Side 103 af 138 FørsteFørste ... 35393100101102103104105106113 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,531 til 1,545 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1531
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Mon ikke mindst halvdelen går til en ny målmand?
    Men det hele hjælper selvfølgelig ;)
    Derudover kan vi lege bytte bytte købmand med Malmö. Vi sender Johan over broen, mens de sender Helander den anden vej.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1532
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Derudover kan vi lege bytte bytte købmand med Malmö. Vi sender Johan over broen, mens de sender Helander den anden vej.
    Det kan kun være peanuts, Wiland vil kunne reducere prisen på Helander. Vi snakker om en 34-årig målmand, hvis karriere er gået i stå. Jeg tror, vi bare skal være glade for at få reduceret lønudgifterne og få rettet op på en skæv målmandsbesætning med to gamle målmænd, der sidder og visner på sidelinjen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1533
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan kun være peanuts, Wiland vil kunne reducere prisen på Helander. Vi snakker om en 34-årig målmand, hvis karriere er gået i stå. Jeg tror, vi bare skal være glade for at få reduceret lønudgifterne og få rettet op på en skæv målmandsbesætning med to gamle målmænd, der sidder og visner på sidelinjen.
    Det er vel også kun peanuts som Malmö kan forlange for Helander, da han har snarligt kontraktudløb. Og med dagens skade til Pelle, er det da mere præserende end nogensinde før.

    Mht. til Wiland og Malmö-linket, er Malmö også rimelig presset til snart at agere. Robin Olsen er solgt til PAOK og alternativerne i det svenske mål er ikke prangende. Tilmed er deres førstevalg, Andreas Isaksson, meldt på vej til større adresser.

    Det vil være en ren win-win for begge klubber, at snakke sammen om et snarligt bytte.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1534
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er vel også kun peanuts som Malmö kan forlange for Helander, da han har snarligt kontraktudløb. Og med dagens skade til Pelle, er det da mere præserende end nogensinde.
    Præcis. Derfor giver det ikke megen mening for Malmö at slippe en nøglespiller midtvejs i sæsonen fremfor at lade ham gå kontrakten ud.

    Jeg synes ikke, forsvarssituationen er mere presserende, end at vi fint kan vente et halvt år på Helander. Det er trods alt kun i kampen mod Newtown, at vores forsvar er komplet decimeret, og den burde vi trods alt kunne klare med reservernes reserver.
    Til gengæld ser jeg meget gerne en midtbaneforstærkning (og en angriber mere, men det er en anden snak), hvilket også indirekte vil styrke forsvaret, da Amartey så lettere kan vikariere i bagkæden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #1535
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Præcis. Derfor giver det ikke megen mening for Malmö at slippe en nøglespiller midtvejs i sæsonen fremfor at lade ham gå kontrakten ud.

    Jeg synes ikke, forsvarssituationen er mere presserende, end at vi fint kan vente et halvt år på Helander. Det er trods alt kun i kampen mod Newtown, at vores forsvar er komplet decimeret, og den burde vi trods alt kunne klare med reservernes reserver.
    Til gengæld ser jeg meget gerne en midtbaneforstærkning (og en angriber mere, men det er en anden snak), hvilket også indirekte vil styrke forsvaret, da Amartey så lettere kan vikariere i bagkæden.
    Nu er der jo ingen grund til at beholde en spiller der ikke har lyst til at blive, specielt ikke når de nu har købt erstatningen i Rasmus Bengtsson. Derudover så tror jeg bestemt at en EM triumf har gjort Helander mere værd end bare peanuts - så tror absolut at Malmø er interesseret i at sælge, men vi kunne godt ligge i et prisleje der hedder 5 mio. Han er ung og har allerede erfaring fra mesterskab, CL og nu u21 EM.

    Jeg synes bestemt at du undervurderer situationen i forsvaret - Pelle kan ikke holde til meget mere end 3-5 kampe i træk, Antonsson er nået sidste holdbarhedsdato og Zanka kommer til at afsone sin kvote af karantænedage. Jeg forstår simpelthen ikke Ståle hvis ikke vi henter en midtstopper mere. I foråret 2014 solgte vi Ragnar og troede vi kunne klare os med 3 midtstoppere i Mellberg, Kris og Margreitter og vi husker vidst alle sammen hvordan det gik.

    Jeg er enig, jeg synes også vi skal hente en central midtbane mere - men ikke pga. logikken at så kan Amartey komme ned i forsvaret. Jeg synes vi skal hente begge dele. En angriber kan jeg dog ikke se logikken i at hente når vi i løbet af efteråret har Kadrii, Corner, Santander, Pourie og NJ.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1536
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Præcis. Derfor giver det ikke megen mening for Malmö at slippe en nøglespiller midtvejs i sæsonen fremfor at lade ham gå kontrakten ud.

    Jeg synes ikke, forsvarssituationen er mere presserende, end at vi fint kan vente et halvt år på Helander. Det er trods alt kun i kampen mod Newtown, at vores forsvar er komplet decimeret, og den burde vi trods alt kunne klare med reservernes reserver.
    Til gengæld ser jeg meget gerne en midtbaneforstærkning (og en angriber mere, men det er en anden snak), hvilket også indirekte vil styrke forsvaret, da Amartey så lettere kan vikariere i bagkæden.
    Helander har været placeret på bænken, netop pga. han ikke ville forlænge. Så et lille salg af Helander i dette vindue, ville give aldeles god mening. Og selvom de lige har sendt Erik Johansson til Gent, har de hentet en uruguayansk udsmider-type ind til hans position. Så for Helander er det status quo.

  11. #1537
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Federico

    Jeg erkender, at jeg ikke er nøje inde i Malmös gøren og laden, så jeg bøjer mig for argumenterne for, at de kan være friske på at afskibe Helander nu. :-)

    På det generelle plan har jeg ikke noget imod et forsvarsindkøb. Jeg mener blot, der er et par positioner, der trænger endnu mere. Vores centrale midtbane er historisk tynd. Det er forsvaret trods alt ikke i samme grad, selv om der er også er spørgsmålstegn i form af Stadsgaards tvivlsomme fremtid og svenskernes skrøbelige fysik. Og i angrebet er vi i et uvidst antal kampe her i starten af sæsonen tvunget til enten at bruge en spiller, som har været på vej ud længe eller en ung spiller, hvis talent på ingen måde er tydeligt.

    Vi får Santander, som forhåbentlig bliver en forstærkning, men som først kommer om nogle uger og derefter muligvis skal vænne sig til nye omgivelser. Hvor lang tid der går, før Kadrii kan bidrage med noget er uvidst, og Cornelius er givetvis en håndfuld måneder fra spilletid. Læg dertil, at vi nu helt naturligt regner en spiller som førstevalg til angrebet, som egentlig er fløj - og som man kan argumentere for ikke er bedst i angrebet. Det er egentlig meget sigende for vores angrebssituation, synes jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1538
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Helander har været placeret på bænken, netop pga. han ikke ville forlænge. Så et lille salg af Helander i dette vindue, ville give aldeles god mening. Og selvom de lige har sendt Erik Johansson til Gent, har de hentet en uruguayansk udsmider-type ind til hans position. Så for Helander er det status quo.
    Jeg vil ikke ligefrem sige at Helander er blevet sendt på bænken. Han har spillet 10 kampe fuld tid, 2 kampe kommet ind fra bænken, og 2 kampe hvor han ikke var med i truppen. Så den holder ikke.

    Tvivler stærkt på de vil sælge nu. De har kun tre midtforsvarspillere i truppen, og det vil være uansvarligt at sælge to af dem på samme tid midt i sæsonnen.
    Og så er der selvfølgelig spørgsmålet om han overhovedet vil til FCK, det var stadig lidt tvivlsomt da vi blev sat i forbindelse med ham. Interessen for ham er nok ikke blevet mindre efter han er blevet U21EM-mester

  14. #1539
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Federico

    En lille afstikker ang. Federico Santander...

    Jeg har studset over Guarani's seneste kamp (09/07/2015), hvor Santander hverken var i startopstilling, eller på bænken!
    Forrige kamp (05/07/2015) startede han inde, spillede hele kampen, og modtog ingen kort, så det kan ikke være pga. karantæne, at han ikke deltog.

    Guarani skal først spille mod River Plate i Copa Libertadores 15/07/2015, så det er nok ikke for at spare ham til den kamp, når der er 6 dage i mellem, og kun 2 kampe inden kampen mod River Plate til at få kamptræning.

    Håber ikke det er fordi han er blevet skadet.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  15. #1540
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Federico

    Er det bare mig, eller ser vi pt. meget tynde ud på central midt og i centerforsvaret efter Pelles skade?

  16. #1541
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Er det bare mig, eller ser vi pt. meget tynde ud på central midt og i centerforsvaret efter Pelles skade?
    Det er kun dig.

    Ståle, resten af FCK-ledelsen og alle andre fornuftige FCK-fans mener, at risikoen for, at vi igen taber afgørende point i DM-kampen pga. skader er så lille, at det ikke er pengene værd at investere yderligere i truppen. Tænk på, at de skadede spillere stadig æder af budgettet. Og de skadede spillere kan også komme tilbage, og hvad skal vi så gøre med evt. nye spillere?

    Næ du - det mest fornuftige er IKKE at investere hovedløst i 1 mia. spillere hele tiden.
    Thomas L

  17. #1542
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Federico

    Får vi ikke yderligere en midtbanespiller, så får vi heller ikke guld.
    Jeg siger ikke det modsatte "vi får guld, hvis vi køber en midtbane" - men med en midtbane bestående af Delaney + Amartey + talenter og spillere som kommer retur fra længere skader, så vil det allerede i løbet af efterårssæsonen koste point.
    Tænk bare hvordan vores midtbane ser ud med en karantæne til Delaney eller Amartey - og hvis vi er så uheldige at en af de to bliver ramt af en skade: Brandur og Toutouh? Wohlgemuth og Brandur? Remmer og Wohlgemuth?

    Jeg tror ikke at Ståle kan være så naiv efter sidste sæson, at vi ikke har 1 fuldgod reserve til alle pladser i opstarten af ligaen.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1543
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Nu er der jo ingen grund til at beholde en spiller der ikke har lyst til at blive, specielt ikke når de nu har købt erstatningen i Rasmus Bengtsson. Derudover så tror jeg bestemt at en EM triumf har gjort Helander mere værd end bare peanuts - så tror absolut at Malmø er interesseret i at sælge, men vi kunne godt ligge i et prisleje der hedder 5 mio. Han er ung og har allerede erfaring fra mesterskab, CL og nu u21 EM.

    Jeg synes bestemt at du undervurderer situationen i forsvaret - Pelle kan ikke holde til meget mere end 3-5 kampe i træk, Antonsson er nået sidste holdbarhedsdato og Zanka kommer til at afsone sin kvote af karantænedage. Jeg forstår simpelthen ikke Ståle hvis ikke vi henter en midtstopper mere. I foråret 2014 solgte vi Ragnar og troede vi kunne klare os med 3 midtstoppere i Mellberg, Kris og Margreitter og vi husker vidst alle sammen hvordan det gik.

    Jeg er enig, jeg synes også vi skal hente en central midtbane mere - men ikke pga. logikken at så kan Amartey komme ned i forsvaret. Jeg synes vi skal hente begge dele. En angriber kan jeg dog ikke se logikken i at hente når vi i løbet af efteråret har Kadrii, Corner, Santander, Pourie og NJ.
    Apropos Margrietter er han i en situation hvor han kunne være interesseret i at komme til København igen.?? Syntes han gjorde det fremragende især til slut i sæsonen☺
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #1544
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Federico

    Lad os hente Foley igen; han er gratis pt. Han gjorde det fremragende i de indhop, han fik sidst på sæsonen.

  22. #1545
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af sweetfc Se meddelelser
    Apropos Margrietter er han i en situation hvor han kunne være interesseret i at komme til København igen.?? Syntes han gjorde det fremragende især til slut i sæsonen☺
    Måske men kun i mangle af bedre, det kan ikke være rigtigt at vi ikke kan få en der bare er lidt bedre, vi skal ha det guld hjem til næste år, Ståle ved det,og vi ved at hans job hænger i en meget tynd tråd hvis vi ikke bliver mester .Såjeg er overbevist om at der kommer en spiller mere med mindre at Ståle gerne vil hjem til Norge igen. Så derfor føler jeg mig meget overbevist om at der kommer en spiller mere meget snart. Og nej jeg har hverken nogen indsidder viden eller mødt nogen i ilva eller IKEA . Men en ting ved jeg , vi skal vinde guld til næste år så derfor kommer der en spiller mere og han er ikke bare en reserve .. Det er min mening og så lige god sommer til jer alle.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •