Side 102 af 138 FørsteFørste ... 2529299100101102103104105112 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,516 til 1,530 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1516
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er rigtigt, men til gengæld var Claudemir noget mere trigger-happy fra distancen end Amartey og Delaney tilsammen.
    Amartey trykker da ganske jævnligt af udefra. Desuden har han haft væsentligt mere succes med det end Claudemir havde. Kigger man på målscoringsfrekvens for ligakampene (tal fra wikipedia), så brugte Claude 13,1 kampe for hver ligamål han scorede. Amartey har indtil videre brugt 9,6 kampe for hvert ligamål.

    Ved dog ikke om billedet vil ændre sig hvis man tæller pokalkampe og europa med.

    - Delaneys målsnit er i øvrigt også bedre end Kvists nu vi er i gang. Et mål hver 15,5 kamp overfor Kvist, der skulle bruge 26,2 kampe per mål. Igen kun målt på ligakampe og mål.
    ...

  2. #1517
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Federico

    Kvist er på en fri transfer, vi har en tynd midtbane.
    Kan vi ik' tone debatten ned omkring det indtil der faktisk kommer noget nyt i den sag?

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1518
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er rigtigt, men til gengæld var Claudemir noget mere trigger-happy fra distancen end Amartey og Delaney tilsammen.
    Claudemir er vel indehaver af den dårligste sparkefod der nogensinde har betrådt et dansk superliga stadion (inkl. Hutch).. Men ok, de tæller alle i statistikken, hvis man skal se positivt på det..

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #1519
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Federico

    Jo mere jeg tænker over det, des mere overbevist bliver jeg om at William retur ville runde dette (foreløbigt udemærkede) vindue perfekt af! Både rutine-, alders-, tilhørsforholds-, pris- og typemæssigt passer han perfekt ind:

    1) Han har spillet en masse europæisk for os, været fast i Tyskland og semifast i England med respektabel succes, og dertil er han temmelig fast starter på landsholdet.

    2) Han er notorisk kendt for sin professionalisme og driftsikre fysik, så med sine 30 år må han forventes at kunne holde minimum(!) 3-4 år mere på topniveau = kontinuitet/stabilitet hos os hvis han kommer.

    3) Han er så "ægte" en fuldblods-"københavner" man kan blive. (Ja, selvom han er fra Rønde!)

    4) Han er gratis, men skal selvfølgelig nok op og matche nogle af højestlønnede i truppen. Han kan få CPs lønpenge! :)

    5) Antager man at han sender Amartey ned ved siden af Zanka, så passer hans type som defensiv ankermand perfekt, da der i så fald skal bakkes op omkring både to hyperoffensive wingbacks og to spildeltagende/fremadrettede centerforsvare. Dette kræver arbejdsomhed og kondi - hvilket er både hans og Delaneys spidskompetencer.

    Spot on signing og langt mere tiltrængt end en angriber, som mange herinde ellers efterspørger. Vi har Corner, Kadrii, Santander, Nico, og i en snæver vending Pourié og Felfel - så stik mig hellere William! :)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1520
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Spot on signing og langt mere tiltrængt end en angriber, som mange herinde ellers efterspørger. Vi har Corner, Kadrii, Santander, Nico, og i en snæver vending Pourié og Felfel - så stik mig hellere William! :)
    Vi får Cornelius, Kadrii og Santander. Til det første X antal kampe har vi kun Jørgensen, Pourié og Felfel til angrebet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1521
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Federico

    Faktisk tror jeg at Jørgensen, Pourié kunne blive et godt makkerpar foran målet, så på den måde er jeg slet ikke nervøs for de første par kampe.
    Glæder mig sku til at se dem i action. Tror at Pourié er godt sulten på at vise hvad kan kan, f.eks i sidste trænigskamp i mandags lade han faktisk et par gode indlæg og var rimelig bevæglig foran målet, så glæder mig.......

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1522
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Federico

    I disse agurketider, skriver fotbolltransfers.com, at vi skulle være interesseret i Brommapojkarnas 17-årige backtalent, Thomas Isherwood. Han er dog også interessant for andre klubber, så som Bayern München, Manchester City og FC Basel.

    http://www.fotbolltransfers.com/site/news/53250

  13. #1523
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Faktisk tror jeg at Jørgensen, Pourié kunne blive et godt makkerpar foran målet, så på den måde er jeg slet ikke nervøs for de første par kampe.
    Glæder mig sku til at se dem i action. Tror at Pourié er godt sulten på at vise hvad kan kan, f.eks i sidste trænigskamp i mandags lade han faktisk et par gode indlæg og var rimelig bevæglig foran målet, så glæder mig.......
    Jeg er meget enig. Man kan sige meget om Pourie (han er for dårlig til at indgå i spillet, tager mange forkerte beslutninger), men der sker altid noget med ham på banen og han kommer altid til chancer. Kan han ramme noget selvtillid og får et eller to mål i starten af sæsonen, så tror jeg også at Nico/Pourie kan fungere. Endvidere bør vi have fået flere spillere med mål i støvlerne på holdet, så det bør gå. Kadrii skulle også inden længe være klar til nogle indhop.

    Jeg tror derfor også, at det er utopi, at vi skulle hente en angriber mere (medmindre Pourie sælges).

    Ud fra mandagens kamp er jeg langt mere bekymret for højre midt (ud over den åbenlyse mandskabsmangel på central midt/forsvar). Jeg synes at Kusk var en kæmpe skuffelse, og lige netop her har vi med Dannys langvarige skade ikke nogen åbenlys erstatninger. Nu skal Kusk dog selvfølgelig lige have chancen i en række kampe, og det kan da også vise sig som en fordel, da han nok er en spiller som har brug for tryghed.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1524
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Federico

    Jeg tror heller ikke, at vi henter en angriber mere, når det ikke allerede er sket. Det er dog at stikke blår i øjnene på sig selv, hvis man siger, at det nuværende setup ser fornuftigt ud. Efter min opfattelse er truppen faretruende tynd, og der er alt for mange hvis'er. Der skal ikke gå meget galt, før vi igen risikerer at være langt bagud kort inde i sæsonen.

    Lad os se på, hvem der er klar.

    Målmænd: Andersen, Wiland, Christensen. OK.
    Forsvar: Ankersen, Høgli, Remmer, Zanka, Antonsson, Nilsson, Augustinsson (dertil Mathisen og evt. Stadsgaard i løbet af efteråret). OK
    Midtbane: Kusk, Amartey, Delaney, Wohlgemuth, Hendriksson, Toutouh, Verbic (dertil evt. Amankwaa senere på efteråret). Det ser tyndt ud. Kun to deciderede kantspillere. Tout, Brandur og Wohl (og Remmer) er usikre kort som eneste reserver på midten.
    Angreb: Jørgensen, Pourié, Felfel (dertil snart Santander og Kadrii og senere på efteråret Cornelius). Ekstremt tyndt fra start. Meget usikkert.

    Jeg forstår sådan set godt, at det vil være en dyr satsning at hente nogen ind til angrebet, når vi i bedste fald sidst på efteråret står med fire kvalificerede angribere i NJ, Santander, Cornelius og Kadrii, men omvendt er det bare så risikabelt ikke at gøre noget. Vi VED, at Nicolai ofte går i stykker og ikke magter et hårdt kampprogram med fuld spilletid. Uden at male fanden på væggen er det jo ikke totalt utænkeligt, at han pludselig misser den første måned af sæsonen, og så står vi med Pourié og Felfel, hvilket ikke bare vil være klubbens, men tæt på ligaens dårligste angreb nogensinde.

    "Jamen så rykker vi bare Verbic frem." Nej, for vi har ikke et alternativ på kanten. Så Toutouth da? Eller Kadrii. Begge er på vej tilbage fra skader, og der må stilles spørgsmålstegn ved især sidstnævntes form. Laver han en Vingaard og kommer aldrig rigtigt tilbage? Samtidig skal Santander slå til fra dag ét, hvilket også er et stort pres at lægge på ham.

    I mine øjne har vi brug for tre spillere: En rutineret central midt til at overtage Poulsens rolle. Det kan være Kvist eller eksempelvis argentinske Mario Bolatti, som står uden kontrakt efter ophold i klubber som Porto, Fiorentina, Internacional og Botafogo.
    En kantspiller, som kan affinde sig med en rolle som reserve, da både Verbic og Kusk naturligvis er hentet som førstevalg.
    En angriber. Det kan være en rutineret type, som kan lære de meget unge angribere noget, eller et talent, som man rent faktisk tror på og ikke bare vil bruge af nød. Santiago Bellini fra Wanderers i Uruguay minder lidt om Cornelius i sin spillestil, og jeg spår ham en stor fremtid. Det kan dog sagtens være, at han er for dyr allerede. Siden vores egen Julian Kristoffersen end ikke har været i truppen endnu på trods af de mange skader, tyder det på, at Ståle ikke ser en fremtid for ham her.
    HIC SUNT LEONES

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #1525
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Federico

    Træk nu lige vejret...det er jo ikke en kæmpe storklub i England som vi er fan af....selvfølgelig kan man altid håbe osv. men det er vel også begrænset hvor mange penge der er til indkøb og det kan vel også være svært at tiltrække spillere til en klub hvor de evt skal sidde på bænken.
    De nye spillere skal lige have lov til at falde til inden vi angriber dem alt for meget....giv dem lige et par kampe. Tror helt sikkert på at Ståle har lidt tjek på det han laver, og har tiltro på at han har helt styr på hvad han mangler på banen osv..... lad os trække vejret inden vi æder hovedet af ham.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1526
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Træk nu lige vejret...det er jo ikke en kæmpe storklub i England som vi er fan af....selvfølgelig kan man altid håbe osv. men det er vel også begrænset hvor mange penge der er til indkøb og det kan vel også være svært at tiltrække spillere til en klub hvor de evt skal sidde på bænken.
    De nye spillere skal lige have lov til at falde til inden vi angriber dem alt for meget....giv dem lige et par kampe. Tror helt sikkert på at Ståle har lidt tjek på det han laver, og har tiltro på at han har helt styr på hvad han mangler på banen osv..... lad os trække vejret inden vi æder hovedet af ham.
    Der er da ingen, der angriber nyindkøbene. Det er for mig at se fire spændende og/eller fornuftige indkøb. Det ændrer bare ikke ved, at truppen er tynd - i høj grad på grund af de mange samtidige langtidsskader. Og belært af erfaring bør man være sig risikoen ved at have en sårbar trup bevidst.
    Sidst redigeret af Garneren : 09.07.15 kl. 17:09
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1527
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    62

    Re: Federico

    med hensyn til kvist så hans bib test ud til at han var i fin form ( på højde med de andre ) han trænede jo med i FCK indtil de tog på lejertur.

    vi var flere derinde til den sdiste træning som snakkede om han ligende en mand som snart fik en kontrakt , dog lidt undrende hen ikke er med i østrig så, det taler jo lidt ned.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1528
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Federico

    Malmö FF har i jakten på en ersättare till Robin Olsen sett över Johan Wilands situation i FC Köpenhamn. Målvakten själv är öppen för en flytt till de svenska mästarna.
    -Självklart är det intressant, säger Wiland till Sport-Expressen.

    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...-for-en-flytt/
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1529
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Malmö FF har i jakten på en ersättare till Robin Olsen sett över Johan Wilands situation i FC Köpenhamn. Målvakten själv är öppen för en flytt till de svenska mästarna.
    -Självklart är det intressant, säger Wiland till Sport-Expressen.

    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...-for-en-flytt/
    Godt for Wiland og godt for FCK. Det bedste ved et salg er dog, at det vil frigøre ca. 300.000 i lønbudgettet, hvilket igen giver Ståle noget at tilbyde den forstærkning alle håber på til den centrale midtbane.

  26. De følgende 7 brugere er enige:

  27. #1530
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Godt for Wiland og godt for FCK. Det bedste ved et salg er dog, at det vil frigøre ca. 300.000 i lønbudgettet, hvilket igen giver Ståle noget at tilbyde den forstærkning alle håber på til den centrale midtbane.
    Mon ikke mindst halvdelen går til en ny målmand?
    Men det hele hjælper selvfølgelig ;)

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •