Side 105 af 138 FørsteFørste ... 55595102103104105106107108115 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,561 til 1,575 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1561
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Federico

    Kan FCK ikke vinde hjemme mod nummer 6! I Wales med et decimeret midterforsvar og spillere der må spille alternative pladser, så er der ikke meget substans i Ståles projekt. Det bør heller ikke bekymre, at FCK er tvunget af situationen til at spille sådan, da det er et engangstilfælde. Kvaliteten i truppen bør være mere end stærk nok til at slå Newtown AFC, og jeg kan slet, slet ikke forestille mig, at det ikke sker.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1562
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Remmer har fået minutter i det centrale forsvar mod både Celje og Anzhi. Jeg tror roligt, at vi kan regne med, at han spiller sammen med Amartey mod Newtown - og der bør næppe være grund til at være den mindste smule bekymrede for, om det er tilstrækkeligt i en kamp mod et hold fra Wales.
    Helt enig....men hvad der kan bekymre en smule er om denne tråd udvikler sig til en Optaktstråd light.... ;-)
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander


  4. #1563
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Federico

    Lidt nyt fra Ståle: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-i-naeste-uge

    - Han regner ikke med salg i dette vindue.
    - Der kan komme en spiller mere ind
    - Det bliver i så fald ikke en angriber.
    - Pourie ser ud til at få chancen.
    - Kun Stadsgaard er man for alvor i tvivl om mht skadessituationen - resten er man optimistiske omkring.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #1564
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Federico

    En central midtbane og truppen ser skarp ud ! Eller havde CP forlænget havde truppen været rigtig godt sammensat ! Og med tanke på alt der sker i fcm syntes jeg vi har alt mulig grund til optimisme :)

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1565
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Federico

    Vi har mulighed for at gøre en smart ting i slutningen af transfervinduet
    udtalte Ståle i artiklen ovenfor.
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-i-naeste-uge

    Mon ikke det skulle være en kontrakt til Kvist?? Jeg tror blot han venter på at se om der dukker noget andet interessant op. Hvis ikke skriver han under i slutningen af vinduet.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1566
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    udtalte Ståle i artiklen ovenfor.
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-i-naeste-uge

    Mon ikke det skulle være en kontrakt til Kvist?? Jeg tror blot han venter på at se om der dukker noget andet interessant op. Hvis ikke skriver han under i slutningen af vinduet.
    "Vi har mulighed for at gøre en smart ting i slutningen af transfervinduet" er i hvert fald en lidt speciel formulering. Det lyder til, at Ståle har en helt speciel mulighed i hovedet, og ja, så tænker man jo helt oplagt på Kvist.

  11. #1567
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    "Vi har mulighed for at gøre en smart ting i slutningen af transfervinduet" er i hvert fald en lidt speciel formulering. Det lyder til, at Ståle har en helt speciel mulighed i hovedet, og ja, så tænker man jo helt oplagt på Kvist.
    Vente helt til 31. august? Det synes jeg er laang tid.

  12. #1568
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Federico

    Umiddelbart tænker jeg at det ville være mærkeligt hvis det er Kvist han hentyder til. Hvis Ståle allerede nu vidste at det kunne lade sig gøre at hente Kvist i slutningen af vinduet, hvorfor skulle han så ikke bare gøre det nu?

    Så vidt jeg har forstået så afhænger det hele af om Kvist finder noget andet, og derfor kan Ståle af gode grunde ikke automatisk regne med at Kvist kan signes i slutningen af vinduet. Jeg kan ikke lade være med at tænke på Kristoffer Ajer som tidligere har været oppe og vende. Så vidt jeg er orinteret er han midtbane, men kan godt vikariere i forsvaret. Måske bare ønsketænkning?

    Måske Atiba er en mulighed? Nogen der ved om hans situation har ændret sig?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1569
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Umiddelbart tænker jeg at det ville være mærkeligt hvis det er Kvist han hentyder til. Hvis Ståle allerede nu vidste at det kunne lade sig gøre at hente Kvist i slutningen af vinduet, hvorfor skulle han så ikke bare gøre det nu?

    Så vidt jeg har forstået så afhænger det hele af om Kvist finder noget andet, og derfor kan Ståle af gode grunde ikke automatisk regne med at Kvist kan signes i slutningen af vinduet. Jeg kan ikke lade være med at tænke på Kristoffer Ajer som tidligere har været oppe og vende. Så vidt jeg er orinteret er han midtbane, men kan godt vikariere i forsvaret. Måske bare ønsketænkning?

    Måske Atiba er en mulighed? Nogen der ved om hans situation har ændret sig?
    Med den måde det er formuleret på, så lyder det meget som muligheden for at signe en ældre spiller på en kort kontrakt, som vi tidligere har gjort med Braathen, Foley og Christian Poulsen. Det kunne være Kvist, hvis situation du selv beskriver. Man kan sagtens forestille sig, at Kvist har tilkendegjort, at såfremt han ikke har fundet noget spændende sidst i august, så er han frisk på FCK.
    Det kunne også dreje sig om en mulig lejeaftale ala den vi havde med Margreiter, som vi pt går og overvejer.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1570
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Federico

    Man kan også lige bemærke hvordan Ståle endnu engang taler Nicolaj Thomsen op i dette interview. Hvis det ikke allerede er for sent i forhold til udlandet, ville det bestemt ikke overraske mig hvis det var en spiller Ståle meget gerne så udvikle sig videre i FCK.

  17. #1571
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Måske Atiba er en mulighed? Nogen der ved om hans situation har ændret sig?
    Han har forlænget sin kontrakt til 2017, hvis det er det, du tænker på: https://twitter.com/besiktasenglish/...77164175847425
    Jeg så personligt meget hellere ham tilbage end Kvist, men det sker desværre næppe, før han er så gammel og afdanket, at det kan være lige meget. Men hvorfor skulle han også bytte en stamplads i Besiktas ud med Suppen...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1572
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Federico

    Som Southampton-fan faldt jeg lige over denne artikel, som påstår at Simon Gustafson til Feyenoord er en "done-deal". Så ham kan vi desværre også fjerne fra listen over mulige midtbanemænd til FCK.

    http://www.benefoot.net/clasie-and-k...-white-again/?

    Det står til sidst i artiklen.

  20. #1573
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1574
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Man kan også lige bemærke hvordan Ståle endnu engang taler Nicolaj Thomsen op i dette interview. Hvis det ikke allerede er for sent i forhold til udlandet, ville det bestemt ikke overraske mig hvis det var en spiller Ståle meget gerne så udvikle sig videre i FCK.
    Ja han er nok en af Ståles drømmespillere. Han ville være en perfekt spiller at få ind, da han netop kunne være fremragende som den offensive centrale midtbanespiller og da han samtidig kunne dække begg kanter. Han kommer dog næppe, da han er dyr at købe fri, da han har udtalt at han aldrig vil tage til KBH, og da han vel vil dække præcis de samme pladser som Toutouh.

    Den smarte ting som Ståle nævner i dag kunne forøvrigt godt være at få målmandskabalen på plads. Det ville i hvert fald være meget smart at skyde en enorm løntung Wiland afsted og få en billigere reserve ind.

  23. #1575
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja han er nok en af Ståles drømmespillere. Han ville være en perfekt spiller at få ind, da han netop kunne være fremragende som den offensive centrale midtbanespiller og da han samtidig kunne dække begge kanter. Han kommer dog næppe, da han er dyr at købe fri, da han har udtalt at han aldrig vil tage til KBH, og da han vel vil dække præcis de samme pladser som Toutouh.

    Den smarte ting som Ståle nævner i dag kunne forøvrigt godt være at få målmandskabalen på plads. Det ville i hvert fald være meget smart at skyde en enorm løntung Wiland afsted og få en billigere reserve ind.
    Mon ikke vi har Thomsen om et års tid i FCK, når han er skiftet til udlandet og ikke har fået spilletid. Så kan han forenes med Kusk :-)

    Jeg er enig med dig angående 'det smarte'. Jeg tror ikke, Ståles udtalelse er møntet på en specifik handel. Mere at truppen næsten er på plads, og vi har derfor har mulighed for at udnytte resten af vinduet optimalt. Bytte ud på reservepladsen i buret og hente en spiller mere til midten. Og ellers reagerer, hvis der skulle ske noget.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •