Side 107 af 138 FørsteFørste ... 75797104105106107108109110117 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,591 til 1,605 af 2060

Emner: Til- og afgange: Sommer 2015

  1. #1591
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det virker mere sandsynligt nu, at der er en målmandsrokade med Malmø på vej

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-goddag-wiland
    De nappede Nikola Djurjic.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. #1592
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    24

    Re: Federico

    William Kvist er tilbage. Den hemmelighed har de godt nok holdt godt, må man sige!

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1593
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    33

    Re: Federico

    Så er Kvist hjemme, så lige trup offentliggørelse fra imperial.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1594
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Federico

    KVIST HJEMME!

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1595
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Federico


  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #1596
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    121

    Re: Federico

    YES! Så skal topindsflaget findes frem fra gemmeren igen!
    480x640-IMG_2257.JPG
    Derefter blev nordmanden blandt andet spurgt, hvem der er verdens bedste fodboldspiller, men svaret var ikke som forventet Lionel Messi.
    - Det er han, lød det fra Solbakken og pegede på William Kvist, der også sad med ved pressemødet.

    We haven't won anything. We have beaten a team, we should beat every time.....
    - Ståle, efter sejren over Brøndby (12/08-2018)
    nummer 32's Avatar


  11. #1597
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Federico

    Fedt at have Kvist hjemme igen. Som jeg hele tiden har skrevet, så håber jeg ikke, at det betyder en bænkplads til Delaney. Gad vide, om Amartey bliver rykket ned i forsvaret, når nu de to aldrende svenskere døjer så meget med skader, som de gør?

  12. #1598
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Fedt at have Kvist hjemme igen. Som jeg hele tiden har skrevet, så håber jeg ikke, at det betyder en bænkplads til Delaney. Gad vide, om Amartey bliver rykket ned i forsvaret, når nu de to aldrende svenskere døjer så meget med skader, som de gør?
    Jeg er rimelig sikker på den kommer til at hedde Zanka-Armatey og Kvist-Delaney, og det er jeg MEGET fornøjet med:-) Den start 11'er indeholder simpelthen SÅ meget kvalitet nu og vel ikke et eneste svagt punkt, at jeg ikke bare tror og håber på national succes, men også at vi i den grad kan gøre os gældende europæisk i år.. Ståle din dejlige dreng, kæft jeg er vild med dig!!


  13. #1599
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er rimelig sikker på den kommer til at hedde Zanka-Armatey og Kvist-Delaney, og det er jeg MEGET fornøjet med:-) Den start 11'er indeholder simpelthen SÅ meget kvalitet nu og vel ikke et eneste svagt punkt, at jeg ikke bare tror og håber på national succes, men også at vi i den grad kan gøre os gældende europæisk i år.. Ståle din dejlige dreng, kæft jeg er vild med dig!!
    Hvis det er den konstellation, der bliver den primære, når alle er i form, så er jeg helt på linje med dig. Vi er stadig tynde på fløjene, ihvertfald indtil Bashkim og Amankwaa er retur fra skader. Men med Toutouh og Brandur kommer der nok ikke en kantspiller mere til. Jeg er nu også tilfreds med holdet nu :-)

  14. #1600
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Fedt at have Kvist hjemme igen. Som jeg hele tiden har skrevet, så håber jeg ikke, at det betyder en bænkplads til Delaney. Gad vide, om Amartey bliver rykket ned i forsvaret, når nu de to aldrende svenskere døjer så meget med skader, som de gør?
    Selv om jeg gerne havde set en midtbanespiller med mere kreativitet i støvlerne, så er det fandeme en vigtig tilføjelse til truppen! Det gør, at den svagest besatte kæde pludselig ser solid ud. Jeg håber til gengæld på en bænkeplads til Delaney. Amartey og Kvist på midtbanen vil være en klar styrkelse.

    Men jeg er bare nervøs for, om Kvist-kontrakten er et udtryk for, at man forbereder sig på at få et tilstrækkeligt godt bud på Amartey. Det er jo fornuftigt nok at forberede sig på, men så er vi jo lige vidt. Men indtil det sker, glæder jeg mig over, at midtbanen er blevet gevaldigt styrket.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #1601
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Federico

    På sin vis er det positivt med William Kvist tilbage, omend det ikke just er en tilgang, der gør midtbanen mere dynamisk. Vi manglede dog en central midt, så noget skulle der jo ske. Det giver også god mening ift. forsvaret, hvor vi kun har en stabil midterforsvarer. Mon ikke Amartey fremadrettet vil blive brugt primært som forsvarer?

    Jeg er dog lidt bekymret for Kvists spillemæssige niveau. Lad os håbe, at regelmæssig spilletid får ham tilbage i omdrejninger.

  16. #1602
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Federico

    Så er truppen meget komplet :) eneste der kan ske er en målmands rokade ellers er det den stærkeste trup i mange mange år !!


  17. #1603
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Federico

    Jeg håber nu ikke, at Amartey skal spille fast i forsvaret. Han så ikke alt for heldig ud i et par situationer i går omend han fik det reddet igen. Han virker ikke hurtig nok i vendingerne til at kunne dække op for de hurtigere angribere. Han kan selvfølgelig være en gardering til forsvaret ved skader og karantæner.

    Jeg tror/håber derimod at der bliver noget rotation på midtbanen mellem Delaney, Kvist og Amartey, ligesom man kan stille med en 4-3-3 med den midtbane og så rykke Kusk og Verbic længere frem med NJ/Cornelius på toppen.

    Jeg tror/håber ligeså at det så er ved at være enden for Toutouh, som snart har fået de chancer for at udvikle sig til FCK spiller, men jeg ser ham ikke som "god nok" i vores system.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #1604
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Federico

    Det blev gjort klart ved dagens arrangement, at Wiland ser ud til at være fortid i klubben og at Ståle regner med at vi også henter en ny keeper.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1605
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Federico

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg tror/håber derimod at der bliver noget rotation på midtbanen mellem Delaney, Kvist og Amartey, ligesom man kan stille med en 4-3-3 med den midtbane og så rykke Kusk og Verbic længere frem med NJ/Cornelius på toppen.
    Vi har lige købt en angriber for et, efter danske forhold, svimlende beløb. Tror godt, du kan regne med, at Santander er tiltænkt en plads i startopstillingen.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •