Side 7 af 14 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Don Overgaard Se meddelelser
    Så foreslår jeg, du undlader at besøge denne tråd. Et af formålene er netop at diskutere rygter af spillertilgang. Dette underforum har endda en beskrivelse som lyder: "Rygter, forslag, faktiske handler og andre transferrelaterede emner".
    Men man kan da godt have kildekritik. En historie digtet på et billede der hører til i eb.dk's kendte og kongelige afdeling, skal udsættes for kildekritik. Ovenstående artikel har kunne skrives dagligt det sidste halve år.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København?

    Nu skulle Bendtner være i forhandlinger med Anderlecht. Hvis det ender med et skifte til en sammenlignelig belgisk klub, vil det være en stor skuffelse. For alle parters skyld burde han komme hjem til FCK.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Nu skulle Bendtner være i forhandlinger med Anderlecht. Hvis det ender med et skifte til en sammenlignelig belgisk klub, vil det være en stor skuffelse. For alle parters skyld burde han komme hjem til FCK.
    For min skyld må Bendtner meget gerne komme til KBH, men for hans egen skyld ville jeg mene at han skulle forsøge sig med noget andet, så han ikke skal bekymre sig om al den udenomsvirak. Anderlecht lyder som et fint bud. Og de betaler vel også mindst x2 i løn ift. KBH?
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    For min skyld må Bendtner meget gerne komme til KBH, men for hans egen skyld ville jeg mene at han skulle forsøge sig med noget andet, så han ikke skal bekymre sig om al den udenomsvirak. Anderlecht lyder som et fint bud. Og de betaler vel også mindst x2 i løn ift. KBH?
    For min skyld må Bendtner hurtigst muligt blive solgt til Anderlecht så vi engang for alle kan få stoppet den her diskusion om at nogle gerne vil have skandale Bendtner til KBH.

    Vi har alle vores meninger om Manden. Min personlig mening er det ville være en katastrofe at få ham til FCK af de grunde vi tidligere har debatteret i denne tråd :)

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Bendtner til København?

    Ståle afviser fuldstændig at vi henter Lorden eller en anden angriber på dét niveau (vælg selv hvad der skal lægges i det), da man har aftaler med de nuværende angribere.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...endtner-aftale

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #96
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Bendtner til København?

    Godt, lad os få flyttet Bendtner herover, så folk ikke skal tvangsindlægges til diskussionen i transfer-tråden.

    Han sætter godt nok min velvilje på hård prøve, når jeg læser sådan noget her: http://www.seoghoer.dk/nyheder/bendt...jener-i-havnen Gad vide, hvilket holdkæft-bolche tjeneren har fået for at ændre sin historie...
    Han er jo stadig en blæst 16-årig nar med for mange penge. Ved sgu ikke, om jeg stadig håber på det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #97
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Bendtner til København?

    Som svar til trådens titel: Nej.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Godt, lad os få flyttet Bendtner herover, så folk ikke skal tvangsindlægges til diskussionen i transfer-tråden.

    Han sætter godt nok min velvilje på hård prøve, når jeg læser sådan noget her: http://www.seoghoer.dk/nyheder/bendt...jener-i-havnen Gad vide, hvilket holdkæft-bolche tjeneren har fået for at ændre sin historie...
    Han er jo stadig en blæst 16-årig nar med for mange penge. Ved sgu ikke, om jeg stadig håber på det.
    Jeg har været enig med dig, til du hiver seoghør frem.

    Stop, med at spille klog, hvis du læser det lort. + tak!

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  16. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Godt, lad os få flyttet Bendtner herover, så folk ikke skal tvangsindlægges til diskussionen i transfer-tråden.

    Han sætter godt nok min velvilje på hård prøve, når jeg læser sådan noget her: http://www.seoghoer.dk/nyheder/bendt...jener-i-havnen Gad vide, hvilket holdkæft-bolche tjeneren har fået for at ændre sin historie...
    Han er jo stadig en blæst 16-årig nar med for mange penge. Ved sgu ikke, om jeg stadig håber på det.
    Jeg har været enig med dig, til du hiver seoghør frem.

    Stop med at spille klog, hvis du læser det lort. + tak!

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jønch Se meddelelser
    Jeg har været enig med dig, til du hiver seoghør frem.

    Stop med at spille klog, hvis du læser det lort. + tak!

    Jønch..
    Haha, godt ord igen. Historien blev såmænd linket i Skakten. Jeg medgiver, at Se og Hørs troværdighed måske er lige en my ringere end mange af de medier, vi ellers linker til her, så det er selvfølgelig en mulighed, at historien er det pure opspind. I så fald skal jeg nok holde mig til at spille klog på baggrund af EB, BT og andre højkvalitetsmedier fremover.
    Sidst redigeret af Garneren : 01.09.16 kl. 11:37
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #101
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Bendtner til København?

    Der er umiddelbart større sandsynlighed for, at jeg skriver kontrakt med F.C. København i dag end at Bendtner gør. Og jeg er ikke i super god forfatning (dog sprængfyldt med uforløst potentiale)...

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Bendtner til København?

    Tjeneren var BIF fan udtaler Bendtner til Her og Nu, jeg vil gøre alt for en kontrakt i FCK og det her må da vise hjerte.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Bendtner til København?

    Ro på, Jønch :)

    Det er da en pointe i sig selv at det er Se & Hør og den slags man skal læse hvis man vil holde sig orienteret om Bendtner.

    Og en dokumentation for den omtale han - selvforskyldt eller ej - ville bringe til klubben.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #104
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af JoséStardust Se meddelelser
    Det er da en pointe i sig selv at det er Se & Hør og den slags man skal læse hvis man vil holde sig orienteret om Bendtner.
    Præcis. Eller med andre ord er det forholdsvis sjældent, at han dukker op i Champions Leagues goalshow, eller bare i Eurogoals' mere obskure ligaklip.

    Han blev fyret i Wolfsburg i april, for mere end fire måneder siden. Men da hans kontrakt alligevel udløb i sommer, har han allerede vidst fra nytår at han skulle finde noget nyt at lave, og han og hans agent har haft frie hænder til at skaffe ham en kontrakt i otte måneder nu.

    Med andre ord: Præcis samme manøvre, som de lavede forrige år.

    Manden har jo ikke lyst til at spille fodbold. Er han overhovedet aktiv længere? Jeg skyder på, at han som senest 30-årig stopper en karriere, der indfriede ca. 7% af hans potentiale. Senest. Måtte det aldrig gå ud over os, at han synes han skal tjene nogle sidste kroner inden han trækker stikket.

  27. De følgende 9 brugere er enige:

  28. #105
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Han blev fyret i Wolfsburg i april, for mere end fire måneder siden. Men da hans kontrakt alligevel udløb i sommer, har han allerede vidst fra nytår at han skulle finde noget nyt at lave, og han og hans agent har haft frie hænder til at skaffe ham en kontrakt i otte måneder nu.
    Nej, hans kontrakt løb til 2017, så de har trods alt kun haft fire måneder. Ik' vær' så hård ved ham! ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  29. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 14 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •