Side 98 af 138 FørsteFørste ... 48889596979899100101108 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,456 til 1,470 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1456
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Så fordi man synes fire unge spillere ikke er gode nok til FCK, så holder man ikke niveau?
    Næ, det skal man vel have lov til at mene, det der faldt mig for brystet var mere din naive FM-tilgang til trupsammensætningen.

    1) Tror du virkelig, det er muligt at tiltrække 22 spillerer på det niveau, som du betegner FCK-niveau?

    2) Tror du det er muligt at have en velfungerende ungdomsafdeling, hvis man smider alle lige ved og næsten talenterne ud inden de bliver 20?

    3) Som prikken over i'et afskriver du alle der måtte være uenige som Vestegnstosser.


  2. #1457
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af Malingo Se meddelelser
    Næ, det skal man vel have lov til at mene, det der faldt mig for brystet var mere din naive FM-tilgang til trupsammensætningen.

    1) Tror du virkelig, det er muligt at tiltrække 22 spillerer på det niveau, som du betegner FCK-niveau?

    2) Tror du det er muligt at have en velfungerende ungdomsafdeling, hvis man smider alle lige ved og næsten talenterne ud inden de bliver 20?

    3) Som prikken over i'et afskriver du alle der måtte være uenige som Vestegnstosser.
    Det er altid nemt at smide FM-kortet, men jeg uddyber gerne.

    1) Jeg ser blot de fire som jeg synes bør sælges, som værende spillere uden en stor fremtid. Jeg ønsker ikke stjerner, men spillere der kan løfte bredden. Ingen af de fire, ser jeg som fremtidige startere. Derfor skriver jeg netop sommeren 2016, da jeg mener, de kan være med det næste års tid i en overgangsfase, men at Ståles mål med truppen, nu må være at styrke bredden ikke toppen. Jeg mener Ståle efterhånden har optimeret sin start-11, men at han mangler at løfte niveauet på bænken.

    Toutouh synes jeg er overvurderet. Han har haft rigeligt med chancer for at træde niveauet op, men jeg tror aldrig man kommer til at se et bedre niveau fra ham, end vi ser lige nu. Og så passer han simpelthen ikke ind i Ståles system. Hverken centralt eller på kanten.
    Remmer virker på vej ud af Ståles tanker i forsvaret, og som højreback er han ned som 3. valg. Problemet er, at han er ikke god nok til midtbanen. Remmer udfordre for lidt og han er for langsom og for svag i nærkampene.
    Wohlgemuth virker på mig som trupfyld, og ikke en der kan være med til at løfte truppen i fremtiden.
    Felfel synes jeg har vist de gange han er kommet ind, at han er langt fra et niveau der kan blive godt nok til FCK.

    At jeg ønsker Amankwaa udlejet kommer sig af, at jeg synes han har glimrende speed og tiltider også et fint teknisk niveau, men han mangler i den grad et slutprodukt. Han vil have rigtig godt af at få kontinuerlig spilletid i en lidt mindre klub. Det samme gælder Brandur. Jeg ser ham som et stort talent, men han mangler fysik og erfaring. Begge dele vil han kunne få i med en udlejning.

    2) Jeg mener ikke der bør være plads til lige-ved-og-næste-talenter i en klub med FCK's ambitioner. Er talentet ikke godt nok til førsteholdet, så bør spilleren sælges eller udlejes. Der er spillere i truppen, der kommer fra akademiet, og som har været stærke nok. Det skal være spillere som Delaney og Cornelius, der skal vise tallenterne, at der satse på dem hvis de er gode nok, ikke Toutouh og Wohlgemouth.
    Udlejning kan naturligvis være en mulighed for nogen. Man prøvede eksempelvis med Toutouh, men jeg mener her, at han ikke løftede sig nok. Det vil andre bedre kunne. Med den nye 14-holds liga vil muligheden og interessen for udlejning også være større. Desuden er formålet med en velfungerende ungdomsafdeling at skabe spillere med et niveau til 1. holdet, og som på sigt kan blive gode nok til et videresalg med fortjeneste. Formålet er ikke, at man kan stå på lægterne og sige "vi har fire mand med fra akademiet og de er ægte københavnere". Det er det Vstgns-tosserne har gjort siden 2005 og FCM gør igen og igen, men det bør i mine øje aldrig være en målsætning med talentudvikling.

    3) Jeg tror fuldt og fast på, at 10'eren kan og vil levere spillere til FCK's førstehold, men jeg ser det ikke sådan, at Ståle skal holde fast på alt der kommer op i 2, 3 og 4 sæsoner blot fordi de kommer fra School of Excellence. Jeg køber heller ikke den med, at det optimale er, hvis alle talenter i truppen er fra København. Lokalpatriotisme er fedt, når man skal måle sig på tribunerne med Bøf, men når der skal vindes mesterskaber, så tæller postnummeret intet i min bog. Heraf min kommentar om Vstgns-tosser.
    Sidst redigeret af Devil : 02.07.15 kl. 14:29

  3. #1458
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    1) Nej, jeg ser blot ikke de 4 som værende spillere med mere fremtid. Jeg ønsker ikke stjerner, men spillere der kan løfte bredden. Ingen af de fire jeg synes bør sælges, ser jeg som fremtidige startere.
    Toutouh synes jeg er overvurderet. Noget jeg har ment i flere år, og så passer han simpelthen ikke ind i Ståles system. Hverken centralt eller på kanten.
    Remmer virker på vej ud af klubben. Han er ikke god nok til midtbanen, og som højreback er han ned som 3. valg. Problemet med Remmer er, at han udfordre for lidt og han er for langsom og for svag i nærkampene.
    Wohlgemuth virker på mig som trupfyld, og ikke en der kan være med til at løfte truppen i fremtiden.
    Du ønsker spillere til bredden, men vil sælge de 4 fordi du ikke mener de er gode nok til starteleveren? Hvordan hænger det sammen?

    Og kan du nævne nogle spillere som du mener passer som afløsere for de 4 i truppen? Bare så jeg lige kan være med på hvad det er du forventer. :)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  4. #1459
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Verbic

    Så tror jeg virkelig at dig og Ståle er lidt uenig over hvem der passer ind i systemet, da Toutouh er en af Ståles ynlingsspillere. Han bliver brugt meget af Ståle. Så jeg tror ikke det er en spiller som bliver fyret/solgt lige med det samme.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1460
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Du ønsker spillere til bredden, men vil sælge de 4 fordi du ikke mener de er gode nok til starteleveren? Hvordan hænger det sammen?

    Og kan du nævne nogle spillere som du mener passer som afløsere for de 4 i truppen? Bare så jeg lige kan være med på hvad det er du forventer. :)
    En breddespiller skal i min optik være god nok til at kunne træde ind i truppen og presse de 11 startere til yde deres optimale for at beholde pladsen. Er det talenter, skal de være dygtige nok til på sigt, at presse den startende spiller ud af truppen. Som eksempel, så synes jeg, at Bjørn Sigurdason var et udmærket eksempel på en breddespiller, der på sigt kunne presse på til en startplads. Alternativt, kan en breddespiller være en spiller lidt ældre spiller, hvor man er sikker på niveauet når han kommer ind. De fire jeg nævner er jo alle talenter, men jeg ser bare ikke deres talent som stort nok til, at de på sigt kan blive en del af Ståles 11 udvalgte.

  7. #1461
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Verbic

    http://www.bold.dk/nyt/augustinsson-...g-godt-bud-til

    Ifølge Ludwigs agent skal der et rigtigt godt bud til, hvis FCK skal sælge.

  8. #1462
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    41

    Re: Verbic

    Mon ikke ludwig ryger hvis beløbet er højt nok. Tror bestemt klubben overvejer et salg hvis der kommer 30+ mil. Det er en flot fortjeneste på det halve år han har været i klubben. Men håber godt nok han tager 1-2 år endnu. Han stinker langt væk af klasse og er derfor en vigtig brik i spillet om at vinde det danske mesterskab igen !!

  9. #1463
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Verbic

    Jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skulle poste dette, men er jeg den eneste der synes det virker lidt underligt at Stadsgaard ikke er med på træningslejren? Klubben skriver ellers at spillere som genoptræner også vil være at finde på turen, som man jo også kan se med både Corner og Danny, men åbenbart ikke Kris. Det kunne godt virke til at hans tid i klubben sakker mod enden.. Er der nogen der har andre bud på hvorfor at han ikke skulle deltage?
    Stephan Andersen
    Tom Høgli
    Ludwig Augustinsson
    Pelle Nilsson
    Benjamin Verbic
    Thomas Delaney
    Bashkim Kadrii
    Nicolai Jørgensen
    Andreas Cornelius
    Mikael Antonsson
    Kasper Kusk
    Daniel Amartey
    Christoffer Remmer
    Johan Wiland
    Peter Ankersen
    Marvin Pourié
    Youssef Toutouh
    Mathias Zanka Jørgensen
    Danny Amankwaa
    Yones Felfel
    Mikkel Wohlgemuth
    Brandur Hendriksson
    Kim Christensen
    Berat Beciri
    Marcus Mathisen
    Frederik Bay
    Jonatan Frimann



  10. #1464
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Verbic

    Haha, jeg havde slet ikke lagt mærke til at han ikke var med. Han er heller aldrig blevet nævnt de gange lægerne eller Ståle har snakket om de langtidsskadede. Vi blev jo også sat i forbindelse med Helander af en grund, vi kigger helt sikkert på denne position, også mht. fremtiden.

    Når selv Amankwaa er med, så er den i hvert fald helt gal med Stadsgaard.

    Mon ikke at Frederik Bay i øvrigt snart bliver tilbudt en kontrakt på førsteholdet? Han har godt nok været med på en del træningslejre efterhånden, og skulle være en ret talentfuld spiller.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. #1465
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Verbic

    Det er især lidt underligt, når nu han render rundt på tredje billede her http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/06/30...pillere-samlet fra træning i forgårs.
    Det må enten skyldes en forglemmelse på listen eller et forestående salg/ophævning af kontrakt.

    Edit: Han pryder jo ligefrem billedet i nyheden om trupudtagelsen http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/07/02...raeningslejren (samme billede)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1466
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er især lidt underligt, når nu han render rundt på tredje billede her http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/06/30...pillere-samlet fra træning i forgårs.
    Det må enten skyldes en forglemmelse på listen eller et forestående salg/ophævning af kontrakt.

    Edit: Han pryder jo ligefrem billedet i nyheden om trupudtagelsen http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/07/02...raeningslejren (samme billede)
    Ja præcis, men en forglemmelse lyder bare næsten for dumt til at være sandt. Men igen, hvis han er på vej væk, så vil vi jo stort set kun kunne signe en spiller som i hvert fald er i en bedre fysisk tilstand, så det gør bestemt ikke mig noget.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1467
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Ja præcis, men en forglemmelse lyder bare næsten for dumt til at være sandt.
    Hvis det ikke er en forglemmelse, så er det lidt spøjst at skrive:
    "Fredag formiddag sætter hele førsteholdstruppen + 4 U19-spillere kursen mod Bad Radkersburg i det sydlige Østrig til ni dages træningslejr."
    +
    "Hele førsteholdstruppen er med, herunder de spillere der genoptræner efter skader, og desuden er truppen suppleret med 4 U19-spillere fra School of Excellence"
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/07/02...raeningslejren.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. #1468
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvis det ikke er en forglemmelse, så er det lidt spøjst at skrive:
    "Fredag formiddag sætter hele førsteholdstruppen + 4 U19-spillere kursen mod Bad Radkersburg i det sydlige Østrig til ni dages træningslejr."
    +
    "Hele førsteholdstruppen er med, herunder de spillere der genoptræner efter skader, og desuden er truppen suppleret med 4 U19-spillere fra School of Excellence"
    http://www.fck.dk/#/nyhed/2015/07/02...raeningslejren.
    Jeg er enig, men jeg synes bare det virker usandsynligt og på kanten til det uprofessionelle, at man bare glemmer en spiller. Jeg krydser i hvert fald fingre for at der er tale om et nært forestående salg.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1469
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Verbic

    Hvem skulle ville købe en spiller der har siddet ude i et år, og stadig er uvis hvilket niveau han er på, og om han overhovedet KAN komme tilbage? Derudover skal man matche en ret høj løn, som jeg ikke går ud fra Kris er klar på at give afkald på.

    Tror godt at du kan forberede dig på at Kris bliver indtil kontraktudløb næste år.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #1470
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Verbic

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvem skulle ville købe en spiller der har siddet ude i et år, og stadig er uvis hvilket niveau han er på, og om han overhovedet KAN komme tilbage? Derudover skal man matche en ret høj løn, som jeg ikke går ud fra Kris er klar på at give afkald på.

    Tror godt at du kan forberede dig på at Kris bliver indtil kontraktudløb næste år.
    Hvis han bliver, så må man da gå ud fra, at han var kommet med på lejr. (altså hvis vi går ud fra, at det ikke er en forglemmelse på listen)

    Mest sandsynlige scenarie må være, at han får sin kontrakt ophævet efter gensidig aftale (sikkert et lille beløb som kompensation), og at der står en mindre klub klar til at tage chancen med ham. Det kunne f.eks. være FCN der mangler rutine i midterforsvaret og som han kender, AGF eller eventuelt Lyngby, hvis de altså har nogen penge.

    Edit:
    Ifølge FCK på twitter er han ikke med, fordi han skal genoptræne i DK. Stadig lidt underligt.
    Sidst redigeret af k@sper : 03.07.15 kl. 13:41

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •