Side 4 af 14 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Jeg fatter ikke hvordan han kan blive ved med at være interessant for klubber på det niveau.
    Jeg så ikke linket, og troede du mente København ... og er stadig enig ;-)

    Ståles citat siger (forhåbentlig) en del:
    "Det er ikke anderledes, end de tre-fem andre gange, han har spurgt."

    Vi kan ikke bruge en spiller, der ikke kan finde ud af at have et fast arbejde.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg så ikke linket, og troede du mente København ... og er stadig enig ;-)

    Ståles citat siger (forhåbentlig) en del:
    "Det er ikke anderledes, end de tre-fem andre gange, han har spurgt."

    Vi kan ikke bruge en spiller, der ikke kan finde ud af at have et fast arbejde.
    Tror mere du opfatter det, så det passer til din holdning. Jeg har godt nok svært ved at se noget afvisende i dét citat.


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Bendtner til København?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...mmerat/6060288

    Lad ham endelig komme til FCK og spille stor mand, det vil bare være såååååå sundt!

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Bendtner til København?

    Jeg tror ikke man skal lægge for meget i alle de forklaringer, Wolfsburg kommer med. De har jo klart en interesse i at udlægge det som om, at de var den gode arbejdsgiver, der ville ham det bedste, men på grund af Bendtners egne fuck ups, så blev hans potentiale aldrig forløst.

    Jeg siger ikke at Bendtner er et misforstået englebarn, men jeg tvivler på at det er så ensidigt, som Wolfsburg gør det til.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Tror mere du opfatter det, så det passer til din holdning. Jeg har godt nok svært ved at se noget afvisende i dét citat.
    Jeg opfatter det helt enkelt som et måske ubevidst hib til at Bendtner igen og igen er dukket op fordi han ikke har andet at lave. Men jeg skriver vist tydeligt, at det kun er mit eget håb, at Ståle ikke kan bruge en serieflopper til noget.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Jeg tror ikke man skal lægge for meget i alle de forklaringer, Wolfsburg kommer med. De har jo klart en interesse i at udlægge det som om, at de var den gode arbejdsgiver, der ville ham det bedste, men på grund af Bendtners egne fuck ups, så blev hans potentiale aldrig forløst.

    Jeg siger ikke at Bendtner er et misforstået englebarn, men jeg tvivler på at det er så ensidigt, som Wolfsburg gør det til.
    Nu kommer historien og håndgemæng med holdkammerater, fuldskab og anden skabagtig opførsel jo ikke fra Wolfsburg, men er historier fra forskellige pressekilder. Hvis man ikke allerede havde billedet af, at Bendtner nok er et stort talent, men også en gigantisk nar, der ødelægger alt for sig selv og andre, så må man efterhånden da få det.

    Det jeg tror er desværre, at for mange ser Bendtner som en ny Grønkjær. Det bliver han ALDRIG! Han vil mere blive vores Kloagger.

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg opfatter det helt enkelt som et måske ubevidst hib til at Bendtner igen og igen er dukket op fordi han ikke har andet at lave. Men jeg skriver vist tydeligt, at det kun er mit eget håb, at Ståle ikke kan bruge en serieflopper til noget.
    En del af de gange Bendtner har trænet med i FCK har vel været pga. slutrunder med landsholdet hvor vi har udfyldt det hul der evt. måtte være mellem træningsslut i klubberne og opstart af landsholdslejr.
    Jeg ser ingen skjulte stikpiller i den bemærkning fra Ståle.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Bendtner til København?

    Håber ærligt talt, at vi holder nallerne fra Bendtner, selv om muligheden skulle byde sig.
    Jeg har svinget meget frem og tilbage, og egentligt hidtil ment, at vi skulle tage chancen og håbe, at FCK skulle vise sig, at være den rette klub.
    Men nu har jeg efterhånden mistet troen på, at Lorden nogensinde evner, at tage sin karriere alvorligt igen.

    Magter simpelthen ikke skandaler i nattelivet og useriøs optræden!

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Bendtner til København?

    Kan man ikke tilføje en afstemning? Vi er kender ham jo alle sammen, ligeledes kender vi hans dårlige sider. Men det kunne være spændende at få nogle tal på hvor (u?)ønsket han er.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nu kommer historien og håndgemæng med holdkammerater, fuldskab og anden skabagtig opførsel jo ikke fra Wolfsburg, men er historier fra forskellige pressekilder. Hvis man ikke allerede havde billedet af, at Bendtner nok er et stort talent, men også en gigantisk nar, der ødelægger alt for sig selv og andre, så må man efterhånden da få det.

    Det jeg tror er desværre, at for mange ser Bendtner som en ny Grønkjær. Det bliver han ALDRIG! Han vil mere blive vores Kloagger.
    1) Kildekritik. Du referere en historie som kun EB har bragt. Det lugter langt væk af utroværdig sensations-journalistik.
    2) Hvad så om Bendtner bliver fotograferet med en Mercedes eller fotografere sig selv med en sok på pikken? En lang række af de situationer han bliver hængt ud for, har intet med fodbold at gøre. Selvfølgelig skal han ikke komme for sent til træning. Men det er små forseelser som bødekassen må tage sig af. Jeg er helt tryg ved at Ståle kan vurdere om Bendtner passer ind i omklædningsrummet.
    3) Jeg forstår overhoved ikke din sammenligning med Agger. Mener du virkelig at Agger er skadelig for BIF fordi han er en kæmpe nar? Ud over at han er lidt for skadet, så tror jeg at de er meget glade for Agger på Vestegnen.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Bendtner til København?

    2) Hvad så om Bendtner bliver fotograferet med en Mercedes eller fotografere sig selv med en sok på pikken? En lang række af de situationer han bliver hængt ud for, har intet med fodbold at gøre. Selvfølgelig skal han ikke komme for sent til træning. Men det er små forseelser som bødekassen må tage sig af. Jeg er helt tryg ved at Ståle kan vurdere om Bendtner passer ind i omklædningsrummet.
    Fordi det siger alt om hans umodenhed og hans manglende lyst til at tage sin karrierer seriøst! Hvis man som 28-årig stadig ikke kan overholde nogle ret simple og rimelige regler for hverken at kompromittere sig selv eller andre, kommer man næppe videre..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Lad ham endelig komme til FCK og spille stor mand, det vil bare være såååååå sundt!

    Og da gruppen senere landede på det afrikanske kontinent, lavede Bendtner endnu scene foran Wolfsburg-truppen og hotel-personalet, da han nægtede at dele værelse med en ungdomsspiller. Den 28-årige danske landsholdsspiller ville hellere bo for sig selv i et enkeltmandsværelse - og tilbød at betale for det selv.

    Ville sove i receptionen
    Angiveligt gik Bendtner så langt, at han truede med at sove i receptionen, hvis han ikke fik sin vilje.

    Det morsomste her er at artiklen er nødt til at nævne, at han er 28 år gammel.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    1) Kildekritik. Du referere en historie som kun EB har bragt. Det lugter langt væk af utroværdig sensations-journalistik.
    2) Hvad så om Bendtner bliver fotograferet med en Mercedes eller fotografere sig selv med en sok på pikken? En lang række af de situationer han bliver hængt ud for, har intet med fodbold at gøre. Selvfølgelig skal han ikke komme for sent til træning. Men det er små forseelser som bødekassen må tage sig af. Jeg er helt tryg ved at Ståle kan vurdere om Bendtner passer ind i omklædningsrummet.
    3) Jeg forstår overhoved ikke din sammenligning med Agger. Mener du virkelig at Agger er skadelig for BIF fordi han er en kæmpe nar? Ud over at han er lidt for skadet, så tror jeg at de er meget glade for Agger på Vestegnen.
    1) EB behøver ikke være galt på den, blot fordi deres rygte er som det er. Der er efterhånden gået nok røg af brændende Bendtner, til at jeg efterhånden ikke betvivler rygter om fuldskab og slåskampe med holdkammerater.
    2) Selvom min tiltro til Ståles evner er stor, så fortæller Bendtners trænerhistorie mig, at Bendtner ikke har respekt for andre end sig selv!(hvilket endda kan betvivles) Jeg er 99,7% sikker på, at Ståle ikke vil kunne kontrolere kongen af Kbh. og at han kun vil være skadelig for klubben og holdet.
    3) Ja, jeg ser Kloagger som en ekstremt overvurderet og skadet udgift for BØF. Læser man med på Sydskideren, så kan man se, at jeg ikke er ene om den holdning. Om end der naturligvis er folk, der ikke kan se realiteterne på det forum.

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Bendtner til København?

    På opfordring i transfertråden rykker jeg lige denne post til det her forum

    Jeg synes efterhånden, at den her 'Bendtner til FCK'-debat er blevet noget ensporet. Den handler primært om, hvorvidt han vil ødelægge sammenholdet i truppen eller ej. Dernæst en smule om, hvorvidt vi kan få hans karriere på rette spor igen, fordi han jo uden tvivl er den fødte målscorer.


    Hvad med at starte et andet sted. Lad os lige kigge på vores nuværende angrebskvartet. Hvad har vi, og hvad mangler vi? Vi har den dygtige opspilsstation og relationelle spiller i Santander. Ham der binder midtbanen og angrebet sammen. Vi har den spektakulære, driblende ener i Nicolai Jørgensen, som kan afgøre tætte kampe på egen hånd. Vi har et powerhouse i Cornelius. Og hvis Ståle opfatter Kadrii som angriber, har vi også den hurtige spiller, der kan true i dybden.

    Når Nicolai Jørgensen ryger til sommer, mister vi den spektakulære. Skal han erstattes med Bendtner? No fucking way. Så har vi tre store, dyre angribere, som alle er fysisk stærke og gode opspilsstationer, men INGEN (ihvertfald ikke før Bendtner kommer i form) som kan afslutte, INGEN som kan true i dybden, INGEN som laver det overraskende, som Nicolai Jørgensen har gjort det. Og dermed bliver vi alt for lette at læse.

    Jeg kan ikke komme med tre-fire oplagte bud på en angriber. Men kigger vi på typer, så vil jeg meget hellere se en Pierre Aubameyang agtig angriber. En hurtig dybdeløber og klinisk afslutter, som også har en god spilforståelse. Langt hellere den type spiller end endnu et stort skur.

    Og ja, der er en Rasmus Falk i alt det her. Er han udset som kantspiller, som vil rykke Toutouh ind på midten? Eller som angriber? Jeg tror ikke, at han er udset som angriber. Dertil scorer han stadig for lidt og vejer for nok også et par kilo for lidt.

Side 4 af 14 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •