Side 3 af 138 FørsteFørste 1234561353103 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Findes der et link nogle steder til det ståle udtalte ?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://m.bt.dk/blogs/fcm-vinder-men-fck-kommer

    Køb nu de 1-2-3 spillere og tag det DM guld næste år!!!

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ved godt det nok ikke er muligt, men P Ankersen,Kusk og en angriber kunne være perfekt . Tør ikke drømme om Bendtner Men en Vibe kunne være god at have sammen med Corner

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Tør ikke drømme om Bendtner Men en Vibe kunne være god at have sammen med Corner
    Måske er det bare mig, men jeg synes nu, at Bendtner er en del mere realistisk end Vibe. Bendtner har mange grund til, at tage til København. Medmindre at baglandet vil, har Vibe ikke rigtig nogen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #35
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg synes at Brøndbykampen bekræftigede, hvad jeg egentlig godt vidste i forvejen, at FCKs hold i år består af en god målmand, en fremragende spiller i Nicolaj Jørgensen og 9 ordinære spillere + en masse ordinære spillere på bænken.

    Så kan det godt være, at trænerne benytter enhver mulighed til at fremhæve den lave gennemsnitsalder og det store fremtidspotientiale, der er i holdet.

    Det hjælper bare ikke noget nu.

    Vi tabte vel reelt mesterskabet i kampen mod Randers. Det andet mistede mesterskab i træk.

    Og uden markante forstærkninger, vinder vi heller ikke mesterskabet til næste år.

    Men om tre år, så bliver holdet godt, hvis man skal tro trænerne.

    Til den tid har FCM nok bombet vores placering i Europa ned til en 35 plads. Og Nicolaj Jørgensen spiller ikke i FCK mere.

    Der er givetvis nogle spillere på holdet nu, der kan blive rigtig gode: Ludwig, Amartey, Cornelius og forhåbentlig Delaney.

    Resten er det tynde øl.

    Jeg ved ikke hvad der skal til, for at rive trænerne ud af den vrangforestilling, som de tydeligt har, om at vi har et fremragende hold. Det hjælper åbenbart ikke, at vi spiller elendig fodbold, at vi ikke scorer mål eller at vi endnu engang mister et mesterskab.

    Som man nok kan høre, er jeg rimelig pessimistisk omkring fremtiden, men jeg håber da på at der kommer nogle massive indkøb i næste transfervindue. Men så længe trænerne synes, at vi har et fremragende hold, sker det nok ikke
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg er har aldrig været den store fan af ståle, men må dog sige at jeg godt kan se tegningen til et nyt store hold med et par indkøb mere.

    Defensiven som faktisk består af 5 helt nye spillere begynder virkelig at fungere, om med Amartey og Delaney som de centrale har vi ligaens mest pres/fysisk stærke. Kan vi NJ ned på venstre kant og købt en NJ type på højreside også en klasse angriber kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne blive mester næste år.

    Også sende wiland,Kris,Gislason og Danny A væk, Danny får absolut ingenting ud af det på trods at qua sin hurtighed ofte kommer i gode positioner, skal han få et gennembrud skal skifte til et hold der satser på overganger hele tiden.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Syntes nu du er lidt sortseer champ:)

    Bøphan på mål, nok stærkeste målmand i ligaen.

    Ludwig er godt på vej til at blive endnu én, af vores efterhånden talrige klasse venstre backs.

    Zanka og Anton holder høj standard, og Remmer nåede også at vise rigtig gode takter inden han blev skadet.


    Den defensive midt er tæt på perfekt, og ville blive taget imod med kyshånd, i så godt som alle klubber i Belgien, Østrig, Tyrkiet og diverse andre ligaer vi gerne vil sammenligne os med.

    Så den del af holdet, kan ikke sættes mange fingre på.

    Når vi så kommer til det offensive, bliver det dog lidt tamt.

    På venstre kant, er alt vi kan bruge seriøst NJ. Han er dog også den bedste på den plads i landet.

    På højre kant har vi et pænt talent i Danny, der med tålmodighed nok skal finde det sidste skridt på stigen, og ende op som en helt habil spiller. Mandens boldkontrol og fart kan man i alle tilfælde ikke tage fra ham.

    Nu har vi så Toutouh og angrebet tilbage.

    Toutouh kan lave noget af det kreative man kan savne fra de 3 defensive centrale midtbaner vi holder os.
    Han kan dog også falde fuldstændig ud af kampe, og derfor er det svært at skulle vælge at smide ham ind på en 2 mands midtbane.

    Ståle vil gerne, at han kan lave en ny Hutch ud af ham, og primært bruge ham som venstremidt, men Toutouh virker ikke helt istand til at udfylde den rolle, endnu at least.


    I angrebet har vi et dyrt tårn, der nok skal komme tilbage og blive suppe topscorer. Men at det kommer til at tage et par år, må man nok indfinde sig med.

    Og derfor er det livsnødvendigt at vi har en Santin/Igor type til at ligge ved siden af og lave hidsigt presspil, og de knap så kønne, men ikke desto mindre afgørende mål skal man vinde 1 skab.


    Så alt i alt, skal vi ha' fundet et alternativ til Amankwaa der ikke er Rurik, en ny hurtig angriber og en mand til venstre siden, der kan give NJ mere frihed.


    Uden salg, bør 3 nye spillere være nok til at få vendt op og ned på top 2 i ligaen. *krydser 1 masse fingre*
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #38
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg var måske lidt hård ved holdet. Det skyldes en depression over det forfærdelige spil i Brøndby. Aldrig har jeg set noget så jammerligt.

    Det var lidt hårdt at kalde resten for det tynde øl. Zanka og Anton har faktisk været rigtig gode i lang tid. Men resten.....

    Jeg er lidt bange for at mange herinde deler trænernes vrangforestilling om at vi har et godt hold, og at vi til næste år nok skal klare os.

    Hvis vi har et så forbandet godt hold, hvorfor vinder vi så ikke vores kampe? Og hvorfor spiller vi så elendigt?

    Så må det jo være træneren skyld!!!
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Hvis vi har et så forbandet godt hold, hvorfor vinder vi så ikke vores kampe? Og hvorfor spiller vi så elendigt?
    Det skyldes vel, at vi har et fremragende og solidt forsvar samt to stærke og sikre centrale midtbanefolk. Til gengæld mangler vi flair og kreativitet i offensiven, hvor det kun er NJ der kan gøre det uventede. Så vidt jeg kan se er Ståle da også klar over dette. Han var da i hvert fald ude og sige at vi til sommer skal have 1-2-3 spillere, der kan gøre en forskel der.

    Vi har Superligaens bedste forsvar - se bare statistikken, men vi mangler noget i offensiven. Henter vi det til sommer ser det helt fornuftigt ud.
    ...

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Vi er ihvertfald afhængig af at midtbanen bliver meget mere målfarlig, det vil automatisk give mere plads til angriberne .

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg synes nu at vi har et rigtig solidt hold og har mange gode spillere. Jeg synes ganske enkelt at det andet er ren frustration og ikke bunder i virkeligheden.
    Zanka og Anton har præsteret på et højt niveau og fejlraten er ganske lav ligesom Stephans fejlrate er ganske lav.
    Delaney synes jeg for alvor har spillet sig op og formår at hive nogle rigtig gode præstationer frem og Amartey er en klasse for sig selv (helt vanvittigt at han kun er 20 år). Amankwaa er blandt de bedste teknikere vi nogensinde har haft og han er kun 21. Augustinsson leverer på et højere niveau end Bengtsson gjorde da han først kom til (og selvfølgelig bedre end Oviedo) og han er kun 20. Toutouh har ikke vist noget på det seneste, men når/hvis han når sit tidligere niveau, så kan han blive den type midtbanespiller der på egen hånd kan vende spillet ved at sætte sin direkte modstander (desværre ikke noget vi har set så meget til efter hans skade). Nicolai Jørgensen behøver vist ingen yderligere omtale.
    Det halter på højre kanten hvor Gislasson virkelig ikke formår at levere på et særlig højt niveau og angrebet er også rigtig dårligt hvor Cornelius har været uskarp og til tider har haft svært ved overhovedet at komme til afslutninger.
    Vi har jo set ganske mange kampe hvor vi har domineret, men ikke formår at få scoret. Personligt tror jeg det hænger sammen med den lave alder. Der er bare ikke nogen der for alvor formår at træde i karakter (foruden NJ) når det går dårligt offensivt og så bliver spillet meget omstændigt med mange berøringer og så begynder fejlene så småt at komme. Jeg synes dog at midtbanen er blevet bedre til at holde overblikket og fordele bolden bedre, så måske CP har været til hjælp her.
    Dertil kommer at vi ikke har satset særlig meget på omstillinger, da fokus har været på ikke at lukke mål ind. Det ses ved defensive hjørnespark hvor alle spillere er med tilbage for at befolke feltet.
    Når det er sagt, så tabte vi ikke mesterskabet mod Randers. I sommers skiftede vi enormt mange spillere ud hvilket især var tydeligt i starten af sæsonen hvor vi virkelig fik en dårlig start. I 5. spillerunde havde vi en sejr, FCM 4. I 10. runde havde vi 4 sejre og FCM 8. Efter 10 runder var de foran 9 point og deres forspring har så ligget og svinget omkring de 9 point lige siden. Derfor synes jeg der er god grund til at tro, at hvis vi kan starte med en meget bedre sammenspillet trup og måske med noget mere offensivt talent, så er guldet meget realistisk. Personligt håber jeg på et rutineret højrekant, for når man ligger al det offensive ansvar over på unge spillere, så vil der komme udsving i præstationer og her tror jeg at rutine vil hjælpe.
    Jeg er nu ikke så pessimistisk omkring næste sæson, især fordi de andre klubber ikke leverer på et særlig stabilt niveau og jeg tror ikke af FCM kan holde fast i profilerne (og jeg tror ikke på deres magiske algoritme der skulle kunne erstatte dem).

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Dertil kommer at vi ikke har satset særlig meget på omstillinger, da fokus har været på ikke at lukke mål ind. Det ses ved defensive hjørnespark hvor alle spillere er med tilbage for at befolke feltet.
    Med til sagen med manglende omstillinger hører også, at holdene i denne sæson i nærmest tidligere uset grad har stået defensivt mod os især i efteråret - det er i hvert fald mit indtryk. De andre klubber havde jo godt luret, at hvis de står kompakt defensivt, så lukker de ned for Nico, og så skal der bare 2 mand på Corner og så er vi lukket helt ned.

    Heldigvis er der kommet bedre rytme i vores spil og vi er kommet til flere chancer.

    Ellers er jeg fuldstændig enig i dit indlæg. Vi har en fantastisk god trup og ikke mindst talentfuld, der nu langsomt er ved at blive spillet sammen. Bare se på gennemsnitsalderen på vores midtbane og angreb. De har jo dårligt fået dun på hagen endnu.
    Som du skriver skal vi nok bruge mindst en god kant og en god angriber, og med Ståles seneste udmeldinger, så ser det ud til at fokus også er der til sommer. Og såfremt det lykkes med at hente 1-2 offensive profiler, så ser jeg også særdeles lyst på næste sæson, hvor FCM jo pludselig kommer ud for flere udfordringer end i år, hvor de kunne holde fokus på ligaen.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    så ser jeg også særdeles lyst på næste sæson, hvor FCM jo pludselig kommer ud for flere udfordringer end i år, hvor de kunne holde fokus på ligaen.
    Hvordan kommer de "pludselig" ud for flere udfordringer ved at skulle spille CL-kval i stedet for EL-kval som de gjorde i efteråret? Det kan jo meget vel ende med at de også dér bare får deres obligatoriske 2-4 europæiske kampe på en sæson (måske umuligt kun at få to EC-kampe som mester, men det gør næppe den vilde forskel med fire isf. to).

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    181

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    så ser jeg også særdeles lyst på næste sæson, hvor FCM jo pludselig kommer ud for flere udfordringer end i år, hvor de kunne holde fokus på ligaen.

    /Simon
    Vil nu mene det er med til at styrke et hold at de møder tophold fra europa, tror ikke det kommer til at gå ud over ligaen....
    http://img264.imageshack.us/img264/5066/ebbewj7.png

    ’Hvis man lader som om, at der ikke er et problem, så forsvinder det nok.’

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Zuma 4 Lifer Se meddelelser
    Vil nu mene det er med til at styrke et hold at de møder tophold fra europa, tror ikke det kommer til at gå ud over ligaen....
    Jeg tror/håber at de ryger ud til lokomotiv-ligegyldig fra moldova, som de plejer...

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •