Side 3 af 14 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Hvad har FCK opnået med den såkaldte 'harmoniske' trup? Er det den ydmyge hårdtarbejdende Santander eller den flinke, egenproducerede Cornelius som skal sparke klubben i Champions League?

    Hvis man ikke tør tage en chance som Bendtner, hvis den er der, kan man lige så godt droppe enhver ambition om at nå højere europæisk. Vil man have ekstraordinære spillere, skal man kunne se gennem fingre med lidt af hvert.

    Bendtner er længder bedre end nogen anden spiller i Superligaen og er i sin bedste alder.

    Hvad er det man er så bange for? Hvor meget har Bendtner egentlig dummet sig? Og har han nogensinde gjort det i landsholdsregi? Er der holdkammerater som taler negativt om ham?

    Bendtner har selvfølgelig gjort ting han ikke burde, men jeg har meget svært ved at se, at det at komme for sent eller poste uheldige billeder skulle diskvalificere ham til FCK.

    Jeg er heldigvis sikker på, at Ståle på ingen måde deler bekymringerne. Han ser en potentiel topspiller og stoler på, at han nok skal løse den opgave.

    Giv Bendtner chancen for endelig at føle sig som en nøglespiller, så tror jeg han bliver fantastisk for FCK.

    Og skal det at skille sig ud nu være et problem? Måske den 'harmoniske' og dødkedelige trup og ledelse spiller en stor rolle i de ringe tilskuertal, som sikrede hele 15.000 til en topkamp søndag klokken 16.

    Nej, lad endelig Bendtner komme hjem og skabe noget kvalitet og stjerneaura. Og skulle det gå galt, kan millionerne jo bare skylles ned i det hul, hvor uanede mængder ringe kvalitet allerede befinder sig.
    Mange spørgsmål - og kan se, at en del af dem er besvaret i tråden. Men her er et par svar yderligere:

    Hvad FCK har opnået med den harmoniske trup er, at vi p.t. nu igen ligger nr. 1 i Superligaen og står til at vinde mesterskabet.

    Man bør vurdere en spillers niveau ud fra hans seneste sæson(er). Her kan jeg ikke se noget ekstraordinært ved Bendtner. På klubplan er det længe siden, at det duftede bare lidt af succes. Vi har to gange før haft ekstraordinære, danske spillere, som jeg vil vurdere som LANGT bedre end Bendtner: Brian Laudrup og Grønkjær. Laudrup havde ikke mentaliteten og fejlede big time, Grønkjær havde, og han leverede i den grad. Nu bør man ikke udlede de store konklusioner på baggrund af to spillere, men vi fik i al fald en huskekage med Laudrup om, at det gælder om at have både hjertet og mentaliteten med sig. Et skifte til den hjemlige liga er faktisk en ret hård ting - bare spørg Elkjær, og jeg kan virkelig ikke se, at Bendtner har psyken til meget andet end at trække en god løn.

    Er der holdkammerater, som taler negativt om ham? Ja, bestemt. Du kan bl.a. læse en længere udredning her: http://ekstrabladet.dk/ekstra/EKSTRA...cle5257533.ece. Normalt taler man ikke grimt om en holdkammerat, så det er faktisk ret exceptionelt, at man alligevel melder noget ud her.

    Jeg tror nu, at Ståle deler bekymringerne. Ståles tidligere charmeoffensiv om at få Bendtner "hjem" er ikke særligt offensiv mere. Og jeg forstår ham godt. Hvis det blot var en klub, der havde knækket halsen på at få noget ud af Bendtner, så fair nok - men det har meget længe kun gået en vej for Bendtner, og det er nedad. Om Bendtner har hjertet til at give sig, mentaliteten til at kunne tåle et pres fra medierne, fansene, sponsorerne osv., og i det hele taget stadig talentet, eller om det forlængst er druknet i uengageret træning og fokus på alt andet end fodbold, er et virkelig godt spørgsmål.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Bendtner til København?

    Ivan Marko Benes om Bendtners situation

    (1/3) Det er på mange måder en god løsning for Nicklas. Nu gælder det om at træffe modne valg, der finder tilbage til kernen ...
    (2/3) Og kernen er én ting: at spille og at gøre det godt. Vi vil gå grundigt til værks, så Nicklas ender det rette sted.
    (3/3)Nu arbejder vi grundigt og fordomsfrit på at finde en rigtig og tryg klub – i god tid, inden transfervinduet lukker.
    Jeg synes ikke at der er noget i det han skriver der afskriver FCK, tvært imod. Men der er sikkert MEGET arbejde før sådan en handel kan lukkes.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Bendtner til København?

    Hvis Lord tog sig sammen ville han smadre mål ind i Superlolgaen. Det er risky men jeg er all for it.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Hvis Lord tog sig sammen ville han smadre mål ind i Superlolgaen. Det er risky men jeg er all for it.
    Jeg er enig.. Det er muligt Bendnter skal bruge noget tid på at nå et rimeligt spillemæssigt niveau, da det alt andet end lige er lang tid siden han har spillet regelmæssigt, men hans evner som afslutter er indiskutable, og derfor er jeg også ret sikker på, at han ville score mange mål for os.. Netop en stærk afslutter er noget truppen skriger på, da både Corner og Santander er deciderede håbløse udi denne disciplin..

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er enig.. Det er muligt Bendnter skal bruge noget tid på at nå et rimeligt spillemæssigt niveau, da det alt andet end lige er lang tid siden han har spillet regelmæssigt, men hans evner som afslutter er indiskutable, og derfor er jeg også ret sikker på, at han ville score mange mål for os.. Netop en stærk afslutter er noget truppen skriger på, da både Corner og Santander er deciderede håbløse udi denne disciplin..
    Der er jeg så uenig. Jeg er ret sikker på Lorden ville blive en kæmpe fiasko i FCK. Fokusen fra Presse/omgivelserne vil være enorm. Jeg nægter at tro på han vil kunne håndtere presset for slet ikke at tale om det spillemæssige.


    "HVIS" lorden tog sig sammen. Jamen hvor mange år skal vi tilbage før vi så noget der var i nærheden ??. Hans reserve tjans i Arsenal ??. Javel :)

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er enig.. Det er muligt Bendnter skal bruge noget tid på at nå et rimeligt spillemæssigt niveau, da det alt andet end lige er lang tid siden han har spillet regelmæssigt, men hans evner som afslutter er indiskutable, og derfor er jeg også ret sikker på, at han ville score mange mål for os.. Netop en stærk afslutter er noget truppen skriger på, da både Corner og Santander er deciderede håbløse udi denne disciplin..
    Jeg er ikke så sikker på hans evner som afslutter. Jovist scorer han fint med mål på landsholdet, men alle andre steder har hans mål-statistik været tvivlsom på dét niveau han har befundet sig. Det er både evnen til at komme til chancerne og til at score på de chancer der opstår som ikke har været god nok.

    Jeg bryder mig ikke om manden, og ser ham helst ikke i FCK af mange årsager.

    Mvh

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg er ikke så sikker på hans evner som afslutter. Jovist scorer han fint med mål på landsholdet, men alle andre steder har hans mål-statistik været tvivlsom på dét niveau han har befundet sig. Det er både evnen til at komme til chancerne og til at score på de chancer der opstår som ikke har været god nok.

    Jeg bryder mig ikke om manden, og ser ham helst ikke i FCK af mange årsager.

    Mvh
    Hehe, det er jo så beviseligt forkert. Man kan komme med mange argumenter, mod at Bendtner skal tilbage til FCK, men han var statistisk set den farligste angriber i Premier League: http://www.chroniclelive.co.uk/sport...ague---6782472

    Nu, hvor han omsider formelt er fri af Wolfsburg, er det spændende, om han begynder at komme på besøg på Peter Bangs Vej. Som nævnt tidligere er jeg også frisk på at tage chancen, HVIS han æder en kæmpe lønnedgang, og FCK samtidig har muligheden for at smide ham på porten for det mindste fejltrin, så vi ikke skal betale kassen for at slippe af med ham ligesom Wolfsburg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Bendtner til København?

    Jeg tror man gerne lige vil have kampene mod Midtjylland og Aab overstået, med et tilfredsstillende resultat, før der kommer gæster med til træningen. Mesterskabet skal hjem, og her skal bare elimineres enhver form for distrahering.

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Bendtner til København?

    Vil hellere have Bendtner end en eller anden lottokupon fra polen eller en tjekke, der ikke rigtig har vist noget.

    Der er selvfølgelig osse en dyrere løsning, men jeg er sikker på at Bendtner ville smadre mål ind hvis han kom til FC.København
    Han ville komme til som en af de største stjerner nogensinde, han ville være en af de første på holdkortet HVER gang.
    Jeg er sikker på at han ville trives perfekt i København.

    Og vi rykker os aldrig som klub, hvis vi ikke henter nogen med noget "X-Faktor" ( for at bruge et rigtig klamt ord) Vi bliver nød til at tage nogen store økonomiske chancer en gang i mellem og ikke bare hente ubeskrevne (ganske vist ret dyr), sydamerikanske angribere eller unge svenske talenter og håbe på, at vi rykker os som klub.

    Bendtner kan selvfølgelig floppe, men jeg er sikker på at han vil stortrives som dansk megastjerne og løbe med alt opmærksomheden - ihvertfald hvis han får hul på bylden hurtigt. Manden har jo bevist, at han kan lave mål, hvis han får spilletiden.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hehe, det er jo så beviseligt forkert. Man kan komme med mange argumenter, mod at Bendtner skal tilbage til FCK, men han var statistisk set den farligste angriber i Premier League: http://www.chroniclelive.co.uk/sport...ague---6782472
    Nej det er ikke beviseligt. Ligeså vel som du tilsyneladende kan finde en statistik der peger i retning af at Bendtner er den farligste angriber der nogensinde har været i Premier League, ligeså vel kan jeg finde statistik der peger i en mindre flatterende retning :)

    76 mål i 305 kampe f.eks. så scorer han hver 4. kamp. Heller ikke imponerende. Og der tæller hans tid i Arsenal endda op i den statistik!

    http://www.transfermarkt.com/nicklas.../spieler/34557
    http://www.soccerbase.com/players/pl...layer_id=42482

    Så skulle vi nu ikke gøre brug af statistikker der er retvisende, i stedet for at bruge statistikker til at bygge et argument op om at Bendtner er den farligste angriber i Premier League nogensinde - noget som enhver herinde godt ved ikke er tilfældet :)

    Mvh

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #41
    8000 Slettet

    Re: Bendtner til København?

    Nu er de 305 kampe, du henviser til, ikke hele kampe, men kampe hvor han har optrådt i. Både i starten og slutningen af hans Arsenal-tid blev det mest til korte indhop. Og det samme var tilfældet i både Juventus og Wolfsburg. Uden at have noget kvalificeret bud, er hans antal af hele kampe formentligt tættere på 200. Og i så fald er 76 mål i 200 kampe ganske udemærket, med tanke på at det er i 3 af de største ligaer.

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Nu er de 305 kampe, du henviser til, ikke hele kampe, men kampe hvor han har optrådt i. Både i starten og slutningen af hans Arsenal-tid blev det mest til korte indhop. Og det samme var tilfældet i både Juventus og Wolfsburg. Uden at have noget kvalificeret bud, er hans antal af hele kampe formentligt tættere på 200. Og i så fald er 76 mål i 200 kampe ganske udemærket, med tanke på at det er i 3 af de største ligaer.
    Du fremhæver netop min pointe. Statistik kan man læse som fanden læser biblen. Du kan bare ikke drage din konklusion at 76 mål i 200 kampe er godt, fordi er målene faldet når han er blevet skiftet ind eller når han starter inde? Derfor kan man sige at Garnerens statistik med mål per minut er mere retvisende, men igen, jeg synes ikke den statistik er retvisende, for der har været mange angribere i tidens løb der har et godt scoringssnit med mål per minut men som bare ikke er gode nok til at starte inde og blive til stjerner - Bendtner er én af dem, Morten Nordstrand er en anden, Todi Jónsson er en tredje bare for at nævne nogle stykker i vores egen andedam.

    Jeg tror jeg har givet udtryk for min konservative holdning til statistik og min meget begrænsede begejstring for Bendtner :) Over and out.

    Mvh.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Nej det er ikke beviseligt. Ligeså vel som du tilsyneladende kan finde en statistik der peger i retning af at Bendtner er den farligste angriber der nogensinde har været i Premier League, ligeså vel kan jeg finde statistik der peger i en mindre flatterende retning :)

    76 mål i 305 kampe f.eks. så scorer han hver 4. kamp. Heller ikke imponerende. Og der tæller hans tid i Arsenal endda op i den statistik!

    http://www.transfermarkt.com/nicklas.../spieler/34557
    http://www.soccerbase.com/players/pl...layer_id=42482

    Så skulle vi nu ikke gøre brug af statistikker der er retvisende, i stedet for at bruge statistikker til at bygge et argument op om at Bendtner er den farligste angriber i Premier League nogensinde - noget som enhver herinde godt ved ikke er tilfældet :)

    Mvh
    Man kan mene meget om Bendtner. Jeg synes personligt, han er en idiot, og jeg har masser af forbehold overfor at få ham til FCK. Det eneste, jeg påpeger, er, at det er faktuelt forkert, når du skriver følgende: "Jovist scorer han fint med mål på landsholdet, men alle andre steder har hans mål-statistik været tvivlsom på dét niveau han har befundet sig."
    Bendtner havde den bedste mål-per-minut-statistik såvel som den bedste mål-per-afslutning-statistik i PL for to år siden. Så kan du mene, at det er en forkert måde at opgøre mål-statistik på (hvilket jeg så ikke forstår), men der er ikke belæg for at påstå, at hans mål-statistik har været tvivlsom alle steder. At den har været håbløs andre steder er en helt anden, men ikke irrelevant, snak. :-)
    Sidst redigeret af Garneren : 26.04.16 kl. 07:42
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Bendtner til København?

    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Bendtner til København?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...es-til-italien

    Jeg fatter ikke hvordan han kan blive ved med at være interessant for klubber på det niveau.

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 3 af 14 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •