Side 1 af 138 12341151101 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Til- og afgange: Sommer 2015

    Selvom der er et eller andet forbistret irriterende over den familie (brødrene), ville han som type passe PERFEKT ind.

    http://mobil.bold.dk/nyt/ankersen-sk...ra-rb-salzburg

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Enig. Han ville være det perfekte modstykke til Ludwig A i modsatte side. Vi er dog godt besat på den plads, men evt. kunne man bruge ham på kanten. Tror desværre godt, at Fcm kunne bruge ham på deres højreback.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Igen enig. Udover højre back, kan han også fungere på højrekanten, ligesom han faktisk ej heller er helt ueffen som backup på venstreback. Han dækker derved rimeligt udsatte positioner hos os.

    Og selvom der er noget dejlig sympatisk over Remmer, som er opvokset i klubben, så er vi desværre nok nødt til at sige, at han stadig er et lidt usikkert kort. Han kan helt sikkert sparke en bold ind i panden på Cornelius, men - uden at det skal lyde for hårdt - har vi set, at han kan andet end dét? Desuden efterlader en skadespause på 8 måneder desværre en række spørgsmålstegn.

    Det springende punkt bliver prisen, da han ikke var en billig herre for Salzburg at anskaffe, og de vil helt klart minimere deres tab.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    25 kampe, 1 mål og 5 assist tyder jo ikke direkte på en spiller med mange splinter i røven.

    Men næppe realistisk. Vil blive stærkt overrasket, hvis Ankersen bliver solgt for meget under 15 mio. DKK. Og så er der lønnen. Et hurtigt gæt er, at han får omkring 4-6 mio. DKK årligt i Salzburg - og til en betydelig lavere skat - med andre ord skal FCK vel op og betale omkring 8 mio. kr., hvis lønnen bare skal i nærheden. Reelt dobbelt op i forhold til resten af truppen.

    Så sulten er han næppe. Specielt ikke, når han trods alt har fået 25 kampe i den første sæson, og dermed stadig får "vist sig frem" for klubber i større ligaer.

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Kim Källström er transferfri til sommer. er han ikke et bedre kort end CP (som alligevel hellere vil ind og have med holdet at gøre)?
    - Det skal siges at han har købt en ret dyr ny crib i sverige (19 mio. svenske), og rygtes til IFK.

    http://www.transfermarkt.co.uk/kim-k...l/spieler/3730

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ialet-er-stort

    Jeg brækker mig snart, hvis jeg skal høre på den samme svada om og om igen.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Hvis vi kan få en ny højrekant der kan sætte en mand og slå fornuftige indlæg, og en klasse angriber ved siden af Corner også NJ ned på kanten hvor han hører til er jeg faktisk meget happy med vores trup.

    Det vil gøre vores midtbane farlig igen og det er akkurat det vi trænger , også gør det ingenting at have 2 stk 6er typer centralt der holder lidt igen.

    Håber vi siger farvel til Gislason,Wiland,Kris og Steve , det giver ikke mange penge men må tilgengæld give ludt i løns Budget :)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Jeg er næsten enig med ovenstående, men jeg synes nu stadig vi skal gå efter at styrke vores højreback også.. Nuvel, Høgli er da ganske solid, men vi truer bare slet ikke offensivt nok med ham på backen.. Og Remmer tror jeg bare ikke rigtig på, med det jeg har set fra ham indtil videre.. Jeg drømmer mig tilbage til de gode gamle dage, hvor modstanderen aldrig kunne vide sig sikker på om vi kom blæsende i venstre med Wendt/Grønkål eller højre med Pospech/Bolanos. Med Ankersen på højre back og Ludwig på venstre kommer vi tæt på det niveau, som jeg mener vi SKAL kræve i FCK. Hvis vi så samtidig hentede Kusk til højrekanten og rykkede NJ ned på venstre midt, ville vi have to kanter som kan gå ind i banen og skyde på mål, hvilket ville give endnu mere plads til backerne. Jeg er simpelthen SÅ lun på ideen om Ankersen i FCK og jeg mener bestemt man skal gå all in på ham til sommer.. Tilføj derudover en klasse angriber og vi har endelig et hold vi kan være bekendt - også i europæisk sammenhæng.

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ankersen kunne være en god højreback , men tror han koster kassen :) men enig ham og Ludwig vil virkelig gøre at Corner kommer til sin ret , Kusk,Ankersen og Vibe til at løbe dybt vil være et klasse vindue :)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Mit alt overskyggende ønske til sommer er helt sikkert en højre kant, der har vist sin klasse i en anden klub. Kusk ligger lige til højre benet efter min mening - spørgsmålet er nok om han selv ønsker at tage til København.

    Selvfølgelig ser jeg også gerne en tilgang af en angriber, med mål i støvlerne - men jeg tror nu egentlig rimelig meget på Kadrii, og så synes jeg ikke jeg har set nok til Sigurdarson før jeg vil bedømme ham. Heller ikke Steve for den sags skyld. Jeg tror overraskende meget på vores trup, undtagen lige Amankwaa som jeg ser som en god spiller - men aldrig en jeg kunne se på et hold der skulle ud og spille CL.

    Wiland og Gislason SKAL videre, og så håber jeg at vi får overtalt CP til ét år mere.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Ham her ville også være super til højrekanten..

    http://www.transfermarkt.co.uk/borek.../spieler/62983

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af peb Se meddelelser
    Ham her ville også være super til højrekanten..

    http://www.transfermarkt.co.uk/borek.../spieler/62983
    Det ville bestemt være spændende med Borek Dockal. Jeg har ikke styr på, hvordan det går ham i Sparta Prag, men han blev jo faktisk rygtet til Københan inden skiftet.

    Jeg synes også, at Nabil Bahoui fra AIK Solna er værd at holde øje med. Faktisk er han nok allerede uden for rækkevidde, men man ved jo aldrig. I sidste vindue var han nærmest på plads hos Real Sociedad, inden noget fik handlen til at kollapse i sidste sekund. Han har en helt fantastisk teknik, sparker rigtig godt, har blik for medspillerne og dækker mere eller mindre alle offensive pladser. Han er dog højrebenet, så måske er han ikke den helt rigtige type med tanke på, at Amankwaa jo faktisk er placeret unaturligt i venstre side. Jeg tror meget på Amankwaa, så måske er Kasper Kusk i virkeligheden mere oplagt. Personligt ville jeg nu hellere have Bahoui.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Jeg synes også, at Nabil Bahoui fra AIK Solna er værd at holde øje med. Faktisk er han nok allerede uden for rækkevidde, men man ved jo aldrig. I sidste vindue var han nærmest på plads hos Real Sociedad, inden noget fik handlen til at kollapse i sidste sekund. Han har en helt fantastisk teknik, sparker rigtig godt, har blik for medspillerne og dækker mere eller mindre alle offensive pladser.
    Meget enig i at Nabil Bahoui er utrolig interessant.

    En anden person fra Allsvenskan, som jeg synes vi skal kigge på, er Simon Gustafsson fra BK Hacken, der kunne styrke vores centrale midt. Simon Gustafsson er en stor og stærk fyr på 185 cm og 82 kg. Han har spillet omtrent 55 kampe for BK Hacken på 8'er positionen, og har i denne periode lavet 15 mål og 10 assists. Han har fået 2 A-landskampe for Sverige og er kun 20 år. Spillestilsmæssigt er der lidt Pierre-Emile Højbjerg over ham. Han har tidligere været jagtet af flere Serie A klubber samt både Anderlecht og Club Brugge, men af uransalige årsager er det ikke blevet til et skifte. Som udgangspunkt tror jeg, at han ville passe godt ind i Ståles system, som jo sætter pris på stærke midtbanespillere, der kan fastholde presset på modstanderen.

    Ham og Amartey ved siden af hinanden lyder i hvert fald meget spændende.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    I Start har de en ung spiller de hedder Kristoffer Ajer han er 16 år og spiller midtbane, han er et ordentlig skur og allerede mere eller mindre fast mand.Ham håber jeg virkelig vi følger han kan blive helt fantastisk

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    En anden person fra Allsvenskan, som jeg synes vi skal kigge på, er Simon Gustafsson fra BK Hacken, der kunne styrke vores centrale midt. Simon Gustafsson er en stor og stærk fyr på 185 cm og 82 kg. Han har spillet omtrent 55 kampe for BK Hacken på 8'er positionen, og har i denne periode lavet 15 mål og 10 assists. Han har fået 2 A-landskampe for Sverige og er kun 20 år. Spillestilsmæssigt er der lidt Pierre-Emile Højbjerg over ham. Han har tidligere været jagtet af flere Serie A klubber samt både Anderlecht og Club Brugge, men af uransalige årsager er det ikke blevet til et skifte. Som udgangspunkt tror jeg, at han ville passe godt ind i Ståles system, som jo sætter pris på stærke midtbanespillere, der kan fastholde presset på modstanderen.

    Ham og Amartey ved siden af hinanden lyder i hvert fald meget spændende.
    Jeg synes faktisk, at Delaney har været blandt de absolut bedste i foråret, og Gustafsson er med sikkerhed en dyr dreng, så jeg håber måske lidt, at pengene bliver brugt på andre positioner. På den anden side er Christian Poulsen trods alt ikke helt ung længere og Toutouh har vel stadig lige et par ting eller fem, som han gerne må vise meget snart. Gustafsson er afgjort en spændende spiller, og forstærkninger er trods alt på sin vis altid velkomne.

    Nu vi er ved det, synes jeg, at jeg lige vil nævne Crespo Kamara også. Efter min mening er han en ret interessant angriber, som jeg tror vil kunne fungere fint sammen med Cornelius.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

Side 1 af 138 12341151101 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •