Side 106 af 138 FørsteFørste ... 65696103104105106107108109116 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,576 til 1,590 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1576
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Og ellers reagerer, hvis der skulle ske noget.
    Eller hvis der ikke rigtigt er sket noget, og vi kun har fået skrabet 6-7 point sammen efter de første 5-6 runder af Suppen...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1577
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Federico

    http://www.bt.dk/superligaen/trods-m...orstaerkninger

    Ståle har ikke nødvendigvis lukket for kassen - det kommer an på de skadede spilleres tilstand.

  4. #1578
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.bt.dk/superligaen/trods-m...orstaerkninger

    Ståle har ikke nødvendigvis lukket for kassen - det kommer an på de skadede spilleres tilstand.
    Mon ikke den næste måneds tid giver svar på, hvordan vi står med Bashkim, og at det konkret er ham Ståle snakker om?

    Jeg frygter faktisk, at man står overfor den endelige dom ift. om hans knæ kan holde til elitefodbold eller ej.

  5. #1579
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Federico

    Eller også afventer man situationen omkring Anton.. Han lader til at have fået noget tilbagefald, og uden ham ser vi altså ualmindeligt tyndt besat ud i centerforsvaret. Ståle nævner jo (lidt overraskende) at man forventer at have både Bashkim OG Corner tilbage om en 5-6 uger, hvilket selv uden Bashkim vil efterlade os med 4 løntunge angribere i Pourie, Santander, Jørgensen og Corner.. Derfor ser jeg simpelthen ikke at der skulle komme en angrebsforstærkning mere, Bashkim eller ej..

  6. #1580
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Federico

    Er jeg den eneste, der ikke ser Bashkim som angriber her i efteråret? Vi har NJ, Santander og Pourie og får Corner retur i løbet af 5-6 uger. Derudover Felfel som ren aflastningsspiller. På kanterne har vi kun Verbic og Kusk. Alternativerne er spillere, som er bedre andre steder: Brandur, Toutouh og Delaney.

    Bashkim skal da aflaste på fløjen?

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1581
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Eller også afventer man situationen omkring Anton.. Han lader til at have fået noget tilbagefald, og uden ham ser vi altså ualmindeligt tyndt besat ud i centerforsvaret. Ståle nævner jo (lidt overraskende) at man forventer at have både Bashkim OG Corner tilbage om en 5-6 uger, hvilket selv uden Bashkim vil efterlade os med 4 løntunge angribere i Pourie, Santander, Jørgensen og Corner.. Derfor ser jeg simpelthen ikke at der skulle komme en angrebsforstærkning mere, Bashkim eller ej..
    Angrebet er fyldt op. Hvor kommer det med, at Bashkim er på vej til at blive erklæret fodboldinvalid? Hid til har det da lydt omvendt. At genoptræningsforløbet bringer en stærkere Bashkim tilbage.

    Derimod blev Ståle citeret for, at der var stor usikkerhed om, Kris Stadsgaard kan komme tilbage på superliganiveau. Kan han det, er det centrale forsvar fyldt op. Er der problemer med Anton, er der omvendt store problemer, og der må ageres hurtigst muligt. Marcus Mathisen ser jeg i den forbindelse som et talent, man ser an og ikke en af de fire, der skal udgøre midterforsvaret.

    Og mon ikke, der er et vågent øje på mulighederne på den centrale midtbane. Men formentlig kun handlet, hvis den rigtige mulighed dukker op.

  9. #1582
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der ikke ser Bashkim som angriber her i efteråret? Vi har NJ, Santander og Pourie og får Corner retur i løbet af 5-6 uger. Derudover Felfel som ren aflastningsspiller. På kanterne har vi kun Verbic og Kusk. Alternativerne er spillere, som er bedre andre steder: Brandur, Toutouh og Delaney.

    Bashkim skal da aflaste på fløjen?
    Så så jeg hellere at det var NJ der aflastede på fløjen.. Synes bestemt Bashkim har sine forcer som angriber.. Når han spiller på venstrekanten, bliver hans muligheder for at komme til afslutninger med sit fremragende venstreben også dårligere, hvilket er synd og skam.. Men jo, Bashkim får nok svært ved at spille sig til en plads i angrebet, såfremt Federico viser sig som den forstærkning vi alle håber på. Omvendt er det jo NJ der sidder på den anden plads og med hans fysik in mente skal der nok blive spilletid til andre angribere, og her kæmper han på den lange bane primært med endnu en langtidsskadet angriber (Corner), som måske ikke passer fantastisk sammen med vores nye angriber fra Paraguay, da de formentlig minder for meget om hinanden..

    I parentes skal selvfølgelig bemærkes Pourié, som jeg har en eller anden fidus til kommer i gang her i efteråret..

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1583
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Federico


  12. #1584
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Han har gennem sin gode loyale indsats fortjent en ny chance gennem dette skifte.
    Det undrer mig, at han er i truppen til kampen i aften, låser det ham ikke i forhold MFFs europæiske kampe?
    .........William Kvist RAUS!!!!

  13. #1585
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    Han har gennem sin gode loyale indsats fortjent en ny chance gennem dette skifte.
    Det undrer mig, at han er i truppen til kampen i aften, låser det ham ikke i forhold MFFs europæiske kampe?
    Kun hvis han kommer på banen. Og skiftet skulle blive officielt allerede i eftermiddag, så det kan godt være, at han ikke er med alligevel, når det kommer til stykket.
    Mvh.
    Dane

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1586
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Federico

    Expressen melder så, at Par Hansson er klar for os, næsten da. http://www.expressen.se/kvp/sport/pa...-wiland-i-fck/

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1587
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Så så jeg hellere at det var NJ der aflastede på fløjen.. Synes bestemt Bashkim har sine forcer som angriber.. Når han spiller på venstrekanten, bliver hans muligheder for at komme til afslutninger med sit fremragende venstreben også dårligere, hvilket er synd og skam.. Men jo, Bashkim får nok svært ved at spille sig til en plads i angrebet, såfremt Federico viser sig som den forstærkning vi alle håber på. Omvendt er det jo NJ der sidder på den anden plads og med hans fysik in mente skal der nok blive spilletid til andre angribere, og her kæmper han på den lange bane primært med endnu en langtidsskadet angriber (Corner), som måske ikke passer fantastisk sammen med vores nye angriber fra Paraguay, da de formentlig minder for meget om hinanden..

    I parentes skal selvfølgelig bemærkes Pourié, som jeg har en eller anden fidus til kommer i gang her i efteråret..
    Jeg ser også helst NJ på fløjen, men det er Ståle vist ligeglad med. Jeg tror, angriberne hedder NJ, Pourie, Santandar og Cornelius. Bashkim kan komme i spil ved skader til dem.

    Iøvrigt mener jeg godt, at Santandar og Cornelius kan spille på toppen sammen. Førstnævnte bliver langt mere inde i boksen end Cornelius gør.

  18. #1588
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Federico

    Udmærket debat, Lokomotiv Luxus, men hvorfor opretter du ikke en separat tråd der f.eks kunne hedde: FCKs angrebshierarki 2015?
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  19. #1589
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Federico

    Det virker mere sandsynligt nu, at der er en målmandsrokade med Malmø på vej

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-goddag-wiland

  20. #1590
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Federico

    Det var dog ikke Wiland de præsenterede desværre , men havde været fint og han fik skifte til dem han er uden tvivl løn tung !!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •