Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 67

Emner: Optakts- Og kamptråd: Brøndby IF - F.C. København (6.4.15)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Optakts- Og kamptråd: Brøndby IF - F.C. København (6.4.15)


    (Jeg ved godt den er skrevet meget tidligt, men det altid hygge med en god debat)

    Efter vores 1-1 kamp imod Randers i Parken som stadigvæk er en skuffelse, så må vi nu begynde at tænke på Betonen!.
    Det er Derby, og vi skal endnu engang besøge den forhadte beton, vi må alle håbe på en SEJR!!!
    Efter den uafgjorte i Parken imod Randers ser det desværre ud til at Traktordrengene bliver Danmarksmestre.......

    Men lad os hellere tænke på kampen imod tosserne og få 3 DERBY sejr i år!!!!

    KUN SEJR DER TÆLLER!

    Trupperne:

    Brøndby IF
    1. Lukas Hradecky (GK)
    16. Michael Falkesgaard (GK)
    5. Martin Albrechtsen
    6. Martin Ørnskov
    8. Alexander Szymanowski
    9. Teemu Pukki
    10. Ariel Nuñez
    11. Johan Elmander
    12. Frederik Holst
    13. Johan Larsson
    17. Riza Durmisi
    18. Lebogang Phiri
    19. Christian Nørgaard
    20. Dario Dumic
    21. Andrew Hjulsager
    22. Daniel Agger
    23. Patrick Da Silva
    24. Ferhan Hasani
    25. Holmbert Fridjonsson
    29. Nikolai Laursen

    Fc København:
    1. Stephan Andersen.
    2. Tom Høgli
    3. Ludwig Augustinsson
    4. Per ”Pelle” Nilsson
    8. Thomas Delaney
    11. Andreas Cornelius
    14. Bjørn Sigurdarson
    15. Mikael Antonsson
    16. Kevin Foley
    18. Daniel Amartey
    19. Rurik Gislason
    20. Christoffer Remmer
    22. Steve De Ridder
    24. Youssef Toutouh
    25. Mathias “Zanka” Jørgensen
    29. Christian Poulsen
    32. Danny Amankwaa
    36. Brandur Olsen
    41. Kim Christensen

    Form: (Vises i billedet format).


    Transport til kampen:
    FCKFC arrangere bus til Betonen for sølle 150'kr fra Øster Allé.

    TOG OG MARCH:
    http://s12.dk/VisNyhed.php?nyhed=162
    læs nyhed for info!

    Live Odds for kampen.

    Odds for kampen

    Bookmaker 1 X 2 TTB Sidst ændret
    NordicBet 2,60 3,30 2,70 94,5% 25/03 08:42
    Scandic 2,85 3,15 2,50 93,6% 25/03 08:19
    Sportingbet 2,85 3,15 2,50 93,6% 25/03 08:19
    bet365 2,88 3,30 2,40 93,7% 25/03 06:49
    Betsafe.dk 2,60 3,30 2,70 94,5% 23/03 10:43
    Tipico 2,80 3,30 2,50 94,3% 22/03 22:24
    Gennemsnit 2,76 3,25 2,55 94,2%
    Højeste odds 2,88 3,30 2,70 98,0%
    Sandsynlighed 34,7% 30,3% 37,0%



    Krantæner:
    Endnu ikke oplyst

    Se kampen:

    I Betonen på Betonen Park(Brøndby Stadion) kl 16.00, for sofafansene på 3+.



    Vejret:


    Tak til:

    Brondby.com, Bold.dk, Steffen_corleone, Google.dk, FCK.dk, DMI, Tipsbladet.dk M.fl.
    Sidst redigeret af Erobran : 05.04.15 kl. 16:03

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Det er heldigvis forholdsvis sjældent vi er nødt til at gøre opmærksom på det, men vi gider stadig ikke se på omtale af "Sigøjnerne" her om Brøndby.
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Det har givetvis været vendt herinde før, men kunne ovenstående reminder fra DR ikke være en fin anledning til gøre en ende på det pinlige chant "Bøsserne fra Vestegenen, lå lålålålå"? Rivalisering og alle mulige følelser tangerende had mellem klubber/fans er fedt, helt på sin plads og skal være en del af disse derbys. Men hvorfor i alverden skal vi absolut sparke nedad, og råbe nedsættende om en minoritet som både her i Danmark, og ikke mindst globalt, lever med store udfordringer og problemer pga. deres seksualitet? Det klæder bestemt ikke Parken når hele nedre C står og synger det, det klæder ikke FCK og det klæder os allermindst som individer at være i en sammenhæng hvor man forventes at synge med på den slags.

    Jeg er udmærket klar over at ikke alle vil være enige med mig her, og mange vil sikkert samtidig sige at de i øvrigt intet har imod homoseksuelle. Men jeg synes det ville være klædeligt, og i øvrigt meget i tråd med at være "ægte københavnere" hvis vi gjorde FCK's tribuner til et sted hvor alle hudfarver, religioner og seksualiteter kan komme uden at være genstand for nedsættende bemærkninger og tilråb.

    (alt dette gælder naturligvis ikke sange og chants om køn - tolerancen må have en grænse)


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Man kunne også omtale Brøndby på den pæne måde, som kokkepigen Laura omtaler Skjern familien i Matador, nemlig: "Dem" eller "Ud til Dem!". Nuvel, det er efter smag og behag, og fred være med det.

    Og til Debatredaktionen: I er meget savnet ude på FCKs FB til en gang oprydning i troll-indlægene, for når vi møder Brøndby, så kan jeg love for at folk bruger mange grimme ord i debatterne, og det er ikke spor pænt når mange ønsker en konstruktiv debat omkring klubben og kampene.
    Casper the ghost

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Det har givetvis været vendt herinde før, men kunne ovenstående reminder fra DR ikke være en fin anledning til gøre en ende på det pinlige chant "Bøsserne fra Vestegenen, lå lålålålå"?
    Og i samme genre: "Dommer, hvad er det der drypper fra din røv"-chantet. Jaysus, det er pinligt her i 2015.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Og i samme genre: "Dommer, hvad er det der drypper fra din røv"-chantet. Jaysus, det er pinligt her i 2015.
    Kristus – jeg står lige foran dem på række 27 styk på C3, der kører "Hvad er - det dog!" i stilling til hver eneste kamp. Hold nu op, det er kreperligt.

    Og den totale mangel på interesse omkring dem for at være med på det – det gør sgu ikke rigtig indtryk.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    "Bøsserne fra Vestegenen, lå lålålålå" ->
    "Tosserne fra Vestegenen, lå lålålålå"

    Tosser må være mulig selv i det politisk (u)korrekte debat. Og den 'sang' opstod som modsvar til deres højtelskede "mestrene fra vestegnen", den har altså et specielt formål da den kan synges med på, og dræbe en gul stemning. Så her er ét alternativ!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    . Og den 'sang' opstod som modsvar til deres højtelskede "mestrene fra vestegnen", den har altså et specielt formål da den kan synges med på, og dræbe en gul stemning. Så her er ét alternativ!
    [flueknep] den hedder nu 'Drengene fra Vestegnen" (mestrene ville jo også være fjollet ;-)) [/flueknep]
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    "Bøsserne fra Vestegenen, lå lålålålå" ->
    "Tosserne fra Vestegenen, lå lålålålå"
    I forlængelse af at vi jo betaler deres metadon kunne man osse chante "snifferne fra VSTGNN"

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #10
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Nu, da Nicolaj Jørgensen ikke er med mod Brøndby, og vores chancer for at vinde dermed er væsentligt forringet, (selvom vi som regel altid slår Brøndby), kunne jeg godt tænke mig en statistik på, hvordan vi har klaret os i kampe med Nicolaj Jørgensen på holdet vs. uden ham.
    Jeg har på fornemmelsen, at vi har vundet mange flere kampe, når han spiller.
    Vi husker jo alle kampen mod FCM, da vi var 10 mand og bagud med 2-0 med 20 minutter tilbage, og han blev indskiftet og ændrede kampen.
    Måske nogle statistikkyndige (Ougar?) kunne grave det frem
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Nu, da Nicolaj Jørgensen ikke er med mod Brøndby, og vores chancer for at vinde dermed er væsentligt forringet, (selvom vi som regel altid slår Brøndby), kunne jeg godt tænke mig en statistik på, hvordan vi har klaret os i kampe med Nicolaj Jørgensen på holdet vs. uden ham.
    Jeg har på fornemmelsen, at vi har vundet mange flere kampe, når han spiller.
    Vi husker jo alle kampen mod FCM, da vi var 10 mand og bagud med 2-0 med 20 minutter tilbage, og han blev indskiftet og ændrede kampen.
    Måske nogle statistikkyndige (Ougar?) kunne grave det frem
    Den kan jeg klare med Nipserstats hjælp :-)

    Nicolai kom til klubben i sommeren 2012. Siden da har vi i alt spillet 88 ligakampe med et udbytte på 1,85 point i snit. Jørgensen har spillet i de 63 af dem og her har snittet været 1,97. Så der er faktisk en ikke uvæsentlig forskel på med/uden ham. Kampene uden Nicolai har således blot kastet 1,56 point af sig i snit, dvs. med/uden Nicolai betyder historisk set en forskel på 0,4 point/kamp (!)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Den kan jeg klare med Nipserstats hjælp :-)

    Nicolai kom til klubben i sommeren 2012. Siden da har vi i alt spillet 88 ligakampe med et udbytte på 1,85 point i snit. Jørgensen har spillet i de 63 af dem og her har snittet været 1,97. Så der er faktisk en ikke uvæsentlig forskel på med/uden ham. Kampene uden Nicolai har således blot kastet 1,56 point af sig i snit, dvs. med/uden Nicolai betyder historisk set en forskel på 0,4 point/kamp (!)

    /Simon
    Det er en lidt skræmmende - men ikke helt uventet - statistik.

    Det foranlediger jo et spørgsmål om, hvem der så skal bidrage med de kreative tryllekunster i front - og her er det i mine øjne kun opportunt at lade ridderen få chansen fra start. Toutouh kunne være en joker, men hans afslutninger mangler en del kvalitet, og jeg vil hellere holde ham i reserve til den centrale midt, hvis vi får behov for at dirke deres forsvar op med andet end lange bolde og slagsmål. Men vi kommer uanset hvad til at savne en angriber, der falder lidt ned i banen for at starte angrebet op.

    Jeg hader at sige det, for målsætningen skal ALTID være at slå Brøndby, men jeg sælger gerne min farmor, en pose arvesølv og kampen for en uafgjort på mandag...selvfølgelig med en FCK-udligning i 3. minut i overtiden!
    Løbeanden

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løbeanden Se meddelelser
    Jeg hader at sige det, for målsætningen skal ALTID være at slå Brøndby, men jeg sælger gerne min farmor, en pose arvesølv og kampen for en uafgjort på mandag...selvfølgelig med en FCK-udligning i 3. minut i overtiden!
    Tjaa.. med deres helt igennem lortebane, så er jeg egentlig ikke villig til at sælge den. Vi burde kunne smadre Brøndby fysisk, og her egner banen sig godt til slagsmål. Jeg tænker, at vi til denne kamp skal pakke ideen om sprudlende offensiv bold væk, og så bare satse på at kyse dem hele kampen, og håbe at Corner sætter hovedet på et indlæg, eller at vi for sjælden gangs skyld scorer på en dødbold. Det burde være muligt med følgende opstilling, hvor vi kan agere ansvarsfuldt defensiven, men samtidig overmatche BIF i fysiske dueller.
    En 3-5-2 opstilling a la dette:

    SA
    Danny - Zanka - Pelle - Antonsson - Ludwig

    CP
    Amartey - Delaney

    De Ridder - Cornelius

    Det vil sikre os ekstra styrke i forsvaret, hvor Brøndby vil angribe med mange folk, mens vi samtidig holder fysisk styrke på midtbanen, som burde kunne være Brøndby overlegne. Danny er medtaget i stedet for Høgli, da han kan skabe mere offensivt, samtidig med at han kan løbe Pukki op i defensiven. Dette ville være min tilgang på den bane Brøndby præsenterer for tiden.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    Mon ikke der er noget a la odds 1,05 på denne opstilling:

    Bøphan - Høgli, Zanka, Anton, Ludwig - Rurik, Amartey, Delaney, Danny - Toutouh, Cornelius

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- Og kamptråd: Betonen(Brøndby IF) - F.C. København (6.4.15)

    @ /Simon

    Desværre, jo. Chancerne for at Ståle ser lyset er minimale, men jeg håber, at han vælger at ryste posen. Vi så mod Helsinki, at vi dominerede ekstremt i en 3-5-2, hvorfor det undrer mig, at Ståle ikke har benyttet formationen siden. Jeg håber, at det sker på søndag.

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 04.04.15, 08:14
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Brøndby IF(18.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 20.08.12, 14:24
  3. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 28.09.11, 23:24
  4. Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 09.05.11, 08:19
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •