det andet er der masser at være bekymret for. Bendtner vil fylde MEGET i en p.t. homogen trup, pressens fokus vil være voldsomt, og Bendtner har virkelig ikke vist meget tegn på at være blevet bare fem gram mere moden de seneste mange år.

    Den her artikel gør sikkert ikke tvivlen mindre: http://www.bt.dk/fodbold/bendtner-er...n-sin-karriere, som opsummerer Wolfsburgs sportsdirektør, Klaus Allofs, meget direkte og absolut nådesløse kritik af Bendtner. Manden leverer hverken på eller udenfor banen. Han trækker truppen ned - både med sine åbenlyse dumheder og med sin mangel på engagement.

    Bendtners faste retorik har været, at han "bare er et menneske" udenfor banen, der "har lært af sine fejl", men som altid har leveret til træning. Det er dette sidste ben på en i forvejen vakkelvorn taburet, som Allofs nu hiver væk under Bendtner. End ikke simpel selvtræning formåede Bendtner at gennemføre. Og den slags attitude er gift i en trup.

    Jeg har aldrig brudt mig om andet ved Bendtner end hans mål for Danmark. Alligevel kunne jeg godt se fordele i, at Bendtner havde signet for FCK sidste - eller endnu bedre: forrige - sommer. Når han er på toppen, kan han bestemt levere, men der er blevet længere og længere derop og tiden i Wolfsburg har været ét langt fald.

    Tør Ståle og FCK virkelig stole på, at NU har Bendtner lært noget, han ikke har lært nogen andre steder? Og vil det være sundt for en trup med én spiller, der vil stjæle 90 procent af opmærksomheden, uanset om han spiller eller ej? Eller er Bendtners bundniveau virkelig bare så tilpas højt, at han stadig vil kunne levere mere, end han koster?

    Personligt synes jeg, at risikoen nu er alt, alt for stor. Selv hvis han scorer de mål, man kan forvente, vil Bendtner aldrig være mere end en tur i byen fra at kunne ødelægge rigtig meget. Både overfor holdet, overfor sponsorerer og overfor fans. Jeg tror langt mere på et homogent hold med hyggelige småkrukker som NJ, end på et hold med en bombe, der kan udløses hvert øjeblik. Var Bendtner så garant for 1+ mål i hver kamp, så fair nok. Men Bendtner har altså også leveret mange anonyme kampe, og det er dæleme svært at spore en udvikling i hans spil, personlighed eller bevidsthed. Derfor håber jeg virkelig ikke, at han kommer til FCK. Vi er bedre tjent uden.
    Jeg er fuldstændig enig med dig.

    Jeg syntes generelt Bendtner er ekstremt overvurderet. Helt ærligt se på Mandens klub karriere og alligevel er der en del der forguder manden som guds gave til Danmark og dansk fodbold. Jeg forstår det simpelthen ikke.

    1. Argumentet for folk der elsker bendtner og vil hente ham til FCK er jo at han er klasser over de angribere vi har når Bendtner er i topform. Jamen helt ærligt, hvornår har vi set Bendtner i topform over en længere periode på klubplan ? - Aldrig... Og så ved jeg godt at han i ny og næ scorer et par mål på det danske landshold, men er det virkelig standarden vi går efter ?.

    2. Så er der aspektet i den skadende virkning Bendtner kan have på vores trup. Jeg kan da 100 % garantere at den mand ikke har lavet sit sidste fuuck-up uden for banen. Vi kan virkelig komme til at stå med stor intern splid i vores trup som kan koste kommende mesterskaber etc. Og så er der nogen der vil tro at Ståle kan tæmme Bendtner, Men come on... Bendtner har haft nogle af de største træner personligheder som ikke har kunne håndtere ham. Wenger, Conté etc. og så skulle Ståle lige pludselig knække koden ??. Næppe...

    Der er alt for meget risiko i at hente Bendtner til FCK så nej tak. For slet ikke at tale om den store løn han formentlig også vil få.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •