Side 8 af 14 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nej, hans kontrakt løb til 2017, så de har trods alt kun haft fire måneder. Ik' vær' så hård ved ham! ;-)
    Damn it all! Normalt kan man altid stole på BT og TV2, men ikke denne gang ;-)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Bendtner til København?

    Der er i skrivende stund 8 minutter tilbage af Bendtners karrierer...
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Bendtner til København?

    Han kan jo bare skifte imorgen eller på lørdag eller .....

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Han kan jo bare skifte imorgen eller på lørdag eller .....
    Naturligvis. Men at han ikke formår - som transferfri - at finde en ny klub i transfervinduet vidner om, at man skal pænt langt ned ad ranglisten for at finde en klub der har Bendtner på blokken. Om det er et absurd lønkrav, Bendtners karakter eller noget tredje der forklarer den lunkne interesse, ved jeg ikke. Men er det en karrierer at være spilleren man med et suk køber, fordi alle andre muligheder løb ud i sandet? Han var jo også en nødløsning i Wolfsburg..

    Det har været en farce med Bendtner, som har været mere realitystjerne end fodboldspiller det sidste års tid. Med mindre der er tikket noget ind i sidste sekund, så tror jeg sgu at Bendtner indstiller "karrieren"..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Bendtner til København?

    I dette tilfælde synes jeg nu ikke det har været forkert med en afventende strategi. Bendtner lejren ved jo nok at hans navn ikke har været øverst på blokken hos diverse klubber. En del klubber vågner op til transfertømmermænd idag; enten fik man et godt tilbud på en angriber man ellers ikke ville have solgt, eller man fik ikke fat i en af de 10 man ønskede. Der kan også hurtigt opstå huller rundt omkring, pga skader, formnedgang, sygdom osv. Alt i alt tror jeg der bliver muligheder for Bendtner, dog næppe fra de mest attraktive klubber, men alligevel....især hvis han kan gå på kompromis med lønnen, eksponeringen osv
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    5

    Re: Bendtner til København?

    men han skal nok bruge nogle måneder på at komme i kampform og derfor er det ikke optimalt for ham at vente for lang tid for jeg tror allerede nu at efteråret er væk.

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    126

    Re: Bendtner til København?

    I optakten til gårsdagens landskamp var der et indslag om Bendtner. Her havde Kian Fonoudi snuset rundt i miljøet omkring FCKs træningsanlæg og havde fra flere kilder fået at vide at Bendtner ikke var i en fysisk tilstand, der var i nærheden af klar til topfodbold. Senere var der et interview med Kvist, hvor man spurgte ind til det. Jeg synes Kvist overraskende klart - mellem linierne - sagde at Bendtners motivation haltede og at han ikke var i form. Han sluttede af med at sige at Bendtner trængte til at komme et sted hen hvor han vidste at han skulle være i længere tid, så han kunne finde noget motivation.

    Jeg synes der har været indikationer på at FCK seriøst har overvejet at tilknytte Bendtner - bl.a. De individuelle træningssessioner man har kørt med ham. I ovennævnte interview kaldte Kvist Bendtners ophold i FCK for en prøvetræning, men rettede hurtigt sig selv - det behøver dog ikke at være en fortalelse. Men hvis der har været en interesse i Bendtner er den nok forduftet, efterhånden som man har set at han ikke har formået at bringe sig i fysisk form henover de sidste fire måneder trods alle de muligheder og faciliteter han har haft til rådighed. Han evner tilsyneladende ikke at yde en tilstrækkelig træningsindsats, hvis der kun er et langsigtet mål og ikke en plads på holdet at slås for eller direkte sanktioner for manglende eller vattet indsats. En god professionel havde stået fysisk snorlige efter 4 måneders fokuseret træning uden forstyrrende skader, og FCKs stab har haft første parket til Bendters indsats siden bruddet med Wolfsburg.

    Den manglende indsats kan meget vel også have gjort ham svær at sælge til andre klubber. Enhver fornuftig sportsdirektør/manager vil foretage en grundig 'due diligence' før en investering i Bendtner, og har interesserede klubber kunne finde de samme informationer som Fonoudi har de nok hurtigt trukket følehornene til sig. Nu står Bendtner måske i en ond cirkel af manglende spilletid og manglende fysisk form, som nok kun kan brydes hvis han går ned på et passende niveau og kan finde motivation dér. Det ser ikke nemt ud.

    Jeg har tidligere håbet på Bendtner i FCK, men hvis disse oplysninger står til troende er hans professionalisme og motivation endnu mere dubiøse end jeg troede.


  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Bendtner til København?

    A riddle, wrapped in a mystery, inside an enigma !! Men hvorfor lader vi stadig rygnummer 10 stå åbent ?

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    121

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ceta Se meddelelser
    ...Jeg har tidligere håbet på Bendtner i FCK, men hvis disse oplysninger står til troende er hans professionalisme og motivation endnu mere dubiøse end jeg troede.
    Jeg var så heldig at vinde en tur til Cypern og APOEL away, hvor jeg fik lidt insiderviden omkring Bendtner fra folk i klubben. Uden at skulle afsløre det hele, så kan jeg kun sige at Kian Fonoudis betragtninger er korrekte og at vi med 99% sikkerhed ikke får Bendtner til FCK som det ser ud lige nu.
    Derefter blev nordmanden blandt andet spurgt, hvem der er verdens bedste fodboldspiller, men svaret var ikke som forventet Lionel Messi.
    - Det er han, lød det fra Solbakken og pegede på William Kvist, der også sad med ved pressemødet.

    We haven't won anything. We have beaten a team, we should beat every time.....
    - Ståle, efter sejren over Brøndby (12/08-2018)
    nummer 32's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Liquid Logic Se meddelelser
    A riddle, wrapped in a mystery, inside an enigma !! Men hvorfor lader vi stadig rygnummer 10 stå åbent ?
    Fordi vi ikke spiller med en 10'er-type? Ej, aner det ikke...

    Citat Oprindeligt indsendt af nummer 32
    Uden at skulle afsløre det hele...
    Afslør dog det hele! :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Bendtner til København?

    Bendtner til Kbh har i mine øjne 1 chance (og den er lille). 3 årig kontrakt med følgende forbehold:

    1) Indtil vinter er der ingen løn (eventuelt noget bonus orienteret betaling) - manden skal ikke forvente at spille, men forvente at komme i form. FCK kan rive kontrakten i stykker til vinter
    2) Foråret mindre løn, FCK kan rive kontrakten i stykker til sommer
    3) De sidste 2 år med en fin løn og almindelig vilkår

    Vildt at Bendtners talent er spildt på den måde. Samtlige klienter ved samme rådgiver må tænke sig om. Det irriterer mig at et talent kan pisses væk på den måde og selvom han har tjent rigtig fint med penge, så kunne det bare være blevet til så meget mere!

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    I dette tilfælde synes jeg nu ikke det har været forkert med en afventende strategi. Bendtner lejren ved jo nok at hans navn ikke har været øverst på blokken hos diverse klubber. En del klubber vågner op til transfertømmermænd idag; enten fik man et godt tilbud på en angriber man ellers ikke ville have solgt, eller man fik ikke fat i en af de 10 man ønskede. Der kan også hurtigt opstå huller rundt omkring, pga skader, formnedgang, sygdom osv. Alt i alt tror jeg der bliver muligheder for Bendtner, dog næppe fra de mest attraktive klubber, men alligevel....især hvis han kan gå på kompromis med lønnen, eksponeringen osv
    Men denne lurepassende strategi med fokus på at komme til så stor en klub som muligt til den højest mulige løn er jo en af grundene til, at hans karriere er ved at dø, før den rigtigt er kommet i gang. Hvis han nu udstrålede arbejdsomhed og seriøsitet ved at vælge en klub ved træningsstart, ville hans chancer for et succesfuldt ophold nok være større. Ja, det ville nok betyde en klub på niveauet under de paniske klubber, der i disse dage måske overvejer ham i mangel på bedre, men hvor fedt var det egentlig at komme til Juventus som en omvandrende vittighed - udover for bankbogen?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Bendtner til København?

    Frygter desværre at løbet er kørt for ham , må indrømme at jeg vil elske at se ham i den smukke hvide trøje ! Han må have verdens dårligste agent /rådgiver !!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Bendtner til København?

    Så vidt jeg kan se, udløber fristen for registrering af spillere til CL-gruppespillet ved midnat. Vi gentager næppe Christian Poulsen-fadæsen, så om en halv times tid burde Bendtner i hvert fald for denne omgang være et uddebatteret emne.
    HIC SUNT LEONES

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Bendtner til København?

    Det kan også være, at Bendte til sidst må indse, at FCK er hans eneste mulighed, og at Ståle kan få ham så billigt, at det er værd at tage satset. PL er i hvert fald lukket land. http://www.bt.dk/fodbold/ny-bet-for-...premier-league

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 8 af 14 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •