Side 120 af 138 FørsteFørste ... 2070110117118119120121122123130 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,786 til 1,800 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1786
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Så er låneaftalen med Kaminski officiel.

    Det er i øvrigt værd at bemærke, at Kaminski har langt flere ungdomslandskampe end sin landsmand Thibaut Courtois som er samme årgang.
    Til gengæld har Courtois siden 2011 spillet 23 A-landskampe for Belgien og Kaminski 0. Vi har også et på papiret et stort talent i Busk med mange U-kampe. Det siger jo bare ikke ret meget.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1787
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Altså Hvis nogen smider kassen for Amartey er det sgu fint nok han bliver solgt, Kvist og Delaney er stadig en klasse midtbane i Ståles system. Og kan vi hente en ny back up på et fornuftigt niveau samt en klasse forsvars spiller til start 11èr plus sætte lidt mønt i banken siger jeg sælg !!

  4. #1788
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Altså Hvis nogen smider kassen for Amartey er det sgu fint nok han bliver solgt, Kvist og Delaney er stadig en klasse midtbane i Ståles system. Og kan vi hente en ny back up på et fornuftigt niveau samt en klasse forsvars spiller til start 11èr plus sætte lidt mønt i banken siger jeg sælg !!
    @Sir Lanng

    Forstår ikke helt din tankegang.

    Hvorfor ikke beholde ham. Du efterlyser en klasse forsvar.... tada !!! Amartey. Så kan han blive rykket op på midten når der er brug for back-up.

    Det er jo altid dejligt med store salg, men vi er vel fans af fodboldholdet FCK og ikke så meget af Koncernen Parken. Så hvis pengene alligevel bare går til afbetaling af gæld, så vil jeg sgu beholde de klassespillere vi en sjældent gang har. Især når han ikke presser på for at komme væk. Han har en lang kontrakt og vil, med mindre han bliver alvorligt skadet, ikke miste værdi af at beholde ham min. 1 sæson mere tværtimod.

    Vi skal holde på stjernerne så længe vi kan imo.

    FCKrogh
    Sidst redigeret af FCKrogh : 04.08.15 kl. 11:41


  5. #1789
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Til gengæld har Courtois siden 2011 spillet 23 A-landskampe for Belgien og Kaminski 0. Vi har også et på papiret et stort talent i Busk med mange U-kampe. Det siger jo bare ikke ret meget.
    Vi sammenligner Kaminski med Courtois og Busk med Rønnow. Det siger da en del.

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #1790
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Vi sammenligner Kaminski med Courtois og Busk med Rønnow. Det siger da en del.
    Jeg ved ikke, hvem vi er.

    Hvis du mener, at Kaminski er bedre end Busk, og at Busk på baggrund af sine bedrifter på U-landsholdene er en bedre målmand end Rønnow, og at du af det vil udlede, at vi i Kaminski har fået en bedre 2. målmand end BØFs forventede 1. målmand, så fint :o)

    Men Courtois tåler vanskeligt sammenligning med de tre andre.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1791
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Men Courtois tåler vanskeligt sammenligning med de tre andre.
    På nuværende tidspunkt slet ikke, da Courtois er en verdensklasse målmand. Men det er værd at bemærke, at indtil 2011, hvor Courtois begyndte at blive udtaget og stå for A-landsholdet, så havde Kaminski stået små 30 u-landskampe fordelt mellem u-15 til u-21 mod Courtois' 4 u-landskampe for u-18 holdet. Kaminski har altså besiddet et rimeligt talent i en grad, der gjorde, at Courtois blev skubbet på bænken tidligere i karrieren.

    Det er på mange måder en enormt spændende målmand med et endnu mere spændende potentiale vi har lejet i Kaminski. Håber han hurtigt falder til og bliver stillet en førstemålmandspost i udsigt til næste år såfremt han præsterer fint til træning og i pokalen.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1792
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Hoeg Se meddelelser
    .
    Det er på mange måder en enormt spændende målmand med et endnu mere spændende potentiale vi har lejet i Kaminski. Håber han hurtigt falder til og bliver stillet en førstemålmandspost i udsigt til næste år såfremt han præsterer fint til træning og i pokalen.
    Jeg forstår ikke, hvorfor så mange er så hurtige til at smide Stephan på porten. Nuvel han er gammel brøndby mand, men han har ikke lavet andet end at præstere siden han kom til klubben. Jeg synes han har fortjent en startplads i FCK på nuværende tidspunkt og han skal ikke bare smides på bænken på baggrund af et forholdsvis ukendt kort engang spillede mange u-landskampe for Belgien...

  12. #1793
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Kunne det tænktes at Ståle er ude i en Barcelona strategi. Stephan står ligaen og Kaminski tager (hvis det kommer) Europa League gruppespillet?

  13. #1794
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    @Krog

    @Sir Lanng

    Forstår ikke helt din tankegang.

    Hvorfor ikke beholde ham. Du efterlyser en klasse forsvar.... tada !!! Amartey. Så kan han blive rykket op på midten når der er brug for back-up.

    Det er jo altid dejligt med store salg, men vi er vel fans af fodboldholdet FCK og ikke så meget af Koncernen Parken. Så hvis pengene alligevel bare går til afbetaling af gæld, så vil jeg sgu beholde de klassespillere vi en sjældent gang har. Især når han ikke presser på for at komme væk. Han har en lang kontrakt og vil, med mindre han bliver alvorligt skadet, ikke miste værdi af at beholde ham min. 1 sæson mere tværtimod.

    Vi skal holde på stjernerne så længe vi kan imo.

    FCKrogh

    Før eller siden forsvinder han desværre, Men pt er vi godt besat med Kvist nu og kan vi få 50-60-70 mio kr,og bruge 10-15 på en back up og klasse forsvar så giver det god mening, en anden ting jeg godt kunne frygte var at vi i næste sæson mister mange profilerer som i 2011 sæsonen, NJ forsvinder stor chance for Ludwig også bliver solgt også evt Amartey også skal vi til at bygge et nyt hold op igjen..Anton er vel også færdig

  14. #1795
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    @Krog

    Før eller siden forsvinder han desværre, Men pt er vi godt besat med Kvist nu og kan vi få 50-60-70 mio kr,og bruge 10-15 på en back up og klasse forsvar så giver det god mening, en anden ting jeg godt kunne frygte var at vi i næste sæson mister mange profilerer som i 2011 sæsonen, NJ forsvinder stor chance for Ludwig også bliver solgt også evt Amartey også skal vi til at bygge et nyt hold op igjen..Anton er vel også færdig
    Med den logik bør Barca vel også skynde sig at sælge Messi. Før eller siden forsvinder han jo desværre og de kan sikkert få gode penge som de kan bruge til at købe lidt back-ups og sætte lidt penge i banken.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1796
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKrogh Se meddelelser
    @Sir Lanng

    Forstår ikke helt din tankegang.

    Hvorfor ikke beholde ham. Du efterlyser en klasse forsvar.... tada !!! Amartey. Så kan han blive rykket op på midten når der er brug for back-up.

    Det er jo altid dejligt med store salg, men vi er vel fans af fodboldholdet FCK og ikke så meget af Koncernen Parken. Så hvis pengene alligevel bare går til afbetaling af gæld, så vil jeg sgu beholde de klassespillere vi en sjældent gang har. Især når han ikke presser på for at komme væk. Han har en lang kontrakt og vil, med mindre han bliver alvorligt skadet, ikke miste værdi af at beholde ham min. 1 sæson mere tværtimod.

    Vi skal holde på stjernerne så længe vi kan imo.

    FCKrogh
    Det kommer vel helt an på, hvad forholdene ved et salg er. Der kan komme et bud, der er så stort, at det vil være tosset at sige nej.

    Det har intet at gøre med, at jeg er fan af koncernen, men jo bedre Parkens økonomi er, desto bedre muligheder må der alt andet lige også være for investeringer i spillertruppen. Og desuden bør man da sælge en spiller, hvis er kommer så stort et bud, at det markant overstiger spillerens værdi for truppen.

    Hvis man skal se på lidt historik: Hvis - og jeg understreger hvis - der som på rygteplan var bud på Zuma i nærheden af 100 mio kr., så vil jeg da i bagklogskabens ulideligt klare lys mene, at man skulle have slået til - i stedet for at ende med at sende ham til Tysklan for to bratwürst med sauerkraut. Ikke at jeg tror, at historien med Amartey vil blive den samme, men bud kan være store nok til, at man skal slå til.
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1797
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Kunne det tænktes at Ståle er ude i en Barcelona strategi. Stephan står ligaen og Kaminski tager (hvis det kommer) Europa League gruppespillet?
    Jeg tror i første omgang det bliver til SA tager Europa og SL, mens Kaminski står i pokalen. Det er også hvad vi har set før, men først og fremmest skal han være en seriøs trussel til Stephan. Ståle elsker konkurrence (omend der lader sig udestå engang imellem), så det er helt sikkert Kaminski's fornemmeste mål at fremme Stephan.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1798
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKrogh Se meddelelser
    Med den logik bør Barca vel også skynde sig at sælge Messi. Før eller siden forsvinder han jo desværre og de kan sikkert få gode penge som de kan bruge til at købe lidt back-ups og sætte lidt penge i banken.
    Virkelig?.....
    Uden at forholde mig til den underlige (meget dårlige) sammenligning med Messi i Barcelona og Amartey i FCK, så synes jeg det er et legitimt synspunkt at man ser fornuft i at sælge Amartey nu for at kunne modstå en kæmpe udskiftning der (måske) kommer næste år - kontinuitet. Listen af spillere der potentielt kan blive solgt næste sommer er vokset i takt med de fantastiske indkøb slår til; Ludwig, NJ, Delaney, Amartey, Verbic, Ankersen (retur?), Kvist (option).... osv.

    Det ville være et stort tab af Amartey, ingen tvivl. Men hvis man havde en erstatning i kikkerten, er det måske ikke så dumt endda at få udskiftningen til at være glidende. Personligt håber jeg dog at vi holder på ham indtil vinter minimum, men jeg kan sagtens se pointen i at lave en blødere overgang for at undgå 2011 v.2
    Sidst redigeret af Wonderboy : 04.08.15 kl. 20:49

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1799
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Virkelig?.....
    Uden at forholde mig til den underlige (meget dårlige) sammenligning med Messi i Barcelona og Amartey i FCK. Så synes jeg det er et legitimt synspunkt at man vælger at sælge Amartey nu, for at kunne modstå en kæmpe udskiftning som kommer næste år - kontinuitet. Listen af spillere der potentielt kan blive solgt næste sommer er vokset i takt med de fantastiske indkøb slår til; Ludwig, NJ, Delaney, Amartey, Verbic, Ankersen (retur?), Kvist (option).... osv.

    Det ville være et stort tab af Amartey, ingen tvivl. Men hvis man havde en erstatning i kikkerten, er det måske ikke så dumt endda at få udskiftningen til at være glidende. Personligt håber jeg dog at vi holder på ham indtil vinter minimum, men jeg kan sagtens se pointen i at lave en blødere overgang for at undgå 2011 v.2
    This

  23. #1800
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Virkelig?.....
    Uden at forholde mig til den underlige (meget dårlige) sammenligning med Messi i Barcelona og Amartey i FCK. Så synes jeg det er et legitimt synspunkt at man vælger at sælge Amartey nu, for at kunne modstå en kæmpe udskiftning som kommer næste år - kontinuitet. Listen af spillere der potentielt kan blive solgt næste sommer er vokset i takt med de fantastiske indkøb slår til; Ludwig, NJ, Delaney, Amartey, Verbic, Ankersen (retur?), Kvist (option).... osv.

    Det ville være et stort tab af Amartey, ingen tvivl. Men hvis man havde en erstatning i kikkerten, er det måske ikke så dumt endda at få udskiftningen til at være glidende. Personligt håber jeg dog at vi holder på ham indtil vinter minimum, men jeg kan sagtens se pointen i at lave en blødere overgang for at undgå 2011 v.2
    Fair nok at du synes min (sat på spidsen) sammenligning er dårlig. Ved dog ikke helt hvorfor. Min pointe er, at jeg ikke tror at vi kan få nogen, som er meget bedre end Amartey, så hvorfor skifte ham ud med en der er dårligere og dermed forringe vores sportslige muligheder? Bare for at få nogle penge, som vi med stor sikkerhed stadig kan få næste sommer eller endnu senere.

    Det er da gået ganske fint med den store udskiftning i dette vindue. Hvis vi skal have flere store oplevelser i europa, kræver det det stærkeste mulige hold. Der er Amartey med i min verden. Nu lister du også næsten hele holdet som mulige afgange næste sommer. Hvorfor skulle vi sælge Verbic? Hvorfor skulle vi ikke beholde Ankersen? Hvem fanden skulle gide hente Kvist? Det er vel kun NJ og Delaney, som det ville give mening at sælge, hvis ikke de forlænger, da de til sommer kun har 1 år tilbage af kontrakten. Resten bestemmer vi selv, om vi vil beholde. Ja jeg ved at Kvist har en option, men det lyder ikke på ham som om, at det er noget han har tænkt sig at benytte sig af.

    Selvfølgelig er alt til salg, men så snakker vi "stupid money" og de synes jeg ikke 50-60 mill. er i dagens marked. Priserne på gode spillere er steget meget de sidste par år. Så hvorfor skulle vi så sælge for det samme, som vi solgte CP for for snart 15 år siden?

    Så igen. Hvis vores bedste spillere er tilfredse med at blive, så behold dem da. Der er ingen garanti for, at dem vi købe i stedet ikke flopper. Der skal ikke mange Pape Diouf'er til, så får 60 mill. hurtigt ben at gå på.

    FCKrogh

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •