Viser resultater 1 til 15 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2015

    @ Gandhi

    Jeg er helt enig i, at Delaney har gjort det fremragende her i foråret. Imidlertid er det kun ham og Amartey der holder niveau. CP virker over-the-hill, og jeg er begyndt at tvivle på, om det nogensinde bliver godt med Toutouh. Han dribler flot, men jeg synes, at han mangler overblik og slutprodukt - en Amankwaa på den centrale midt.

    Gustafsson bliver ikke en billig herre at anskaffe, men har vi nu ikke skreget på en central midt med offensive visioner siden Claudemir anno 2011? Nu er chancen der, og det er tilmed en realistisk mulighed. En fysisk stærk 20-årig, der formår at være kampafgørende i ca. hver 2. kamp fra den centrale midt, skal vi ikke lade passere. Selvfølgelig er prisen en faktor, men medmindre BK Hacken kræver over 20 millioner SEK, synes jeg, at vi skal forsøge.

    Noget andet der er utrolig interessant er, at vi brugte omkring 120 mio. kr i sommers. Samtidig er der blevet udtalt at budgettet øges med 10 % hvert år. Skal vi forstå det sådan, at vi til sommer har til 120 millioner + 10 % til rådighed? Eller skal vi antage, at budgettet blev sprunget, fordi Ståle mente, at der var behov herfor? Det er hvertfald interessant, eftersom Ståle og Lange udtaler, at vi kun skal tilføje lidt til den eksisterende trup - ca. 3 signinger, gætter jeg på. Det kan komme til at betyde, at vi i teorien har 40 millioner kr. at benytte pr. spiller der skal hentes. Det giver alt andet lige muligheder for en helt anden hylde. Omvendt, så er rådighedsbeløbet jo ikke ensbetydende med, at det SKAL bruges.
    Sidst redigeret af Jinx13 : 02.04.15 kl. 09:27


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •