Side 14 af 14 FørsteFørste ... 411121314
Viser resultater 196 til 200 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #196
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ærgerlig er jeg dog - den lå jo lige til højrebenet, at han kunne få et halvt år gratis til at komme i form for derefter at overtage efter enten Corner eller Santander som nok sælges.
    Men det var jo det vi gjorde sidste år. Ståle så ham an til prøvetræning i et par måneder, og gik så ud og brændte 18 mio af på Pavlovic på baggrund af, hvad han havde set til Bendtner. Efter det forløb har det været ret klart for mig, at Bendtner ikke kommer til at spille i København under Ståle.

    Mvh,
    Karsten

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af KK Se meddelelser
    Men det var jo det vi gjorde sidste år. Ståle så ham an til prøvetræning i et par måneder, og gik så ud og brændte 18 mio af på Pavlovic på baggrund af, hvad han havde set til Bendtner. Efter det forløb har det været ret klart for mig, at Bendtner ikke kommer til at spille i København under Ståle.

    Mvh,
    Karsten
    Du har nok ret. Men jeg ser ikke ikke helt Bendtner og Pavlovic som samme typer. Bendtner kunne have været kommet ind nu som decideret afløser for Santander/Corner som den lidt mere stationære opspilsstation og bomber i boksen. Pavlovic kom ind (tror jeg) og skulle bidrage med mere bevægelse og generelt lidt andre ting.

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Det var bestemt ikke sådan hans spillestil var i Arsenal. Der var han meget bevægelig og blev faktisk ofte kritiseret for at han burde være i feltet mere. Han gik meget ud på kanterne og to del i kombinationsspillet.
    Det er også umiddelbart sådan, jeg husker Bendtner. Mest fra landskampe da det er begrænset, hvad jeg har set af hans øvrige kampe.
    Men jeg husker ham ikke som deltagende i det defensive pres, som er blevet en større opgave for vores angribere i FCK under Ståle. Så på det punkt vil det nok ikke være et match for os.

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det er også umiddelbart sådan, jeg husker Bendtner. Mest fra landskampe da det er begrænset, hvad jeg har set af hans øvrige kampe.
    Men jeg husker ham ikke som deltagende i det defensive pres, som er blevet en større opgave for vores angribere i FCK under Ståle. Så på det punkt vil det nok ikke være et match for os.
    Han har stort set også spillet flere landskampe end klubkamp de sidste 5 år..

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #200
    Tilmeldingsdato
    Apr 2018
    Indlæg
    5

    Re: Bendtner til København?

    Dette emne er ved at blive højaktuelt igen med diverse rygter omkring at Bendtner vender snuden hjem til hovedstaden. I stedet for at fylde transfertråden med diverse Bendtner-historier og analyser omkring hans spil, kunne denne tråd tages i brug.

    Jeg skal selv indrømme, at jeg er stor fortaler for at se Bendtner i Parken, og det er der egentlig mange årsager til. Det hele er selvfølgelig egen(over?)fortolkning.

    Først og fremmest tror jeg ikke, at man skal undervurdere Bendtners forhold til FCK og hans vilje til at ville gøre sit ypperste for sine gamle barndomsklub. Det må alt andet end lige give nogle ekstra procenter, at man er fan af den klub man spiller I, frem for at man kastes rundt på diverse lejeaftaler som har været tilfældet i nogen tid efterhånden. Hvis der er et publikum han ikke vil skuffe, tror jeg virkelig det er Parkens. Han stortrives i Parken på landsholdet, og tror det ville være noget helt specielt for ham, at have det som hjemmebane på daglig basis.

    I forhold til de nylige kommentarer fra Norge om, at Bendtner bør finde sig en ny klub og at Rosenborg fremstår bedre uden ham, bør det nok ikke tolkes som, at han er blevet en meget ringere fodboldspiller på det seneste. Bendtner kom til Rosenborg for at få gang i karrieren, få lidt ro på, og så ellers komme videre i teksten.
    Et år senere blev han norsk mester, norsk topscorer, var afgørende i kampene mod Ajax og spillede herefter EL gruppespil og fik vist sig frem på den store scene igen OG ikke mindst. Blev udtaget til VM - kæmpe gulerod for ham inden skiftet til RBK!
    Hvad skulle han blive i Rosenborg for? Han kan formentlig ikke opnå mere, og med hans svigtende motivationshistorik in mente, undrer det vel ikke nogle, at hans indsats er faldet nogle %.

    Med Söderlund tilbage for Rosenborg har de allerede erstatningen klar for Bendtner, hvilket må være med til at kunne sænke transferprisen på ham. Det ville være sværere at overbevise dem i sidste sæson, hvor han dominerede ligaen og var en af deres bedste spillere.

    Bekymringerne er der selvfølgelig. Kan han holde sig i skindet i det Københavnske natteliv? Kan han indordne sig taktisk under Ståle? Jeg tror den sidste hurdle er den største aktuelt. Har stor tiltro til, at Ståle kan holde Bendtner lidt i snor med mentaliteten og i det private. Jeg tror også, at motivationen for ikke at skuffe FC Københavns publikum, kan modveje nogle af bekymringerne omkring hans ageren i København, hvis han når dertil. Men sådan er der så meget. Spændende bliver det uanset hvad!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

Side 14 af 14 FørsteFørste ... 411121314

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •