Side 1 af 14 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Bendtner til København?

    http://www.bt.dk/sport/bt-afsloerer-...ede-til-sommer

    BT mener at vide, at der arbejdes på at hente Lord Bendtner til sommer.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.bt.dk/sport/bt-afsloerer-...ede-til-sommer

    BT mener at vide, at der arbejdes på at hente Lord Bendtner til sommer.
    SA
    Høgli/Remmer - Anton - Zanka - Augustinsson
    Amankwaa/Ny? - Delaney - Amartey - NJ
    Corner - Lord Bendtner

    Jeg kan se det for mig.
    ...

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Bendtner til København?

    Jeg har svært ved at se det blive realistisk. Han får en god hyre i Wolfsburg som vi ikke kan matche og hvis han vil skifte for at få spilletid, så tror jeg han kan få det i andre klubber som nok kan tilbyde mere i løn end os.
    Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, men der er nok rigtig mange ting der skal gå op i en højere enhed og jeg har svært ved at se det ske.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,090

    Re: Bendtner til København?

    Jeg synes, at det er et fint signal at sende, at vi er klar hvis han er. Og at vi er klar på at strække os økonomisk.

    Vi kan selvfølgelig ikke være med på nogen måde økonomisk, og vi kommer kun ind i billedet, såfremt Bendtner ser stort på penge. Vi kan til gengæld tilbyde følgende:

    - fast spilletid
    - vi har som klub tydeligvis en stor plads i hans hjerte - han har tidligere udtalt, at han en gang vil spille her.
    - han kan komme tættere på klatretøsen, sin dyre lejlighed og sikkert også sit barn og resten af familien.
    - han vil få stjerne/heltestatus hos vores fans, hvor han nu længe har været en omvandrende joke i sine klubber.

    Skiftet kræver nok også, at han er langt fra holdet i Wolfsburg (han starter inde i dag), så han har motivationen til KBH, og så Wolfsburg vil lade ham gå (tæt på) gratis.

    Med andre ord, så skal der gå lidt Agger i den.

    Om det er sandsynligt med Bendtner i dette vindue tvivler jeg på. På den anden side, så kunne det forklare vores noget (vil nogen mene) halvhjertede forsøg på at hente en angriber i sidste transfervindue, der jo kun endte med et lejemål. Nu kan man droppe Sigurdarson hvis Bendtner er mulig, og hente Sigurdarson (hvis han viser sig god nok) hvis Bendtner ikke er mulig.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,841

    Re: Bendtner til København?

    http://www.bt.dk/blogs/fck-planlaegger-til-europa

    Ståle-light er også med på idéen, men hvad, hvis Ståle ville sælge HamKam-Peters datter til IS ville han nok være med på den.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Bendtner til København?

    Det ville være det vildeste skifte siden æhem Brian Sandberg skiftede fra HA til Bandidos på en fri transfer
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Bendtner til København?

    Spændende tanke med Bendtner i FCK.
    Kan dog ikke helt slippe den nagende tvivl om hvor seriøs han selv synes, han behøver at være.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Bendtner til København?

    http://www.bold.dk/nyt/bendtner-alti...t-spille-i-fck

    Der er vel intet i det, der tyder på, at det ikke kunne blive til sommer.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/bendtner-alti...t-spille-i-fck

    Der er vel intet i det, der tyder på, at det ikke kunne blive til sommer.
    Det skulle da lige være at Wolfsburg skal spille Champions League og det skal FCK højst sandsynligt ikke desværre.
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af sweetfc Se meddelelser
    Det skulle da lige være at Wolfsburg skal spille Champions League og det skal FCK højst sandsynligt ikke desværre.
    I et blogindlæg på BT spekulerer Peter Sørensen i at FCK vil købe Bendtner og Kusk til sommer. Et af argumenterne er NETOP at Wolfsburg kvalificerer sig til Champions League, da de i så fald vil købe en klasseangriber, så Bendtner vil komme endnu længere fra startopstillingen.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Kan dog ikke helt slippe den nagende tvivl om hvor seriøs han selv synes, han behøver at være.
    Kom nu lige. :) Bendtner ville efter min mening være det største scoop siden Grønkjær, og det kan næppe lade sig gøre med nogen spiller, hvis der ikke er diverse spørgsmålstegn omkring dem. Med Grønkjær var det blandt andet noget med skader og om det ville blive en gentagelse af Laudrup-fiaskoen. Jeg kan også godt være bekymret for Bendtners professionalisme, hvis han skulle skifte, men jeg er absolut villig til at løbe risikoen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Bendtner til København?

    Hvis man er så heldig at følge ham på Instagram, er der netop kommet lidt mere vand på møllen: "... now I am off to support Copenhagen, become second [billedet af en flyver]". Jeg er ikke flydende i Bendtnersk, men ja ... Det er lidt forvirrende. Han nævner København. Det er nok til mig. Jeg tror på det.

    Ståle: du kan godt få grebet knoglen og ringet til Glen for at høre, hvor man får skræddersyet et guldjakkesæt.
    "Tro kan flytte dværge."


  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2016
    Indlæg
    8

    Re: Bendtner til København?

    Og så kunne det også være, at der ville ske bare en smule. De nuværende spillere er som sådan ikke kedelige, men de er alligevel opdraget efter den der mentalitet, at de ikke skal træde for meget forbi.

    Bendtner kunne være fantastisk og ville løfte klubben tilskuermæssigt til uanede højder.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Urban Dictator Se meddelelser
    Og så kunne det også være, at der ville ske bare en smule. De nuværende spillere er som sådan ikke kedelige, men de er alligevel opdraget efter den der mentalitet, at de ikke skal træde for meget forbi.

    Bendtner kunne være fantastisk og ville løfte klubben tilskuermæssigt til uanede højder.
    Det er vel - desværre!? - på tide at genoplive denne tråd. Bendtner ser i den grad ud til snart at være ledig på markedet, man må ikke formode, at klubberne står i kø for at signe vores spiller, og hvis Bendtner stadig vil gøre sig håb om at spille landsholdsfodbold, er det nok ikke nu, at han som 28-årig skal smutte til USA for at hive de sidste håndører ud af sit dårligt forvaltede talent. Samtidig spekulerer pressen i, om FCK vil genoplive sin gamle flirt med Bendtner.

    Ståle er af flere årsager ganske fåmælt. For det første er Bendtner endnu ikke helt ude af sin kontrakt, for det andet er der masser at være bekymret for. Bendtner vil fylde MEGET i en p.t. homogen trup, pressens fokus vil være voldsomt, og Bendtner har virkelig ikke vist meget tegn på at være blevet bare fem gram mere moden de seneste mange år.

    Den her artikel gør sikkert ikke tvivlen mindre: http://www.bt.dk/fodbold/bendtner-er...n-sin-karriere, som opsummerer Wolfsburgs sportsdirektør, Klaus Allofs, meget direkte og absolut nådesløse kritik af Bendtner. Manden leverer hverken på eller udenfor banen. Han trækker truppen ned - både med sine åbenlyse dumheder og med sin mangel på engagement.

    Bendtners faste retorik har været, at han "bare er et menneske" udenfor banen, der "har lært af sine fejl", men som altid har leveret til træning. Det er dette sidste ben på en i forvejen vakkelvorn taburet, som Allofs nu hiver væk under Bendtner. End ikke simpel selvtræning formåede Bendtner at gennemføre. Og den slags attitude er gift i en trup.

    Jeg har aldrig brudt mig om andet ved Bendtner end hans mål for Danmark. Alligevel kunne jeg godt se fordele i, at Bendtner havde signet for FCK sidste - eller endnu bedre: forrige - sommer. Når han er på toppen, kan han bestemt levere, men der er blevet længere og længere derop og tiden i Wolfsburg har været ét langt fald.

    Tør Ståle og FCK virkelig stole på, at NU har Bendtner lært noget, han ikke har lært nogen andre steder? Og vil det være sundt for en trup med én spiller, der vil stjæle 90 procent af opmærksomheden, uanset om han spiller eller ej? Eller er Bendtners bundniveau virkelig bare så tilpas højt, at han stadig vil kunne levere mere, end han koster?

    Personligt synes jeg, at risikoen nu er alt, alt for stor. Selv hvis han scorer de mål, man kan forvente, vil Bendtner aldrig være mere end en tur i byen fra at kunne ødelægge rigtig meget. Både overfor holdet, overfor sponsorerer og overfor fans. Jeg tror langt mere på et homogent hold med hyggelige småkrukker som NJ, end på et hold med en bombe, der kan udløses hvert øjeblik. Var Bendtner så garant for 1+ mål i hver kamp, så fair nok. Men Bendtner har altså også leveret mange anonyme kampe, og det er dæleme svært at spore en udvikling i hans spil, personlighed eller bevidsthed. Derfor håber jeg virkelig ikke, at han kommer til FCK. Vi er bedre tjent uden.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

Side 1 af 14 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •