Side 11 af 14 FørsteFørste ... 891011121314 SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Santander eller Cornelius ryger måske til sommer, der er 3 sølle måneder tilbage af sæsonen.
    Jeg vælger at se det som et tegn på, at hverken Santander eller Cornelius skal sælges endnu. Med mindre der kommer et abnormt stort bud, som man ikke kan sige nej til. Og vi har set Ståle sige nej til nogle ret store bud. Så det skal være stort.

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg vælger at se det som et tegn på, at hverken Santander eller Cornelius skal sælges endnu. Med mindre der kommer et abnormt stort bud, som man ikke kan sige nej til. Og vi har set Ståle sige nej til nogle ret store bud. Så det skal være stort.
    Cornelius har halvandet år tilbage af sin kontrakt og har netop ytret ønske om at komme til udlandet igen. Santander har en længere kontrakt, men det er svært at se pris og tidspunkt være mere oplagt end til sommer.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Kan godt være jeg ikke er den hurtigste knallert på havnen, men mener du helt seriøst at det kun er opholdet i Nottingham Forest som Bendtner har kikset?

    Jeg stiller ikke spørgsmålstegn ved hans tidligere meritter, men han har da absolut intet vist de sidste mange år.
    Jeg vil nu mene, at det kun er halvandet år, hvor han har været helt væk. Derudover kan man jo argumentere for, at ingen af FCK's angribere nogensinde kommer i nærheden af Bendtners CV.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jeg vil nu mene, at det kun er halvandet år, hvor han har været helt væk.
    Du synes altså, at han var en succes i Juventus og Wolfsburg?
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Cornelius har halvandet år tilbage af sin kontrakt og har netop ytret ønske om at komme til udlandet igen. Santander har en længere kontrakt, men det er svært at se pris og tidspunkt være mere oplagt end til sommer.
    Zanka og Ludwig er væk til sommer og jeg mener at huske Ståle udtale i nyere tid, at han er meget bevidst om ikke at udskifte mere end et par spillere per vindue. Så derfor ser jeg det ikke som oplagt, at Cornelius bliver solgt til sommer. Mere oplagt at han får sin kontrakt forlænget, som vi har set det med flere spillere, som så er blevet lovet et salg den efterfølgende sommer.

    Derudover hvis det er planen, at Cornelius skal sælges, så er Ståle også begyndt at have afløseren klar et halvt til et helt år før. Jeg går ikke ud fra, at Ståle er overbevist om, at Pavlovic er Cornelius' afløser. Og hvis han er, så mangler vi stadig en angriber (undlad venligst at nævne Julian....).

    Så nej, jeg synes bestemt ikke, at det ligger i kortene, at Cornelius skal sælges til sommer. Men igen kan et tilpas stort bud selvfølgelig ændre på dette.

  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Bendtner til København?

    Han var ikke mere end 22, da han efter en tid med mange kampe igen begyndte at blive marginalspiller i Arsenal efter at have baldret sin bil i sommeren 2009. I sommeren 2011 ville han væk og blev lejet ud til Sunderland med otte mål og én episk druktur som resultat. Sommeren efter ville han igen væk og blev lejet ud til Juve. Spillede knap, scorede slet ikke.

    I 13/14 kom han tilbage til Arsenal, fik 14 kampe, lavede to mål og gav en taxi en røvfuld med sit bælte i Indre By. Og så afsted til Wolfsburg hvor han ankom som nødløsning langt inde i august, og scorede ni gange på godt halvandet år inden han blev fyret på gråt papir. Og så Forest, hvor han på det seneste ikke kunne komme i truppen.

    Det er en fyr, hvis karriere begyndte at gå i stå da han var i starten af tyverne. Nu fylder han 30 næste gang. Det er dæleme mere end halvandet år, han har spildt ...


  10. #157
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Zanka og Ludwig er væk til sommer og jeg mener at huske Ståle udtale i nyere tid, at han er meget bevidst om ikke at udskifte mere end et par spillere per vindue. Så derfor ser jeg det ikke som oplagt, at Cornelius bliver solgt til sommer. Mere oplagt at han får sin kontrakt forlænget, som vi har set det med flere spillere, som så er blevet lovet et salg den efterfølgende sommer.

    Derudover hvis det er planen, at Cornelius skal sælges, så er Ståle også begyndt at have afløseren klar et halvt til et helt år før. Jeg går ikke ud fra, at Ståle er overbevist om, at Pavlovic er Cornelius' afløser. Og hvis han er, så mangler vi stadig en angriber (undlad venligst at nævne Julian....).

    Så nej, jeg synes bestemt ikke, at det ligger i kortene, at Cornelius skal sælges til sommer. Men igen kan et tilpas stort bud selvfølgelig ændre på dette.
    Jeg nægter at tro på, at hverken Cornelius eller Santander bliver solgt. Cornelius får i forvejen en meget høj løn, så det er sparsomt, hvor stor en stigning man kan tilbyde ham. Derudover ligner det et godt tidspunkt at sælge ovenpå en vellykket europæisk kampagne. Vi skal altså ikke mange måneder tilbage for at Cornelius sad på bænken og ikke lignede et potentielt salg. Slutteligt virker han jo også selv sulten efter et skifte.

    Dog vil jeg mene, at det er endnu mere oplagt - kontraktsituationen fraregnet - at sælge Santander, som nok har det bedste topniveau, men også lange down-perioder. Med et godt forår kunne rige kinesere sikkert fylde både FCK og Santanders bankkonto godt op.

    Nu nævner du jo selv, at det er godt at have afløseren klar på forhånd. Det havde jo ikke gjort Bendtner mindre oplagt.

    Iøvrigt er det nok en lidt optimistisk forhåbning, at det skulle være en normal fremgangsmåde. Sælger man en af sine topspillere, skal man som regel hente en som er så god, at han ikke sidder et halvt år i rotation først.

    Okore og Boilesen var specielle tilfælde.

  11. #158
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Han var ikke mere end 22, da han efter en tid med mange kampe igen begyndte at blive marginalspiller i Arsenal efter at have baldret sin bil i sommeren 2010. I sommeren 2011 ville han væk og blev lejet ud til Sunderland med otte mål og én episk druktur som resultat. Sommeren efter ville han igen væk og blev lejet ud til Juve. Spillede knap, scorede slet ikke.

    I 13/14 kom han tilbage til Arsenal, fik 14 kampe, lavede to mål og gav en taxi en røvfuld med sit bælte i Indre By. Og så afsted til Wolfsburg hvor han ankom som nødløsning langt inde i august, og scorede ni gange på godt halvandet år inden han blev fyret på gråt papir. Og så Forest, hvor han på det seneste ikke kunne komme i truppen.

    Det er en fyr, hvis karriere begyndte at gå i stå da han var i starten af tyverne. Nu fylder han 30 næste gang. Det er dæleme mere end halvandet år, han har spildt ...
    Det er ikke mere end halvandet år siden han stadig kunne afgøre vigtige kampe i Tyskland og på landsholdet, så den holdning mener jeg at have belæg for.

    Jeg er helt enig i, at Bendtner har haft en karriere langt fra det ønskede og at nok skulle have taget et skridt ned for mange år siden for så at gå to frem ala Elkjær.

    Men jeg mener ikke man kan bebrejde ham, at han gav det chancen i nogle klubber, hvor han burde kunne have været med. At han så har været uheldig med skader, interne beslutninger og indrømmet, tåbelig opførsel er en anden snak.

    Men vi kan konstatere, at Bendtner har spillet i klubber som meget få danskere de sidste 30 år har været i nærheden af. At han havde et okay scoringssnit i Arsenal trods begrænset starttid. Og især en landsholdskarriere på niveau med nogle af spillets største.

    FCK's angribere har omvendt godt oppe i 20'erne totalt mislykkede ophold i middelmådige europæiske klubber på CV'et.

    Det sker højst hvert 10. år, at en dansk topspiller kan være en mulighed for FCK i sin bedste fodboldalder. Bendtner skulle have været denne.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Det er ikke mere end halvandet år siden han stadig kunne afgøre vigtige kampe i Tyskland og på landsholdet, så den holdning mener jeg at have belæg for.

    Jeg er helt enig i, at Bendtner har haft en karriere langt fra det ønskede og at nok skulle have taget et skridt ned for mange år siden for så at gå to frem ala Elkjær.

    Men jeg mener ikke man kan bebrejde ham, at han gav det chancen i nogle klubber, hvor han burde kunne have været med. At han så har været uheldig med skader, interne beslutninger og indrømmet, tåbelig opførsel er en anden snak.

    Men vi kan konstatere, at Bendtner har spillet i klubber som meget få danskere de sidste 30 år har været i nærheden af. At han havde et okay scoringssnit i Arsenal trods begrænset starttid. Og især en landsholdskarriere på niveau med nogle af spillets største.

    FCK's angribere har omvendt godt oppe i 20'erne totalt mislykkede ophold i middelmådige europæiske klubber på CV'et.

    Det sker højst hvert 10. år, at en dansk topspiller kan være en mulighed for FCK i sin bedste fodboldalder. Bendtner skulle have været denne.
    Hej Nicklas. Du skulle have valgt København da du havde muligheden. Held og lykke i Rosenborg.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Det er ikke mere end halvandet år siden han stadig kunne afgøre vigtige kampe i Tyskland og på landsholdet, så den holdning mener jeg at have belæg for.
    Det er jeg ikke sikker på, du har :-)
    Han har ikke scoret på landsholdet i en turneringskamp siden 3-1-sejren på det tomme stadion i Beograd i efteråret 2014, så det er lange halvandet år.
    For Wolfsburg scorede han til 1-0 i en kamp hvor Draxler til sidst lavede 2-1-sejrsmålet i oktober 2015, så den må jeg lige akkurat give dig, hvis vi strækker definitionen af at 'afgøre' en anelse. 'Kampe' er der til gengæld ikke tale om.

    Han kunne have været noget af en spiller. Nu er han bare en stående joke på grund af en kombination af svimlende arrogance og manglende kvittering for selvfedmen på banen. Det vælger han selvfølgelig helt selv. Jeg er bare glad for at vi ikke har behøvet være ét af de steder, han har spildt sit formentlige talent.


  16. #161
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er jeg ikke sikker på, du har :-)
    Han har ikke scoret på landsholdet i en turneringskamp siden 3-1-sejren på det tomme stadion i Beograd i efteråret 2014, så det er lange halvandet år.
    For Wolfsburg scorede han til 1-0 i en kamp hvor Draxler til sidst lavede 2-1-sejrsmålet i oktober 2015, så den må jeg lige akkurat give dig, hvis vi strækker definitionen af at 'afgøre' en anelse. 'Kampe' er der til gengæld ikke tale om.

    Han kunne have været noget af en spiller. Nu er han bare en stående joke på grund af en kombination af svimlende arrogance og manglende kvittering for selvfedmen på banen. Det vælger han selvfølgelig helt selv. Jeg er bare glad for at vi ikke har behøvet være ét af de steder, han har spildt sit formentlige talent.
    Inden du får det til at lyde som helt hen i vejret, kunne du jo være gået bare én måned længere tilbage, da han afgjorde den tyske super-cup mod Bayern München. Jeg ved godt, at det ødelægger billedet af den umulige Bendtner, men bør vel nævnes.

    Ikke lang tid før blev det også til et hatrrick på landsholdet i en indrømmet venskabskamp.

    Men det er tankevækkende, at folk forventer, at Bendtner bare leverer fra dag ét, imens den manglende kvalitet hos FCK's angribere altid undskyldes med, at 'de skal have tid'. Bare fordi det en gang lykkedes med N'Doye.

    Bendtner har været enormt uheldig med skader på forkerte tidspunkter. Bl.a. i Juventus, men så sandelig også i Nottingham. Og situtationen blev jo så hellere ikke lettere af generelt kaos i klubben.

    Måske er Bendtner færdig som topspiller. Men jeg tror Rosenborg har gjort en fantastisk handel både sportsligt og økonomisk. Og jeg finder det tåbeligt, at FCK ikke gav det en chance, når det er her han hører til.

    Men okay. Ståle skal vel bare ud at bruge 20 nye millioner til sommer på en spiller, som skal bruge en evighed på at tilpasse sig det 'svære' FCK.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #162
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Inden du får det til at lyde som helt hen i vejret, kunne du jo være gået bare én måned længere tilbage, da han afgjorde den tyske super-cup mod Bayern München. Jeg ved godt, at det ødelægger billedet af den umulige Bendtner, men bør vel nævnes.
    Ved, som samtlige fem Wolfsburgspillere, at score på sit straffespark. Og ... 'vigtig'? :-)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #163
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ved, som samtlige fem Wolfsburgspillere, at score på sit straffespark. Og ... 'vigtig'? :-)
    Tja, han var jo sådan set med sin udligning manden, der sikrede straffekonkurrencen.

    https://www.youtube.com/watch?v=1SC9h829nmE

  21. #164
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Tja, han var jo sådan set med sin udligning manden, der sikrede straffekonkurrencen.

    https://www.youtube.com/watch?v=1SC9h829nmE
    At udligne er, bogstavelig talt, ikke at afgøre en kamp :-)

    Men ja – det var da et godt indhop. Jeg synes bare ikke en udligning i supercuppen for mere end halvandet år siden er et supereksempel på at han har afgjort landskampe og tyske kampe inden for det sidste halvandet år, af flere grunde :-)

    Han er i alle fald blevet tyret ud af først truppen, og siden klubben, i utide flere gange end han har afgjort kampe i perioden – og det kan bare ikke være et tilfælde mere.

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #165
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    124

    Re: Bendtner til København?

    Jeg mener det bedste argument for at hente ham, ikke nødvendigvis alene lå i det sportslige men også i marketing. Alene antallet af indlæg i denne tråd og min viden om den gennemsnitlige fodboldviden hos danske fodboldinteresserede, afslører et stort potentiale for at gøre noget ved den meget bekymrende tilskuerkrise, vi oplever hos FC for tiden. Bendtner har lige præcis den x-faktor der trækker almenvældet til fodbold. Jeg mener, FC har begået en stor fejl ved alene, at fravælge ham ud fra sportslige hensyn.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •